Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2007, 21:38
Verwijderd
Het gaat goeeed! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2007, 21:45
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 21:46
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik wil ook wel weer es. Pfff. Stom is dat, de ene keer voel ik me heel goed in m'n uppie, en de andere keer wil ik het liefst tegen een vent aankruipen.

Vandaag Brokeback Mountain gezien, wat een aparte film is dat. Wel een goede film, zet je aan het denken.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 21:47
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Jahoe... weer een klap in mn gezicht..
Het lied dat zogenaamd voor mij gemaakt was, bullshit.. gewoon gejat van een andere band..
En nu probeert hij het op allerlei manieren me te laten geloven dat ie het verkeerde heeft opgestuurd.. ik geloof hem niet.. weer gekwetst..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:09
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Hoe ga ik dit in godsnaam doen.. Hij is zo dichtbij.. Dichterbij dan wie dan ook.. Maar het moet.. Er is geen andere manier meer

*take care*
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Broertje doet niet echt slimme dingen. Spijbelt veel, maakt afspraken om zich er niet aan te houden, liegt, en kwetst mama met dit alles. Ik snap dat hij ervan baalt dat hij niet nog Havo kan gaan doen nu, en dat hij dit jaar moet afmaken, maar mams heeft er écht alles voor geprobeerd! En als hij dan zegt dat hij dit jaar dan wel afmaakt en niet meer zou spijbelen (aangezien hij van school wordt getrapt als hij dat nog 1 keer zou doen) en wat meer inzet zou tonen en het vervolgens niet doet, vind hij 't nog raar ook dat het mams kwetst. Ik maak me zorgen, om allebei..

Beetje kutsituatie op 't moment thuis dus. Vanavond uit eten met vriendinnen, maar heb nog helemaal geen zin. Voel me rot omdat ik 't idee heb dat ik geen van beide kan helpen en ik 't zo graag wil. Ik wil zó graag de situatie thuis veranderen, iets doen waardoor m'n broertje weer wat positiever in 't leven staat en in ziet dat wat hij doet echt stóm is; iets doen waardoor mijn mams niet altijd ontzettend veel pijn heeft en pffff. 't is gewoon kutkutkut.
Ik wil 'n knuffel...
'k Heb geen idee of het enigszins relevant is of waarom je broertje zo doet, maar mijn broertje deed in de puberteit ongeveer even stom (steeds verder afzakken qua niveau, 3x aan een mbo-opleiding beginnen die hij toch eigenlijk niks vond en dus na een maand ofzo kappen, veel blowen/drinken, echt strontvervelend gedrag vertonen thuis, ruzie zoeken en gemeen doen, mijn ouders zaten ook met de handen in het haar) en dat is allemaal goedgekomen toen hij eindelijk uit de puberteit raakte.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline

Wat?
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:23
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Het is uit hopelijk krijgt hij nu iemand die beter voor hem is. (Oh dit gaat niet over mij en mijn vriendje maar over mijn ex en zijn (nu ex-) vriendin).
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:29
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Jahoe... weer een klap in mn gezicht..
Het lied dat zogenaamd voor mij gemaakt was, bullshit.. gewoon gejat van een andere band..
En nu probeert hij het op allerlei manieren me te laten geloven dat ie het verkeerde heeft opgestuurd.. ik geloof hem niet.. weer gekwetst..
*geeft knuf* maar wtf waarom doet ie dat

Terug uit Berlijn. Het was heel tof en ik heb me vermaakt, maar ik voel me veel te rot om het ook echt leuk te vinden. Ben nadat ik terug kwam even naar ex lief geweest en dat viel weer zo ontzettend tegen omdat hij weer opnieuw afstand hield. Ik trek dit zo niet meer op deze manier en ik weet dat ik het mezelf aandoe maar ik ga hier dus echt kapot aan...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:41
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Beetje ruzie met mijn huisgenoot. Hij ziet maar niet in dat hij zich momenteel erg asociaal gedraagd en wat hij vandaag deed was voor mij nogal de druppel. Het is alleen jammer dat hij niet luistert.

Met vriendje gaat gelukkig alles wel (weer) goed. Goed gesprek gehad afgelopen weekend en het hele weekend heerlijk samen brak geweest.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 22:49
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
*geeft knuf* maar wtf waarom doet ie dat

Terug uit Berlijn. Het was heel tof en ik heb me vermaakt, maar ik voel me veel te rot om het ook echt leuk te vinden. Ben nadat ik terug kwam even naar ex lief geweest en dat viel weer zo ontzettend tegen omdat hij weer opnieuw afstand hield. Ik trek dit zo niet meer op deze manier en ik weet dat ik het mezelf aandoe maar ik ga hier dus echt kapot aan...
Aah, dat ken ik vanmezelf, je weet dat je het zelf doet maar het is gewoon kut Sterkte!

OT: morgen
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 23:02
Verwijderd
Bestaat er iets tussen vriend en vriendje in? We zijn écht geen stel (en ik ben ook écht niet verliefd), maar om nou te zeggen dat we ''gewoon vrienden'' zijn... nou nee. Ik betrap mezelf er op dat ik het godgruwelijk irritant vind dat hij niet heeft gereageerd op mijn bericht dat ik mijn toets wél gehaald heb, terwijl, ach, het is geen verplichting of zo, om op zoiets te reageren en ik zie m sowieso donderdag weer. Maar aan de andere kant greep hij iedere kans aan om te vragen of ik de uitslag al had en was hij écht geïnteresseerd en reageerd hij normaal altijd dus waarom nu dan niet? En vooral, waarom maak ik me hier zo druk om?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 02:46
Verwijderd
Citaat:
**
Je voelt je aangetrokken tot hem
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 02:47
Verwijderd
Citaat:
Jahoe... weer een klap in mn gezicht..
Het lied dat zogenaamd voor mij gemaakt was, bullshit.. gewoon gejat van een andere band..
En nu probeert hij het op allerlei manieren me te laten geloven dat ie het verkeerde heeft opgestuurd.. ik geloof hem niet.. weer gekwetst..
Tenzij het echt een fout was (hoe had hij het opgestuurd?) via email? Want dat kan nog best, kan je het niet aan een andere bandlid vragen misschien? En alshij dus wel geluld heeft, zou ik hemtoch echt lekker gaar laten koken daar en een andere leukerd zoeken
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 06:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Tenzij het echt een fout was (hoe had hij het opgestuurd?) via email? Want dat kan nog best, kan je het niet aan een andere bandlid vragen misschien? En alshij dus wel geluld heeft, zou ik hemtoch echt lekker gaar laten koken daar en een andere leukerd zoeken
qft! helemaal mee eens.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 06:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Dankjewel voor alle lieve reacties.

@ Morgan; pm, want 't verhaal was een beetje erg lang geworden.

@ Dott; dankje, en een dikke knuffel terug. Ik zal blij zijn als ik zondag bij jou ben en met Sonata even alles kan vergeten..


ot;
Gister uit eten was echt heel erg leuk. We hebben ons buikpijn gelachen en volgens mij vonden ze ons maar een beetje vreemd bij van der Poel. Het was echt heel fijn om even eruit te zijn en gezellig met elkaar te kletsen en vrolijk te zijn.
Toen ik thuis kwam helaas, stormde m'n broertje langs mij heen naar boven en zat mams met de handen in d'r haren. Daar ging mijn fijne humeur..

Maar vanmiddag komt vriendlief. Dan heb ik weer wat afleiding en kan ik m'n verhaal een beetje kwijt.. Was het maar vast weekend.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 07:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik wil ook wel weer es. Pfff. Stom is dat, de ene keer voel ik me heel goed in m'n uppie, en de andere keer wil ik het liefst tegen iemand aankruipen.
Dit ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 08:03
Verwijderd
Pfff.... Soms moeten dingen gewoon anders.
En ik hoop dat het mijn beste vriend lukt om de druk van de ketel te laten. Alssie zo gespannen als de tering is, zal hem dat geen goed doen, denk ik. Relax dude, komt goed.

Laatst gewijzigd op 21-11-2007 om 08:15.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 08:27
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Bah over hem gedroomd, en bah vandaag de hele dag leren. Gelukkig morgen weer uit!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 08:38
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
*geeft knuf* maar wtf waarom doet ie dat

Terug uit Berlijn. Het was heel tof en ik heb me vermaakt, maar ik voel me veel te rot om het ook echt leuk te vinden. Ben nadat ik terug kwam even naar ex lief geweest en dat viel weer zo ontzettend tegen omdat hij weer opnieuw afstand hield. Ik trek dit zo niet meer op deze manier en ik weet dat ik het mezelf aandoe maar ik ga hier dus echt kapot aan...

*ook knuf geeft*

gaat lekker bij ons he?
Ik weet niet waarom hij het deed, ik denk om me speciaal te laten voelen, en dat vind ik ook wel heel erg lief, maar alsnog.. zoiets doe je niet.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 08:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Tenzij het echt een fout was (hoe had hij het opgestuurd?) via email? Want dat kan nog best, kan je het niet aan een andere bandlid vragen misschien? En alshij dus wel geluld heeft, zou ik hemtoch echt lekker gaar laten koken daar en een andere leukerd zoeken
ik heb het filmpje gewoon fucking op youtube gevonden, dat dat.. ugh echt
en nu komt ie alsnog naar Enschede want hij had al een kaartje en ik heb geen flauw idee of ik nou met hem moet praten of niet.. hij blijft volhouden dat het een fout was ofzo..
En ik heb gewoon de hele nacht wakker gelegen.. dus me maar ziekgemeld..
Wil gewoon alleen zijn denk ik..

edit: Rian, ik moet zeggen dat ik momenteel alles behalve zin heb om naar sonata te gaan
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:20
Verwijderd
*Knuff* voor iedereen die hem nodig heeft! Kop op, jullie zijn de moeite meer dan waard.
@Death-tears: Succes meid, ik hoop dat het goed komt met je thuissituatie. Het is dan wel fijn om te merken dat je je vriend en vriendinnen als afleiding hebt, niet? Ook al is het niet leuk om dan op die manier thuis te komen, dat geloof ik. Sterkte!

ot: En oh, ik kreeg gisteren een smsje van mijn ex. In dat smsje dat zn vriendin bij hen thuis gejat heeft, vroeggie ook hoe mijn date was. Ik teruggestuurd dat ik t echt kut voor hen vondblabla, en dat mijn date geen succes was. Wat krijg ik terug: Caroline, sorry voor je dat je date niks is geworden. Echt jammer. Maar maak je geen zorgen, ook voor jou loopt ergens de ware rond! Gr xxx [naam]

OH MY GOD. Ik heb me helemaal scheefgelachen. Omdat van hem te horen, ik vind het werkelijk hilarisch.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Je voelt je aangetrokken tot hem
Ja zeker, maar het frustrerende is dat ik daar niet echt iets mee kan. Hij is/was namelijk wel verliefd op mij en ik kan dus niet te klef/aanhankelijk/whatever gaan doen, want dan kwets ik m als ik op een gegeven moment een grens trek. Bovendien is onze toestand al verwarrend genoeg, dus ik moet zo duidelijk zijn als maar kan. Het was ideaal geweest al hij niks voor mij voelde, of ik juist wel iets voor hem. En nee, ik begin niks met m om ''uit te proberen'' (dat wordt me serieus aangeraden) want, bin there, done that, dat wérkt niet zonder dat ik écht verliefd ben. Dus. Bluh, wat ik nou eigenlijk wil zeggen met dit lange verhaal weet ik ook niet meer. Gewoon een potje zeuren probably.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:41
Verwijderd
Er ís iets, maar wat

@ Quis: heb ongeveer hetzelfde, al was/is degene bij mij niet verliefd op me voor zover ik weet. Ik hou het ook maar op aantrekkingskracht ofzo, want het is zo verwarrend
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:50
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ja hij gaat gewoon goed hier.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 09:51
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
*Knuff* voor iedereen die hem nodig heeft! Kop op, jullie zijn de moeite meer dan waard.
@Death-tears: Succes meid, ik hoop dat het goed komt met je thuissituatie. Het is dan wel fijn om te merken dat je je vriend en vriendinnen als afleiding hebt, niet? Ook al is het niet leuk om dan op die manier thuis te komen, dat geloof ik. Sterkte!
Natuurlijk komt het wel goed, alles komt altijd wel goed, maar het is nu gewoon even heel erg rot. M'n broertje moet gewoon eens verantwoordelijk worden, maar dat wil hij niet. Want zoals hij het zegt: "als je jong bent moet alles leuk zijn, en als je oud bent dan maakt het allemaal niet uit."
En ik ben inderdaad erg blij met de mensen in mijn omgeving op het moment. Ook de reacties hier vind ik heel fijn. Jullie zijn allemaal lieve mensen.



Citaat:
en nu komt ie alsnog naar Enschede want hij had al een kaartje en ik heb geen flauw idee of ik nou met hem moet praten of niet.. hij blijft volhouden dat het een fout was ofzo..

edit: Rian, ik moet zeggen dat ik momenteel alles behalve zin heb om naar sonata te gaan
Druk hem gewoon met de neus op de feiten; als het een fout is moet hij het kunnen bewijzen, in principe. Kan hij dat niet, dan laat je hem toch lekker weer naar huis gaan. Vooral niet teveel tijd aan verspillen.

En ik heb ook nog geen zin in Sonata. Zat er vorige week nog aan te denken m'n kaartje weg te geven aan iemand die ook heel graag wil, maar geen kaartje heeft. Maar waarschijnlijk als het eenmaal zover is, wordt het wel leuk...
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:11
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Beetje vaag de laatste tijd.. Ik ben nog steeds gek op mijn vriend, zijn al 2 jaar en 8 maanden samen. Maar de laatste tijd denk ik steeds vaker "had ik m maar over 5 jaar ontmoet". Er zijn zoveel dingen die ik de afgelopen jaren niet heb gedaan omdat ik een relatie had.. Voor mijn huidige vriend had ik ook al 2,5 jaar een relatie. Nu ben ik aan het afstuderen en denk ik: "was ik toch maar op kamers gaan wonen, als ik nu alleen zou zijn zou ik naar het buitenland gaan, als ik geen relatie had was ik echt wel meer 'studentendingen' gaan doen, als ik geen relatie had had ik mijn vroegere vrienden veel vaker gezien" enzovoort..
Het is niet zo dat ik mijn vriend alles kwalijk neem want het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik die dingen heb gelaten. Maar ik ben de laatste tijd gewoon bang dat ik te weinig van mijn jeugd heb genoten en daar later spijt van krijg...

Herkennen jullie dit? Wat zouden jullie hieraan doen?
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@ death - tears: ik heb echt geen zin meer.. ik betwijfel op dt moment ook of ik zal gaan.
En ik laat hem lekker alleen uit zoeken. heb hem gezegd dat ik niet van plan ben naar het station te komen..
Ik wil gewoon alleen zijn.. Rianne, zelfs toen het toen uit was met you know, zelfs toen voelde ik me niet zo kut als nu.. het is te veel..

Succes met je broertje meissiej
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:32
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Herkennen jullie dit? Wat zouden jullie hieraan doen?

Ik denk eerlijk gezegd dat het al n beetje te laat is om je in het studentenleven te storten. Omdat je al bezig bent met afstuderen Maar ik herkend het gevoel niet, aangezien ik met vanaf dag 1 heb gestort in het studentenleven, ondanks het feit dat ik een lover had. Mn hele 1e jaar heb ik weinig voor hem gelaten, wel wat dingen maar dat kwam door een slechte organisatie van de vereniging. Ik denk dat als je het uitmaakt, er niks meer aan te doen is. En het ligt echt niet aan je vriendje, het ligt aan jezelf, als ik sommige meiden zie dan probeer ik ze aan hun verstand te peuteren dat ze later spijt zullen krijgen. Maar het mag niet baten
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:

Herkennen jullie dit? Wat zouden jullie hieraan doen?

ik herken het,

mijn relatie is uitgegaan om die reden. Met name zij wou andere dingen ontdekken en niet het gevoel hebben dingen te moeten laten door onze relatie.

Dat woog voor haar zwaarder dan het feit dat we een goede relatie hadden en nog van elkaar hielden.

Allebei hadden we het gevoel dat als we elkaar later tegengekomen hadden (en niet op ons 17e) het heel anders had gelopen.

Ondanks dat ik er af en toe nog verdrietig van word als ik erop terugkijk kan ik wel zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar (want zo lang is het uit) anders geleefd heb en dingen heb gedaan die lastigere waren met een relatie. Dus ondanks dat het toendertijd niet mijn beslissing was heb ik er wel wat voordelen uit gehaald.

Bedenk echter ook goed dat het beeindigen van een ' goede' relatie jou ook heel veel pijn gaat doen en doorgaans lange nasleep heeft..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 11:08
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mjah, een beetje spanning zou geen kwaad kunnen.

En what's up met oude mensen? Echt! Als dit me weer gebeurd, sla ik terug, letterlijk dan wel figuurlijk...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 11:11
Verwijderd
spam.

En tis fijn om te merken dat ik hem om de meest rare dingen kan smsen. Over sterren die doodgaan en geen zin hebben in stage tot bussen die niet op komen dagen. Hoera!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 11:36
Fayette
Citaat:
Bah over hem gedroomd.
Wat voel ik me genaaid zeg! Gaat ie 'als vrienden' met zijn ex naar het gala. Ja dude, zo kom je er nooit overheen natuurlijk!

En een van mijn beste vrienden heeft een liefdesverklaring aan me gedaan... Wat een kutavond was het gisteren! Ondanks het sjansen met de dj.

Vanavond met twee vriendinnen lekker naar Alles is liefde. Wat haat ik mannen!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 11:50
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Bah, ik voel me echt ontzettend rot. Waarom ben ik dan ook zo'n stomme doos om stiekem toch verwachtingen te hebben en er naar uit te zien om bij hem te zijn, terwijl ik weet dat de kans dat hij afstand neemt even groot is...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 12:04
Fayette
Citaat:
Bah, ik voel me echt ontzettend rot. Waarom ben ik dan ook zo'n stomme doos om stiekem toch verwachtingen te hebben en er naar uit te zien om bij hem te zijn, terwijl ik weet dat de kans dat hij afstand neemt even groot is...
Precies dit ja!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Beetje vaag de laatste tijd.. Ik ben nog steeds gek op mijn vriend, zijn al 2 jaar en 8 maanden samen. Maar de laatste tijd denk ik steeds vaker "had ik m maar over 5 jaar ontmoet". Er zijn zoveel dingen die ik de afgelopen jaren niet heb gedaan omdat ik een relatie had.. Voor mijn huidige vriend had ik ook al 2,5 jaar een relatie. Nu ben ik aan het afstuderen en denk ik: "was ik toch maar op kamers gaan wonen, als ik nu alleen zou zijn zou ik naar het buitenland gaan, als ik geen relatie had was ik echt wel meer 'studentendingen' gaan doen, als ik geen relatie had had ik mijn vroegere vrienden veel vaker gezien" enzovoort..
Het is niet zo dat ik mijn vriend alles kwalijk neem want het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik die dingen heb gelaten. Maar ik ben de laatste tijd gewoon bang dat ik te weinig van mijn jeugd heb genoten en daar later spijt van krijg...

Herkennen jullie dit? Wat zouden jullie hieraan doen?
Ik kan me het gevoel heel goed voorstellen en denk dat het best lastig gaat zijn om de patronen binnen de relatie te doorbreken en er zo iets aan te doen. Het is het gevaar van jong in een relatie stappen.. je bent verliefd en hebt alles voor die ander over, pas achteraf besef je je dat je eigenlijk veel te veel van jezelf hebt opgegeven. Dat is inderdaad niet zijn schuld, en ook niet de schuld van de relatie.. dat doe je vooral zelf. Ik heb dat in het verleden ook gedaan, maar ben nu de relatie waarin ik nu zit ingestapt met een heel andere verwachting. Hij is mijn thuis, mijn ontspanning en een stuk veiligheid, bij hem kan ik helemaal mezelf zijn. Maar hij is niet mijn alles.. Ik geef niets op voor hem, hij geeft niets op voor mij.. maar onze levens sluiten dusdanig aan dat de relatie dat zonder problemen kan hebben.

Vraag is of jouw vriend jou de ruimte kan en wil geven om je eigen leven een beetje terug te krijgen en op te bouwen. Ik zou zeker met hem praten over je gevoelens, wie weet zit hij met hetzelfde! En proberen patronen te doorbreken, elkaar af en toe eens niet zien en in plaats van een avond met hem afspreken, wat met vriendinnen gaan doen. Als de relatie goed zit, dan loopt hij niet zomaar weg en in de toekomst worden jullie daar alleen maar sterker van.

Ga lekker naar het buitenland! Waarom niet? Ik zou dat ook gewoon nog doen hoor, ga dat misschien nog doen.. mijn vriend stimuleert dat alleen maar. Als hij ziet dat iets belangrijk is voor jou of je gelukkig maakt, zal hij daar als het goed is ook weet wat uithalen.

Ik denk dat je de optie hebt zo door te gaan en uiteindelijk niet meer verder te willen omdat je je gevangen voelt.. of er samen iets aan doen en daarmee samen groeien.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ja zeker, maar het frustrerende is dat ik daar niet echt iets mee kan. Hij is/was namelijk wel verliefd op mij en ik kan dus niet te klef/aanhankelijk/whatever gaan doen, want dan kwets ik m als ik op een gegeven moment een grens trek. Bovendien is onze toestand al verwarrend genoeg, dus ik moet zo duidelijk zijn als maar kan. Het was ideaal geweest al hij niks voor mij voelde, of ik juist wel iets voor hem. En nee, ik begin niks met m om ''uit te proberen'' (dat wordt me serieus aangeraden) want, bin there, done that, dat wérkt niet zonder dat ik écht verliefd ben. Dus. Bluh, wat ik nou eigenlijk wil zeggen met dit lange verhaal weet ik ook niet meer. Gewoon een potje zeuren probably.
Ik zou je ook aanraden gewoon es wat leuks te gaan doen, zolang je hemduidelijk verteld dat je niet echt verzot op hem bent, maar hem dus wel leuk vind ergens... en kijken wat er gebeurd. Zolang JIJ duidelijk tegen hem bent over hoe het met jou gevoelens zit, kan het toch alleen maar leuk zijn? En voor een beetje sjansen en leuk doen en mss es een date hoef je toch niet verliefd te zijn.

Met mijn ex/vriend is het eigenlijk zo gegroeid dat ik uiteindelijk verliefd op hem werd, we hingen heel veel rond dezelfde vriend, gingen uiteindelijk samen dingen doen.Hijwas helemaaaaaal verliefd op mij en ik dacht echt van, njah... da's niks. En nuja, na 3 maanden daten vond hij het nodid om ihvj te zeggen, ik niet,maar zo'n 4/5 maand later was ik dus wel stapelverliefd op hem eigenlijk. (En nu is het, met een beetje een slechte periode, dat wel, toch inmiddels 5 jaar later en ik ben nog steeds even gek op hem als toen )
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ik zou je ook aanraden gewoon es wat leuks te gaan doen, zolang je hemduidelijk verteld dat je niet echt verzot op hem bent, maar hem dus wel leuk vind ergens... en kijken wat er gebeurd. Zolang JIJ duidelijk tegen hem bent over hoe het met jou gevoelens zit, kan het toch alleen maar leuk zijn? En voor een beetje sjansen en leuk doen en mss es een date hoef je toch niet verliefd te zijn.
We doen al leuke dingen samen, we hebben nooit anders gedaan dan sjansen, hij is verliefd, ik niet en dat heb ik hem ook verteld. Er kan vanalles gebeuren en ik zou een uit de hand gelopen avond uit ook echt niet vervelend vinden, maar ik wil hem niet kwetsen door dat soort dingen te doen. Als ik nou met m zou gaan daten krijgt ie onterecht hoop, dus dat laten we maar he.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
En ik heb ook nog geen zin in Sonata.
Ik zie net dat Sonata ook 26 november in de Melkweg is. Ik zit dan in de andere zaal bij The Weakerthans Zwaai je naar me?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:17
Verwijderd
@Quis:

Moet je ook ophouden met dat sjansen dan, of het 1 of het ander, toch? Dus of die uit de hand gelopen avond of hem behandelen als een gewone vriend, zonder sjansen.

En zeuren mag, hehe, daar is dit topic toch ook voor.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
@Quis:

Moet je ook ophouden met dat sjansen dan, of het 1 of het ander, toch? Dus of die uit de hand gelopen avond of hem behandelen als een gewone vriend, zonder sjansen.

En zeuren mag, hehe, daar is dit topic toch ook voor.
Ghehe, was dat maar zo makkelijk. Híj begint.
Maar dat is dus eigenlijk in al die posts mijn point, het is niet óf het een, óf het ander, we hangen er tussenin. En ook al zou ik helemaal niet sjansen, dan nog ben ik gefrustreerd als ik bv geen antwoord krijg op een smsje. Jaha, kinderachtig. Ik doop mijzelf bij deze tot aandachtsslet.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Beetje vaag de laatste tijd.. Ik ben nog steeds gek op mijn vriend, zijn al 2 jaar en 8 maanden samen. Maar de laatste tijd denk ik steeds vaker "had ik m maar over 5 jaar ontmoet". Er zijn zoveel dingen die ik de afgelopen jaren niet heb gedaan omdat ik een relatie had.. Voor mijn huidige vriend had ik ook al 2,5 jaar een relatie. Nu ben ik aan het afstuderen en denk ik: "was ik toch maar op kamers gaan wonen, als ik nu alleen zou zijn zou ik naar het buitenland gaan, als ik geen relatie had was ik echt wel meer 'studentendingen' gaan doen, als ik geen relatie had had ik mijn vroegere vrienden veel vaker gezien" enzovoort..
Het is niet zo dat ik mijn vriend alles kwalijk neem want het is natuurlijk mijn eigen schuld dat ik die dingen heb gelaten. Maar ik ben de laatste tijd gewoon bang dat ik te weinig van mijn jeugd heb genoten en daar later spijt van krijg...

Herkennen jullie dit? Wat zouden jullie hieraan doen?
Ik herken het niet echt, maar dat komt omdat exlief en ik sowieso allebei midden in het studentenleven stonden. Relatie hoeft ook écht niet in de weg te staan van die dingen die jij noemt, hoor. En eerlijk gezegd vind ik het ook een béétje stom dat je het niet gewoon allemaal gedaan hebt.

Maar goed, naar het buitenland gaan kan toch nog steeds? Juist als je een goede relatie hebt, hoeft dat écht geen probleem te zijn... Dat zou ik in ieder gevál doen. En met die vrienden van vroeger afspreken. En andere mensen. Een relatie betekent toch niet dat je spontaan alleen maar samen op de bank hangt? Behalve als je dat wíl, maar dat lijkt bij jou niet het geval te zijn.

Iig niet je vriendje de schuld geven, nee, dat is onrechtvaardig. Dit heb je zélf allemaal gelaten, het had absoluut niet gehoeven.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ghehe, was dat maar zo makkelijk. Híj begint.
Maar dat is dus eigenlijk in al die posts mijn point, het is niet óf het een, óf het ander, we hangen er tussenin. En ook al zou ik helemaal niet sjansen, dan nog ben ik gefrustreerd als ik bv geen antwoord krijg op een smsje. Jaha, kinderachtig. Ik doop mijzelf bij deze tot aandachtsslet.
Lol. Rare meid. Ik snap er ook geen zak meer van nu.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ik herken het niet echt, maar dat komt omdat exlief en ik sowieso allebei midden in het studentenleven stonden. Relatie hoeft ook écht niet in de weg te staan van die dingen die jij noemt, hoor.
o, wou ik nog even zeggen;

ik stond ook midden in het studentenleven en had niet het gevoel dat ik heel veel misliep. Toch maakt het een boel verschil en dat zit em niet in hoe vaak je gaat stappen, maar vooral op wat voor manier je in dat leven staat.

Laatst gewijzigd op 21-11-2007 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:42
Verwijderd
wtf hoezo doen al mijn quotes raar
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:55
Verwijderd
Citaat:
wtf hoezo doen al mijn quotes raar
je bent de / vergeten bij je tweede code

OT: Goed! Z'n gangetje zullen we maar zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:56
Verwijderd
Citaat:
o, wou ik nog even zeggen;

ik stond ook midden in het studentenleven en had niet het gevoel dat ik heel veel misliep. Toch maakt het een boel verschil en dat zit em niet in hoe vaak je gaat stappen, maar vooral op wat voor manier je in dat leven staat.
Hm, bij ons was er écht weinig verschil, maar wij zagen elkaar dan ook echt weinig (en d'r zat natuurlijk ook al genoeg mis op het laatst). Het enige is dat ik nu als een echte student kan sletten, want dat heb ik al die tijd niet gedaan. Maar verder is er helemaal niets anders..
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:59
Verwijderd
ja rondsletten en het gevoel hebben dat je echt met niemand rekening hoeft te houden. (en dat betekent dus niet dat je dingen anders niet had gedaan, maar gewoon alleen al het feit dat er niemand is die dat eventueel niet leuk zou kunnen gaan vinden oid, dat vond ik een heel fijn gevoel ineens)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Lol. Rare meid. Ik snap er ook geen zak meer van nu.
Dan ben je niet de enige. Het is gewoon een vage verhouding, die al heel lang vaag is en ook niet zal veranderen. Nu leren er mee om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 14:16
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Mijn portie affectie dateert nog steeds van een week terug, dus het wordt tijd voor een nieuwe, voor het te laat wordt, voor ik er spijt van krijg!
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #76
WolterB
498 17-12-2007 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28.