Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2013, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Excuus, ik bedoel Margot. Mobiel weerwolven en vanalles tegelijk doen werkt niet. Wat ik bedoel is dat er door Tina op Margot is gestemd, en dat er in het 'gelijkspel' de margotstemmers dus statistisch minder kans hebben om slecht zijn.

Arpos heeft er niks mee te maken dus, sorry voor de verwarring.
Advertentie
Oud 03-11-2013, 13:38
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Vorige keer waren de Arpos-stemmers verdacht, nu de Tina-stemmers.
Absinthe en Neko stemden beiden voor zowel Arpos als Tina. Zou dit toeval zijn of niet?
Anderzijds waren zij wel de eersten die stemden, dus ze wisten nog niet wat de rest zou doen.
Ben ik het wel mee eens, ik vind tina nu een graad minder verdacht aangezien ze in 'het goede rijtje' staat maar heb concreet niets tegen beiden.
LP valt verder op.
Het valt verder op dat sigmund blijkbaar denkt dat ik gehangen ben

Moet maar ff goed kijken nog
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 03-11-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ben ik het wel mee eens, ik vind tina nu een graad minder verdacht aangezien ze in 'het goede rijtje' staat maar heb concreet niets tegen beiden.
LP valt verder op.
Het valt verder op dat sigmund blijkbaar denkt dat ik gehangen ben

Moet maar ff goed kijken nog
Jij ook, hierboven.
Oud 03-11-2013, 14:30
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Lijkt me een valse stem onder Tina. Óf er staat een wolf onder Margot en die is gedekt door de verrader (die zou dan onder Tina of Arpos moeten staan). Óf de geliefden fokken. Of allemaal.
Of het dan een valse stem is onder Tina of een verrader onder het rijtje van Tina/Arpos, dan moeten we dus in het rijtje van Tina zoeken. Dus dat zijn:
Absinthe 1
Neko* 6
Mutant 7
Aila 12
arPos 2+13
Little Phoebe 14

Maar wel even de vraag of het dan verdachter is of iemand als eerste op haar heeft gestemd of als laatste.
Oud 03-11-2013, 14:35
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
en Aila, niet gestemd in ronde 1 nu in tina rijtje?
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 03-11-2013, 14:42
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
wtf
nee ik zat fout had je laatste zin gemist dw
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 03-11-2013, 14:57
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Supersorry, ben dit weekend erg druk want ben aan het verhuizen. Ik heb afgelopen ronde niet gestemd maar als ik wel had gestemd had ik gestemd zodat het nog steeds een gelijk spel op papier zou zijn. Ik vond Tina en Margot beiden verdacht dus het had mij niet veel uitgemaakt wie van de twee er opgehangen zou worden.
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 03-11-2013, 15:42
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Of het dan een valse stem is onder Tina of een verrader onder het rijtje van Tina/Arpos, dan moeten we dus in het rijtje van Tina zoeken. Dus dat zijn:
Absinthe 1
Neko* 6
Mutant 7
Aila 12
arPos 2+13
Little Phoebe 14

Maar wel even de vraag of het dan verdachter is of iemand als eerste op haar heeft gestemd of als laatste.
Moeilijk te zeggen,..het lijkt veiliger voor een weerwolf/verrader om laat te stemmen zodat ze de lijstjes kunnen manipuleren, maar laat stemmen komt ook verdacht over.

Ik vind het moeilijk om uit deze 6 te bepalen wie slecht kan zijn, mijn voorkeur gaat nog naar arPos, maar van de andere 5 zou het ook zomaar kunnen...

En dan kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat de geliefden of verrader op iemand anders gestemt hebben dan dat ze hier gezegd hebben.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-11-2013, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Of het dan een valse stem is onder Tina of een verrader onder het rijtje van Tina/Arpos, dan moeten we dus in het rijtje van Tina zoeken. Dus dat zijn:
Absinthe 1
Neko* 6
Mutant 7
Aila 12
arPos 2+13
Little Phoebe 14

Maar wel even de vraag of het dan verdachter is of iemand als eerste op haar heeft gestemd of als laatste.
Dit vraag ik mij dus ook af. Iemand met meer ervaring die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Oud 03-11-2013, 16:15
Verwijderd
Over zinnige dingen zeggen gesproken, het valt me op dat bepaalde mensen een beetje stil zijn gevallen met hun zinnige bijdrages sinds de geliefden in het spel zijn. Willen ze onder de radar blijven, vooral geen aandacht trekken? Anderen het spelletje laten spelen misschien zodat ze zonder al te veel moeite als overwinnaar uit de bus kunnen komen omdat ze een nieuwe functie hebben?
Oud 03-11-2013, 16:15
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
En dan kan het natuurlijk ook nog zo zijn dat de geliefden of verrader op iemand anders gestemt hebben dan dat ze hier gezegd hebben.
Maar dan is het waarschijnlijk dat die heeft gezegd op Tina te stemmen en heeft dan alsnog op Margot gestemd. Of natuurlijk gezegd op Margot te stemmen en op een willekeurig ander persoon heeft gestemd, kan ook. Maar ik denk dan nog steeds dat we in het rijtje Tina moeten kijken. En wie uit dat rijtje ben ik ook nog niet uit
Oud 03-11-2013, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Over zinnige dingen zeggen gesproken, het valt me op dat bepaalde mensen een beetje stil zijn gevallen met hun zinnige bijdrages sinds de geliefden in het spel zijn. Willen ze onder de radar blijven, vooral geen aandacht trekken? Anderen het spelletje laten spelen misschien zodat ze zonder al te veel moeite als overwinnaar uit de bus kunnen komen omdat ze een nieuwe functie hebben?
Ja er zijn er hier veel die enkel een post met een stem zetten, maar voor de rest hun mond houden.. Zo wordt het wel heel moeilijk om iemand te pakken op verdachte uitspraken
Oud 03-11-2013, 16:22
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ja er zijn er hier veel die enkel een post met een stem zetten, maar voor de rest hun mond houden.. Zo wordt het wel heel moeilijk om iemand te pakken op verdachte uitspraken
aan de andere kant begrijp ik t ook wel. er valt nu gewoon nog weinig te analyseren, helaas. ik vind ook sommige spelers verdachter overkomen dan anderen, maar dat is puur een gevoel, nergens op gebaseerd. als ik die verdachtmakingen ga posten, en daarna blijkt dat diegene toch een dorpeling was, dan ben ik de lul
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 03-11-2013, 16:24
Verwijderd
Stemlijstjes analyseren dan maar .
Misschien worden we iets wijzer uit de volgende dode van de wolven..
Oud 03-11-2013, 16:39
Verwijderd
Citaat:
aan de andere kant begrijp ik t ook wel. er valt nu gewoon nog weinig te analyseren, helaas. ik vind ook sommige spelers verdachter overkomen dan anderen, maar dat is puur een gevoel, nergens op gebaseerd. als ik die verdachtmakingen ga posten, en daarna blijkt dat diegene toch een dorpeling was, dan ben ik de lul
Nee hoor, iedereen zit er wel eens naast.
Oud 03-11-2013, 19:40
Verwijderd
Ik snap dus echt niet dat mensen Tina nu minder gaan verdenken "omdat ze in het goede rijtje staat". Mensen, er zitten nog een verrader, een heks en geliefden in het spel. Die rijtjes zeggen op dit moment wat mij betreft echt veel te weinig. Natuurlijk vind ik het des te irritant dat men zo aan die lijstjes hangt omdat ik zelf niet echt in de handige rijtjes sta Maar ik vind het ook gewoon raar, er zijn echt al wel een aantal spelers die opvallend gek gedrag vertonen, en daar wordt nu door sommigen aan voorbij gegaan vanwege die stomme weinigzeggende lijstjes.
Oud 03-11-2013, 20:40
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dit vraag ik mij dus ook af. Iemand met meer ervaring die hier iets zinnigs over kan zeggen?
meestal als laatste als ze als eerste gaan moeten ze over het algemeen gelijk '2 stemmen' erin dumpen, voor hoe ver dat zinnig is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 03-11-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
meestal als laatste als ze als eerste gaan moeten ze over het algemeen gelijk '2 stemmen' erin dumpen, voor hoe ver dat zinnig is.
Wát zeg je nu precies? Ik kan hier echt geen chocola van maken
Oud 03-11-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Wát zeg je nu precies? Ik kan hier echt geen chocola van maken
Ja ik heb het nu ook vijf keer gelezen en snap er ook echt geen kont van.
Oud 03-11-2013, 20:46
Verwijderd
Dat het verdachter is om als laatste te stemmen, als je als wolf als eerste zou stemmen, moeten je collegaslechterikken jouw stem en hun eigen stem proberen op te vangen. Dat is hoe ik het begrijp.
Oud 03-11-2013, 20:49
Verwijderd
Ah zo. Dankje Mutant!
Enige interpunctie was waarschijnlijk wel behulpzaam geweest...
Oud 03-11-2013, 20:49
Verwijderd
Ik probeer het nu met jouw uitleg erbij te lezen, en kan het nog steeds maar moeilijk begrijpen, maargoed.
Oud 03-11-2013, 21:28
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Dat het verdachter is om als laatste te stemmen, als je als wolf als eerste zou stemmen, moeten je collegaslechterikken jouw stem en hun eigen stem proberen op te vangen. Dat is hoe ik het begrijp.
Correct, terwijl je niet weet of de rest er wel in trapt en meegaat daardoor is laat stemmen theoretisch logischer ivm geen risico op moeten switchen maarja het is wwen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 03-11-2013, 21:57
Verwijderd
Ik ben zo benieuwd wie er opgegeten is vanavond
Oud 03-11-2013, 21:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
In het holst van de nacht kwamen drie oude dames aan bij een verlaten en vervallen villa aan de rand van Wakkerdam, de stad die nooit slaapt. ‘We kunnen door een raam naar binnen klimmen,’ zei Aila en klom op een stoel die op de veranda stond. Mutant gaf een duwtje tegen de deur. Die gaf mee: het huis was helemaal niet afgesloten. Wat handig! Phoebe ging voorop naar binnen, het was daar hopelijk warmer dan buiten.
Binnen was het vuil en rommelig: overal lagen kratjes, dozen en flesjes, de muren waren bewerkt met graffiti en meubels ontbraken grotendeels. Midden in de ruimte stond een kacheltje dat zachtjes brandde. ‘Het kacheltje brandt, er zijn wellicht mensen thuis,’ fluisterde Mutant en haar keel voelde droog. Ze was altijd braaf en keurig geweest in haar leven: iemands huis insluipen was niet haar bedoeling. Phoebe zag dat anders. ‘Ik heb een idee,’ kirde ze terwijl ze een lege fles van de grond griste en zich de trap op bewoog.
De drie dames slopen dicht bij elkaar en tergend langzaam naar boven, elke krakende trede deed hen opschrikken. Boven was alles donker. Aila ging de anderen voor een kamer in, waar niets stond buiten een grote houten kast en een tweepersoons bed. Behoedzaam schuifelden de bejaarden door de kamer naar het lege bed. Maar het bed lag niet leeg: er lag een enorme zwarte man in, met een ruig uiterlijk, tatoeages en littekens. Veel tijd hadden ze niet om hem te bestuderen, toen hij zijn ogen open deed. Phoebe slaakte een kreet van schrik en haalde uit met de fles.
De eerste haal was mis – ze sloeg tegen de muur en de bodem spatte uit elkaar. Ze haalde een tweede keer uit omdat de man probeerde rechtop te gaan zitten, waarbij ze zijn hals doorsneed. Een meisje van amper achttien jaar stond gillend in de deuropening. ‘TCO! Nee! Wat hebben jullie gedaan!’

Spoiler
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 03-11-2013, 21:58
Verwijderd
Oh hai Wat een timing.
Oud 03-11-2013, 22:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
U vraagt, wij draaien!
Exuses voor het tijdstip.
Ik doe mijn best om elke avond op tijd af te leveren, maar als dat in de knel komt wil ik wel alsnog iets goeds maken. Morgen weer een dag!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 03-11-2013, 22:14
Verwijderd
Niet erg hoor, ik was gewoon benieuwd
Oud 03-11-2013, 22:21
Verwijderd
Citaat:
U vraagt, wij draaien!
Exuses voor het tijdstip.
Ik doe mijn best om elke avond op tijd af te leveren, maar als dat in de knel komt wil ik wel alsnog iets goeds maken. Morgen weer een dag!
De verhalen zijn het wachten meer dan waard hoor!

Nu maar eens nadenken over morgen. Ik heb de posts van TCO teruggekeken, en hij heeft niet naar iemand specifiek gewezen.

Wat me meer opvalt, qua inactiviteit:
-Elin3, met 5 posts, allemaal zonder enige verdenking of iets erin. Dat is lekker makkelijk bad buy zijn!

-Sortjuh heeft er slechts twee. dat je het druk hebt ok, maar dit vind ik wel heel gortig. Toch lijkt het me té inactief om verdacht te zijn, maar daar moet je me niet op vastpinnen.

-Neko* doet het met 7 posts íets beter, maar heeft nog altijd minder posts dan de Spelleider, wat ik altijd wel een goede graadmeter vind. Weinig posts met nog minder verdachtmakingen, theorieën of andere 'risicovolle' posts. Verdacht! Ook staat ze in het lijstje Tinastemmers in de vorige hangronde, wat ze voor mij extra verdacht maakt.

Voorlopig zou ik op Neko stemmen, tenzij er natuurlijk iets geks voordoet nog.
Oud 03-11-2013, 22:43
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
zo veel keuzes ik denk dat ik deze ronde mijn keus voorlopig voor me hou, met de redenen die sigmund geeft verdenk ik elin3 , neko* en vooruit sortjuh, laatste is lastig te plaatsen met die gemiste stem.

Tina is m.i. niet helemaal vrij wel minder nu ze in het goede rijtje staat, lieveheersbeestje 2x in het goede rijtje dus die denk ik niet.

aila; niet gestemd verkeerde rijtje.
Verder LP en absinthe erg aggresief direct int beging terwijl er niks concreets was; nu nog niet.

Denk dat het Aila, Neko*, LP of Elin3 wordt voor me.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 03-11-2013, 23:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
TCO je avatar, zo tof
Oud 03-11-2013, 23:10
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
De verhalen zijn het wachten meer dan waard hoor!

Nu maar eens nadenken over morgen. Ik heb de posts van TCO teruggekeken, en hij heeft niet naar iemand specifiek gewezen.

Wat me meer opvalt, qua inactiviteit:
-Elin3, met 5 posts, allemaal zonder enige verdenking of iets erin. Dat is lekker makkelijk bad buy zijn!

-Sortjuh heeft er slechts twee. dat je het druk hebt ok, maar dit vind ik wel heel gortig. Toch lijkt het me té inactief om verdacht te zijn, maar daar moet je me niet op vastpinnen.

-Neko* doet het met 7 posts íets beter, maar heeft nog altijd minder posts dan de Spelleider, wat ik altijd wel een goede graadmeter vind. Weinig posts met nog minder verdachtmakingen, theorieën of andere 'risicovolle' posts. Verdacht! Ook staat ze in het lijstje Tinastemmers in de vorige hangronde, wat ze voor mij extra verdacht maakt.

Voorlopig zou ik op Neko stemmen, tenzij er natuurlijk iets geks voordoet nog.
Tiara-schaapje, Margot en TCO hadden allemaal ook weinig posts en die waren allemaal dorpeling. Daarbij heeft ArPos de meeste posts in heel het topic en ik vind nog steeds dat hij vooral heel veel rare dingen roept die ons niet echt helpen.

Misschien ook handig om eens te kijken naar de wat meer postende spelers die of allerlei mensen roepen te verdenken (zo blijf je zelf lekker buiten schot), of die meteen met anderen meestemmen om iemand er maar uit te werken.

Ik vind daarom op dit moment in ieder geval ArPos, Tina en Little Phoebe verdacht. Verder ga ik er nog even over nadenken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 03-11-2013, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Tiara-schaapje, Margot en TCO hadden allemaal ook weinig posts en die waren allemaal dorpeling. Daarbij heeft ArPos de meeste posts in heel het topic en ik vind nog steeds dat hij vooral heel veel rare dingen roept die ons niet echt helpen.

Misschien ook handig om eens te kijken naar de wat meer postende spelers die of allerlei mensen roepen te verdenken (zo blijf je zelf lekker buiten schot), of die meteen met anderen meestemmen om iemand er maar uit te werken.

Ik vind daarom op dit moment in ieder geval ArPos, Tina en Little Phoebe verdacht. Verder ga ik er nog even over nadenken.
Röps was dan weer heks, met eenzelfde, ook geen schokkende hoeveelheid posts.

Dat met andere meestemmen maakt jou ook verdacht: je stemt laat en al je berichten (op deze en eentje eerder, maar dat was met een lijstje) zijn niet langer dan één regel.
Oud 04-11-2013, 00:09
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
zo veel keuzes ik denk dat ik deze ronde mijn keus voorlopig voor me hou, met de redenen die sigmund geeft verdenk ik elin3 , neko* en vooruit sortjuh, laatste is lastig te plaatsen met die gemiste stem.

Tina is m.i. niet helemaal vrij wel minder nu ze in het goede rijtje staat, lieveheersbeestje 2x in het goede rijtje dus die denk ik niet.

aila; niet gestemd verkeerde rijtje.
Verder LP en absinthe erg aggresief direct int beging terwijl er niks concreets was; nu nog niet.

Denk dat het Aila, Neko*, LP of Elin3 wordt voor me.
Zou een wolf streven naar papieren gelijkspel? Ik denk het niet. Als ik niet op Tina had gestemd en een duidelijke oproep had gedaan om dat te volgen was er geen papieren gelijkspel geweest. Jij was de eerste die mij volgde. Vind het dus zeer apart dat je mij expliciet noemt en daarbij ook de eerste stemronde aanhaalt. Ik heb eerlijk gezegd dat ik niet heb gestemd omdat ik druk met werk was. Dat heb ik gezegd terwijl daarvoor helemaal geen noodzaak was. Zou ik dat doen als ik wolf was? Ik denk het niet, dan had ik wel een stem verzonnen

Dus dat zijn al 2 dingen waardoor ik ernstige vraagtekens bij jou krijg. Tel daarbij op jouw actie van het verpesten van het stemlijstje en dat vervolgens Tina in de schoenen proberen te schuiven.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 04-11-2013, 00:31
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Zou een wolf streven naar papieren gelijkspel? Ik denk het niet. Als ik niet op Tina had gestemd en een duidelijke oproep had gedaan om dat te volgen was er geen papieren gelijkspel geweest. Jij was de eerste die mij volgde. Vind het dus zeer apart dat je mij expliciet noemt en daarbij ook de eerste stemronde aanhaalt. Ik heb eerlijk gezegd dat ik niet heb gestemd omdat ik druk met werk was. Dat heb ik gezegd terwijl daarvoor helemaal geen noodzaak was. Zou ik dat doen als ik wolf was? Ik denk het niet, dan had ik wel een stem verzonnen

Dus dat zijn al 2 dingen waardoor ik ernstige vraagtekens bij jou krijg. Tel daarbij op jouw actie van het verpesten van het stemlijstje en dat vervolgens Tina in de schoenen proberen te schuiven.
Ik heb dat tina niet in der schoenen proberen te schuiven.

Ik sta er zelf ook niet geweldig op nee, maar weet wat ik ben.
Alles wat daar staat is zonder zekerheid.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 04-11-2013, 01:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Tiara-schaapje, Margot en TCO hadden allemaal ook weinig posts en die waren allemaal dorpeling. Daarbij heeft ArPos de meeste posts in heel het topic en ik vind nog steeds dat hij vooral heel veel rare dingen roept die ons niet echt helpen.

Misschien ook handig om eens te kijken naar de wat meer postende spelers die of allerlei mensen roepen te verdenken (zo blijf je zelf lekker buiten schot), of die meteen met anderen meestemmen om iemand er maar uit te werken.

Ik vind daarom op dit moment in ieder geval ArPos, Tina en Little Phoebe verdacht. Verder ga ik er nog even over nadenken.
Wat heb ik nou weer gedaan, behalve meer gepost dan jij?

Ik vind Arpos irritant en verwarrend en schreeuwerig en ik stem sowieso op hem, tenzij er wereldschokkende dingen gebeuren natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 07:25
Verwijderd
Awww TCO

Maar ik denk dat hij is gegeten omdat hij niet veel te zeggen had of theorieën kon bedenken, bijvoorbeeld vroeg wat verdachter was (eerst of laatst stemmen) en omdat hij bereid was mee te gaan in dingen voordelig voor de dorpelingen:
Citaat:
Als we nog iemand vinden doe ik mee, een papieren gelijkspel is altijd interessant. Maar zolang dat niet het geval is, blijft mijn stem nog even op Margot staan.
Uit hem kunnen we gewoon weinig informatie halen.

Er zijn er nog waar nog minder informatie uit te halen is omdat ze simpelweg niet zoveel posten, dus dat maakt hen wel verdachter. Maar aan de andere kant kunnen de wolven ook niet weten wie aan hun kant staat als die persoon gewoon niet post. Ik ga zo verder kijken.
Oud 04-11-2013, 07:35
Verwijderd
Ik blijf hiermee zitten:
Citaat:
Ik zeg dingen die ertoe doen. Die nog niet gezegd zijn, voornamelijk. Iedereen kan posten 'hoeraaa heks dood ja maar leerlingbegeleiding ja maar beter nu dan straks ', ook een wolf. Natuurlijk lees ik mee bij andere posts, maar ik had niks toe te voegen en dan maak ik ook geen loze posts.

Ik vind Margot's inactiviteit storend (maar ja he we zijn anderhalve dag bezig dus hoe snel wil je dat het je stoort?) en wil graag op haar stemmen deze ronde.

Merkwaardig dat je zoveel zoekt bij mijn posts, Mutant. Zit het je dwars dat ik je irritant noemde?
Er zijn steeds meer zinnige dingen te zeggen, dingen toe te voegen, in te gaan op rare acties en stemlijstjes, verwoordingen, nieuwe gedachten ten toon te spreiden, maar hoewel Lusi/Q benadrukt dat ze geen loze posts maakt, is er na die verdediging geen enkele post met echte inhoud gekomen. Juist een paar obvious dingen of dingen die andere mensen al zeiden en een heel afleidingsmanoeuvre over hoe forumbazen een miniem voordeel hebben omdat ze verwijderde posts kunnen zien. (krikt het aantal posts wel op).
Citaat:
Over zinnige dingen zeggen gesproken, het valt me op dat bepaalde mensen een beetje stil zijn gevallen met hun zinnige bijdrages sinds de geliefden in het spel zijn. Willen ze onder de radar blijven, vooral geen aandacht trekken? Anderen het spelletje laten spelen misschien zodat ze zonder al te veel moeite als overwinnaar uit de bus kunnen komen omdat ze een nieuwe functie hebben?
Misschien is het duo wel stiekem een trio?
Oud 04-11-2013, 07:44
Verwijderd
Tina lijkt mooi buiten schot te raken door in het juiste stemrijtje te staan als ik afga op de reacties na de eetronde.

En:

Citaat:
Wat me meer opvalt, qua inactiviteit:
-Elin3, met 5 posts, allemaal zonder enige verdenking of iets erin. Dat is lekker makkelijk bad buy zijn!

-Sortjuh heeft er slechts twee. dat je het druk hebt ok, maar dit vind ik wel heel gortig. Toch lijkt het me té inactief om verdacht te zijn, maar daar moet je me niet op vastpinnen.

-Neko* doet het met 7 posts íets beter, maar heeft nog altijd minder posts dan de Spelleider, wat ik altijd wel een goede graadmeter vind. Weinig posts met nog minder verdachtmakingen, theorieën of andere 'risicovolle' posts. Verdacht! Ook staat ze in het lijstje Tinastemmers in de vorige hangronde, wat ze voor mij extra verdacht maakt.
Goed opgemerkt, maar jouw postgehalte met inhoud is ook niet zo bijzonder hoog als je het daarop wil gaan spelen.
Oud 04-11-2013, 08:10
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Nou Absinthe stomme lijstjes of niet, ik kijk toch eerst naar het rijtje Tina. Arpos vind ik persoonlijk wat minder verdacht, omdat hij naar mijn mening fanatiek meedoet. En die actie van hem is gewoon fout lezen en over het algemeen lezen burgers vaker te snel dan wolven die te bang zijn om iets fouts te zeggen. Absinthe heeft vroeg gestemd op Tina en lijkt me wel oprecht in de jacht op Tina. Alleen Little Phoebe en Aila hebben weer op Tina gestemd om de rijtjes gelijk te maken, misschien ook niet heel wolverig.

Nu ik erover nadenk heeft Lieveheersbeest wel weer een rare move gemaakt door op Margot te stemmen en daardoor het rijtje extreem lang te maken, wat anderen dan weer mogen oplossen.

@Mutant: en Lusi/Q is inderdaad een stuk rustiger geworden de laatste dagen.
Oud 04-11-2013, 08:34
Verwijderd
Lusi/Q had een nogal druk sociaal leven afgelopen weekend en leest vandaag bij
Oud 04-11-2013, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Tina lijkt mooi buiten schot te raken door in het juiste stemrijtje te staan als ik afga op de reacties na de eetronde.

En:


Goed opgemerkt, maar jouw postgehalte met inhoud is ook niet zo bijzonder hoog als je het daarop wil gaan spelen.
Pardon? Dan moet je toch even mijn postgeschiedenis terugkijken. Maar blijf lekker continue met verdachtmakingen strooien, dat onthouden we wel.
Oud 04-11-2013, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Nou Absinthe stomme lijstjes of niet, ik kijk toch eerst naar het rijtje Tina. Arpos vind ik persoonlijk wat minder verdacht, omdat hij naar mijn mening fanatiek meedoet. En die actie van hem is gewoon fout lezen en over het algemeen lezen burgers vaker te snel dan wolven die te bang zijn om iets fouts te zeggen. Absinthe heeft vroeg gestemd op Tina en lijkt me wel oprecht in de jacht op Tina. Alleen Little Phoebe en Aila hebben weer op Tina gestemd om de rijtjes gelijk te maken, misschien ook niet heel wolverig.

Nu ik erover nadenk heeft Lieveheersbeest wel weer een rare move gemaakt door op Margot te stemmen en daardoor het rijtje extreem lang te maken, wat anderen dan weer mogen oplossen.

@Mutant: en Lusi/Q is inderdaad een stuk rustiger geworden de laatste dagen.
Hm, kijk, het liefst zou ik vandaag gewoon weer op Tina stemmen, maar het lijkt erop dat ik daarin niet veel mee zal krijgen. Het Tina-rijtje dan. Ik heb bij jou vooralsnog ook wel het idee dat je onschuldig bent, dus ik wil in die zin wel met je meegaan. Maar ik vind dus juist Arpos het meest verdacht. Hij formuleert vreemd en heeft al 2 of 3 "foutjes" gemaakt (quotes wisselen, posts verwijderen etc.) die ik onderhand wel erg toevallig vind. Daarbij dat rare gedoe tegen mij in de eerste ronde.
Voor de rest in dat rijtje:
Neko verwoordt steeds redelijk mijn gedachten, en ik kan er natuurlijk gruwelijk naast zitten, maar daardoor is zij voor mij nu niet verdacht.
Mutant vind ik een goede speler en ik heb haar nog niet op iets vreemds kunnen betrappen, dus ik zou het jammer vinden als we een mogelijk nuttige speler eruit zouden stemmen.
Blijven naast mijzelf over: aila en LP. Bij LP is de enige reden om erop te stemmen, dat ze misschien te linken is aan Tina op de een of andere manier (als wolven, of wolf/verrader), door Tina's switch en de theorie die Lusi daaraan koppelde. Is evt een optie.
Aila heeft de eerste ronde niet gestemd, en daarna stond ze dus in het 'verkeerde' rijtje. Dat is het enige dat tegen haar spreekt, ook nog niet superveel.

Mja.
Liefst dus Arpos, anders aila of LP voor mij.
Oud 04-11-2013, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Pardon? Dan moet je toch even mijn postgeschiedenis terugkijken. Maar blijf lekker continue met verdachtmakingen strooien, dat onthouden we wel.
Had ik gedaan, ook veel oneliners dacht ik. Maar als je zo zeker bent, wil ik als ik terug thuis ben nog wel eens kijken, ik heb misschien naar een verkeerde nickname gekeken, sluit ik niet uit.
Overigens ga ik wel onthouden dat jij zo hapt terwijl ik helemaal niet zeg dat jij daardoor verdacht bent. Ik vind het mooi dat je naar de posts bent gaan kijken, interessant ook, maar dat jij in dat opzicht dan ook in dat rijtje kan vallen, als je zo wil kijken. Gewoon een opmerking waar jij meer op hapt dan zelfs mijn bedoeling was.
Oud 04-11-2013, 10:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Bah weer een dorpeling eruit De wolven schijnen wel een goed idee te hebben wie ze moeten hebben! Maar ze hebben de ziener er nog niet uit weten te pikken, dat is wel positief voor ons De ziener lijkt me dus een ervaren speler, die nog niet expliciet een wolf verdacht heeft weten te maken.

Wie mij vooral opvalt nu ik alles nog eens goed heb doorgelezen: Lieveheersbeest en Arpos. Ik heb nog meer spelers in mijn achterhoofd met af en toe een gekke actie of rare stem, maar niet echt meerdere redenen om ze verdacht te vinden.

Arpos: Actieve speler met analyses, maar de analyses gaan alle kanten op en hij gaat vaak in discussies met andere spelers. En ook het verwijder/edit-gedrag is frappant. Ik vind t nogal een rare strategie, als het een strategie is. Als Arpos een Good guy blijkt te zijn hebben we wel een groot verlies, omdat hij zo actief is. Maar als het een bad guy is die ons aan t manipuleren is....aii

Lieveheersbeest zegt heel weinig, en maakt 'noob'-foutjes. Is ze echt een noob of speelt ze die kaart gewoon heel goed? Wat voor haar spreekt, is dat ze wel in het 'juiste' rijtje staat. Ik denk dat ze misschien geliefde is of evil karakter, waarschijnlijk verrader. In ieder geval geen ziener of andere interessante functie.

Ik ga denk ik stemmen op ArPos, maar ik wil nog prima wijzigen voor vanavond, als dat beter uitkomt. Ik ga nu weer aan t werk, maar kom later op de middag terug om mijn stem definitief door te geven.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 04-11-2013, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Pardon? Dan moet je toch even mijn postgeschiedenis terugkijken. Maar blijf lekker continue met verdachtmakingen strooien, dat onthouden we wel.
Ik ben gaan terugkijken en ik zat wel goed. Al zitten er tussen de oneliners ook wel kritische vragen. Maar die post van gisteravond is wel die waarin je het meeste hebt gezegd.

En dingen opmerken =/= verdachtmaking. Bij mijn eerste post toen ik gewoon inspeelde op wat er gezegd werd, begon je ook al over 'drijft verdachtmakingen door'. Dat me iets opvalt en ik daar iets over zeg, wil toch niet gelijk zeggen dat ik iemand meteen als wolf aanwijs ofzo?

Citaat:
Arpos vind ik persoonlijk wat minder verdacht, omdat hij naar mijn mening fanatiek meedoet. En die actie van hem is gewoon fout lezen en over het algemeen lezen burgers vaker te snel dan wolven die te bang zijn om iets fouts te zeggen.
Dit vind ik wel iets om over na te denken. Te veel aandacht vragen, krijgen, raar doen om een wolf te zijn. Al zou het een prachtig afleidingsmanoeuvre kunnen zijn natuurlijk. Of een evil verwarringszaaier. Of gewoon een domme dorpeling.

Citaat:
Lieveheersbeest zegt heel weinig, en maakt 'noob'-foutjes. Is ze echt een noob of speelt ze die kaart gewoon heel goed? Wat voor haar spreekt, is dat ze wel in het 'juiste' rijtje staat. Ik denk dat ze misschien geliefde is of evil karakter, waarschijnlijk verrader. In ieder geval geen ziener of andere interessante functie.
En dit klinkt ook aannemelijk. Maar tuttebel zelf heeft ook niet niet zoveel gezegd (druk in het weekend-kaart? ).
Oud 04-11-2013, 12:08
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Ik stem op Arpos, zie mijn vorige post voor de reden. En ik stem nu alvast want ik moet zo de deur uit om te werken en ben dan pas tegen middernacht terug.

Daarnaast kijk ik wel uit om nog eens een keer een papieren gelijkspel te proberen te maken. Ik dacht dat dat gunstig zou zijn, vandaar dat ik het startsein gaf om mij te volgen op Tina te stemmen. Maar je kan daardoor zomaar in het verkeerde rijtje belanden. En het enige dat ik vervolgens zie is dat er vraagtekens bij je worden gezet om die reden. Blijf het nog steeds een beetje maffe manier van spelen vinden, maar nouja.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 04-11-2013, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik stem op Arpos, zie mijn vorige post voor de reden. En ik stem nu alvast want ik moet zo de deur uit om te werken en ben dan pas tegen middernacht terug.

Daarnaast kijk ik wel uit om nog eens een keer een papieren gelijkspel te proberen te maken. Ik dacht dat dat gunstig zou zijn, vandaar dat ik het startsein gaf om mij te volgen op Tina te stemmen. Maar je kan daardoor zomaar in het verkeerde rijtje belanden. En het enige dat ik vervolgens zie is dat er vraagtekens bij je worden gezet om die reden. Blijf het nog steeds een beetje maffe manier van spelen vinden, maar nouja.
Ik voel je pijn Al vind ik gelijkspel op papier wel nog steeds handig voor later in het spel, maar nog te weinig voor nu.
Oud 04-11-2013, 13:01
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
Citaat:
Arpos: Actieve speler met analyses, maar de analyses gaan alle kanten op en hij gaat vaak in discussies met andere spelers. En ook het verwijder/edit-gedrag is frappant. Ik vind t nogal een rare strategie, als het een strategie is. Als Arpos een Good guy blijkt te zijn hebben we wel een groot verlies, omdat hij zo actief is. Maar als het een bad guy is die ons aan t manipuleren is....aii
Zou jij als wolf echt de aandacht op je vestigen door zulke domme dingen te doen als die verwijder/edits gedrag? Ik doe dat soort dingen alleen maar als burger, omdat ik dan minder goed op let. Ik zou nooit zo de aandacht op mezelf vestigen als wolf, want je valt toch wel door de mand. Maar dat is misschien naďef gedacht van mij.

En aangezien Aila en Phoebe alleen op Tina hebben gestemd om het rijtje vol te maken (je hebt gelijk Aila, het is super unfair om eerst te zeggen: je moet op Tina stemmen en vervolgens te zeggen: jij bent verdacht want je stemde als een van de laatsten op Tina) blijven Neko en Mutant over. En ga ik voor Neko.
Oud 04-11-2013, 13:10
Ietje5
Avatar van Ietje5
Ietje5 is offline
En hetzelfde geldt enigszins voor Tina, ik zou ook niet de aandacht op mezelf vestigen door in een rijtje van twee te gaan staan in plaats van in je eentje op Röps te blijven. Want wat schiet je daar mee op als wolf? Dan had ze toch beter haar stem op Röps kunnen laten staan? Ik snap het wel, het was beter geweest voor de burgers om nog een rijtje van drie te maken, maar als wolf had ik mijn stem lekker laten staan op Röps denk ik.

Dan vind ik de domme acties van lieveheersbeest een stuk gevaarlijker, want die zijn wel degelijk in het voordeel van de wolven.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #94 topic #2
Spelleider
333 12-11-2013 18:46
De Kantine Weerwolfspel #94: openingstopic
fizzle-fluffy
197 04-11-2013 23:14
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.