Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, Bright Blue omdat ze op het einde van hangronde 1 nog even ''random'' stemt. En ze de post daarna zegt ''als het richting meer verdeling/gelijkspel kan gaan wijzig ik mijn stem'''. Dat kón nog door op Syori te stemmen dat deed ze niet dus dat is opvallend en verdacht. Mijn 3 hoofdverdachten zijn: Mr.Mark, Snoopy en Bright Blue. Mijn stem gaat in deze naar Mr.Mark omdat hij het meest negatief opvalt en beter past in het plaatje van bad guy. edit: Oh klote VeGs je bent eruit, jammer om zo snel een sterke speler te verliezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu ga ik terug naar het feestje ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik ben verdacht omdat VeGs mij verdedigt in al haar posts? Het kan natuurlijk ook zijn dat Uice, .sann, Onait of Michelangelo wolf is en dan VeGs opeten omdat ze later een gevaarlijke speler kan zijn? Of de wolven gingen juist voor een reactie als deze. Misschien ben jij wel wolf en stuur je iedereen een beetje deze kant op. Twee goeden in een eet en een hangronde eruit. Wel een goede tactiek als je wolf bent trouwens.
|
Verwijderd
|
Je bent niet verdacht omdat ze je verdedigd heeft, je bent verdacht omdat ze je verdedigd heeft en ze nu opgegeten is. Ik vind het dan als volgt: De wolven hebben haar opgegeten en ik zei eerder al dat jij dan inderdaad heel makkelijk kan zeggen: 'Ja, maar ik ga diegene toch niet opeten als die mij verdedigd.' Maar dat zei ik mijn eerdere post dus ook al, en dan maak je precies diezelfde opmerkingen
![]() Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet vinden. Edit: Overigens kan alles nog! In feite had ik net zo goed kunnen zeggen dat ze deze reactie inderdaad wouden uitlokken, en dat zij dus VeGs hebben opgegeten zodat iemand zou zeggen dat dat voor jou verdacht zou maken. En dat dus in feite niet zo is. Maar goed, zoals ik al zei: ik weet nog niet zo goed wat ik moet vinden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor mijn part vlieg je er deze ronde eruit. |
![]() |
|
Mr Mark komt met een hoop rare dingen ww spel 72, geliefde verhalen post over te vlug en niet goed nagedacht, als het een strijd wordt tussen snoopy en mr mark dan overweeg ik nog te switchen van eye of sauron naar mr mark.
even morgen afwachten.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Aan de andere kant zou het wél vreemd zijn als een geliefde opeens met zo'n lang, onduidelijk verhaal komt over waarom hij vooral géén geliefde met iemand is, als er nog helemaal niet veel mensen zijn die denken dat dat wel zo is. Desalniettemin: onsamenhangende verdediging blijft voor mij een reden om Mr. Mark in de gaten te houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Logischer zou zijn, één van haar verdachten: Snoopy of Uice. Een van haar "heiligen": Mr. Mark of BB. Ik blijf iig bij mij standpunt m.b.t. Mr. Mark. Ik stem bij dezen op hem. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Maar nu ik het terug lees is mijn conclusie een beetje overdreven. ![]() Zelf heb ik het idee dat het opeten van VeGs iets met Mr.Mark te maken heeft. Of hij is wolf en ze proberen nu (via) reverse te bereiken dat we hem niet meer verdacht vinden (want "het zou wel erg stom zijn om degene te eten die mij verdedigt"), of hij is wel onschuldig maar ze willen hem er graag uit. Of ze willen hierdoor onze aandacht afleiden van snoopy, want nu heeft iedereen het over Mr.Mark. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: Ik tel stemmen pas mee als de vorige ronde voorbij is. Als je dus bijvoorbeeld gisteren hebt gezegd dat je op persoon X ging stemmen, dan heb ik die niet meegerekend. Anders blijf ik teruglezen. ![]() Edit: Voor deze keer zal ik die van arPos dan wel als eerste zetten. Lijstje tot nu toe ziet er als volgt uit: Hangronde 2. Mr.Mark Michelangelo1 Onait Sirch3 Interglot4 Uice5 snoopy Schrödinger2 Furby Feeder7 Bright Blue snoopy6 Eye of Sauron arPos8 Niet gestemd Syori .sann Little Phoebe Röps Eye of Sauron Mr.Mark Bright Blue Fantôme Absinthe Heksjuh Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 13:48. |
![]() |
|
Jeetje, ik ben ook even weg! Ben bijgelezen. Zonde van Vegs, ze is een goede speler.
Mr Mark zou een wolf kunnen zijn. Hij zou ook een dorpeling kunnen zijn. Ik vind het lastig, hij post volslagen idiote dingen over de geliefden en waarom hij geen wolf zou kunnen zijn. Wat Syori zegt, het zou ook kunnen dat de wolven hem er gewoon uit willen hebben. Argh, wat is dit lastig. Ik laat morgen weten op wie ik stem, al denk ik dat het Mr Mark wordt, omdat ik Snoopy ervan verdenk verrader te zijn en daar wil ik de leerling niet aan verspillen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee, natuurlijk niet. Maar zolang de geliefden erin zitten, kun je toch blijven puzzelen met de lijstjes, verrader of niet.
Plus, we schieten er niks mee op. Laten we zeggen dat we Snoopy eruit gooien en ze is verrader. Dan is de leerling verspild en weten we helemaal niet wie het is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
pff, net uit werk + school en dit topic even snel doorgelezen.
Balen van VeGs ![]() en verder ben ik niet geneigd morgen voor Snoopy te gaan. Ze post wel wat apart, maar dat herinner ik me van haar ook nog wel van het vorige spel. Ik ga me eens verdiepen in het Mr. Mark verhaal I Guess.
||
Citaat:
maar Mr mark vind ik inmiddels ook steeds meer opvallen.
||
Citaat:
|
Jammer van Vegs, vorig spelletje deed ze niet mee en nu vroeg er uit :/
Ik kan me tot nu toe eigenlijk alleen vinden in de verdenkingen richting Snoopy, maar ik ben het er wel mee eens dat áls ze verrader is we er niets mee opschieten. Ik wil echter ook niet op iemand stemmen die ik minder of niet verdenk. Morgen ga ik nog eens terug kijken naar de Sabir stemmen, zijn vast wat wolven meegeschaapt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet ook niet al te laat beslissen, want ik moet straks weg en weet dan niet zeker of ik nog online kan komen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stem liever niet op snoopy, omdat ik meer verdenk als verrader dan als wolf, en de verrader moeten we er liever nog even niet uitspelen nu de leerling er nog in zit. Mr. Mark vind ik vooral verdacht door het eten van VeGs.
Van de andere kant is VeGs een goede speler, en dat is waarschijnlijk iets dat de wolven weten. Welke spelers zouden als wolf VeGs er graag meteen uit eten? Bij Arpos heb ik ook een onderbuikgevoel trouwens. Misschien doordat ie nu met een idiote reden naar EoS gaat wijzen. Alsof ie de aandacht wil afleiden van de twee hoofdverdachten of verwarring wil zaaien ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh wat gaat het eigenlijk hard als je niet zo heel actief kunt spelen. Jezus
![]() Zoals eerder gezegd zijn Snoopy, Mr. Mark en ook nog steeds Fantome mijn hoofdverdachten. Arpos vind ik ook raar, maar eigenlijk heb ik dat elk spel, ik vind 'm nogal een irritante speler, kan nooit hoogte van 'm krijgen. Snoopy zou inderdaad heel goed de verrader kunnen zijn, dus die hou ik er dan liever nog even in, tot de positie van leerling vervuld is. Maar als dat als gevolg heeft dat iedereen weer onder Mr. Mark gaat staan en we weer geen verdeling in de stemlijstjes krijgen hebben we er ook niks aan. Hm lastig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm. Ik ben niet echt overtuigd van Arpos slechtheid eigenlijk. Ik sluit het niet uit, maar ik heb nu 3 spellen met 'm gespeeld en ik vond 'm elk spel een waanzinnig irritant en vooral onbegrijpelijke speler, maar dat is geloof ik een beetje zijn speelstijl.
Ik hoop dat ik zo nog even tijd heb om alles terug te lezen en dan met een goede 2e verdachte te komen, naast Mr. Mark. |
![]() |
|
Iets waar we rekening mee moeten houden is dat Sabir misschien wel 2 wolven geliefden heeft gemaakt, zodat ze heel makkelijk kunnen winnen. Niet dat we daar op dit moment veel mee kunnen, maar ik bedacht het ineens. Ik ben altijd bang dat er 2 wolven geliefden zijn, maar die kans is nu wel een stuk groter dan normaal gesproken (omdat Sabir natuurlijk wist wie de wolven zijn).
Ik heb verder geen idee wie wolf zou kunnen zijn, ik denk eigenlijk niet dat Mr Mark wolf is (zoals eerder gezegd). Ik denk dat ik voor BrightBlue ga. Ze kwam met een paar gekke opmerkingen. Niet heel verdacht, maar wel dusdanig dat ik, bij gebrek aan beter, op haar stem. (nogmaals: als blijkt dat ik ongeveer evenveel stemmen heb als Mr Mark dan wijzig ik natuurlijk mijn stem, dat heeft dan niets met schapen te maken)
|||
Citaat:
en hoe bedoel je nu, ik gaf deze reden nog voor de uitslag van HR1, ik ben juist standvastig en ga niet meeroepen met een paar mensen die na 1 normale post gelijk bovenop Mr Mark en Snoopy springen. Zoals ik al zei mr Mark vind ik wel opvallen maar jegens hem heb ik ook niks hards dus dan volg ik liever de logica die dicteert dat zeker een enkele wolf laat op een grote lijst schaapt. Nee met z'n allen snoopy stemmen omdat ze in ronde 1 sabir "verdedigd" sorry maar ik geloof dat spelletje niet zo, snoopy valt me niet op als verdacht. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wat dan wel uitmaakt is dat je als dorpeling het verschil tussen de 2 lijsten toch klein wilt houden om er later nog wat aan te hebben, dat besloot jij niet te doen en dat vind IK verdacht. volgens mij vind niemand je anders nog verdacht dus nee dat is niet verdacht. ik weiger simpelweg aan het riempje van michelangelo te gaan lopen en daarmee basta. als
|
de vorige keer dat wij actief een gelijkspel probeerden te ontlokken kostte het ons de kop, maar dit keer lijkt er sowieso wel animo voor
![]() bij mij is snoopy hoofdverdachte op dit moment, nog steeds door hangronde 1. mr.mark maakt rare opmerkingen, maar voor zover ik me kan herinneren doet hij dat wel vaker, toch valt hij een beetje op. misschien nog meer als verrader dan als wolf. mijn wederhelft is tot vanavond werken en we gaan nog in overleg voor de definitieve stem, maar bij dezen geef ik alvast een voorlopige stem op snoopy. 2-2 it is ![]() /rationeel
||
Citaat:
![]() je speelt "irritant en onduidelijk" zwartmakerij van de bovenste plank, ik heb een redenatie blijf erachter staan en ga niet lopen switchen en meelopen dat is altijd mijn manier van spelen geweest. ik ga nu direct mijn stem op eye of sauron doorgeven voor ik ook nog onzin voor naar m'n hoofd geslingerd krijg omdat ik wacht.
||||||
Ik lees nu even de discussie van gisteren/eergisteren terug (sorry voor de wall of quotes).
Even een vraag aan voornamelijk Heksjuh: Citaat:
Citaat:
Maargoed, vervolgens, nadat Sabir opgehangen is, verdedigt LP Snoopy: Citaat:
Ik ben hierdoor eigenlijk eerder geneigd te denken dat LP verrader is, en Snoopy wolf. En verder twijfel ik ook over Arpos, vanwege: Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Omdat verdeling handiger is dan massaal op 1 iemand stemmen, is het wel handig om een up to date stemlijstje te hebben. Dus ik heb een stemlijst gemaakt, maar controleer even of alles klopt
![]() Syori; hoe krijg jij die cijfers zo achter de namen? Mr. Mark Michelangelo 1 Onait Sirch 3 Interglot 4 Uice 5 Snoopy Schrödinger 2 Furby Feeder 7 Heksjuh 9 Bright Blue Snoopy 6 Eye of Sauron Arpos 8
Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 13:52. Reden: Met dank aan Syori! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 | |
De Kantine |