Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2013, 00:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjewel Para.
Ik denk inderdaad dat de meeste mensen het met een andere toon lezen dan ik het bedoel. Net als dat ik nu gifjes post in plaats van foto's zou ik eigenlijk gesproken clips moeten posten in plaats van tekst. Hey, real life interactie zou handig zijn!
Maar goed.
Advertentie
Oud 04-12-2013, 00:17
Verwijderd
ik krijg jeuk van die vrouwen hier die achter elke vraag enorme dubbel bodems en problemen zien
Oud 04-12-2013, 00:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh en mochten mensen zich nu écht zorgen maken: ik heb afgelopen jaar gewoon op regelmatige basis bier gedronken hoor
Ik zag je afgelopen zaterdag heus wel stiekem dat ene biertje wegzetten en lurken aan je zelf meegenomen herbal health multivitamin essence
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-12-2013, 00:18
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
ik krijg jeuk van die vrouwen hier die achter elke vraag enorme dubbel bodems en problemen zien
__________________
Forumdownie
Oud 04-12-2013, 00:20
Verwijderd
Ik vind het wel irritant hoe vaak ik de vraag krijg "Ben je nu al eens klaar?" "Het is toch wel mooi geweest zo?" "Sla je niet door?" "Kun je straks wel stoppen?" en alle mogelijk varianten daarop. Vanuit Fizzles perspectief snap ik het wel enigszins, maar ik vind het schijtvervelend dat mensen denken dat ik het niet meer helder heb in m'n hoofd, hallo jongens, ik ben het, doe normaal Ik weet ook dat het meer zegt over degene die het vraagt dat over mezelf, maar toch.

En nu ga ik douchen!
Oud 04-12-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zag je afgelopen zaterdag heus wel stiekem dat ene biertje wegzetten en lurken aan je zelf meegenomen herbal health multivitamin essence
Kut BETRAPT.
Oud 04-12-2013, 00:21
Verwijderd
Nou heb ik zin in bier welk een effect.
Oud 04-12-2013, 00:21
Verwijderd
Oh en ik vind mannen vet relaxed, kusjes.
Oud 04-12-2013, 00:23
Verwijderd
Wat sann zegt vind ik ook niet raar
Oud 04-12-2013, 00:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja daarom verwoordde ik het zo, omdat ik je niet het idee wil geven dat ik er aannames over heb, maar wel benieuwd was hoe je er zelf naar kijkt. Maar ik snap best dat het vervelend is. Ongevraagde opmerkingen over je gewicht(sverandering) zijn niet leuk. (Ik kreeg ze vooral toen ik aan het aankomen was )
Oud 04-12-2013, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Nou heb ik zin in bier welk een effect.
Ik heb nog een halve krat Holger staan die je met alle liefde mag komen ophalen. Wat is dat vies zeg.
Oud 04-12-2013, 00:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh en ik vind mannen vet relaxed, kusjes.
Ik moet meteen aan die piemel met dat jasje denken die je van para kreeg voor je verjaardag
Oud 04-12-2013, 00:26
Verwijderd
Citaat:
ik krijg jeuk van die vrouwen hier die achter elke vraag enorme dubbel bodems en problemen zien
Je bent hier net een dag.
Oud 04-12-2013, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Je bent hier net een dag.
http://forum.scholieren.com/showthre...=#post33384031

Oud 04-12-2013, 00:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wow, dat topic. Lekker bezig, DF :}
Oud 04-12-2013, 00:34
Verwijderd
Ik vond het meer: lekker bezig, Knitten :}
Oud 04-12-2013, 00:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Knitten is mijn vriendinnetje <3
Oud 04-12-2013, 00:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
dus: lekker bezig, donaldfuck :}
Oud 04-12-2013, 00:43
Verwijderd
Ik hoop dat mijn vrienden mijn kant kiezen op basis van inhoud.
Oud 04-12-2013, 00:44
Verwijderd
Of beter hun schouders ophalen.
Oud 04-12-2013, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het meer: lekker bezig, Knitten :}
Zo, wtf echt
Ik ken alle voorgeschiedenis tussen jullie niet, maar ik ben benieuwd of ze hetzelfde had gereageerd als je had gevraagd hoe het gaat met sturen (wat natuurlijk een ontzettend wezenlijk verschil is). Mensenkinderen, waar kan je over vallen echt.
Oud 04-12-2013, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Ik moet meteen aan die piemel met dat jasje denken die je van para kreeg voor je verjaardag
Oh ja, dat was heeeeel positief aan internet

En ik weet dat je het niet naar bedoeld Fizzle maar ik vind vragen die suggereren (niet perse de jouwe, maar gewoon in het algemeen) dat er psychisch iets mis is en m'n zelfbeeld niet klopt eigenlijk behoorlijk kwetsend. En die opmerkingen heb ik ongeveer evenveel gehad als "Jezus goed bezig, lekker wijffff", niet zo cool.

Anyhow, GENOEG! Kusjesliefdealles.
Oud 04-12-2013, 00:47
Verwijderd
Even reltopic lezen, brb.
Oud 04-12-2013, 00:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zo, mijn kruik is eindelijk klaar, trusten!
Oud 04-12-2013, 00:47
Verwijderd

Ik moet gaan slapen!
Oud 04-12-2013, 00:48
Verwijderd
Oh Donald wil graag een vriendinnetje, alles wordt opeens duidelijk, dan maar een oud wijf?
Oud 04-12-2013, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Zo, wtf echt
Ik ken alle voorgeschiedenis tussen jullie niet, maar ik ben benieuwd of ze hetzelfde had gereageerd als je had gevraagd hoe het gaat met sturen (wat natuurlijk een ontzettend wezenlijk verschil is). Mensenkinderen, waar kan je over vallen echt.
Waarschijnlijk wel, dan had er denk ik een heel whine-verhaal gestaan over dat ik had moeten weten dat ze niet meer mocht sturen..

En tsja, onze voorgeschiedenis, ik ben niet altijd even aardig geweest voor haar! Maar om dan gelijk elke vraag maar te interpreteren alsof ik d'r ernstig wil kwetsen
Oud 04-12-2013, 00:49
Verwijderd
Citaat:
Oh Donald wil graag een vriendinnetje, alles wordt opeens duidelijk, dan maar een oud wijf?
Huh? Waar haal je dit vandaan
Oud 04-12-2013, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Huh? Waar haal je dit vandaan
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post33384098
Oud 04-12-2013, 00:51
Verwijderd
Ik snap Knitten wel, maar geloof ook dat jij 't goed bedoelde, heerlijke rel om niks, omnom
Oud 04-12-2013, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Of beter hun schouders ophalen.
Meer onverschilligheid is altijd een goede zaak
Oud 04-12-2013, 00:52
Verwijderd
Wat een genuanceerd kotsstatement, tijd om naar bed te gaan.
Oud 04-12-2013, 00:52
Verwijderd
Van mij dus Niet van jou Para.
Oud 04-12-2013, 00:53
Verwijderd
Hoe the fuck werd het ook twee uur echt.
Oud 04-12-2013, 00:55
Verwijderd
De tijd vliegt als je met mij pm't!
Oud 04-12-2013, 00:56
Verwijderd
Ach dat denkt zij alleen maar joh.
Oud 04-12-2013, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk wel, dan had er denk ik een heel whine-verhaal gestaan over dat ik had moeten weten dat ze niet meer mocht sturen..

En tsja, onze voorgeschiedenis, ik ben niet altijd even aardig geweest voor haar! Maar om dan gelijk elke vraag maar te interpreteren alsof ik d'r ernstig wil kwetsen
Nou ja, dat je dat - met die voorgeschiedenis - in eerste instantie denkt, daar kan ik inkomen, maar als je vervolgens duidelijk maakt dat het oprechte interesse was er nog zo over denken vind ik wel heel apart. En dus vooral nogal arrogant en egocentrisch om ervan uit te gaan dat iedere forumer alles leest wat je zegt

Maar goed, het is wel weer gesust neem ik aan.
Oud 04-12-2013, 01:03
Verwijderd
Ja hoor op een gegeven moment reageerde ze zelfs normaal toen ik vroeg of ze haar vriend wel kon bevredigen .

En ik ben/was ook niet boos hoor, vond het alleen, eh, apart
Oud 04-12-2013, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor op een gegeven moment reageerde ze zelfs normaal toen ik vroeg of ze haar vriend wel kon bevredigen .

En ik ben/was ook niet boos hoor, vond het alleen, eh, apart
Nee, zij was boos genoeg voor jullie beide Maar anyway, mooi. En verder zou ik natuurlijk voor geen goud in Knittens schoenen willen staan en ken ik het (vrouwelijk) emotioneel en onredelijk reageren als het niet lekker met je gaat ook wel weer, dus hmja. Maar de manier waarop is op z'n minst apart ja.
Oud 04-12-2013, 01:10
Verwijderd
Spesjaal
Oud 04-12-2013, 05:54
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Die vrouwen ook altijd
__________________
Forumdownie
Oud 04-12-2013, 06:48
Verwijderd
Wow DF, je weet wel hoe je je in de nesten moet werken
Oud 04-12-2013, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Die vrouwen ook altijd
Gaan we voor de rijmpjes?
Oud 04-12-2013, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Wow DF, je weet wel hoe je je in de nesten moet werken
Hoe bedoel je?
Oud 04-12-2013, 08:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
# lang verhaal
Jeez, Fizzle. Ik denk dat de docent een groter probleem heeft dan jij
Citaat:
Mensen, ik wil graag jullie mening:

Mijn nieuwe huisjah heeft forumgele muren. Zal ik het zo laten en er gewoon teringveel posters en dingen overheen plakken (bespaart tijd+geld), of zal ik er een ander kleurtje overheen tieven (ish duur, kost moeite, maar staat mss mooier)?
En watvoor kleur zouden jullie doen?
Veel dingen die ik heb zijn groen, dus 't moet niet al te veel vloeken. [/vivavrouw]
Verven!
Citaat:
Dat doe ik ook, maar dan met de hoop dat het getal toch lager is dan eerst. Nope.

Er kan bij mij gewoon 40 kilo af zonder dat ik op een ongezond gewicht zit. Wie wil er 40 kilo?
*vinger opsteek* IKKKKKKKK. Nouja, 40 is misschien een beetje veel, maar een kilo of 10 meer zou misschien handig zijn

//And I feeeeel, the time is a wasted go, so where you going to tomorrow? And I seeeeee, that these are lies to come, so would you even care? AND I FEEEEL IIIIITTTT

Oh jongens ik moet eigenlijk een presentatie voorbereiden die ik over een half uur moet houden, maar in plaats daarvan luister ik alleen maar muziek en zit ik mezelf op te zenuwen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-12-2013, 09:08
Verwijderd
Ik snap dat idd niet WANT ik zou het sowieso niet kunnen en ik denk een hoop andere mensen van begin 20/19 (?) ook niet. Dat is alles wat ik ermee bedoelde.
Oud 04-12-2013, 09:10
Verwijderd
Ik snap dat je denkt dat ik t niet lief bedoelde ja.
Oud 04-12-2013, 09:19
Verwijderd
Ik moet zo naar buiten maar het is koud en mijn vriend heeft mijn muts meegenomen. Jaja. Zwaar lefuh.
Oud 04-12-2013, 09:19
Verwijderd
Herhaal het nou niet in een andere topicreeks
Oud 04-12-2013, 09:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
jaaa lekker rellen!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.