Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2003, 22:25
DemonBride
DemonBride is offline
Hallo
Laatst waren m'n vriend en ik aant vrijen, maar toen ging het condoom plots uit... We dachten dat het niet erg zou zijn, maar nu zijn we vreselijk ongerust! (ik ben 15, hij is 16)
Kan het zijn dat je baarmoederslijmvlies kleveriger is als je zwanger bent?? En eet je dan veel meer, want ik eet enorm veel sinds enkele dagen erna...........

Groetjes
__________________
I'm not a slave to a god that doesn't exist.
Oud 19-07-2003, 22:26
DemonBride
DemonBride is offline
Ik bedoelde baarmoederslijm......... sorry

(m'n vriend voelde het bij het vingeren en zo.......)
__________________
I'm not a slave to a god that doesn't exist.
Oud 19-07-2003, 22:29
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Dit zal wel een tamelijk nutteloze post zijn, want ik ben nog nooit zwanger geweest, maarja.....

Dat van dat baarmoederslijm weet ik niet. Maar ik denk dat t bij zwangere vrouwen wel iets langer duurt voordat ze echt meer gaan eten, na een paar weken of maanden ofzo. Dat dat gelijk na een paar dagen al begint lijkt me sterk....

Ik zou maar eens even op internet gaan zoeken als ik jou was. Er staat vast wel wat op....
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 19-07-2003, 22:41
squat
squat is offline
Zwangerschapstest?
Oud 19-07-2003, 22:58
yliek
Avatar van yliek
yliek is offline
Het kan zijn dat je van de zorgen meer gaat eten..niet dat ik het zelf heb meegemaakt. Maar verschillende vriendinne van mij kwamen zo naar mij toe. En achteraf bleek dat ze door de zorgen en stress dus niet ongesteld werden en meer gingen eten..

En je kan toch altijd een zwangerschaps testje doen?

sterkte emee...
__________________
-->Please believe in me...<--
Oud 19-07-2003, 23:00
DemonBride
DemonBride is offline
Vanaf wanneer werkt zo'n zwangerschapstestje?? Moet je dan enkele weken wachten of kan dat al na enkele dagen of zo?
__________________
I'm not a slave to a god that doesn't exist.
Oud 19-07-2003, 23:04
Verwijderd
Is slijm niet altijd kleverig...?

Ik geloof dat je een zwangerschapstest kunt doen op de datum dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden... Maar ik heb er geen ervaring mee verder... Je moeder (ligt er aan of je het haar wilt vertellen ed natuurlijk) of iemand bij de drogist/apotheek zal het je vast ook wel kunnen vertellen...of misschien iemand anders hier.
Oud 20-07-2003, 08:55
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-07-2003 @ 00:04:
Is slijm niet altijd kleverig...?

Ik geloof dat je een zwangerschapstest kunt doen op de datum dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden...
Klopt, vanaf dan kan je die test gebruiken.. Positief is altijd zwanger, negatief is misschien zwanger..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 20-07-2003, 09:59
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Nee, dat is niet waar. Positief is niet altijd zwanger! Een test kan nog veel dingen betekenen, je kan bijvoorbeeld een miskraam hebben gehad..
Maar wat voel je dan nog meer? Ben je misselijk? Heb je gevoelige borsten?....
Groetjes
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Oud 20-07-2003, 11:54
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
idd ik heb ook een keer een positieve test gehad en een week erna waren alle symptonen weg en had ik een negatieve test.. heb dus in feite gewoon een mislukte innestelling gehad of een miskraam
Oud 20-07-2003, 12:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
nee
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-07-2003, 13:41
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mammie_yvonneke schreef op 20-07-2003 @ 10:59:
Nee, dat is niet waar. Positief is niet altijd zwanger! Een test kan nog veel dingen betekenen, je kan bijvoorbeeld een miskraam hebben gehad..


Dan ben je toch zwanger geweest? Als je niet zwangerbent (geweest) dan heb je die zwangerschapshormonen gewoon niet, klaar...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 20-07-2003, 14:17
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-07-2003 @ 14:41:


Dan ben je toch zwanger geweest? Als je niet zwangerbent (geweest) dan heb je die zwangerschapshormonen gewoon niet, klaar...
Geweest ja, maar dan krijg je toch geen kindje meer?
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Oud 20-07-2003, 14:36
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
mammie_yvonneke schreef op 20-07-2003 @ 15:17:
Geweest ja, maar dan krijg je toch geen kindje meer?
Lmd, maar dan kan je niet zeggen dat positief niet altijd zwanger hoeft te betekenen...
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 21-07-2003, 12:22
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Citaat:
Qamra schreef op 20-07-2003 @ 15:36:
Lmd, maar dan kan je niet zeggen dat positief niet altijd zwanger hoeft te betekenen...
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Oud 21-07-2003, 12:28
Verwijderd
Als je gaat malen dat je misschien wel zwanger kan zijn, dan voel je je kut van de zenuwen. Je wordt misselijk, of krijgt een hongergevoel... en tja, dat bevestigd dan weer je twijfels, zo gaat dat door. Door zelf onderzoek te doen, kom je niet ver. (Met zelf onderzoek doen bedoel ik dus; slijmvlies controleren of kijken hoe je je voelt.)
Je komt wel verder door een zwangerschapstest te doen, als je vrij regelmatig ongesteld bent, doe hem dan op de tweede dag van wanneer je ongesteld moest worden (als je ongesteld bént, ben je niet zwanger). Als je heel onregelmatig ongesteld bent, doe dan een test wanneer je vermoed dat je ongesteld zou moeten zijn en een week later weer, zo krijg je een beter resultaat.

Als een test positief blijkt; ga naar je huisarts, die kan je dan verder helpen.
Oud 21-07-2003, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 20-07-2003 @ 15:36:
Lmd, maar dan kan je niet zeggen dat positief niet altijd zwanger hoeft te betekenen...
Mja, ik heb een tijd terug een test gedaan die positief bleek, de tweede en derde waren negatief. Of ik nu tussendoor het vruchtje ben verloren weet ik niet, maar 'k ben níet ongesteld geworden tussen door ofzo. Mja... ga er maar van uit dat positief ook echt positief is, en gewoon naar de huisarts gaan dan voor verder onderzoek.
Oud 21-07-2003, 13:05
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
baarmoederslijmvlies wordt dikker als je zwanger bent, om zich voor te bereiden op de innesteling van de eicel
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Oud 21-07-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 21-07-2003 @ 14:05:
baarmoederslijmvlies wordt dikker als je zwanger bent, om zich voor te bereiden op de innesteling van de eicel
Maar ze heeft het meer over het vocht wat vrijkomt bij opwinding, en dat is geen baarmoederslijmvlies. Dus het zegt niets.
Oud 21-07-2003, 16:23
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
Een test doen lijkt me het beste.

anders kijk eens op www.vruchtbaarheid.org (geloof ik) daar staan een boel dingen over slijm
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Oud 21-07-2003, 16:57
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
vraagje erbij want ik snap iets niet helemaal..(als het mag)

-kan je gewoon de test doen wanneer je wilt of..

-moet dat op een speciale dag of wat dan ook??
ik heb dus ook bijna hetzelfde probleem.

alvast bedankt
Oud 21-07-2003, 19:05
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
MissMorena schreef op 21-07-2003 @ 17:57:
vraagje erbij want ik snap iets niet helemaal..(als het mag)

-kan je gewoon de test doen wanneer je wilt of..

-moet dat op een speciale dag of wat dan ook??
ik heb dus ook bijna hetzelfde probleem.

alvast bedankt
Eerste dag waarop je eigenlijk ongesteld moet worden, dan mag je die test al doen... (eerder niet, want dat heeft geen nut... Dan blijf je bezig )
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 21-07-2003, 21:05
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
als de test negatief is, moet je niet meteen gaan juigen, want er is nog steeds een kleine kans dat je zwanger bent. de volgende keer als er weer een "ongelukje" gebeurt, moet je diezelfde dag (of de dag daarop, het kan binnen 72 uur, maar hoe eerder je erbij bent, hoe groter de kans van slagen) bij je arts een morning after pil (pillen, het zijn er meerdere) halen. Al die hormonen zijn niet prettig (zet maar een emmer naast je bed) maar er zit niets anders op. De enige manier om nu erachter te komen of je zwanger bent is door naar de huisarts te gaan, en daar een zwangerschapstest te laten doen, dan weet je het helemaal zeker. Laat je ook maar meteen testen op SOA's. je vriend denkt misschien wel dat 'ie kerngezond is, maar veel SOA's hebben helemaal geen symptomen! je merkt niet eens dat je ze hebt, behalve dan wanneer je, zoals bij bijv. Chlamydia, erachter komt dat het wel hééééééél er lastig is om zwanger te raken.....
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 22-07-2003, 10:25
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
thnxx ik weet nu voldoende
Oud 28-10-2008, 16:19
anoniempjex
anoniempjex is offline
Ik heb 2 maanden geleden in de 2de pilweek 2x diarree gehad dus is de pil niet meer in goede werking. Ik had een week ervoor wel seks, maar na de 2x diarree heb ik die pilmaand niets meer gedaan. In mijn stopweek had ik mijn regels heel goed doorgekregen. Ook 1 maand later heb ik mijn regels goed doorgekregen. Nu denk ik dikwijls, zou ik toch niet zwanger kunnen zijn?
Oud 28-10-2008, 16:26
Verwijderd
Er is een prachtig groot topic (http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1498428) voor dit soort vragen, het is niet nodig om hiervoor een ruim vijf jaar oud topic te uppen...
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie zwanger worden
snoopy
500 10-11-2007 22:26
Lichaam & Gezondheid zwanger-symptomen?
XQseMe2
9 26-04-2005 06:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38.