Advertentie | |
|
30-01-2018, 22:21 | |
ecneel
huisgenoten van ecneel Ik had toevallig laatst een gesprek met iemand die in de (sociale) huur werkt. Die zei dat het moeilijk is om mensen uit huis te laten plaatsen, dat er dan echt een flink dossier moet liggen. Ze zei dat je 't beste zo vaak mogelijk kunt bellen, en ook bijv. foto's maken van alle schade die iemand doet. Hoe meer materiaal zij in dat mapje kunnen stoppen, hoe sneller iemand weg is. Dus dit is mijn advies! Maar deadlock die langskomt met een paar hondjes klinkt ook goed. |
30-01-2018, 22:27 | |
Verwijderd
|
En dat langskomen met die hondjes helpt echt. Zelfs als ze kklam zijn en fucking stoer dan zijn schijten ze echt in hun broek als er zo'n hond voor je staat die als ze met een vingertje naar je beginnen te wijzen zich met de snelheid van het geluid en opengesperde bek met K9's van een dikke 2cm lang richting de balzak bewegen om de vlijmscherpe tanden met een druk van 200 kilogrammen per vierkante centimeter uit te oefenen op vlees dat scheurt bij een tiende van die druk.
Soms is het heel geforceerd, helemaal de eerste paar weken nadien, maar als ze schijten, schijten ze en dan is het over. |
30-01-2018, 22:44 | |||
Citaat:
Citaat:
|
30-01-2018, 23:05 | ||
Citaat:
01-02-2018, 10:05 | |
Jeeeezus dat dat nog steeds aan de gang is joh met die gestoorde huisgenoot en dat er nu nog eentje bij is gekomen. Lijkt wel een psychiatrische instelling, wat afschuwelijk om daar te leven.
09-02-2018, 10:39 | |
Gratis tip: dit is echt heel erg goor. Spijt dat ik niet gewoon de oude vertrouwde bananensmaak of rood fruit heb genomen, die sla ik in één keer achterover.
09-02-2018, 16:27 | ||
Citaat:
En je moet er iets bij doen wat het lekker maakt.
10-02-2018, 10:28 | |
Ik weet niet wat overnight oats zijn, de hele nacht in vocht laten staan en dan? bakken? in de oven? Nog dingen erbij?
ben weer wat afgevallen de teller staat nu op -17 kilo
10-02-2018, 10:44 | |
Goed bezig!
Sport je ook veel, of is het vooral voedingspatroon aanpassen? Ik wil echt meer gaan sporten. Hardlopen is prima maar ik moet eigenlijk wat sterker worden in mn armen en rug. Het liefst wil ik iets boxing bag achtigs gaan doen, maar elke sportschool noemt dat anders dus dat vergelijkt niet zo makkelijk De sportschool waar ik graag heen wilde is inmiddels failliet Er zijn wel verschillende soorten box lessen in een gymzaal vlak bij mijn huis, dus misschien moet ik daar gewoon een keer gaan kijken.
10-02-2018, 12:23 | |
Nee dit is voornamelijk door voeding. Momenteel kan ik (sinds november) helaas niet eens mijn huis opruimen of naar de albert heijn zonder mezelf eerst de drogeren met opiaten, anders kan ik niet lopen van de pijn. Ik fiets ook veel minder omdat het minste geringste hobbeltje aanvoelt als een messteek in mijn blaas door die stent .
Maar als alles goed is gegaan is mijn niersteen weg en mag die stent er uit over anderhalve week, dan kan ik alles weer normaal doen. Dat zal al enorm schelen want ik ben ook lamlendig door de pillen steeds en die stent kost me ook veel energie. He wat leuk box training, heeft mijn zoon ook een hele tijd gedaan en kreeg daar een enorme conditie van. Sporten in van die gymzaaltjes is vaak wel wat persoonlijker, minder anoniem dan in van die ketens. Daar moet je wel van houden denk ik
10-02-2018, 12:40 | |
Sportschool lijkt me wel leuk omdat je dan verschillende dingen uit kan proberen qua trainen en groepslessen, maar als ik blijf hardlopen is alleen boxing bag en misschien de boxing cardio les wel meer dan genoeg denk ik. Qua tijden past dat ook beter dan sportscholen die één uurtje boxing bag per week doen
14-02-2018, 16:42 | |
Ik ga vandaag beginnen met een zero/less waste challenge. Een echte challenge voor iemand die nooit haar afval scheidt! Helaas mijn huisgenoten niet kunnen enthousiasmeren.
14-02-2018, 16:58 | ||
Citaat:
Ik heb tegenwoordig zowel boven en beneden een aparte bak/ zak voor plastic, papier en glas hield ik altijd al apart maar daar ben ik nu nog strenger in. In de keuken staat nog een bak voor gft-afval. Ik heb nog wel onwijs veel plastic, maar bijna geen restafval meer
14-02-2018, 17:26 | |
Ga jij ook nog iets doen de komende 40 dagen? ben benieuwd!
Mijn gemeente gaat dit jaar overstappen op een ander systeem, nu is het papier/gft en restafval, dat wordt papier, gft en plastic. Restafval moet je dan zelf naar een van de grote stortbakken brengen voor algemeen gebruik . Op dit moment kun je je plastic afval in mijn stad namelijk alleen maar naar de gemeentestort brengen op een industrieterrein ver van alles. Ik zie me al gaan in de tram.. Ik ga ook proberen om dingen zoveel mogelijk zonder plastic te kopen. Heb al wat lichte linnen tasjes voor m'n groente en fruit. Zelf brood bakken doe ik de laatste tijd een paar keer per week dus dat scheelt ook weer, ik denk dat ik dat voor deze challenge nog vaker ga doen.
14-02-2018, 17:44 | |
Ik had vorig jaar 8 vuilniszakken restafval, doel voor dit jaar is minder
En sinds we een tuin hebben scheelt het al behoorlijk, want nu ook alle gft apart, dat was het enige wat niet gescheiden kon worden hier.
14-02-2018, 22:29 | ||
Citaat:
|
15-02-2018, 08:28 | |
Verwijderd
|
Als het je gemoedstoestand helpt moet je vooral de effort erin blijven steken maar het is echt totaal nutteloos om je afval te scheiden. De afvalverwerkers kunnen het sneller & goedkoper. De enige reden waarom de overheid ons zelf laat scheiden is zodat we bewuster worden van het geheel maar in principe is papier, glas & statiegeld apart inleveren meer dan voldoende.
|
15-02-2018, 08:59 | ||
Citaat:
|
|
|