Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
ja rondsletten en het gevoel hebben dat je echt met niemand rekening hoeft te houden. (en dat betekent dus niet dat je dingen anders niet had gedaan, maar gewoon alleen al het feit dat er niemand is die dat eventueel niet leuk zou kunnen gaan vinden oid, dat vond ik een heel fijn gevoel ineens)
Ik vind het ook wel leuk hoor dat dat kan. Heb het niet gemist toen ik nog bezet was, maar dat ik nu jongens kan versieren als ik daar zin in heb, dat ik niet die afstand hoef te houden... gewoon die mogelijkheden allemaal, het spannende, dat is toch wel leuk.

Maar het is ook wel leuk als het allemaal wat zekerder is en je weet dat je het met die ene persoon wil doen. Tja.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2007, 14:33
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
ja rondsletten en het gevoel hebben dat je echt met niemand rekening hoeft te houden. (en dat betekent dus niet dat je dingen anders niet had gedaan, maar gewoon alleen al het feit dat er niemand is die dat eventueel niet leuk zou kunnen gaan vinden oid, dat vond ik een heel fijn gevoel ineens)
Ik ben nu 3 maanden hard aan het sletten, en helemaal los aan hetgaan. Veel drinken, daten, sjansen, onwijs veel aan het rondnken. Maar het gaat vervelen, als je eenmaal weet hoe het is om te sletten, en geen grens te hebben, wordt het saai. Geef mij maar een lieve vriend waar ik echt gek op ben, dan komt het wel goed. Maar als ik niet helemaal weg ben vand e jongen in kwestie, wil ik liever sletten. Dat geef ik niet meer zomaar op.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 14:34
Verwijderd
geloof me, ik weet hoe het is..;D
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
AAAAAAH hij is zo liev!!! <3<3<3
lieflieflieflieflief <3
ik voel mij op relationeel gebied heul goed
en over 6 uur en 40 minuten hebben we een half jaar met elkaar
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:24
Verwijderd
Ongelooflijk, onze héle vriendinnengroep kan morgenavond niet. Dat is in de vier jaar dat we elkaar kennen nog niet voorgekomen, geloof ik. Nu voel ik me heel remi want zo heb ik niets te doen morgenavond! Poe. Misschien eens een lang weekend bij mijn ouders doen, kan ik voor de verandering es bij mijn oma op bezoek en misschien Qimm nog zien voor die weg is
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ongelooflijk, onze héle vriendinnengroep kan morgenavond niet. Dat is in de vier jaar dat we elkaar kennen nog niet voorgekomen, geloof ik. Nu voel ik me heel remi want zo heb ik niets te doen morgenavond! Poe. Misschien eens een lang weekend bij mijn ouders doen, kan ik voor de verandering es bij mijn oma op bezoek en misschien Qimm nog zien voor die weg is

Ja! Lang weekend! Dan kan je mooi nog even hier hangen, we gaan vrijdagmiddag pas weg

Oh en bloemetjes <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik zie net dat Sonata ook 26 november in de Melkweg is. Ik zit dan in de andere zaal bij The Weakerthans Zwaai je naar me?
Dott en ik gaan de 25e in de 013. Maar ik kan alsnog wel zwaaien natuurlijk.


ot;
Vanmiddag nog naar Dott geweest, samen lekker doelloos in de stad rondgehangen, gekletst en met haar 'ver weg-ex' rondgehangen. Maar die deed nogal vaag. Was wel gezellig though, en al veel te lang geleden.

Vanavond komt mijn lieve vriendje en blijft slapen zodat hij morgen mijn mams kan helpen. Ik vind 't zo lief. <3 En ik kan hem verassen met nieuwe haar elastiekjes!

Ik voel me een stuk beter door de afleiding en het fijne gepraat van vandaag. Heel blij dat het ondanks dat we elkaar niet heel vaak zien, zij en ik elkaar echt begrijpen, en dan zelfs zo dat we zonder een woord weten wat de ander denkt. Ik houd echt van mijn beste vriendinnetje.

En ik vind dat ik nu wel genoeg gepost heb ik dit topic voor vandaag.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
En nu ben ik weer thuis. Ja, ik heb leuke klasgenoten! De nieuwe CD van James Blunt is cool
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:01
Fayette
Tja, ik ben net even keihard met mijn neus op de feiten gedrukt.. Ik voel me dom en rot en ik vind hem een klootzak en toch ben ik verliefd.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:05
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
pff eindelijk tog een galadate, en hij heeft een adelijke titel Hihi ik ben benieuwd, dit gaat volgens mij leuk worden. Overigens worden mijn galadates ook steeds leuker zeg
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:44
Verwijderd
Hij komt zo, ik heb m nodig.
Hij houdt me normaal, met mn beide beentjes op de grond.

Waarom doe ik dan ook zo stom en ga ik dingen opzoeken die ik gewoon helemaal niet wil weten.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:52
Bhoebha!
Avatar van Bhoebha!
Bhoebha! is offline
no woman no cry.., maar stiekem zou een vriendin wel weer leuk zijn.
__________________
Make love not war...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 20:32
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Dott en ik gaan de 25e in de 013.
Hihi, daar zijn vriendjelief en ik dan ook! Maar ik ga jullie vast niet zomaar herkennen geloof ik
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 20:34
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ongeveer 3 jaar geleden kreeg mijn vader het aanbod om in Bosnië te helpen met het opnieuw opzetten en begeleiden van de politie daar. dat ging toen toch niet door. Echter gaat hij er volgend jaar (lente 2008) wél voor een jaar naar toe. Misschien wel een goed idee, en gelukkig zal hij wel elke 2 maand ofzo weer een paar dagen thuis komen. Een jaar is anders bést lang!
Maar zoals ik al zei, misschien wel een goed idee gezien de omstandigheden. Even los, even helemaal weg. Beetje stofzuigen in je hoofd, de ramen tegen elkaar open zetten, doorwaaien.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 20:34
Verwijderd
Oh toch wel eten morgenavond En daarna naar huis. En misschien zondag weer voetballen met die groep mensen, als ik tenminste opschiet met mijn vertalingen... leukleuk!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 20:39
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
(I miss you miss you)
Hello there the angel from my nightmare
The shadow in backround of the morgue
The unsuspecting victim of darkness in the valley
We can live like Jack and Sally if we want
Where you can always find me
And we'll have Halloween on Christmas
And in the night we'll wish this never ends
We'll wish this never ends

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep I cannot dream tonight
I need somebody and always
This sick strange darkness comes creeping on so haunting everytime
And as I stared I counted the webs from all the spiders
catching things and eating their insides
Like indecision to call you
And hear your voice of treason
Will you come home and stop this pain tonight
stop this pain tonight

Don't waste your time on me your already the voice inside my head(6x)

I miss you miss you(6x)


__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc

Laatst gewijzigd op 21-11-2007 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 20:48
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Haha ik ben ook wel een doos he, waarom sms ik hem nou. Maargoed als hij niks terug stuurt weet ik dat ook weer, is die onduidelijkheid eindelijk weg. En oow ik heb zin in morgen avond!!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:10
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
We hebben vandaag veel te lang in bed gelegen. Dat was heerlijk. Maar ik moest weer zo nodig dramatisch doen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:15
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Het is uitgepraat. Waarom praten we niet gewoon als ons iets dwars zit? Waarom moet het eerst tot een uitbarsting komen?
Maar goed nu komt het goed. We gaan praten.... gewoon praten
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 21:36
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Het is echt gezellig, gaaf en leuk om heen en weer te SMS'en over alles en niets.
Prrr.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
*zucht* ik weet dat het zo niet meer kan en dat het tijd wordt om knopen door te gaan hakken, maar ik wil en kan hem verdomme niet laten gaan...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:13
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ja beter al dat ik me zo naar voelde heeft ook niet alleen met mn ex-lover te maken maar hij haalt het wel in me naar boven. anyway, morgen lekker naar amterdam, bij mn ouders chillen en met vrienden feesten, precies wat ik nodig heb
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Het is echt gezellig, gaaf en leuk om heen en weer te SMS'en over alles en niets.
Prrr.
Dat. <33
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 22:29
Verwijderd
Omg, net als mijn Parijs. Ik ben er verliefd op. <3
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 23:38
Verwijderd
@ Secret Agent; you've got mail!

OT: Ik mis hem naast me, nu lijkt mijn bed echt reusachtig, zo zonder hem... Morgen samen shoppen voor Sinterklaas (zondag al!! )..Vrijdag een beetje samen uitslapen, en zondag keihard uitslapen, heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 09:07
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Aah, hij is nu net een half uurtje weg, ik mis hem nu alweer. Zo raar, hij is al helemaal een deel van mijn leven <3 Ik vind m zo lief.
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 09:57
Verwijderd
Ik ben echt even heel hard toe aan een knuffel van iemand. Bah.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 10:18
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dott en ik gaan de 25e in de 013. Maar ik kan alsnog wel zwaaien natuurlijk.


ot;
Vanmiddag nog naar Dott geweest, samen lekker doelloos in de stad rondgehangen, gekletst en met haar 'ver weg-ex' rondgehangen. Maar die deed nogal vaag. Was wel gezellig though, en al veel te lang geleden.

Vanavond komt mijn lieve vriendje en blijft slapen zodat hij morgen mijn mams kan helpen. Ik vind 't zo lief. <3 En ik kan hem verassen met nieuwe haar elastiekjes!

Ik voel me een stuk beter door de afleiding en het fijne gepraat van vandaag. Heel blij dat het ondanks dat we elkaar niet heel vaak zien, zij en ik elkaar echt begrijpen, en dan zelfs zo dat we zonder een woord weten wat de ander denkt. Ik houd echt van mijn beste vriendinnetje.

En ik vind dat ik nu wel genoeg gepost heb ik dit topic voor vandaag.

Ja, dat was wel heeeeeel erg fijn
En hij deed ook vaag, en hij heeft me 'maar' 3 mailtjes en *uhm* ontelbaar smsjes gestuurd.. pff.. dikke verhalen..
Vandaag ook maar weer geskipt, aangezien ik vannacht weer niet heb geslapen wel een heel eind verder in het laatste harry potter deel, die ik eigenlijk voor mijn mama had gekocht.
Ze was er wel heel blij mee
Mijn mama en Death-tears mama zijn echt de tofste.

vond het echt fijn om weer ff lekker te kletsen met mn beste vriendinnetje lekker doelloos rondsloffen in de stad.
Niet dat ik nu wel weet wat ik met hem aanmoet, maar ja...
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 10:25
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik ben echt even heel hard toe aan een knuffel van iemand. Bah.
*dikke vette knuffel*
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 10:28
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Hihi, daar zijn vriendjelief en ik dan ook! Maar ik ga jullie vast niet zomaar herkennen geloof ik
nou je hebt ons 2 (2 ontzettende mafketels die uit ons dak gaan) en er loopt nog wel een of anderen vrij herkenbare kerel bij
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 10:51
Verwijderd
Citaat:
*dikke vette knuffel*
danke
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt even heel hard toe aan een knuffel van iemand. Bah.
*knuffel* Kop op hee meis! Ook jij komt er wel!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 11:38
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik ben echt even heel hard toe aan een knuffel van iemand. Bah.
Dan krijg je er toch nog één! *knuffel*
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 11:41
Verwijderd
Oh ik heb het zó gehad Het kan bij mij ook nooit eens vanzelf gaan ofzo. Of gewoon een keer goed
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 11:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik ben blij althans.. nu eventjes
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 12:21
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
ik ben blij althans.. nu eventjes
Dat klinkt al een stuk beter
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 12:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat klinkt al een stuk beter
mja, brief van de ib groep gekregen dat de aanvraag voor buiten beschouwing laten van mn pa's inkomen goed gekeurd is..

met jou klinkt niet goed meis pm-en als t helpt he?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 14:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
mja, brief van de ib groep gekregen dat de aanvraag voor buiten beschouwing laten van mn pa's inkomen goed gekeurd is..

met jou klinkt niet goed meis pm-en als t helpt he?
Ja, ik weet het. Maar aan de andere kant had ik dit gewoon ook even nodig, gewoon nog even een schop onder de gordel voor het geval ik weer andere dingen ging denken van zijn gedrag. Achja, het positieve aan alles is dat ik weer zo langzameraan ben begonnen met schrijven en muziek maken. De inspiratie komt nog niet helemaal lekker op gang, maar ik heb al een begin gemaakt en dat voelt fijn

dreaming about those blue eyes
but these times passed
memories remain
endless tunnels, keeping silence
i guess this feels like dying

where love is lost
lady fortune decides
hurt remains
time by time your golden smiles
make me feel like dying
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 14:53
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Mijn ex gaat vanavond voor me koken heb het weliswaar zelf uitgelokt, maar hoe langer ik er over nadenk, hoe gekker ik het ga vinden. Op dit moment zit ie in de trein naar mij.
En de hele tijd als ik denk "zal ik hem smsen? ... nah, toch maar niet doen...", smst ie míj dan ineens! Vreemde vorm van telepathie, als ik aan hem denk, denkt ie ook aan mij. Of dat ie belt terwijl ik een smsje naar hem aan het typen ben.
Een hereniging zal het wel niet worden vanavond, maar het blijft dubieus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 15:46
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Over 4 weken is hij weer bij mij . Echt een raar idee dat we er al meer dan 80% op hebben zitten, het lijkt nog steeds heel lang. Maar het wordt tijd dat hij weer terugkomt.

Gelukkig komt er een fantastisch weekend aan vol vrienden en feestjes! Als ik nu nog één saaie tekst uitlees hoef ik morgen alleen nog naar onderwijs en dan kan t beginnen.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 15:48
Verwijderd
Hiii, eindelijk een reactie. En misschien tot vanavond. Ja kom op zeg, gewoon komen, het is een vergadering. En ik wil aandacht.
En ooh, die gast (een andere he) is echt té zielig voor woorden. Krijg ik alweer een mailtje met een lang en vaag verhaal over een droom die hij over me had (wtf, waarom stuurt iemand die je amper kent je überhaupt wat ie droomt?), met allemaal game termen en film effecten en ik zou daar dan staan in een gi-jane pakje, wat dat ook mogen zijn. Echt, dit is het debielste op versier-gebied dat ik ooit heb meegemaakt. En ik doe zelf niet eens wat! Ik besta alleen maar en zit door het noodlot in dezelfde onderwijsgroep en ik ben alleen maar aardig op noodzakelijkheidsniveau. De enige reden dat ik terugpraat als hij iets vraagt is dat ik het té aso van mezelf zou vinden om iemand recht in zijn gezicht te negeren. Dus. Jeeh, ik kan er niet over uit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 15:49
Nyawa
Oh, ik had zo'n zin in even lekker knuffelen met mijn vriendje en toen kwam 'ie plotseling langs <3. En morgen lekker bij elkaar slapen, heerlijk, daar heb ik echt zo'n zin in. Na dansen met z'n tweetjes douchen en dan fijn in bed kruipen en elkaar in slaap masseren...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 16:06
Verwijderd
dolgelukkig. na een halfjaar er op los rebounden is nu alles zoals het hoort te zijn. en het is damn good!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 17:29
Verwijderd
verliefd op hem <3
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 17:30
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
jaa tis supergoed tussen ons. t enige wat me stoort is dat hij een van die mensen is die er zeker van is dat ze jong sterven..en hij heeft ook altijd veel ongelukken, en denkt weinig na voordat hij iets doet, dus tis wel logisch bij hem..
maar ik vind het gewoon niet leuk dat hij dat denkt en zegt.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 17:34
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hij komt net zomaar even langs voordat hij ging trainen. Hihi, wat leuk .
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 18:26
Verwijderd
Net belde ik hem en toen kwam hij met een leuk iets! Ze zijn al anderhalf jaar aan het bouwen bij hem in de wijk en de laatste maanden elke ochtend flink aan het heien. Je wordt daar dus elke ochtend al vroeg je bed uit geheid (of hoe je dat ook schrijft ;x). Nu mogen de mensen die in die omgeving wonen 500 euro declareren bij de gemeente voor een (paar) hotelovernachting(en). We wilden al een dag weg dit weekend om er even uit te zijn, maar nu wordt het dus een dag én een nacht Ik heb er zin in! Welke stad is leuk? Antwerpen en Maastricht hebben we al gezien.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 18:38
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Brussel?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 18:55
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik weet het niet atm....
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 19:03
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
het is wel fijn om hem nog snel even te zien als ik eigenlijk niet zo veel tijd heb ;o
__________________
Addicts of communication..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #76
WolterB
498 17-12-2007 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.