Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wb Fawkes/BM, ik vind het ook prima op een van dezen te stemmen. Persoonlijk vertrouw ik BM niet, maar ik merk dat meer mensen Fawkes niet vertrouwen. Ik heb nog geen stem doorgegeven. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
willen jullie liever Fawkes eruit dan PK? (PK en Fawkes, deze vraag is niet aan jullie
![]() Want ik wilde alleen PK stemmen vanwege zijn overtuigde 'ik vind yin li verdacht' post en nu ook weer, maar met daarbij kutjeplof. Hij levertdus wel info op. Ik ben ook geneigd om te denken dat de wolven niet zomaar eten en dat Fawkes dus wel degelijk een slechte functie kan hebben. Ik wil dus ook wel op hem stemmen. Er zijn blijkbaar ook nog mensen die op yin li willen gaan, maar dat vind ik eigenlijk best zonde nu. ze is juist iemand die dingen inbrengt, zou wel meer aanwijzingen willen hebben voor ik op haar stem... |
![]() |
|
Rhodium
Cliché Black Mamba Yin Li pluizig kutje Pluizig Kutje Isaja Fawkes Stoer. Spaanse Kraag Kutjeplof Derk Boerrigter Yin Li Rhodium Lady grey Japonica Achterwerk Benbekant16 Dit is volgens mij het lijstje. ik had eerst een stem doorgegeven, maar kijk hier dat er niet heel veel animo is voor PK. en Isaja had volgens mij een snelle beslissing gemaakt vanwege haar internet, maar twijfelt ook nog. heb ze er wel bijgezet voor de volledigheid Laatst gewijzigd op 08-12-2011 om 17:40. Reden: + spaanse kraag + kutjeplof + Isaja + BBK16 + BB + Derk + Yin Li + Rhodium + Lady grey + Japonica |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff ik weet het echt even niet. Tegen Yin Li heb ik niks, dus die wordt het iig niet. Ik neig naar Pluisje, maar dat is wellicht alleen omdat die al op mijn shitlist stond vanwege de storende naam (
![]() Sowieso erg jammer van de twee quitters. Eigenlijk is het zonde om daar hangrondes aan te verspillen, en bovendien weten we niet eens zeker wie het zijn. Waarschijnlijk iig Rhodium, maar ja. Het zou eeuwig zonde zijn als een van die twee bijv de ziener is, dan zitten we dus de rest van het spel met een inactieve ziener. Of wolf, nog erger ![]() Misschien ga ik ook wel mee op Fawkes. Mijn gevoel zegt: liefst eerst PK eruit, maar aangezien de andere PK-stemmers toch hun stem hebben gewijzigd heeft het weinig zin als ik remistyle ga stemmen. Dus, Fawkes krijgt mijn stem. |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, ik erger me aan Fawkes, omdat hij ervaring erbij haalde en er was nog iets maar ik moet weg en voor ik te laat terugkom en een stemronde mis, stem ik dus op hem.
Laatst gewijzigd op 08-12-2011 om 14:35. |
![]() |
|
Ik wil ook best meegaan op Fawkes. Daar heb ik ook geen prettig gevoel bij. Ik denk alleen eerlijk gezegd niet dat hij echt wolf is, maar dat is op volledig niets gebaseerd, dus tsja.
Het lijkt me niet zo handig om weer gelijkspel uit te lokken, omdat er nu wel heel veel mensen kunnen klooien met die lijstjes (elke keer als er een dorpeling uitgaat wordt het percentage slechteriken groter natuurlijk). Aan de andere kant vind ik iedereen-op-één-iemand ook beslist niet wenselijk. In principe laat ik mijn stem op Pluizig Kutje daarom staan, maar mocht het lijstje met Fawkes te kort worden in verhouding met een ander lijstje dan switch ik nog. |
![]() |
|
Ik had me gisteren voorgenomen op Achterwerk te gaan stemmen, en ik moet nu vast een stem versturen en blijf er maar bij. Verdeling is niet heel handig maar er zijn nog maar heel weinig stemmen doorgegeven en ik vind Achterwerk opvallend in de stemlijstjes. Ronde 1 nietszeggende solo-stem, ronde 2 en 3 als één van de laatsten stem doorgegeven.
Misschien kan ik tussen het boodschappen/koken/visite door nog even bijlezen.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tenslotte, wat mijn stem voor deze ronde betreft: dat wordt Rhodium. Het liefste ging ik weer voor Yin Li (vanwege hetgeen ik al eerder had aangevoerd), maar ik ben benieuwd of mijn (bovenstaande) theorie opgaat. Naast Fawkes is hij namelijk de enige die steeds persistent buiten de grote rijtjes blijft, dus ik ben wel benieuwd of hij inderdaad de stille wolf is. Zo niet, dan zijn we in ieder geval een inactieve speler kwijt - straks, in een latere fase van het spel, kunnen we inactiviteit namelijk echt niet meer gebruiken, hoor. Bovendien gaan de wolven hem voorlopig waarschijnlijk ook niet voor ons opruimen... dus deze keer moeten we zelf maar even een inactieve speler opruimen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() *gaat nog even kijken waar Fawkes ook al weer stond* [edit] onder the economist dus. Volgens de theorie die jij post (1 wolf per rijtje en 1 wolf los) zou Fawkes dus geen wolf zijn. Eerder verrader ofzo. Ik twijfel nu wel wat ik zal doen. Als Spaanse Kraag en Kutjeplof nog mee willen op Pluizig Kutje (wat ze eerder wilden) wil ik daar wel heen switchen. Rhodium... mhaw... die verdenk ik niet eigenlijk, maar wel k*t dat hij stil is. Evt. wil ik meegaan (omdat hij los stond en daardoor wel een potentiele wolf is) op Rhodium, maar liever PK... ik wacht even af of ik reactie krijg van mensen hierop. Anders blijf ik staan.[/edit] Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sorry voor het twee keer niet stemmen en zo inactief spelen. Er is onverwachts gewoon heel veel tussendoor gekomen waar ik zelf ook erg van baal.
Maar ik heb het eens doorgelezen en ik ga deze ronde ook voor Fawkes. Vanwege eerder genoemde argumentatie en ik kreeg een beetje de kriebels bij die 'ruzie' tussen Fakwes en Alpaca's. Het leek echt heel gemaakt. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En, @ Fawkes: ik snap eindelijk ( ![]() Ik stem op Fawkes. Ik weet niet precies of ik denk dat hij een wolf is, maar ik wil wel geloven dat hij een verrader is. Maar dan, als hij verrader is, willen we ook niet dat de leerling de leerlingverrader wordt. Maar omdat ik zo snel geen alternatief weet, stem ik toch op hem.
||
Citaat:
Zie deze post in het vorige topic: "Ik vind het wel weer gevaarlijk om met z'n allen nu op the economist te gaan stemmen, ik zie niet veel tegenspraak en dat lijkt me een teken dat er wat wolven ook richting the economist zitten te pushen, wat zou betekenen dat the economist geen wolf is" http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32153603 Waarna ik op Snaartje gestemd heb. Ik vind het dus gek dat jij me zo aanwijst, dat maakt jou verdacht, niet zo handig. Dacht je: ha laat ik een stille speler pakken, dan gaan de dorpelingen vast met mij mee en stemmen ze haar eruit. Stille spelers kunnen wel degelijk van waarde zijn. |
![]() |
|
Hmmm... Iedereen ineens voor Fawkes. Dat vind ik ook wel best, maar ik zou iets meer verdeeldheid wel handig vinden. Nu kunnen alle wolven lekker makkelijk in hetzelfde rijtje gaan staan.
Beetje lastig dit: mijn stem heeft sowieso weinig zin zo. Die eenzame stem op Pluizig Kutje niet, maar als ik nu meega op Fawkes is dat ook een beetje een druppel op een gloeiende plaat. Ik laat mijn stem dus gewoon staan, tenzij ik een ijzersterk argument hoor waarom het zin heeft om tóch op Fawkes te gaan staan (hem vind ik net zo goed verdacht hoor, daar niet van) |
![]() |
|
Sorry jongens
![]() @Isaja ik zou ook graag meer verdeeldheid zien, dus ik ben prima bereid om op iemand anders dan Fawkes te stemmen. |
![]() |
||
Citaat:
Rare Vogel doet zijn naam eer aan ![]() edit: oh, jij gaat ook voor Pluizig Kutje ![]() edit2: ja? Ik vind Rhodium ook prima hoor. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Napraten / discussie regels? snoopy | 176 | 19-11-2011 11:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 |