Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
eeyz mensjhus hier fotow svan me piercing
als je nog iets moet weten mail dan maar ff different_girl@hotmail.com .... en dan gaat jhu gwoon ff vraagjhus stellen ofdat ut pain doet of niet en blabalbal doeigs mensjhus Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 17:43. |
![]() |
|
Halloow mensjes! Ikke heb het Grote Luxeprobleem: ik heb een kaart voor een gratis piercing maar ik weet niet meer waar
![]() Ik heb nu tong, neusbrug, lip en klitkapje, maar ik wil er dus nog eentje bij... In mn gezicht eventueel een ringetje aan de zijkant van mn lip of in mn mond onder mn bovenlip door dat velletje een ringetje... Navel en neus vind ik een beetje niet mooi... Weten jullie nog plaatjes (en nee, geen anus! ![]() ![]() Thnx! XxxX May
||
Citaat:
Ik ben zelf van plan voor de symmetrie in mijn gezicht ook een ringetje aan de rechterkant van mijn onderlip te nemen... ik weet het alleen nog niet zeker.
||
Citaat:
wat ik wel geinig vind en misschien ook weer ga doen is het velletje tussen je duim en de rest van je vingers, of net onder het strottehoofd lijkt me ook cool. Euhm ja voor de rest willik me tepels en me navel nog hebben. Maja je vind toch vast wel een plekie ofnie?
|
Dank u wel voor de tips
![]() Ik denk dat ik dat velletje onder mn lip ga laten doen... dat is best kinky ![]() ![]() Nu alleen nog even kieken wanneer ik m ga laten zetten... Byebye!! -xx- May
||
Citaat:
--- ik wil iig nog m'n rechteroor waar die industrial zit uitbreiden met nog een orbital die er half schuin over heen gaat dan.
||
Citaat:
![]() ik heb jou trouwens woensdag avond op het station in rotterdam zien zitten op een bankje!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat is een orbital ookalweer heb je dr een plaatje van?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() en heb nog geen enkel negatief commentaar gehad ![]() (dat idee dat 't niet representatief is ligt voor een groot deel bij de werkgevers, op straat en bij "t volk" is het al bijna ingeburgerd... is trouwens wel de reden dat ik errug vaak ben afgewezen bij een sollicitatie gesprek...)
Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 13:15. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() En dat in rotterdam kan wel jah wat moet een mens anders in zn vrije tijd ![]() ![]() Was jij dat meisje dat uit de trein kwam en voorbij liep trouwens? Dat is het enige ietwat andere persoontje dat ik voorbij heb zien komen ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
[QUOTE]PsYGoTHiC schreef:
[B] Tepels lijken me zooohooo ontzettend pijn doen!! Daar begin ik liever niet aan ![]() En dat in rotterdam kan wel jah wat moet een mens anders in zn vrije tijd ![]() ![]() Was jij dat meisje dat uit de trein kwam en voorbij liep trouwens? Dat is het enige ietwat andere persoontje dat ik voorbij heb zien komen ![]() dus jij zit graag in je vrije tijd op het station? ach ja je moet inderdaad wat, ik kom n keer langs gaan we samen gezellie de dag op het station doorbrengen ![]() ![]() en n tepelpiercing ziet echt royaal pijnlijk uit en de gedachte ook, n vriend van me heeft er een(auw auw), maar hij zei dat het geen pijn deed ![]() Jah mij ook opzich wel En ik hoorde van mn oma (die toch meestal mn piercings niet afkeurt ghehe lievve oma!) dat als ze m verkeerd zetten te velletje kan afscheuren en dat je dan amper meer kunt praten ![]() ![]() volgens mij zit het wel goed met jou familie, eerst heb je geen ouders die liggen zeiken om een piercing dat het zelfverminking is en dan gaat je oma je nog advies geven. ![]()
||
Citaat:
negatief: soms doet het pijn sommige mensen zien het liever andersom: positief: soms doet het pijn negatief: soms doet het geen pijn
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
''Uit de studie blijkt dat jongeren met tatoeages en piercings op andere plaatsen dan in hun oren, zich nog steeds meer te buiten gaan aan seks, drankmisbruik en het gebruik van drugs, dan hun leeftijdgenoten zonder deze lichaamsversieringen. Zij overwegen ook vaker zelfmoord. ''
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een tepelpiercing bij jongens is ook op verre na niet zo pijnlijk als bij een vrouwlijk persoontje... wij zijn ook op alle gebieden gevoeliger ![]() ![]() ![]() Ghehe ja maar mijn ouders hebben het al een paar jaar opgegeven met mijn uiterlijk hoor haha... Mijn ouders lijken wat dit betreft erg lief leuk en stoer, vooral als ik vertel dat mn pappie op mn 15e meeging met een tattoo zetten ( ![]() ![]() Over dat artikel: ik ben inderdaad al jaren aan het proberen zelfmoord te plegen, harddrugs te dealen en op mn 8e lag ik al te bonken... ![]() ![]()
|
![]() |
ff vraagjeuhh:
ik heb een oorbel vanboven in mijn oor, maar na een half jaartje ofzow doet het nog altijd zeer..soms een week weer niet, dan weer een maandje wel ![]() ik ben al een paar keer van oorbel gewisseld (wat erg pijnlijk was en me per oorbel 3uur heeft gekost) maar het blijft zeer doehoen ![]() iemand oplossinkje/tipje? ![]() (ps, met m'n drie ringetjes vanonder in me oor hebk geen last..)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar goed er hangen nu dus al cameras in je kamer en als die geheimzinnige smsjes en emails komen ook van mij... ![]() trouwens wel cool om herkend te worden op straat *is bang dat ze een bn-er wordt!!* ![]()
||
Citaat:
I wanna die gimme drugs pussy booz my life is worthless Pierce me mother tag me daddy ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() weet er niemand iets aan te doen ofzo? of door wat dit komt? misschien bepaald soort metaal best drage daar vanbove? (tis tenslotte kraakbeen..) help = useful ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*moet toch eeeeven gemeen doen* ik heb lekkol ook een ringetje, sinds mn twaalfde wel te verstaan, en ik heb nergens last van gehad ![]() en ik wil ouders die me een tongpierc laten zetten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb nog nooit harddrugs in mn handen gehad en op mn 8e had ik alleen mijn barbies nog maar naakt gezien
|
woei wat cool dit is voor et eerst dat ik op deze site ben en meteen zie ik een piercing topic staan haha
moest ik ff op geageren ![]() piercings zijn voor mij heel belangrijk, ze passen bij mij, als ik ze uit heb voel ik me niet compleet kep er nu 7 1 wenkbrauw, 1 lip, 1 tepel, en 4 door men oren( binnen kort nog maar 2 en dan zijn het fleshtunnels) kep er trouwens ook al een boel gehad in totaal heb ik er 11 in men oren, 3 in men neus en nog 2 in men wenkbrauwen gehad.. die zijn er op het moment uit
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kosten van een piercing k1m | 2 | 21-10-2003 18:15 | |
Lifestyle |
Piercing topic Verwijderd | 470 | 29-09-2003 08:37 | |
Lifestyle |