Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2002, 12:59
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
boardbabe schreef:
Vraagje voor iemand met lippiercing: heb je daar ooit last van gehad bij tongzoenen ???
Eigenaresse lippiercing: Ik niet.
Thutshui: *schudt van niet*
Oud 01-06-2002, 13:35
2young2live
2young2live is offline
kheb alleen een tragus piercing de helemaal nie pijn , heb um al een paar jaar, kwou er nog zo een tussen je ogen, maar dat zou mij niet staan denk ik, en t mag niet...pas op me 18e mag ik piercings in me gezicht...baluh...
Oud 01-06-2002, 14:05
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Pink panter schreef:
ik heb geen lippiercing en die zal ik ook nooit nemen of zo'n ander ranzig geval zoals een tongpiercing of neuspiercing.

ik heb alleen oorbelle en een gaatje bovenin mijn oor

Mag ik vragen wat er zo ranzig is aan een lippiercing, tongpiercing of neuspiercing?
Oud 01-06-2002, 14:10
boardbabe
boardbabe is offline
bedankt voor de reply's, nu alleen mn moeder nog overhalen, want ze vindt een lippiercing verschrikkelijk
Oud 01-06-2002, 16:12
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
water willowglo schreef:

gaaf, waar heb je hem gekocht ?
Enschede piercing pro
Oud 03-06-2002, 11:24
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
water willowglo schreef:

Mag ik vragen wat er zo ranzig is aan een lippiercing, tongpiercing of neuspiercing?
*vraagt het zich ook ernstig af*
Oud 03-06-2002, 12:07
psilo
psilo is offline
ik ga deze week een ringetje links door m'n lip laten zetten..
Oud 03-06-2002, 17:24
Donziewoman
Donziewoman is offline
eeyz mensjhus hier fotow svan me piercing

als je nog iets moet weten mail dan maar ff different_girl@hotmail.com .... en dan gaat jhu gwoon ff vraagjhus stellen ofdat ut pain doet of niet en blabalbal doeigs mensjhus

Laatst gewijzigd op 03-06-2002 om 17:43.
Oud 04-06-2002, 17:44
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Halloow mensjes! Ikke heb het Grote Luxeprobleem: ik heb een kaart voor een gratis piercing maar ik weet niet meer waar
Ik heb nu tong, neusbrug, lip en klitkapje, maar ik wil er dus nog eentje bij... In mn gezicht eventueel een ringetje aan de zijkant van mn lip of in mn mond onder mn bovenlip door dat velletje een ringetje... Navel en neus vind ik een beetje niet mooi... Weten jullie nog plaatjes (en nee, geen anus! )
Thnx! XxxX May
Oud 04-06-2002, 18:27
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
Halloow mensjes! Ikke heb het Grote Luxeprobleem: ik heb een kaart voor een gratis piercing maar ik weet niet meer waar
Ik heb nu tong, neusbrug, lip en klitkapje, maar ik wil er dus nog eentje bij... In mn gezicht eventueel een ringetje aan de zijkant van mn lip of in mn mond onder mn bovenlip door dat velletje een ringetje... Navel en neus vind ik een beetje niet mooi... Weten jullie nog plaatjes (en nee, geen anus! )
Thnx! XxxX May
dat ringetje door het stukje huid onder je bovenlip is koel, en tepelpiercings ook... Idee misschien?

Ik ben zelf van plan voor de symmetrie in mijn gezicht ook een ringetje aan de rechterkant van mijn onderlip te nemen... ik weet het alleen nog niet zeker.
Oud 05-06-2002, 10:58
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
Thnx! XxxX May
Moet het een aparte plek zijn of maakt het niet uit?
wat ik wel geinig vind en misschien ook weer ga doen is het velletje tussen je duim en de rest van je vingers, of net onder het strottehoofd lijkt me ook cool.
Euhm ja voor de rest willik me tepels en me navel nog hebben.
Maja je vind toch vast wel een plekie ofnie?
Oud 06-06-2002, 23:25
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Dank u wel voor de tips
Ik denk dat ik dat velletje onder mn lip ga laten doen... dat is best kinky tepels lijkt me echt te pijnlijk, dus daar begin ik liever niet aan
Nu alleen nog even kieken wanneer ik m ga laten zetten...

Byebye!! -xx- May
Oud 07-06-2002, 08:12
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:

Ik ben zelf van plan voor de symmetrie in mijn gezicht ook een ringetje aan de rechterkant van mijn onderlip te nemen... ik weet het alleen nog niet zeker.
met dat idee heb ik ook een tijdje gezeten, om aan de rechterkant ook een ring te laten prikken... maar ik weet ut nu nog steeds niet.
---

ik wil iig nog m'n rechteroor waar die industrial zit uitbreiden met nog een orbital die er half schuin over heen gaat dan.
Oud 07-06-2002, 13:38
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
Thnx! XxxX May
in je tepel?
ik heb jou trouwens woensdag avond op het station in rotterdam zien zitten op een bankje!!
Oud 09-06-2002, 22:12
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:
Dank u wel voor de tips
Ik denk dat ik dat velletje onder mn lip ga laten doen... dat is best kinky tepels lijkt me echt te pijnlijk, dus daar begin ik liever niet aan
Nu alleen nog even kieken wanneer ik m ga laten zetten...

Byebye!! -xx- May
In dat velletje lijkt me echt irritant zitten man
Oud 09-06-2002, 22:13
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

met dat idee heb ik ook een tijdje gezeten, om aan de rechterkant ook een ring te laten prikken... maar ik weet ut nu nog steeds niet.
---

ik wil iig nog m'n rechteroor waar die industrial zit uitbreiden met nog een orbital die er half schuin over heen gaat dan.
Ik wil ook nog steeds een industrial.
Wat is een orbital ookalweer heb je dr een plaatje van?
Oud 09-06-2002, 22:17
independancy wanted
Citaat:
cHa0s schreef:

Afgelopen donderdag laten doen
Oud 09-06-2002, 22:17
ZwaarMetaal
ZwaarMetaal is offline
ik heb zelf een in me oor.. maar ik denk altijd bij mensen die het in hun gezicht willen, zou je dat wel doen?

vind het wel mooi enzo.. maar met het oog op werk later enzo.. sja
Oud 09-06-2002, 22:37
independancy wanted
Citaat:
ZwaarMetaal schreef:
ik heb zelf een in me oor.. maar ik denk altijd bij mensen die het in hun gezicht willen, zou je dat wel doen?

In mijn werkkringen wordt ik er absoluut niet op aangekeken. Kan me ook niet indenken dat ik ooit als accountant of PR-manager aan de slag ga.
Oud 10-06-2002, 07:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

Ik heb nu (.....) en klitkapje
Deej die pijn? Wil ik oowk namelijk.
Oud 10-06-2002, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Deej die pijn?
denk het niet als ze niet uitschoten , gna gna

btw :
Oud 10-06-2002, 09:47
Lonsdalechick16
Lonsdalechick16 is offline
Ik heb een navelpiercving alleen nu wil ik nog een neuspiercing zo'n klein zilver knoppie vink vet man
Oud 10-06-2002, 13:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
ZwaarMetaal schreef:

ik werk op straat als promo figuur (straatwerver van DDF voor Nu-Pas) ben eigelijk dus 't visitekaartje van 't bedrijf, en ik heb lippiercing, neuspiercing, neusbrugpiercing. (dat was m'n gezicht), en dan in m'n oren nog 3 veiligheidsspelden, een spike en een industrial. (+ nog es een hanekam op je hoofd )
en heb nog geen enkel negatief commentaar gehad

(dat idee dat 't niet representatief is ligt voor een groot deel bij de werkgevers, op straat en bij "t volk" is het al bijna ingeburgerd... is trouwens wel de reden dat ik errug vaak ben afgewezen bij een sollicitatie gesprek...)

Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 13:15.
Oud 10-06-2002, 16:54
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
StarGlitter schreef:

in je tepel?
ik heb jou trouwens woensdag avond op het station in rotterdam zien zitten op een bankje!!
Tepels lijken me zooohooo ontzettend pijn doen!! Daar begin ik liever niet aan
En dat in rotterdam kan wel jah… wat moet een mens anders in zn vrije tijd
Was jij dat meisje dat uit de trein kwam en voorbij liep trouwens? Dat is het enige ietwat ‘andere’ persoontje dat ik voorbij heb zien komen…

Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

In dat velletje lijkt me echt irritant zitten man
Jah mij ook opzich wel… En ik hoorde van mn oma (die toch meestal mn piercings niet afkeurt ghehe  lievve oma!) dat als ze m verkeerd zetten te velletje kan afscheuren en dat je dan amper meer kunt praten Dus misschien toch maar aan de zijkant van mn onderlip een ringetje haha

Citaat:
Vampiria schreef:

Deej die pijn? Wil ik oowk namelijk.
Nou ja, je krijgt idd wel even een behoorlijke schrikreactie, maar de pijn is echt al snel weer over en het genezingsproces is maar maximaal een week Het tegen de piercer zeggen dat je er zoeen wilt is enger dan het laten zetten zelf iig
Oud 10-06-2002, 18:44
mystic girl
mystic girl is offline
[QUOTE]PsYGoTHiC schreef:
[B]

Was jij dat meisje dat uit de trein kwam en voorbij liep trouwens? Dat is het enige ietwat ‘andere’ persoontje dat ik voorbij heb zien komen…

dus jij zit graag in je vrije tijd op het station? ach ja je moet inderdaad wat, ik kom n keer langs gaan we samen gezellie de dag op het station doorbrengen
en n tepelpiercing ziet echt royaal pijnlijk uit en de gedachte ook, n vriend van me heeft er een(auw auw), maar hij zei dat het geen pijn deed

Jah mij ook opzich wel… En ik hoorde van mn oma (die toch meestal mn piercings niet afkeurt ghehe  lievve oma!) dat als ze m verkeerd zetten te velletje kan afscheuren en dat je dan amper meer kunt praten Dus misschien toch maar aan de zijkant van mn onderlip een ringetje haha

volgens mij zit het wel goed met jou familie, eerst heb je geen ouders die liggen zeiken om een piercing dat het zelfverminking is en dan gaat je oma je nog advies geven. mijn oma zou me nog niet meer es aan kijken.
Oud 10-06-2002, 19:48
Kayla
Kayla is offline
Kan iemand mij de positieve kanten en negatieve kanten van een tongpierce vertellen?
Het liefst van mensen die er zelf 1 hebben(of gehad) en het liefst geen geruchten.
Ja ik ben veeleisend alvast bedankt!
kussss Kayla(die hoopt binnenkort een tongpiercing te hebben)
Oud 11-06-2002, 00:47
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Kayla schreef:
Kan iemand mij de positieve kanten en negatieve kanten van een tongpierce vertellen?
Het liefst van mensen die er zelf 1 hebben(of gehad) en het liefst geen geruchten.
Ja ik ben veeleisend alvast bedankt!
kussss Kayla(die hoopt binnenkort een tongpiercing te hebben)
positief: soms doet het geen pijn
negatief: soms doet het pijn

sommige mensen zien het liever andersom:

positief: soms doet het pijn
negatief: soms doet het geen pijn
Oud 11-06-2002, 08:55
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

ja, met die lange zwarte jas en duffe kop
Oud 11-06-2002, 09:28
Lonsdalechick16
Citaat:
Miss-x- schreef:
heb zelf:
- 2 gaatjes in ieder oor, dus 4 in totaal (zijn dit ook pearcings??)
- 1 neuspearcing
- 1 navelpearcing

Met m'n navelpearcing bleef ik heel vaak achter m'n broeken hangen (herkennen meer mensen dit??, maar nu draag ik heupbroeken. Probleem opgelost en het staat ook nog leuk.
Ik heb ook nog wel een vraag, kun je met een navelpearcing onder de zonnebank??? Zal toch wel of niet??
Bij mij op het blaadje stond dat het niet aan te raden was omdat je piercing heel erg heet gaat worden en dat je dan brandwondjes kan krijgen
Oud 11-06-2002, 09:30
Lonsdalechick16
Ik wil misschien een neuspiercing maar paar vraagjes:
wat kost het?
en loop je in het begin met zo'n grote knop in je neus of valt dat wel mee?
Oud 11-06-2002, 12:55
Stevill
Stevill is offline
ik wil me hoofd piercen met een 12.9 mm

Oud 11-06-2002, 15:36
TearSong
TearSong is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
ik wil me hoofd piercen met een 12.9 mm

perfect 'bewijs' van dit bericht
Oud 11-06-2002, 15:38
]{ing
]{ing is offline
''Uit de studie blijkt dat jongeren met tatoeages en piercings op andere plaatsen dan in hun oren, zich nog steeds meer te buiten gaan aan seks, drankmisbruik en het gebruik van drugs, dan hun leeftijdgenoten zonder deze lichaamsversieringen. Zij overwegen ook vaker zelfmoord. ''

duh
Oud 11-06-2002, 16:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
TearSong schreef:

LMAO
Oud 11-06-2002, 17:29
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
mystic girl schreef:

dus jij zit graag in je vrije tijd op het station? ach ja je moet inderdaad wat, ik kom n keer langs gaan we samen gezellie de dag op het station doorbrengen
en n tepelpiercing ziet echt royaal pijnlijk uit en de gedachte ook, n vriend van me heeft er een(auw auw), maar hij zei dat het geen pijn deed

volgens mij zit het wel goed met jou familie, eerst heb je geen ouders die liggen zeiken om een piercing dat het zelfverminking is en dan gaat je oma je nog advies geven. mijn oma zou me nog niet meer es aan kijken.
yeaaah cool een hele dag op rotterdam cs zitten *jeeej* That iiiis wasting time baby!!

Een tepelpiercing bij jongens is ook op verre na niet zo pijnlijk als bij een vrouwlijk persoontje... wij zijn ook op alle gebieden gevoeliger Ik zeg ook altijd heel stoer dat mijn piercings geen pijn deden, maar ik lag te zweten in die stoel hoor LOL

Ghehe ja maar mijn ouders hebben het al een paar jaar opgegeven met mijn uiterlijk hoor haha... Mijn ouders lijken wat dit betreft erg lief leuk en stoer, vooral als ik vertel dat mn pappie op mn 15e meeging met een tattoo zetten ( ) maar ze vinden het echt niet prettig... En ja mijn oma is wel erg cool! Zij vindt jongerenculturen totally interesting, dus dat zit wel goed

Over dat artikel: ik ben inderdaad al jaren aan het proberen zelfmoord te plegen, harddrugs te dealen en op mn 8e lag ik al te bonken...
Oud 11-06-2002, 17:32
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
StarGlitter schreef:

ja, met die lange zwarte jas en duffe kop
I know who you are... oooeh
Oud 11-06-2002, 17:39
Verwijderd
Citaat:
TearSong schreef:

gaarrrrrrrrrrr
Oud 11-06-2002, 20:21
pilotje
pilotje is offline
ff vraagjeuhh:

ik heb een oorbel vanboven in mijn oor, maar na een half jaartje ofzow doet het nog altijd zeer..soms een week weer niet, dan weer een maandje wel

ik ben al een paar keer van oorbel gewisseld (wat erg pijnlijk was en me per oorbel 3uur heeft gekost) maar het blijft zeer doehoen

iemand oplossinkje/tipje?

(ps, met m'n drie ringetjes vanonder in me oor hebk geen last..)
Oud 11-06-2002, 20:24
Lonsdalechick16
Citaat:
pilotje schreef:
ff vraagjeuhh:

ik heb een oorbel vanboven in mijn oor, maar na een half jaartje ofzow doet het nog altijd zeer..soms een week weer niet, dan weer een maandje wel

ik ben al een paar keer van oorbel gewisseld (wat erg pijnlijk was en me per oorbel 3uur heeft gekost) maar het blijft zeer doehoen

iemand oplossinkje/tipje?

(ps, met m'n drie ringetjes vanonder in me oor hebk geen last..)
heey.. ben je niet de enige hebbik ook tijdje geen last van en dan stoot iemand weer tegen je oor aan *kedeng* auw ik weet niet wat er tegen is ik pleur er beetje sterilion op maar verder..niets
Oud 11-06-2002, 21:09
StarGlitter
StarGlitter is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

I know who you are... oooeh
oeh ga je me nu stalken enzo? *hoopt* ik wil weleens een stalker hebben
Oud 12-06-2002, 07:29
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
StarGlitter schreef:

oeh ga je me nu stalken enzo? *hoopt* ik wil weleens een stalker hebben
*zucht* doe ik zooo mn best om er eng uit te zien, wil iemand me toch nog als stalker... wat doe ik fout??!!
maar goed er hangen nu dus al cameras in je kamer en als die geheimzinnige smsjes en emails komen ook van mij...

trouwens wel cool om herkend te worden op straat *is bang dat ze een bn-er wordt!!*
Oud 12-06-2002, 11:48
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
TearSong schreef:

I wanna die gimme drugs pussy booz my life is worthless

Pierce me mother tag me daddy

Oud 12-06-2002, 14:46
pilotje
pilotje is offline
Citaat:
Lonsdalechick16 schreef:
heey.. ben je niet de enige hebbik ook tijdje geen last van en dan stoot iemand weer tegen je oor aan *kedeng* auw ik weet niet wat er tegen is ik pleur er beetje sterilion op maar verder..niets
I'm not alone, whiii

weet er niemand iets aan te doen ofzo?
of door wat dit komt? misschien bepaald soort metaal best drage daar vanbove? (tis tenslotte kraakbeen..)

help = useful
Oud 12-06-2002, 14:48
boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
pilotje schreef:

I'm not alone, whiii

of door wat dit komt? misschien bepaald soort metaal best drage daar vanbove? (tis tenslotte kraakbeen..)

help = useful
ik denk dat het gewoon de reactie van je lichaam is op de piercing, en elk lichaam reageert ergens anders op, ik denk niet dat je dr veel aan kunt doen Ik heb er ook 1, maar nergens last van
Oud 12-06-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
pilotje schreef:

I'm not alone, whiii

help = useful
een knopje van chirugisch staal kopen en die er in doen.. is wel een stuk lelijker dan een ringetje, maar een staafje/knopje irriteert niet, en chirurgisch staal geeft geen allergische reacties.

*moet toch eeeeven gemeen doen* ik heb lekkol ook een ringetje, sinds mn twaalfde wel te verstaan, en ik heb nergens last van gehad

en ik wil ouders die me een tongpierc laten zetten
Oud 12-06-2002, 18:45
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

*zucht* doe ik zooo mn best om er eng uit te zien, wil iemand me toch nog als stalker... wat doe ik fout??!!
maar goed er hangen nu dus al cameras in je kamer en als die geheimzinnige smsjes en emails komen ook van mij...

ja kijk dat zijn nou toch de ingredienten van een stalker toch een heel eng manneke, in dit geval duidelijk vrouwke, maar stalken is wel cool man. heb ik ook es gedaan, zo'n meisje die ik royaal niet moest, was ik een keer achterna gebiked en die royaal harder en tenslotte gilde ze nog om hulp *zucht*, sommige mensen. was wel lache.

trouwens wel cool om herkend te worden op straat *is bang dat ze een bn-er wordt!!*
je moest es weten hoe populair je op vandaag kunt worden, je hoeft maar ff je mening te uiten en je hebt er al 10 op je lip zitten , maar dat doe ik n keer als ik je zie op t station kom k dr gezellie bij zitten
Oud 12-06-2002, 18:49
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
PsYGoTHiC schreef:

yeaaah cool een hele dag op rotterdam cs zitten *jeeej* That iiiis wasting time baby!!

Een tepelpiercing bij jongens is ook op verre na niet zo pijnlijk als bij een vrouwlijk persoontje... wij zijn ook op alle gebieden gevoeliger Ik zeg ook altijd heel stoer dat mijn piercings geen pijn deden, maar ik lag te zweten in die stoel hoor LOL

leedvermaak

Ghehe ja maar mijn ouders hebben het al een paar jaar opgegeven met mijn uiterlijk hoor haha... Mijn ouders lijken wat dit betreft erg lief leuk en stoer, vooral als ik vertel dat mn pappie op mn 15e meeging met een tattoo zetten ( ) maar ze vinden het echt niet prettig... En ja mijn oma is wel erg cool! Zij vindt jongerenculturen totally interesting, dus dat zit wel goed

ja maar door jouw oneindig gezeur hadden je ouders het wel moi opgegeven en laten je nu maar doen wat je wil, mijn ouders daarentegen blijven net zoals mij stug volhouden

Over dat artikel: ik ben inderdaad al jaren aan het proberen zelfmoord te plegen, harddrugs te dealen en op mn 8e lag ik al te bonken...
dit klinkt sarcastisch, maar meestal zit er altijd wel wat van waarheid in, je zegt alles eerlijk, maar grapjes achtig maar in feite is het wel waar
Oud 13-06-2002, 08:48
PsYGoTHiC
PsYGoTHiC is offline
Citaat:
mystic girl schreef:

dit klinkt sarcastisch, maar meestal zit er altijd wel wat van waarheid in, je zegt alles eerlijk, maar grapjes achtig maar in feite is het wel waar
dat lijkt me niet
Ik heb nog nooit harddrugs in mn handen gehad en op mn 8e had ik alleen mijn barbies nog maar naakt gezien
Oud 13-06-2002, 15:46
Stevill
Stevill is offline
hmm ik moet eerlijk zeggen dat de delen bij mij opzich wel kloppen. sja het is denk ik ook maar een gemiddelde he maar ja.
Oud 13-06-2002, 18:48
unsubstantial
unsubstantial is offline
woei wat cool dit is voor et eerst dat ik op deze site ben en meteen zie ik een piercing topic staan haha
moest ik ff op geageren

piercings zijn voor mij heel belangrijk, ze passen bij mij, als ik ze uit heb voel ik me niet compleet

kep er nu 7

1 wenkbrauw, 1 lip, 1 tepel, en 4 door men oren( binnen kort nog maar 2 en dan zijn het fleshtunnels)

kep er trouwens ook al een boel gehad
in totaal heb ik er 11 in men oren, 3 in men neus en nog 2 in men wenkbrauwen gehad.. die zijn er op het moment uit

Regels voor berichten