Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
We waren in een gebouwencomplex en de kinderen moesten naar de kleedkamers. Ik en nog een paar mensen die ik overtuigd had wisten dat ze daar onder 'douches' zouden worden gezet dus we probeerden ze allemaal tegen te houden maar NIEMAND LUISTERDE!!! (heeeeel frustrerend) Vervolgens gingen we naar buiten een soort veld dat we moesten oversteken. Wij waren op een heuvelachtig deel. Links onder waren massa's mensen die overstaken. Maar er werd geschoten, ergens was een man (die had verdacht veel van hitler weg) en hij schoot van boven ergens. Mijn neefje (die ik bijna nooit zie) stak over en nog meer mensen. Ik schreeuwde maar dat ze niet moesten gaan, dat ze verraden werden, bedrogen MAAR NIEMAND LUISTERDE!!!! UIteindelijk ging ik ook rennend naar de overkant en werd beschoten. Mijn droom eindigde toen ik ondereen houten tentje dook om te schuilen. Ik heb nog een droom gehad, dit was een korte tijd voor madrid. Ik droomde dat ik in amerika was met de klas (en mijn vriendje) en hij en meerdere wilden naar de overkant van de oceaan met de (jaja trein...) Ik wilde niet gaan want 'wist' dat rusland amerika zou aanvallen en dat we naar huis moesten gaan. Hoewel ik meestal de gene ben die roekeloze dingen doe wilde ik dit x neit maar ging omdat ik mijn vriendje nevernooit in de steek wilde laten. Daar kwamen we in (geen logica) duitsland aan. En daar probeerde ik ze nog steeds te overtuigen terug te gaan want oorlog dreigde. Uiteindelijk gingen we terug naar amerika en toen moesten we nog terug naar huis, maar mijn vriendje kon om de een of andere manier niet en ik moest hem achterlaten maar dat wilde ik neit en ton eindigde mijn droom. Wel heb ik sinds ongeveer die droom een voorgevoel of zoiets gehad dat er oorlog aankomt en dat ik nog wat dingen moet afhandelen voor het te laat is. Maar jammer genoeg ben ik daar nog steeds niej toe gekomen... Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 08:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op deze manier kan er toch nog iets aan gedaan worden, al is het maar sporadisch. |
![]() |
||
Citaat:
(ik heb niet heel het topic doorlezen, dus sorry als deze al eens werden meegedeeld ![]() Het lijkt me best interessant, aangezien mijn homeopaat altijd naar mijn dromen vraagt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms heb ik dat in een minder leuke droom, nachtmerrie zeg maar. En als ik dan bv bijna doodgeschoten word ofzo, dan knijp ik mijn ogen dicht, en dan word ik wakker. Echt vet is dat als je dat eens hebt. |
![]() |
|
had ik even gevonden is wel een handige site als je echt over een bepaald thema hebt gedroomd
http://ziko1129.tripod.com/droomanalyse/index.html Je kunt op de thema's op alfabethische volgorde vinden, suc6 ermee... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
vertel hoe doe je het
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 13:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En juist omdat je zo vaak goede dingen te zeggen hebt :-)
Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 12:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 13:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
De dingen van bovenaf of een afstand bekijken.
||
![]() |
Citaat:
Het hoeft niet specifiek te betekenen dat je een einde aan je leven wilt / gaat maken. Je zou misschien eens op een rijtje kunnen zetten wat voor dingen er op dit moment in je leven spelen waar je niet zo blij mee bent. Vriendschappen, school/werk, of wat dan ook. En dan kijken of je hier dingen aan kunt veranderen
||
Citaat:
![]() Succes
||
Citaat:
||
Citaat:
ennuh... Olifant (anne)? heb je veel stress? Is het niet zo dat je gewoon een hoop dingen niet bij kan houden en zo het leuke ervan mist?
||
Citaat:
Een attractie is iets waar je voor je plezier in gaat, om je goed te voelen. In dromen is het vaak een symbool voor plezier maken met je geest (in plaats van met je lichaam). Het zou dus kunnen betekenen dat je niet goed mee kunt doen als anderen plezier maken. En dat je het dan toch probeert op een manier die niet goed is, en dat je er dan als het ware zo'n beetje bij bungelt (het touw in de droom). En dat op een manier die risico heeft (voor je geest dan). De lucht ingaan is meestal je goed voelen 'high voelen'. Je zult je dus goed gaan voelen als anderen plezier of lol hebben, maar op een manier die risico heeft voor je gevoel. Je zou kunnen nagaan, op welke manieren je plezier of lol hebt met andere mensen, en hoe je dat doet. En dan kun je je afvragen (als daar iets mee is) wat er eigenlijk aan de hand is, en hoe je daaraan iets zou kunnen doen. Ik denk dat de dromen je dit daarom laten zien. ___________________ * deze uitleg kan goed zijn, half goed of fout. * maak daarom zelf uit, wat je ervan gelooft. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
heej bedankt,.. ![]() ik kan me wel een beetje in de uitleg vinden,...vooral in het opstijgen verhaar,...en het gras was wel mooi groen nix mis mee dus..!
||
Citaat:
Normaal gesproken krijg ik bij dromen een gevoel over die droom, en dan kan ik hem (op mijn manier) uitleggen. Maar bij jouw droom krijg ik er geen gevoel over. Daarom kan ik er geen uitleg van geven. groeten, peter. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat deze droom gaat over hoe je je vader moet zien. Wat hij in je kan oproepen voor gevoel. Natuurlijk vind je een nieuwe mobiel de eerste dagen dat je hem hebt, heel belangrijk, dat heeft iedereen. Wat de droom volgens mij zo laat zien is, dat áls je een mobiel op dat moment zo belangrijk vindt, dat je vader en moeder dan zo zijn als je in deze droom meemaakt. Omdat het goed voor je is, om ze te zien zoals ze zijn. Waarschijnlijk heb je meer dingen van hen meegemaakt die minder prettig waren. Als je ouders een grijs busje hebben, wat er zo uitziet als in deze droom, dan zit er achter dit grijze busje verder geen betekenis. Maar als ze een andere of geen auto hebben, dan zal de kleur grijs een symbolische betekenis hebben. Dan kun je dat als (geestelijk) "kleurloos" opvatten. Je kan het busje letterlijk bekijken, als een saai, kleurloos busje. Maar je kan het ook als een symbool zien. Dan laat het de toestand van iemands geest zien. De toestand van de geest van een 'snelle jongen' kun je bijv. vergelijken met hoe een luxe, snelle sportwagen is. Bij iemand anders zou je bijv. eerder aan een vrachtauto denken. En bij je vader (als die rijdt en het voor zijn gevoel zijn busje is) moet je dan met een grijs busje vergelijken. Dat kan wat meer hebben dan een sportwagen, maar is langzamer en rijdt niet zo subtiel als een gewone of sportauto. _____________________ * deze uitleg kan goed zijn, half goed of fout. * maak daarom zelf uit, wat je ervan gelooft. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat gebeurt er nou als je droomt? Upke | 7 | 16-07-2004 22:27 | |
Psychologie |
nachtmerrie moon | 3 | 31-03-2004 17:19 | |
Psychologie |