Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2012, 21:42
Verwijderd
Ik heb zojuist ontdekt dat het geologische tijdvak waar we nu in leven het Holoceen heet, dat het Holoceen een onderdeel is van het Kwartair en dat het Kwartair op zijn beurt weer onderdeel is van het Cenozoïcum, waar ik overigens tot vandaag nooit van had gehoord.
Advertentie
Oud 06-08-2012, 21:49
Verwijderd
Dit is hoe zand eruitziet onder de microscoop.





Oud 06-08-2012, 21:50
Verwijderd
Wow
Oud 06-08-2012, 21:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb zojuist ontdekt dat het geologische tijdvak waar we nu in leven het Holoceen heet, dat het Holoceen een onderdeel is van het Kwartair en dat het Kwartair op zijn beurt weer onderdeel is van het Cenozoïcum, waar ik overigens tot vandaag nooit van had gehoord.
oh, dat heb ik nog bij aardrijkskunde gehad ;o
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-08-2012, 21:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wauw, vooral die bovenste
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-08-2012, 21:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dit is hoe zand eruitziet onder de microscoop.

[afbeelding]


[afbeelding]


Het zijn gewoon ienieminiekiezelstenen . Het ook interessant om te zien hoeveel verschillend zand er is. Zand van het Nederlandse strand iet er heel anders uit dan bijvoorbeeld zand uit een Egyptische woestijn of van de Chinese kust. Daarom lijkt het me gaaf om zand te verzamelen vanuit heel de wereld .

Ontopic: ik heb vandaag geleerd dat uilen niet de enige vogels zijn die braakballen hebben! Want ijsvogels hebben bijvoorbeeld braakballen die vooral bestaan uit visgraten, en blauwe reigers braken 'tennisballen' van zwart mollenhaar. En weer andere vogels hebben braakballen die bestaan uit pitjes van besjes .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-08-2012, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Het zijn gewoon ienieminiekiezelstenen . Het ook interessant om te zien hoeveel verschillend zand er is. Zand van het Nederlandse strand iet er heel anders uit dan bijvoorbeeld zand uit een Egyptische woestijn of van de Chinese kust.
Ja, het is allemaal logisch, maar je ziet het niet vaak en je staat er ook niet vaak bij stil.

Meer zand.

Wimpers, klittenband en stof zien er ook leuk uit:

Spoiler
Oud 06-08-2012, 22:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit is hoe zand eruitziet onder de microscoop.

[afbeelding]


[afbeelding]


Mieren bevinden zich dus continu in een soort LSD-wonderland.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-08-2012, 22:33
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Mieren bevinden zich dus continu in een soort LSD-wonderland.
/me is jaloers op mieren.
Oud 06-08-2012, 23:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit is hoe zand eruitziet onder de microscoop.

[afbeelding]


[afbeelding]


Wauw!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 07-08-2012, 09:14
Verwijderd
Citaat:
oh, dat heb ik nog bij aardrijkskunde gehad ;o
Ik ook hoor, alleen wist ik het niet meer. Alleen dat Cenozoïcum, daar had ik dus echt nog nooit van gehoord. Ik kende alleen het Mesozoïcum, het tijdperk van de dinosauriërs zeg maar.

En wauw, dat zand.
Oud 10-08-2012, 12:58
Verwijderd
De opbouw van het Griekse onderwijssysteem
Oud 10-08-2012, 13:14
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik heb zojuist ontdekt dat het geologische tijdvak waar we nu in leven het Holoceen heet, dat het Holoceen een onderdeel is van het Kwartair en dat het Kwartair op zijn beurt weer onderdeel is van het Cenozoïcum, waar ik overigens tot vandaag nooit van had gehoord.

het huidige tijdvak binnen het holoceen wordt ook wel antropoceen genoemd!

1800 n.Chr tot heden
Oud 14-08-2012, 00:05
Verwijderd
Vandaag leerde ik over high-end seksspeeltjes. En dan niet gewoon die gouden vibrator van Lelo, of al die dildo's met diamanten of Swarovskisteentjes erop gelijmd, maar dingen waar een ontwerpteam daadwerkelijk over nagedacht heeft.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 14-08-2012 om 07:24.
Oud 14-08-2012, 00:10
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Wow wat een prachtige dingen zitten ertussen zeg Vooral de leren handboeien, echt wow!
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 14-08-2012, 00:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wauw Ik vind vooral die eerste paar supermooi.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-08-2012, 00:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou het zonde vinden om ze in mijn foef te steken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-08-2012, 00:45
Verwijderd
Ja, mooi he

Ik ben trouwens sowieso fan geworden van de winkel waar de meeste van die dingen vandaan komen. Ze hebben namelijk ook allemaal van zulk soort dingen:

Spoiler


Ik vind het zo mooi dat ze het gewoon serieus menen. Want het is al fantastisch dat ze de Bijenkorf der seksshops zijn, zowel qua 'noh mooie spullen' als qua 'hahaha Bijenkorf der seksshops', maar ze hebben dus ook het classy equivalent van macaroni in de vorm van piemels. Ik zie precies allemaal giebelende nette dames op leeftijd uit zulk soort mokken drinken. Of zo'n zakdoek in het borstzakje van het maatpak van hun echtgenoot stoppen als ze naar een gala gaan.
Oud 14-08-2012, 07:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb weer veel bijgeleerd
En ik snap die dildo's ook niet, misschien is een vereiste voor toegelaten worden tot de rotary club, dat je je vagina om laat bouwen tot allerlei kronkels?
Oud 15-08-2012, 14:35
Verwijderd
Botox is een afkorting voor botuline toxine.
Oud 15-08-2012, 20:30
Verwijderd
Wat raccordementen en stamlijnen zijn. Deadlock naamzoek.

Laatst gewijzigd op 15-08-2012 om 21:26.
Oud 15-08-2012, 21:05
Verwijderd
Dat je katten beter geen naam met een s erin kan geven, omdat het dan op de kat overkomt alsof je naar 'm sist en dat vindt 'ie niet leuk. (Jammer, want als ik een kat had zou ik 'm Syfilis willen noemen.)
Oud 15-08-2012, 21:14
Verwijderd
En ik heb ontdekt dat deze dingen



bullae heten. En dat bulla Latijn is voor bubbel.
Oud 15-08-2012, 21:15
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Dat je katten beter geen naam met een s erin kan geven, omdat het dan op de kat overkomt alsof je naar 'm sist en dat vindt 'ie niet leuk. (Jammer, want als ik een kat had zou ik 'm Syfilis willen noemen.)
Offtopic: Onze katten heten Sita, Joris, Loesje en Titus. Oeps. Hoewel we Titus meestal liefkozend 'tietje' noemen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 15-08-2012, 22:17
Verwijderd
Je moet katten juist wel namen met sisklanken geven, want die snappen ze het beste. Daarom heeft de kattenlokroep in iedere taal ook een S erin, zoals 'poespoespoes' of 'pspspsps' in het Nederlands en 'kieskieskieskies' of 'ksksksks' in het Russisch. En 'puss puss puss' in het Engels, volgens Google, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring.

Nu ik toch aan het Googlen ben: 'ts ts ts' in het Slovaaks, 'tschi tschi tschi' in het Tsjechisch, 'ps ps ps' in het Italiaans en Grieks, 'psswhsswhss' in het Filipijns.

Ik wens Quincy veel succes met Arthur en Morgan, kortom.
Oud 15-08-2012, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Wat raccordementen en stamlijnen zijn. Deadlock naamzoek.
Stamlijnen en raccordementen zijn mijn lievelings Ben vorig jaar met zeehond en ezblade in Rotterdam in de Waalhaven wezen rondlopen en foto's maken daarvan <3
Oud 16-08-2012, 07:07
Verwijderd
Citaat:
Je moet katten juist wel namen met sisklanken geven, want die snappen ze het beste. Daarom heeft de kattenlokroep in iedere taal ook een S erin, zoals 'poespoespoes' of 'pspspsps' in het Nederlands en 'kieskieskieskies' of 'ksksksks' in het Russisch. En 'puss puss puss' in het Engels, volgens Google, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring.

Nu ik toch aan het Googlen ben: 'ts ts ts' in het Slovaaks, 'tschi tschi tschi' in het Tsjechisch, 'ps ps ps' in het Italiaans en Grieks, 'psswhsswhss' in het Filipijns.

Ik wens Quincy veel succes met Arthur en Morgan, kortom.


Ze luisteren al best goed. Met name als ze honger en/of zin hebben, zoals het echte katten betaamt
Oud 17-08-2012, 13:28
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Dat in Song of Joy van Nick Cave de verteller natuurlijk zélf de moordenaar is. Ik heb dat lied heel vaak gehoord en gedacht 'wat een saaie tekst, gewoon een man die vertelt dat zijn vrouw dood is,' maar nooit goed genoeg geluisterd om het werkelijke verhaal te horen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 18-08-2012, 19:42
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik ben echt zo'n dom kneusje he soms Ik zag net pas het licht bij de combinatie mario bros en de groene buizen. Duuuuuuuuh
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 18-08-2012, 20:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben echt zo'n dom kneusje he soms Ik zag net pas het licht bij de combinatie mario bros en de groene buizen. Duuuuuuuuh
Ik dacht, huh, wtf bedoelt ze? Maar ja, loodgieters
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-08-2012, 20:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
AAAAH WTF WACHT
Het is Mario Bros, van mario-brothers. Ik heb ALTIJD gedacht dat Bros zijn achternaam was, zoals Warner Bros
Oud 18-08-2012, 20:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
AAAAH WTF WACHT
Het is Mario Bros, van mario-brothers. Ik heb ALTIJD gedacht dat Bros zijn achternaam was, zoals Warner Bros
Warner Bros staat ook voor Warner Brothers. Of is dit een grapje?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 18-08-2012, 20:39
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
AAAAH WTF WACHT
Het is Mario Bros, van mario-brothers. Ik heb ALTIJD gedacht dat Bros zijn achternaam was, zoals Warner Bros
en dit!
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 18-08-2012, 20:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Warner Bros staat ook voor Warner Brothers. Of is dit een grapje?
goed topic.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 18-08-2012, 21:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
AAAAH WTF WACHT
Het is Mario Bros, van mario-brothers. Ik heb ALTIJD gedacht dat Bros zijn achternaam was, zoals Warner Bros
Oud 18-08-2012, 21:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
AAAAH WTF WACHT
Het is Mario Bros, van mario-brothers. Ik heb ALTIJD gedacht dat Bros zijn achternaam was, zoals Warner Bros
:/
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 18-08-2012, 23:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Warner Bros staat ook voor Warner Brothers. Of is dit een grapje?
Huh wtf echt :/ shit
Oud 18-08-2012, 23:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Huh wtf echt :/ shit
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 19-08-2012, 06:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik dacht dat Bros een veel voorkomende amerikaanse naam was!
Oud 19-08-2012, 08:03
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Huh wtf echt :/ shit
Oud 19-08-2012, 10:56
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Dat skateboarden toch wel erg leuk is.
__________________
O nou
Oud 19-08-2012, 11:46
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik dacht dat Bros een veel voorkomende amerikaanse naam was!
En die chocolade repen zouden anders bijvoorbeeld Jansen heten?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 19-08-2012, 12:17
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Heel veel meiden zeggen dat elk meisje erg blij moet zijn als ik hun vriendje was, maar ik ben al sinds groep 3 single (met een tussenpauze van twee uur, dit jaar).
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 19-08-2012, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Heel veel meiden zeggen dat elk meisje erg blij moet zijn als ik hun vriendje was, maar ik ben al sinds groep 3 single (met een tussenpauze van twee uur, dit jaar).
Forever Friendzone
Oud 19-08-2012, 15:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik wist niet of ik hier om moest lachen, facepalmen of huilen toen ik het hoorde (dus maar in het ontdekkingstopic), maar mijn nichtje heeft een vriendin die haar dochtertje Shaniya heeft genoemd. Shaniya Heijeman.

Tevens Lorelei en Rationeel naamzoek
__________________
you're not my demographic
Oud 19-08-2012, 19:21
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Huh wtf echt :/ shit
Erg

Ook nooit afgevraagd waarom er een punt achter Bros stond?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-08-2012, 19:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Heel veel meiden zeggen dat elk meisje erg blij moet zijn als ik hun vriendje was, maar ik ben al sinds groep 3 single (met een tussenpauze van twee uur, dit jaar).
Daar kom je nu pas achter?

En je hebt een 'relatie' van 2 uur gehad? Vertel
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 19-08-2012, 21:20
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Daar kom je nu pas achter?

En je hebt een 'relatie' van 2 uur gehad? Vertel
Ik was er al achter, maar nu was er weer iemand die zei
Citaat:
she'll be a lucky girl when you find her, in your clothes, because you're a sweet guy and those are hard to come by
(We hadden het over naakt in een trenchcoat je vriendin verrassen. )

En die 2 uur was misschien wel 3 uur!
Maar het was wel triest. We hebben elkaar sowieso een aantal keer ontmoet dit jaar en verder bijna elke dag geskyped en in de meivakantie hadden we een date en ik was redelijk zeker dat ze hetzelfde voelde voor mij als ik voor haar, zeker omdat we voor die date nog enkele keren afspraken met veel mensen erbij en haar knuffels waren perfect (niet de knuffels die je een goede vriend geeft ) . En toen de date, die perfect ging, toen gingen we een film kijken, zaten hand in hand, en ik vroeg haar en ze zei ja. Vanaf dat moment gedroeg ze zich een beetje afstandelijk en ik merkte dat wel en vroeg of ze hier of thuis wou eten (ze woont niet zo super dichtbij) en ze ging naar huis en later die avond ging ik op Skype en ze had het uitgemaakt. Yay.... -_- Dat is het verhaal. Einde!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 19-08-2012, 23:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik was er al achter, maar nu was er weer iemand die zei
(We hadden het over naakt in een trenchcoat je vriendin verrassen. )

En die 2 uur was misschien wel 3 uur!
Maar het was wel triest. We hebben elkaar sowieso een aantal keer ontmoet dit jaar en verder bijna elke dag geskyped en in de meivakantie hadden we een date en ik was redelijk zeker dat ze hetzelfde voelde voor mij als ik voor haar, zeker omdat we voor die date nog enkele keren afspraken met veel mensen erbij en haar knuffels waren perfect (niet de knuffels die je een goede vriend geeft ) . En toen de date, die perfect ging, toen gingen we een film kijken, zaten hand in hand, en ik vroeg haar en ze zei ja. Vanaf dat moment gedroeg ze zich een beetje afstandelijk en ik merkte dat wel en vroeg of ze hier of thuis wou eten (ze woont niet zo super dichtbij) en ze ging naar huis en later die avond ging ik op Skype en ze had het uitgemaakt. Yay.... -_- Dat is het verhaal. Einde!
Je vroeg haar al tijdens je eerste echte date met haar? Oke. Ja, lullig dat ze dan terugkomt op haar beslissing, maar waarom vroeg je dat dan zo snel al?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-08-2012, 00:05
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Je vroeg haar al tijdens je eerste echte date met haar? Oke. Ja, lullig dat ze dan terugkomt op haar beslissing, maar waarom vroeg je dat dan zo snel al?
We praatten op Skype al redelijk lang en voor dè date, was er nog een redelijk intieme afspraak waar wel nog wat meer mensen bij waren, maar het was nog steeds vrij intiem en het leek alsof alle bijna puzzelstukjes op hun plaats waren gevallen, en op de date vielen de laatsten op hun plek en werd de puzzel een geheel, maar toen kwam een irritante kleuter die de puzzel uit elk verband rukte. Maar de date zelf en de tijd ervoor was tenminste erg leuk.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd?
Verwijderd
228 24-08-2018 10:05
Levensbeschouwing & Filosofie Allah en God
MaxiDirk
3 23-01-2011 21:10
De Kantine Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? #2
Verwijderd
110 08-07-2007 15:53
De Kantine Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd?
Verwijderd
500 21-05-2007 21:12
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Levensbeschouwing & Filosofie Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille
Mirage2000
137 18-02-2002 08:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.