Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 19:50
Verwijderd
Hmm . Ik vind het moeilijk om al met theorieën te komen. VeGs verdedigde Mr.Mark eigenlijk in al haar posts, en het eerste wat ik dan denk is dat Mr.Mark dan wat verdachter is . Juist degene opeten die je verdedigde, zodat je kan zeggen dat jij haar juist niet had opgegeten, want ze was je aan het verdedigen ?
Advertentie
Oud 16-06-2011, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Hmm . Ik vind het moeilijk om al met theorieën te komen. VeGs verdedigde Mr.Mark eigenlijk in al haar posts, en het eerste wat ik dan denk is dat Mr.Mark dan wat verdachter is . Juist degene opeten die je verdedigde, zodat je kan zeggen dat jij haar juist niet had opgegeten, want ze was je aan het verdedigen ?
Oh dit kan natuurlijk ook nog. Zo had ik het helemaal nog niet bekeken.
Oud 16-06-2011, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Al dat gelul over 'die en die verdedigt zich te fel / raar / kat in het nauw' etcetera zijn typische bad-guy opmerkingen. Iedereen die daarmee aan komt (bij iemand die later onschuldig blijkt) hou ik in de gaten.
In mijn ervaring verdedigen bad- en good-guys zich even fel/raar/verongelijkt.

Ik vind Mr.Mark dus niet verdacht. Snoopy wel, omdat ze van mening verandert op het verkeerde moment, maar Mr.Mark klinkt als een wat warrige dorpeling die gewoon aanhaalt dat er geen tunnelvisie moet ontstaan.
En laten we wel wezen: die opmerking dat hij geliefde zou zijn, slaat ook helemaal nergens op. Prima om iemand mee uit de tent te lokken, maar ik vind het geen serieus argument.

Ik heb momenteel Snoopy bovenaan. En Uice als tweede.

Uice valt me op, omdat hij heel subtiel het vuurtje opstookt richting Mr.Mark. Niet zo openlijk als Onait Sirch en Michelangelo (die dus opvallen mocht Mr.Mark onschuldig zijn), maar wel op de achtergrond bij sturen.
Eerst vindt hij Snoopy nog verdacht (bij gebrek aan beter) en nu iemand anders verdacht is (met als enige reden: hij reageert fel) geeft hij vlug aan op hem te stemmen.
Voelt niet lekker.

Ik ga voor Snoopy of Uice. Vermoedelijk de eerste.

@ Michelangelo: BB speelt áltijd stil. Hoezo maak je van haar een wolf? Dan vind ik het nog opvallender dat Absinthe zo stil is bijvoorbeeld. Zij was juist als wolf ook heel stil. BB doet niet anders dan anders.
BB op dit moment wolf noemen klinkt alsof je een makkelijk slachtoffer zoekt voor de slachtbank.
Ik snap wat je bedoelt. Maar Mr.Mark reageert zo raar en ontzettend fel na een speldenprikje van Onait. Daarnaast zie je vaak dorpelingen een redelijke verdediging hebben en een bad guy warrige onlogische. Hij past perfect in het plaatje.

En ja, Bright Blue omdat ze op het einde van hangronde 1 nog even ''random'' stemt. En ze de post daarna zegt ''als het richting meer verdeling/gelijkspel kan gaan wijzig ik mijn stem'''. Dat kón nog door op Syori te stemmen dat deed ze niet dus dat is opvallend en verdacht.

Mijn 3 hoofdverdachten zijn: Mr.Mark, Snoopy en Bright Blue.

Mijn stem gaat in deze naar Mr.Mark omdat hij het meest negatief opvalt en beter past in het plaatje van bad guy.

edit: Oh klote VeGs je bent eruit, jammer om zo snel een sterke speler te verliezen .
Oud 16-06-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ik word weer stil gevonden en weet weer waarom ik tegenwoordig niet graag meer meedoe met het wwspel. Heb gisteren aardig wat gepost, ook voor verderop in het spel, gereageerd op het goede nieuws van de eerste hangronde, maar blijkbaar is dat niet genoeg. Ik heb niet de hele dag zin om alle ellenlange posts bij te lezen en kan er ook lang niet altijd iets zinnigs over zeggen.
Ik ben geen stille speler, ik ben nooit een speler geweest die meteen met hele boekwerken aan theorieën komt. We zitten pas sinds enkele seconden in de tweede hangronde, jezus.

edit: Oh, en nu wordt VeGs opgegeten. Dat is wel jammer dan weer
Ik vind je juist helemaal niet stil. Je speelt vooralsnog prima

Nu ga ik terug naar het feestje
Oud 16-06-2011, 19:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ga voor snoopy, omdat ze het op leek te nemen voor Sabir, en verder zie ik niet echt concrete dingen om iemand te verdenken.
Oud 16-06-2011, 19:59
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Kut van vegs, het is altijd jammer als een goeie speler er snel uitgehaald wordt.
Oud 16-06-2011, 20:14
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ja hallo, zo kan je door blijven gaan hè. Het is inderdaad mogelijk maar VeGs is over het algemeen een 'redelijk' overtuigende speler met heldere analyses. Als zo'n speler jou verdedigt is het toch echt dom om diegene op te eten? Kijk, als het een wat minder ervaren speler zou zijn, oké.

En ik ben verdacht omdat VeGs mij verdedigt in al haar posts?

Het kan natuurlijk ook zijn dat Uice, .sann, Onait of Michelangelo wolf is en dan VeGs opeten omdat ze later een gevaarlijke speler kan zijn?

Of de wolven gingen juist voor een reactie als deze. Misschien ben jij wel wolf en stuur je iedereen een beetje deze kant op. Twee goeden in een eet en een hangronde eruit. Wel een goede tactiek als je wolf bent trouwens.
Oud 16-06-2011, 20:21
Verwijderd
Je bent niet verdacht omdat ze je verdedigd heeft, je bent verdacht omdat ze je verdedigd heeft en ze nu opgegeten is. Ik vind het dan als volgt: De wolven hebben haar opgegeten en ik zei eerder al dat jij dan inderdaad heel makkelijk kan zeggen: 'Ja, maar ik ga diegene toch niet opeten als die mij verdedigd.' Maar dat zei ik mijn eerdere post dus ook al, en dan maak je precies diezelfde opmerkingen .

Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet vinden.

Edit: Overigens kan alles nog! In feite had ik net zo goed kunnen zeggen dat ze deze reactie inderdaad wouden uitlokken, en dat zij dus VeGs hebben opgegeten zodat iemand zou zeggen dat dat voor jou verdacht zou maken. En dat dus in feite niet zo is. Maar goed, zoals ik al zei: ik weet nog niet zo goed wat ik moet vinden.
Oud 16-06-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ja hallo, zo kan je door blijven gaan hè. Het is inderdaad mogelijk maar VeGs is over het algemeen een 'redelijk' overtuigende speler met heldere analyses. Als zo'n speler jou verdedigt is het toch echt dom om diegene op te eten? Kijk, als het een wat minder ervaren speler zou zijn, oké.

En ik ben verdacht omdat VeGs mij verdedigt in al haar posts?

Het kan natuurlijk ook zijn dat Uice, .sann, Onait of Michelangelo wolf is en dan VeGs opeten omdat ze later een gevaarlijke speler kan zijn?

Of de wolven gingen juist voor een reactie als deze. Misschien ben jij wel wolf en stuur je iedereen een beetje deze kant op. Twee goeden in een eet en een hangronde eruit. Wel een goede tactiek als je wolf bent trouwens.
Prima nog ergens argumentatie gevonden of laat je die maar achterwege?

Voor mijn part vlieg je er deze ronde eruit.
Oud 16-06-2011, 20:46
arPos
arPos is offline
Mr Mark komt met een hoop rare dingen ww spel 72, geliefde verhalen post over te vlug en niet goed nagedacht, als het een strijd wordt tussen snoopy en mr mark dan overweeg ik nog te switchen van eye of sauron naar mr mark.

even morgen afwachten.
Oud 16-06-2011, 20:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Daarnaast zie je vaak dorpelingen een redelijke verdediging hebben en een bad guy warrige onlogische. Hij past perfect in het plaatje.
Ja, dit. Ik snap het geliefdenverhaal nog steeds niet:

Citaat:
Wat ik probeerde te zeggen was dat het niet echt logisch was dat het nu al zo duidelijk zou zijn dat de twee geliefden bekend zouden zijn.

Citaat:
Ik vond het een raar idee dat ik geliefde zou zijn met snoopy juist omdat ik het niet zo duidelijk vond waarom ze nou juist verdacht werd gevonden.
Wat hebben die twee dingen met elkaar te maken? Hoe beïnvloedt het feit dat jij niet begrijpt waarom snoopy verdacht wordt gevonden, de kans dat je geliefde met haar wordt gemaakt?

Aan de andere kant zou het wél vreemd zijn als een geliefde opeens met zo'n lang, onduidelijk verhaal komt over waarom hij vooral géén geliefde met iemand is, als er nog helemaal niet veel mensen zijn die denken dat dat wel zo is.

Desalniettemin: onsamenhangende verdediging blijft voor mij een reden om Mr. Mark in de gaten te houden.
Oud 16-06-2011, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is er nu iemand opzettelijk Onait verdacht aan het maken. Ja, of het is reverse natuurlijk, maar dit valt wel erg op.
Wtf heb ik hier nu weer mee te maken? Wij hadden geen enkele relatie tot elkaar, m.u.d ik haar niet vertrouwde o.b.v. ene van dr posts.

Logischer zou zijn, één van haar verdachten: Snoopy of Uice.
Een van haar "heiligen": Mr. Mark of BB.

Ik blijf iig bij mij standpunt m.b.t. Mr. Mark. Ik stem bij dezen op hem.
Oud 16-06-2011, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Mr Mark komt met een hoop rare dingen ww spel 72, geliefde verhalen post over te vlug en niet goed nagedacht, als het een strijd wordt tussen snoopy en mr mark dan overweeg ik nog te switchen van eye of sauron naar mr mark.

even morgen afwachten.
Jij stemt dus op EoS? En waarom dan wel?
Oud 16-06-2011, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Wtf heb ik hier nu weer mee te maken? Wij hadden geen enkele relatie tot elkaar, m.u.d ik haar niet vertrouwde o.b.v. ene van dr posts.
Omdat deze posts mij zo bijstonden:
Spoiler

Maar nu ik het terug lees is mijn conclusie een beetje overdreven.

Zelf heb ik het idee dat het opeten van VeGs iets met Mr.Mark te maken heeft. Of hij is wolf en ze proberen nu (via) reverse te bereiken dat we hem niet meer verdacht vinden (want "het zou wel erg stom zijn om degene te eten die mij verdedigt"), of hij is wel onschuldig maar ze willen hem er graag uit.

Of ze willen hierdoor onze aandacht afleiden van snoopy, want nu heeft iedereen het over Mr.Mark.
Oud 16-06-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Omdat deze posts mij zo bijstonden:
Spoiler

Maar nu ik het terug lees is mijn conclusie een beetje overdreven.

Zelf heb ik het idee dat het opeten van VeGs iets met Mr.Mark te maken heeft. Of hij is wolf en ze proberen nu (via) reverse te bereiken dat we hem niet meer verdacht vinden (want "het zou wel erg stom zijn om degene te eten die mij verdedigt"), of hij is wel onschuldig maar ze willen hem er graag uit.

Of ze willen hierdoor onze aandacht afleiden van snoopy, want nu heeft iedereen het over Mr.Mark.
Klopt, dus we moeten ons verdelen over BB, Snoopy en Mr.Mark en dan kunnen we verder kijken. Want we moeten nog iets aan de stemlijstjes hebben!!
Oud 16-06-2011, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Ik had zijn stem helemaal niet gezien nog.

Even voor de duidelijkheid: Ik tel stemmen pas mee als de vorige ronde voorbij is. Als je dus bijvoorbeeld gisteren hebt gezegd dat je op persoon X ging stemmen, dan heb ik die niet meegerekend. Anders blijf ik teruglezen.

Edit: Voor deze keer zal ik die van arPos dan wel als eerste zetten. Lijstje tot nu toe ziet er als volgt uit:

Hangronde 2.

Mr.Mark
Michelangelo1
Onait Sirch3
Interglot4
Uice5

snoopy
Schrödinger2
Furby Feeder7

Bright Blue
snoopy6

Eye of Sauron
arPos8

Niet gestemd
Syori
.sann
Little Phoebe
Röps
Eye of Sauron
Mr.Mark
Bright Blue
Fantôme
Absinthe
Heksjuh

Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 13:48.
Oud 16-06-2011, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje, ik ben ook even weg! Ben bijgelezen. Zonde van Vegs, ze is een goede speler.

Mr Mark zou een wolf kunnen zijn. Hij zou ook een dorpeling kunnen zijn. Ik vind het lastig, hij post volslagen idiote dingen over de geliefden en waarom hij geen wolf zou kunnen zijn.

Wat Syori zegt, het zou ook kunnen dat de wolven hem er gewoon uit willen hebben. Argh, wat is dit lastig.

Ik laat morgen weten op wie ik stem, al denk ik dat het Mr Mark wordt, omdat ik Snoopy ervan verdenk verrader te zijn en daar wil ik de leerling niet aan verspillen.
Oud 16-06-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Jeetje, ik ben ook even weg! Ben bijgelezen. Zonde van Vegs, ze is een goede speler.

Mr Mark zou een wolf kunnen zijn. Hij zou ook een dorpeling kunnen zijn. Ik vind het lastig, hij post volslagen idiote dingen over de geliefden en waarom hij geen wolf zou kunnen zijn.

Wat Syori zegt, het zou ook kunnen dat de wolven hem er gewoon uit willen hebben. Argh, wat is dit lastig.

Ik laat morgen weten op wie ik stem, al denk ik dat het Mr Mark wordt, omdat ik Snoopy ervan verdenk verrader te zijn en daar wil ik de leerling niet aan verspillen.
Dat laatste stukje; dat is precies waar VeGs en ik het ook al over hadden. Natuurlijk willen we de leerling niet verspillen, maar wat zouden we dan moeten doen (ervan uitgaande dat snoopy verrader is)? Iedere ronde haar stem niet meetellen en gaan gokken waar ze dan wél is gaan staan?
Oud 16-06-2011, 21:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, natuurlijk niet. Maar zolang de geliefden erin zitten, kun je toch blijven puzzelen met de lijstjes, verrader of niet.
Plus, we schieten er niks mee op. Laten we zeggen dat we Snoopy eruit gooien en ze is verrader. Dan is de leerling verspild en weten we helemaal niet wie het is.
Oud 16-06-2011, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Nee, natuurlijk niet. Maar zolang de geliefden erin zitten, kun je toch blijven puzzelen met de lijstjes, verrader of niet.
Plus, we schieten er niks mee op. Laten we zeggen dat we Snoopy eruit gooien en ze is verrader. Dan is de leerling verspild en weten we helemaal niet wie het is.
Je hebt ook gelijk, hoor.
Oud 16-06-2011, 22:09
Fantôme
Fantôme is offline
pff, net uit werk + school en dit topic even snel doorgelezen.
Balen van VeGs
en verder ben ik niet geneigd morgen voor Snoopy te gaan. Ze post wel wat apart, maar dat herinner ik me van haar ook nog wel van het vorige spel. Ik ga me eens verdiepen in het Mr. Mark verhaal I Guess.
Oud 16-06-2011, 22:26
Verwijderd
@ Syori, ik heb Mr. Mark gestemd, zie mijn post boven mijn post, die jij citeert.
Oud 16-06-2011, 22:29
Verwijderd
Citaat:
@ Syori, ik heb Mr. Mark gestemd, zie mijn post boven mijn post, die jij citeert.
Fixed, sorry.

Ik heb ook de neiging om Mr.Mark te stemmen, maar we moeten het wel verdelen, anders hebben we er straks weer niets aan.
Oud 16-06-2011, 22:52
arPos
arPos is offline
Citaat:
in HR 1 stemde hij als éenna laatste en gaf daarbij de argumentatie dat het jammer was dat er weinig verdeling was maar toch koos hij om in de toch al ellenlange rij onder sabir te gaan staan, ookal was allang duidelijk dat die er toch uit zou gaan.

maar Mr mark vind ik inmiddels ook steeds meer opvallen.
Oud 16-06-2011, 22:55
arPos
arPos is offline
Citaat:
Edit: Voor deze keer zal ik die van arPos dan wel als eerste zetten. Lijstje tot nu toe ziet er als volgt uit:
ik heb nog geen definitieve stem doorgegeven ik doe dat morgen zoals ik al eerder aangaf.
Oud 16-06-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
ik heb nog geen definitieve stem doorgegeven ik doe dat morgen zoals ik al eerder aangaf.
Oh. Okay, dan haal ik je weg.
Oud 16-06-2011, 22:58
Röps
Röps is offline
Jammer van Vegs, vorig spelletje deed ze niet mee en nu vroeg er uit :/

Ik kan me tot nu toe eigenlijk alleen vinden in de verdenkingen richting Snoopy, maar ik ben het er wel mee eens dat áls ze verrader is we er niets mee opschieten. Ik wil echter ook niet op iemand stemmen die ik minder of niet verdenk. Morgen ga ik nog eens terug kijken naar de Sabir stemmen, zijn vast wat wolven meegeschaapt.
Oud 16-06-2011, 23:18
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
in HR 1 stemde hij als éenna laatste en gaf daarbij de argumentatie dat het jammer was dat er weinig verdeling was maar toch koos hij om in de toch al ellenlange rij onder sabir te gaan staan, ookal was allang duidelijk dat die er toch uit zou gaan.
wat is dit nou weer voor onzinredenering. Was toch allang duidelijk dat mijn stem geen enkel verschil zou maken waar ik ook zou gaan staan, en dat is nu ineens verdacht?
Oud 17-06-2011, 01:05
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:

Wat een bizarre post
Oud 17-06-2011, 06:29
snoopy
snoopy is offline
Hmm... Ik vind Mr Mark eigenlijk helemaal niet verdacht. Ja, hij roept rare dingen, maar dat doet ie altijd
Maar goed, ik ga natuurlijk wel op hem stemmen als het erom hangt tussen wie van ons het gaat. Ik kijk nog even de ontwikkelingen van de stemmen aan.
Oud 17-06-2011, 07:39
Verwijderd
Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik vanavond nog voor half 9 aanwezig ben, dus geef ik mijn stem nu door. Ik stem Mr.Mark.
Ik wil eigenlijk niet op snoopy stemmen, en omdat VeGs is opgegeten zit Mr.Mark me niet helemaal lekker.
Oud 17-06-2011, 09:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik vanavond nog voor half 9 aanwezig ben, dus geef ik mijn stem nu door. Ik stem Mr.Mark.
Oud 17-06-2011, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook de neiging om Mr.Mark te stemmen, maar we moeten het wel verdelen, anders hebben we er straks weer niets aan.
Ik heb dit ook een beetje.
Maar ik moet ook niet al te laat beslissen, want ik moet straks weg en weet dan niet zeker of ik nog online kan komen.
Oud 17-06-2011, 09:31
Verwijderd
Ik stem liever niet op snoopy, omdat ik meer verdenk als verrader dan als wolf, en de verrader moeten we er liever nog even niet uitspelen nu de leerling er nog in zit. Mr. Mark vind ik vooral verdacht door het eten van VeGs.
Van de andere kant is VeGs een goede speler, en dat is waarschijnlijk iets dat de wolven weten. Welke spelers zouden als wolf VeGs er graag meteen uit eten?
Bij Arpos heb ik ook een onderbuikgevoel trouwens. Misschien doordat ie nu met een idiote reden naar EoS gaat wijzen. Alsof ie de aandacht wil afleiden van de twee hoofdverdachten of verwarring wil zaaien ofzo.
Oud 17-06-2011, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste stukje; dat is precies waar VeGs en ik het ook al over hadden. Natuurlijk willen we de leerling niet verspillen, maar wat zouden we dan moeten doen (ervan uitgaande dat snoopy verrader is)? Iedere ronde haar stem niet meetellen en gaan gokken waar ze dan wél is gaan staan?
Nou ja, dat is beter dan dat ze er straks uitligt, verrader blijkt, en er weer een nieuwe verrader is die met lijstjes gaat kloten. Waarvan we het dan ook nog eens niet weten dat die de verrader is. Niet dat we het nu wel weten, maar volgens mij houden veel spelers het idee wel in hun achterhoofd dat snoopy wel eens heel goed de verrader zou kunnen zijn.
Oud 17-06-2011, 09:43
Verwijderd
Meh wat gaat het eigenlijk hard als je niet zo heel actief kunt spelen. Jezus

Zoals eerder gezegd zijn Snoopy, Mr. Mark en ook nog steeds Fantome mijn hoofdverdachten. Arpos vind ik ook raar, maar eigenlijk heb ik dat elk spel, ik vind 'm nogal een irritante speler, kan nooit hoogte van 'm krijgen.

Snoopy zou inderdaad heel goed de verrader kunnen zijn, dus die hou ik er dan liever nog even in, tot de positie van leerling vervuld is. Maar als dat als gevolg heeft dat iedereen weer onder Mr. Mark gaat staan en we weer geen verdeling in de stemlijstjes krijgen hebben we er ook niks aan.

Hm lastig.
Oud 17-06-2011, 09:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb mijn stem al doorgegeven trouwens, ben vanmiddag weg en morgen aan het begin van de avond/eind van de middag terug. Dus niet gaan whinen dat ik inactief ben!
Oud 17-06-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Meh wat gaat het eigenlijk hard als je niet zo heel actief kunt spelen. Jezus

Zoals eerder gezegd zijn Snoopy, Mr. Mark en ook nog steeds Fantome mijn hoofdverdachten. Arpos vind ik ook raar, maar eigenlijk heb ik dat elk spel, ik vind 'm nogal een irritante speler, kan nooit hoogte van 'm krijgen.

Snoopy zou inderdaad heel goed de verrader kunnen zijn, dus die hou ik er dan liever nog even in, tot de positie van leerling vervuld is. Maar als dat als gevolg heeft dat iedereen weer onder Mr. Mark gaat staan en we weer geen verdeling in de stemlijstjes krijgen hebben we er ook niks aan.

Hm lastig.
En om die reden denk ik dat ik dan toch liever ArPos stem. Ik ken hem niet als speler, volgens mij nog nooit een spel mee gespeeld. Maar op snoopy stem ik liever (nog) niet en iedereen onder Mr. Mark heeft weinig zin, inderdaad.
Oud 17-06-2011, 10:08
Verwijderd
Hmm. Ik ben niet echt overtuigd van Arpos slechtheid eigenlijk. Ik sluit het niet uit, maar ik heb nu 3 spellen met 'm gespeeld en ik vond 'm elk spel een waanzinnig irritant en vooral onbegrijpelijke speler, maar dat is geloof ik een beetje zijn speelstijl.

Ik hoop dat ik zo nog even tijd heb om alles terug te lezen en dan met een goede 2e verdachte te komen, naast Mr. Mark.
Oud 17-06-2011, 10:16
snoopy
snoopy is offline
Iets waar we rekening mee moeten houden is dat Sabir misschien wel 2 wolven geliefden heeft gemaakt, zodat ze heel makkelijk kunnen winnen. Niet dat we daar op dit moment veel mee kunnen, maar ik bedacht het ineens. Ik ben altijd bang dat er 2 wolven geliefden zijn, maar die kans is nu wel een stuk groter dan normaal gesproken (omdat Sabir natuurlijk wist wie de wolven zijn).
Ik heb verder geen idee wie wolf zou kunnen zijn, ik denk eigenlijk niet dat Mr Mark wolf is (zoals eerder gezegd). Ik denk dat ik voor BrightBlue ga. Ze kwam met een paar gekke opmerkingen. Niet heel verdacht, maar wel dusdanig dat ik, bij gebrek aan beter, op haar stem.

(nogmaals: als blijkt dat ik ongeveer evenveel stemmen heb als Mr Mark dan wijzig ik natuurlijk mijn stem, dat heeft dan niets met schapen te maken)
Oud 17-06-2011, 10:20
arPos
arPos is offline
Citaat:
Misschien doordat ie nu met een idiote reden naar EoS gaat wijzen. Alsof ie de aandacht wil afleiden van de twee hoofdverdachten of verwarring wil zaaien ofzo.
Idiote reden?, sorry hoor maar het lijkt me legitiem iemand te verdenken die in ronde 1 erg lang wacht en dan ook nog het lijstje nog langer wenst te maken.

en hoe bedoel je nu, ik gaf deze reden nog voor de uitslag van HR1, ik ben juist standvastig en ga niet meeroepen met een paar mensen die na 1 normale post gelijk bovenop Mr Mark en Snoopy springen.

Zoals ik al zei mr Mark vind ik wel opvallen maar jegens hem heb ik ook niks hards dus dan volg ik liever de logica die dicteert dat zeker een enkele wolf laat op een grote lijst schaapt.

Nee met z'n allen snoopy stemmen omdat ze in ronde 1 sabir "verdedigd" sorry maar ik geloof dat spelletje niet zo, snoopy valt me niet op als verdacht.

Citaat:
Ik ken hem niet als speler, volgens mij nog nooit een spel mee gespeeld
neuh keer of 5 maar hoor, maarja in al die spellen was jij nagenoeg afwezig...
Oud 17-06-2011, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Idiote reden?, sorry hoor maar het lijkt me legitiem iemand te verdenken die in ronde 1 erg lang wacht en dan ook nog het lijstje nog langer wenst te maken.

en hoe bedoel je nu, ik gaf deze reden nog voor de uitslag van HR1, ik ben juist standvastig en ga niet meeroepen met een paar mensen die na 1 normale post gelijk bovenop Mr Mark en Snoopy springen.

Zoals ik al zei mr Mark vind ik wel opvallen maar jegens hem heb ik ook niks hards dus dan volg ik liever de logica die dicteert dat zeker een enkele wolf laat op een grote lijst schaapt.

Nee met z'n allen snoopy stemmen omdat ze in ronde 1 sabir "verdedigd" sorry maar ik geloof dat spelletje niet zo, snoopy valt me niet op als verdacht.

neuh keer of 5 maar hoor, maarja in al die spellen was jij nagenoeg afwezig...
Je hebt gelijk, hij speelt bijzonder irritant. My god.
Oud 17-06-2011, 10:27
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Waarvan word ik nou eigenlijk verdacht? Is het alleen om warrige posts? Jemig
Oud 17-06-2011, 10:27
arPos
arPos is offline
Citaat:
wat is dit nou weer voor onzinredenering. Was toch allang duidelijk dat mijn stem geen enkel verschil zou maken waar ik ook zou gaan staan, en dat is nu ineens verdacht?
Zoals als ik al zei, ja inderdaad het was duidelijk dat jouw en mijn stem niet zouden uitmaken sabir zou zowiezo hangen....

wat dan wel uitmaakt is dat je als dorpeling het verschil tussen de 2 lijsten toch klein wilt houden om er later nog wat aan te hebben, dat besloot jij niet te doen en dat vind IK verdacht.

volgens mij vind niemand je anders nog verdacht dus nee dat is niet verdacht.

ik weiger simpelweg aan het riempje van michelangelo te gaan lopen en daarmee basta.
als
Oud 17-06-2011, 10:28
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
de vorige keer dat wij actief een gelijkspel probeerden te ontlokken kostte het ons de kop, maar dit keer lijkt er sowieso wel animo voor

bij mij is snoopy hoofdverdachte op dit moment, nog steeds door hangronde 1. mr.mark maakt rare opmerkingen, maar voor zover ik me kan herinneren doet hij dat wel vaker, toch valt hij een beetje op. misschien nog meer als verrader dan als wolf.

mijn wederhelft is tot vanavond werken en we gaan nog in overleg voor de definitieve stem, maar bij dezen geef ik alvast een voorlopige stem op snoopy.

2-2 it is

/rationeel
Oud 17-06-2011, 10:29
arPos
arPos is offline
Citaat:
Je hebt gelijk, hij speelt bijzonder irritant. My god.
Lekker duidelijk
je speelt "irritant en onduidelijk"

zwartmakerij van de bovenste plank, ik heb een redenatie blijf erachter staan en ga niet lopen switchen en meelopen dat is altijd mijn manier van spelen geweest.

ik ga nu direct mijn stem op eye of sauron doorgeven voor ik ook nog onzin voor naar m'n hoofd geslingerd krijg omdat ik wacht.
Oud 17-06-2011, 12:36
Röps
Röps is offline
Ik lees nu even de discussie van gisteren/eergisteren terug (sorry voor de wall of quotes).

Even een vraag aan voornamelijk Heksjuh:
Citaat:
Ik zal het nog een keer proberen te uitleggen.
Sabir post heel vroeg dat hij zijn functie krijgt. Andere mensen reageren hierop dat ze hun functie nog niet hebben gehad.
Maar Snoopy zegt dat we niet kunnen weten of de spelleiders eerst de wolven of eerst de dorpelingen hun functie hebben gehad. Maar aan de hand van je eigen functie en het tijdstip van de pm kan je dit wel afleiden: als je je pm later hebt gehad dan Sabir en je bent dorpeling, weet je dat de spelleiders eerst de wolven hun functie hebben gestuurd en daarna de dorpelingen. Dus ik leid hieruit af dat Snoopy geen dorpeling is, dan zou ze Sabir namelijk ook als wolf verdenken omdat hij zijn functie zo vroeg heeft gekregen.
In mijn hoofd is het denk ik duidelijker
Op zich vind ik het wel duidelijk, al vind ik niet direct dat dit haar wolf/slecht maakt. Anderzijds zei Little Phoebe ongeveer hetzelfde als Snoopy en daar heb je het dan weer niet over:
Citaat:
Ik ben even weg en het spel is gelijk begonnen
5 wolven is wel erg veel, maar aan de andere kant, wij hebben de bane en de slet en de tovenaar. Het zal wel een uitdaging worden.

Ik weet niet zo goed wat ik van Sabir moet denken. Het was misschien niet zo slim, maar zoals gezegd wordt, weten wij veel hoe de rollen zijn verdeeld. Misschien liegt Syori wel.
Ik denk er nog even over na.
Dus waarom is LP hier uit de wind gehouden?

Maargoed, vervolgens, nadat Sabir opgehangen is, verdedigt LP Snoopy:
Citaat:
Zeg, niet om het een of ander hoor, maar denken jullie echt dat Snoopy zo dom is om een wolf te verdedigen die toch al dood gaat, als verrader zijnde?

Ik weet ook niet zo goed wat ik van haar verdediging moet denken, maar ze speelt niet zoals ze als wolf zou spelen. Dan maakt ze hele typerende posts, ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Maar ik geloof dat ik dit een vorig spel ook zei en toen gelijk had.
Verrader zou ze nog wel kunnen zijn, maar dan is ze niet echt snugger door Sabir te verdedigen, dus daar twijfel ik ook ernstig aan. Al lijkt dit me meer voor de hand liggen dan wolf (iets met reverse).
Ik weet niet, ik vind het opvallend dat Snoopy en LP eerst dezelfde aanname maken over de verdeling van functies, Heksjuh merkt dit alleen bij Snoopy op (ben benieuwd waarom). En vervolgens verdedigt LP Snoopy omdat ze een wolf zou verdedigen die toch al dood zou gaan. Zo duidelijk heeft Snoopy Sabir niet verdedigd imo.

Ik ben hierdoor eigenlijk eerder geneigd te denken dat LP verrader is, en Snoopy wolf.

En verder twijfel ik ook over Arpos, vanwege:
Citaat:

Dat onderstreepte is niet waar. Althans, ik zie het niet in EoS' stemverklaring:
Citaat:
Als ik die stemlijst zo zie maakt het geen flikker meer uit op wie ik stem. Ik zal voor de vorm ook maar op Sabir stemmen dan.
En for the record: als ik spelleider ben dan verdeel ik de functies meestal gewoon op volgorde van de deelnemerslijst.

Het verhaal is leuk trouwens. Ben benieuwd naar wat voor rol jullie voor mij in gedachten hebben.
Een vraagje: die vreemde plaatsnamen en zo is dat echt Russisch of hebben jullie gewoon even het toetsenbord gefacerollt?
Oud 17-06-2011, 13:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dus je denkt dat ik wél dom genoeg ben om zo openlijk 'mijn' wolf te verdedigen als verrader zijnde?
Oud 17-06-2011, 13:09
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ik lees nu even de discussie van gisteren/eergisteren terug (sorry voor de wall of quotes).

Even een vraag aan voornamelijk Heksjuh:
Op zich vind ik het wel duidelijk, al vind ik niet direct dat dit haar wolf/slecht maakt. Anderzijds zei Little Phoebe ongeveer hetzelfde als Snoopy en daar heb je het dan weer niet over:

Dus waarom is LP hier uit de wind gehouden?
De post van LP vond ik minder opvallend dan die van Snoopy. Ik had het ook meer opgevat als dat we niet zeker weten of Syori liegt dat ze haar functie nog niet heeft gehad, dus dat de functies misschien wel op volgorde van deelnemerslijst verstuurd zijn. Ik vond dat van Snoopy meer opvallen en ik heb LP daar niet bewust uit de wind gehouden; omdat ik haar opmerking verder niet verdacht vond heb ik er niet meer aan gedacht.
Oud 17-06-2011, 13:13
Heksjuh
Heksjuh is offline
Omdat verdeling handiger is dan massaal op 1 iemand stemmen, is het wel handig om een up to date stemlijstje te hebben. Dus ik heb een stemlijst gemaakt, maar controleer even of alles klopt
Syori; hoe krijg jij die cijfers zo achter de namen?

Mr. Mark
Michelangelo 1
Onait Sirch 3
Interglot 4
Uice 5

Snoopy
Schrödinger 2
Furby Feeder 7
Heksjuh 9

Bright Blue
Snoopy 6

Eye of Sauron
Arpos 8

Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 13:52. Reden: Met dank aan Syori!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten