Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2014, 16:57
12bambi34
12bambi34 is offline
hoi,

ik moet een opdracht maken hierover. maar ik snap er geen meter van. ik heb het overal gezocht, maar meerdere sites zeggen iets anders. is er iemand hier die toevallig weet wat het echt is? het zou heel erg helpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2014, 17:23
12bambi34
12bambi34 is offline
en nog een kleine vraag als toevoeging, het verzamelen en verrijken van informatie voor de show analyse gericht op de dmu's van klanten.

ik snap de woorden los van elkaar, alleen wat ik precies moet doen is wat vaagjes.

zou t zeer waarderen, als iemand me met beide kan helpen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 11:22
Verwijderd
Citaat:
hoi,

ik moet een opdracht maken hierover. maar ik snap er geen meter van. ik heb het overal gezocht, maar meerdere sites zeggen iets anders. is er iemand hier die toevallig weet wat het echt is? het zou heel erg helpen!
Waarschijnlijk hebben al die sites binnen hun context gelijk en is het dus allemaal "echt". Je geeft totaal geen context van je opdraacht dus wij kunnen wat dat betreft ook weinig sturing geven. Maar marktbewerking betekent gewoon precies wat het woord al zegt: het bewerken van de markt. Ofte wel zorgen dat mensen je spulletjes of diensten kopen. Een voorbeeld van marktbewerking is dat je gaat kijken of jouw product wellicht in een bepaalde regio nog niet verkocht word, dan kun je vol inzetten op die regio want dan zal daar ceteris paribus veel potentieel zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 11:23
Verwijderd
Citaat:
en nog een kleine vraag als toevoeging, het verzamelen en verrijken van informatie voor de show analyse gericht op de dmu's van klanten.

ik snap de woorden los van elkaar, alleen wat ik precies moet doen is wat vaagjes.

zou t zeer waarderen, als iemand me met beide kan helpen.
Het is mij compleet onduidelijk wat hier jouw vraag is. Wat wil je van ons weten?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2014, 14:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Aangezien het een huiswerkvraag is, verplaats ik je topic even naar het goede subforum.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.