Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is dus een voorbeeld dat wanneer in een kort tijdsbestek iemand opeens heel actief wordt en opeens een compleet ander persoon naar voren schuift, je maar beter drie keer kan nadenken voor je besluit met die persoon mee te gaan. Beter is het om bij de oude stem te blijven, die heb je namelijk rustig kunnen besluiten en zonder tijdsdruk. Bij het maken van een beslissing onder tijdsdruk ben je namelijk geneigd om heel snel fouten te maken. Niet doen dus, mensen. Blijf dan liever bij jullie oude stem en laat Japonica er deze ronde uitgaan. |
![]() |
|
Ehh, jullie zijn nu wel heel erg bezig met wijzen naar elkaar, hoor. Ik weet niet wie de geliefden zijn, iedereen zit elkaar verdacht te maken. Wél heb ik een vrij goed idee van wie er slechteriken zijn en daarom zou ik liever voor de evilziener of verrader gaan (zodat er in ieder geval een slechterik uit is in het geval we geen geliefde hangen. Daarom ga ik deze ronde voor benbekant16 want ik vind Japonica absoluut niet verdacht (als geliefde óf slechterik).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké, Stoer is bereid te stemmen op Alpaca's! Dat is goed nieuws. RareVogel en BBK16, als jullie ook op Alpaca's stemmen dan stem ik ook weer op Alpaca's. Als het goed is moet het risico op gelijkspel dan al minder zijn, of niet?
Ik vind het ook goed als jullie bij jullie oude stem blijven en we deze ronde Japonica er uit laten gaan, hoor. Het is mij op dit moment om het even - het belangrijkste is dat er niemand met Alpaca's meegaat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Stem mij eruit jongens. Dan hoop ik dat jullie zien dat BM inderdaad slecht is. Want zolang we er beide inzitten gaat het niet goedkomen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ga wel mee op Japonica dan. Alpaca's wil dat we op hem stemmen; enige redenen die ik kan bedenken is dat hij last minute verdeling wil creeëren en zelf geliefde met Japonica is, of een slechterik die zich wil opofferen voor de leerling.
||
Citaat:
|
![]() |
|
De enige reden waarom ik wil dat er op mij gestemd wordt is dat dit het spel gaat lamleggen: Zolang mijn functie of die van BM onbekend is weten jullie niet wie jullie moeten vertrouwen. En dan verliezen we sowieso omdat we maar blijven touwtrekken over wie wel of niet te vertrouwen is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
He jeetje, ik ging helemaal panicken van die stemwijzigingen op het laatst. Ik heb niet superprecies geteld, maar ik durf wel zeker te stellen dat Alpaca's er nu uitligt. EEN DORPELING. SUFFERDS
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Napraten / discussie regels? snoopy | 176 | 19-11-2011 11:48 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 |