Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 15:00
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Aristidis schreef op 01-02-2004 @ 11:52:
Er werken 4 mensen die ik ken bij de MacDonalds, allen in verschillende functies. Die zullen het wel weten, aangezien sommigen met een hogere functie alle kosten/opbrengst overzichten mogen inzien.

Of werk jij ook bij de Mac?
Ja ik werk bij de MCD en weet echt wel dat bigmacs meer winst opleveren als een frietsausje...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2004, 19:22
Aristidis
Avatar van Aristidis
Aristidis is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 06-02-2004 @ 16:00:
Ja ik werk bij de MCD en weet echt wel dat bigmacs meer winst opleveren als een frietsausje...
je hebt gelijk
ik had het nog gevraagd en wat bleek: fritesaus behoort wel tot de meest winstmakende producten, maar de de BicMacs, QP's, hamburgers en friet leveren meer op... mijn fout...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 22:55
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
maakt niet uit,maar niet meer als logisch dat n kuipje van (in jou geval 35c. bij mij 25c.) minder winstgevend is als n broodje van 2,70e dat qua inkoopsprijs nog geen 25c kost.
Maar dat neemt niet weg dat fritessaus erg goed verkoopt, vandaag nog van 17-20 in de drive gestaan 2dozen(192kuipjes p/stuk) helemaal doorheengegaan...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 01:16
Verwijderd
Organiseer een protestmars.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 15:07
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
tsja..dan neem je toch lekker geen saus? Ik kan er niet van wakker liggen hoor..ik werk zelf ook bij de mac(moet zo weer btw)en idd, bij sommige dingen heb ik ook zoiets van 'okee, sla ik dit nou verkeerd aan of is het gewoon zo duur?' maarja, als je je er echt zo aan ergert, dan kun je maar beter ergens anders gaan eten..vergeet niet dat je niet alleen voor de saus betaald, maar ook voor het gebouw waar je eet, de tasjes waarin je het meeneemt, de mensen die je helpen, de apparaten die dat maken..je betaalt niet alleen die saus, maar gewoon uberhaupt dat je daar komt eten

en nee ik ben geen manager
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 17:43
Verwijderd
Op zich wel een goed punt, want er werken nogal wat mensen daar
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef op 07-02-2004 @ 16:07:
tsja..dan neem je toch lekker geen saus? Ik kan er niet van wakker liggen hoor..ik werk zelf ook bij de mac(moet zo weer btw)en idd, bij sommige dingen heb ik ook zoiets van 'okee, sla ik dit nou verkeerd aan of is het gewoon zo duur?' maarja, als je je er echt zo aan ergert, dan kun je maar beter ergens anders gaan eten..vergeet niet dat je niet alleen voor de saus betaald, maar ook voor het gebouw waar je eet, de tasjes waarin je het meeneemt, de mensen die je helpen, de apparaten die dat maken..je betaalt niet alleen die saus, maar gewoon uberhaupt dat je daar komt eten

en nee ik ben geen manager
de fruitsalades
die zijn echt megaduur
ik dacht 2,45 ofzo, voor zo'n klein potje gevult met vrijwel alleen appel

en ik moest zonet ook weer werken
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 09:30
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
De Mac zuigt toch dus ga lekker ergens anders heen .
__________________
*Doe lief*
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 12:32
the_conquer
the_conquer is offline
De bagger die je bij Mac Donalds voorgeschoteld krijgt is op zijn zacht gezegd bagger vet. Vooral de wijze dat ze broodjes carameliseren (dus veel suiker). Proef je weinig vanomdat dat ook nog wordt weggecamofleerd met smaakstoffen.

Ik zou gewoon een fatsoenlijke snackbar opzoeken.

Of lekker zelf broodjes halen , beetje uien braden wat barbecue saus erbij. Paar lekkere hamburgers erbij bakken. Beetje sla

Zo een lekkere snelle had en dan val je niet zoveel af in je portomonee als bij de mac.

-------------------------------
(gerucht: Mac Donals is nu bezig dit recept door te voeren in hun bedrijfsstrategie
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 18:07
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja...echt weer n tegenstander met vage feitjes en weetjes ...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-02-2004, 23:41
Laudate Dominum
Avatar van Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Lusten jullie ook magnetron pannekoeken ??
__________________
Naakt ben ik als een half - god. Het gezicht van een Engel nét weggevlogen uit een schilderij van Leonardo da Vinci.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 11:05
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 27-01-2004 @ 11:07:
ga je naar de mac, bestel je patatjes, wil je er saus bij.

-moet je 35 cent betalen, dus je verwacht veel saus
-krijg je een ieniemienie kuipje met saus
-ben je halverwege is je saus op
-dus nogmaals 35 cent armer

das toch super frustrerend? wat kan hieraan gedaan worden?
deze saus zou in de albert heyn te koop zijn, maar nooit gezien daar. weet iemand hoe t eruit ziet in de fles? t schijnt mad sauce te heten....
De wereld vergaat waar je bij staat en jij loopt te kankeren over de sauskuipjes bij Mc Donald's.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 11:25
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Ceaunijntje schreef op 27-01-2004 @ 11:07:
ga je naar de mac, bestel je patatjes, wil je er saus bij.

-moet je 35 cent betalen, dus je verwacht veel saus
-krijg je een ieniemienie kuipje met saus
-ben je halverwege is je saus op
-dus nogmaals 35 cent armer

das toch super frustrerend? wat kan hieraan gedaan worden?
deze saus zou in de albert heyn te koop zijn, maar nooit gezien daar. weet iemand hoe t eruit ziet in de fles? t schijnt mad sauce te heten....
Meid! Wat een dilemma! Wat een toestand!

Ik wil wel over je friet cummen, gratis en voor niks, heb je ook mayonaise.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 12:22
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Oplossing 1: ga naar de mac in België, daar is saus gratis.

Oplossing 2: bij de Jan Bruijns hebben de Mad sauce... goed zoeken!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2004, 15:34
korfballer
korfballer is offline
in plaats van die mayonaise bij de mac moet je die bbq sauce nemen die eigenlijk bij de kip nuggets horen...mmm dat is pas lekker bij je patat en nog gezonder ook maja dan is nog et probleem niej op gelost van de te kleine bakjes
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken te kleine sauskuipjes
Sjaantjuh
57 27-03-2003 01:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.