Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2015, 22:44
ronen
ronen is offline
Kan iemand mij helpen met het invullen van mijn enquête voor mijn thesis?

Jouw mening telt! Wat verkies je: PHEV, 100% EV of benzine auto's??

http://hub.qualtrics.com/SE/?SID=SV_6WHviEeZnTOB0J7
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2015, 07:01
feniks
feniks is offline
Is uw woonplaats vlaanderen?

Nee...

Einde onderzoek.

Graag gedaan. En ik denk dat je hier best wat van dit soort reacties gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 08:16
Verwijderd
Ik was benieuwd naar de vragen dus ik heb gewoon ingevuld dat ik in Vlaanderen woon. Scheelt maar 2,8 kilometer

Citaat:
Als u de kans had om een nieuwe auto te kopen, welke auto zou voor u ideaal zijn?
Ik word hier gedwongen te kiezen. Er is geen nuance mogelijk. Maar ik kan me voorstellen dat er twee antwoorden, die niet genoemd worden, erg populair zouden zijn. Namelijk:

- "mijn werkgever betaalt, mij boeit het niet"
- "de optie die voor mij het goedkoopste uitpakt, zonder verdere informatie kan ik niet blind zeggen welke keuze dat zou zijn"

Daarnaast moet ik op een gegeven moment steeds kiezen tussen mijn ideale (benzine)auto en twee PHEV's. Ik koos steeds voor de benzineauto. Maar ik denk dat de enquete totaal niet achterhaalt waarom ik dat doe: ik woon in een appartement, heb geen garage en mijn auto staat dus buiten. Daar is geen oplaadplek. Het is voor mij daarom totaal niet interessant ook maar 1 cent meer uit te geven aan een (deels) elektrische auto. Ik denk dat ook dit voor een wezenlijk deel van je doelgroep geldt. Niet per sé appartementsbezitters maar überhaupt een gebrek aan degelijke oplaadoplossingen. Je enquete mist dit volledig.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2015, 08:36
feniks
feniks is offline
Zou 50 km teveel afstand zijn tot vlaanderen?
Anyhoo: Ik zou nimmer kiezen voor een electrische auto, want de maximale afstand die je ermee kan rijden, is voor mijn woonwerkverkeer gewoon niet voldoende, ik kom zelfs niet tot de helft vaak, enkele reis.
Deels electrisch zou ik overwegen, ware het niet dat de werkelijke verbruikscijfers om te janken zijn. Dan is mijn dinosaurussapslurper nog zuiniger...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2015, 07:38
Verwijderd
Ik woon stiekem 2,8 kilometer van Wallonië, niet van Vlaanderen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2015, 11:31
ronen
ronen is offline
Citaat:
Ik was benieuwd naar de vragen dus ik heb gewoon ingevuld dat ik in Vlaanderen woon. Scheelt maar 2,8 kilometer



Ik word hier gedwongen te kiezen. Er is geen nuance mogelijk. Maar ik kan me voorstellen dat er twee antwoorden, die niet genoemd worden, erg populair zouden zijn. Namelijk:

- "mijn werkgever betaalt, mij boeit het niet"
- "de optie die voor mij het goedkoopste uitpakt, zonder verdere informatie kan ik niet blind zeggen welke keuze dat zou zijn"

Daarnaast moet ik op een gegeven moment steeds kiezen tussen mijn ideale (benzine)auto en twee PHEV's. Ik koos steeds voor de benzineauto. Maar ik denk dat de enquete totaal niet achterhaalt waarom ik dat doe: ik woon in een appartement, heb geen garage en mijn auto staat dus buiten. Daar is geen oplaadplek. Het is voor mij daarom totaal niet interessant ook maar 1 cent meer uit te geven aan een (deels) elektrische auto. Ik denk dat ook dit voor een wezenlijk deel van je doelgroep geldt. Niet per sé appartementsbezitters maar überhaupt een gebrek aan degelijke oplaadoplossingen. Je enquete mist dit volledig.
Veel bedankt voor uw medewerking!
Sorry voor de beperking. De enquête is gelimiteerd door mijn begeleider.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2015, 10:57
ronen
ronen is offline
De laatste week voordat ik de survey offline moet zetten.

Maar ik heb nog meer antwoorden nodig. Kunnen jullie mij helpen....

Veel bedankt.

Roni
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.