Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() On topic. Vandaag wat gaan kijk shoppen bij de Ikea en had ik het volgende aan... Turquos kleurig wijd tuniekjurkje met zwarte tailleband en wijde hals Zwart topje eronder Over dat jurkje een zwart/wit gestreept bolerovestje met strikkoordjes (foto van dit vestje staat in het topic nieuwe zooi) Zwarte 3/4 legging Groene linnen instappers Oorringen van 2,5 cm doorsnede |
![]() |
||
Citaat:
OT: Een nieuwe donkere, half nepvale spijkerbroek Een 'donkerhemelsblauw' T-shirt Een donkergrijs vest met lange voorpanden Een grote crèmekleurige bloemcorsage
|
Donkerblauw spijkerrokje, donkerblauwe driekwartlegging, zwart hemdje met spaghettibandjes, roze t-shirtje met korte mouwen, zwarte ballerina's
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben met paranoide, ik denk dat een pony je heel leuk zal staan. |
![]() |
|
Ga zo even boodschappen doen en de stad in, heb nu het volgende aan.
Zwart jurkje van Mexx met satijnen V hals en tailleband Blauw topje eronder Rood gebreid vestje erover Rode legging Zwarte All Stars Zwarte beenwarmers Zwarte Kipling schoudertas Over mijn haar, het is nu opgestoken en het ziet er heel vol uit, indien het over een jaar al langer is wil ik eventueel de puntjes laten bijknippen, maar zoals ik al eerder schreef voorlopig even niet. Ik heb te veel traumtische ervaringen van het bijknippen, (thuis)kappers ed. De reden van mij afkeer van kappers is deze foto, die ik straks zal plaatsen (moet ik even via mijn andere computer even scannen en uploaden) Maar opgestoken staat mijn haar echt vol en ziet het er behoorlijk vrouwelijk uit, bij mijn slanke hals en mijn gezicht, dat had ik in het verleden toen ik nog lang haar had nog nooit eerder geprobeerd met mijn haar op te steken, toen had ik het altijd in een paardestaart geboden dan leek het nog alsof mijn haar en gezicht dunner uitzag. Een ander voordeel van opsteken is dat mij haren niet meer in mijn gezicht waaien als ik met de wind meeloop. |
![]() |
|
Was vandaag zo goed als in zwart/wit gekleeed. Heb de foto nu pas kunnen plaatsen.
Een plaatje waard, ja toch! ![]() Wit tuniekjurkje dat onder wijd uitloopt en achter iets langer is. Zwarte elastieke taille band Daaronder een zwart topje Zwart/wit gestreept strik bolerovestje Zwarte 3/4 legging Witte linnen instappers Oorringen van 2,5 cm doorsnede Zwarte Kipling schoudertas ![]() |
![]() |
|
Voordat ik de stad in ga, snel even dit aangetrokken.
Wijd lang geel singlet of minijurkje (zelf genaaid van Zeeman zachte tricot hoeslakens) Daaronder een lang wit topje (H&M) Daaroverheen een zwart bolerovestje met strikkoordjes (zelf genaaid) Zwarte wijde fluwelen broek (Zeeman) Rode linnen All Stars Rode kipling schoudertas (Marktplaats) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398 Verwijderd | 500 | 05-06-2011 22:45 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
lyrics die niet kunnen gewoon.. Rioto | 87 | 01-09-2002 19:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Bijbel is veranderd. Joël | 182 | 13-06-2002 13:02 |