![]() |
|
Luchtmachtpiloot filmt UFO's (video)
AMSTERDAM - Een piloot van de Mexicaanse luchtmacht heeft tijdens een routinevlucht 11 ufo's vastgelegd op film, dat meldt onder meer CNN. De video - gemaakt op 5 maart - toont snel voortbewegende lichtbollen op een hoogte van zo'n 3500 meter (11.480 feet). "Ik kan niet goed vertellen wat het was, maar ze waren compleet echt!", verklaarde Mario Adrian Vazquez, een van de luchtmachtmachtmedewerkers aan boord van het toestel. De lichtobjecten omsingelden de straaljager gedurende de routinevlucht om mogelijke drugssmokkel op te sporen. Piloot Magdaleno Castanon verklaarde tegenover persbureau AP dat nadat de achtervolging gestaakt werd de vliegende bollen verdwenen. Film: http://nu.nl/news.jsp?n=322163&c=155# nu.nl -- wat denken jullie hiervan?
|
![]() |
||
Exuses voor dubbele topic dan, had ik niet gezien
Maar om even terug te komen n.a.v. Luchtmachtpiloot filmt UFO's (video) Citaat:
Ook is dit geen asteroide die in de atmosfeer verbrand lijkt mij. Duidelijk een ufo dus. En voor jouw misschien geen Big deal, maar voor genoeg andere mensen wel. Het is niet voor niks wereld nieuws toch? Laatst gewijzigd op 12-05-2004 om 13:09. |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij is het grootste deel van de ufo gespot in mexico (hoe zou dit komen? Strategische plek, of willen mexicaanse boeren een beetje sensatie en geld op de bankrekening?)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vreemd. heel vreemd. wil eerst verder nieuws afwachten voor ik een echte reactie kan geven. |
![]() |
||
Citaat:
Een lichtjaar is een afstand, onthoud dat!
||
Citaat:
Dus dan wonen ze om de hoek, dus dan kunnen we bij ze op bezoek gaan? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Je ideeen over een tunnel zijn erg omstreden na gebruik door andere wetenschappers, maar toch zijn er ideeen geplant over het tegengaan van remming door snelheid. Maar ok, dat zien we over een paar honderd jaar wel weer ![]()
|||
Citaat:
Wat mijnsziens onzin is om te veronderstellen, gezien onze geschiedenis tot nu toe. Als er beschavingen zijn die tussen sterren reizen, dan zijn er ongetwijfeld ook wapens die hele planeten en sterren in een keer vernietigen. Ik vond eigenlijk dat wizkid de meest zinnige opmerking maakte, Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 11:55. |
![]() |
||
Citaat:
Speculatie ![]()
|
Daevrem, ik ben het volledig met jouw eens. Puur wetenschappelijk gezien (zie hier Buitenaardse beschavingen ) is de kans op leven 99,9 %. Echter met veel mensen (en dat geeft niks) is het zo dat als ze het niet zien, het ook niet bestaat. Eerst bewijs, daarna geloven.
Gelukkig zijn er in onze geschiedenis genoeg wetenschappers geweest die eerst geloofden, en daarna bewijs leverden. Anders hadden we nu nog in de middeleeuwen geleefd. Zij geloofden in iets, maar konden het niet bewijzen. Niemand geloofde hun op dat moment. Het kon dus niet wat zij zeiden. Pas nadat het bewezen was kon het ineens wel! Fout, het kon de hele tijd al, maar we wisten het niet. Ik denk dat je er rustig van uit kunt gaan dat het universum bezaaid is met leven, in welke vorm dan ook. Er zullen hele vreemde vormen van leven zijn en misschien ook humanoide soorten, die dus op mensen lijken. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ze vlakbij wonen. Het universum is ZOOO immens groot. En bovendien, misschien leven ze wel in een dimensie die wij helemaal niet waar kunnen nemen. Waarom zien we ze dan niet, vragen veel mensen. Als er een ras is die naar de aarde kan komen, kun je ervanuit gaan dat ze geavanceerde technologie bezitten, want wij kunnen nog niet zover reizen. Ik denk zelf inderdaad ook aan wormholes. Ik geloof dat er net zoals in Startrek een soort Federatie is met inderdaad als richtlijn 'nummero uno' dat je je niet bemoeit met een andere beschaving die nog niet beschaafd is. Want zeg nou zelf, me moeten ons schamen. Stel je voor dat er Aliens komen die geen kwaad in de zin hebben, en die kijken naar de Aarde. Dagelijks worden duizenden mensen vermoord door hun eigen soort en gaan tienduizenden dood door honger terwijl dat helemaal niet nodig is. We helpen de natuur helemaal naar de kloten en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik denk niet dat ze staan te springen om contact met ons te leggen. Wij zijn in hun ogen hoogstwaarschijnlijk barbaren. "We komen over 1000 jaar wel terug", zullen ze zeggen. ![]() Ze zullen, zoals sommige mensen beweren, ook niet ingrijpen. Het belangrijkste in het universum is de Vrije Wil. Zoals wij nu op de aarde met alles omgaan kiezen we zelf voor. Wie zijn aliens om onze vrij wil te ontnemen? Net zoals je in Irak geen democratie kunt brengen, want het moet door die bevolking zelf gebeuren. Zo bemoeien buitenaardsen zich dus ook niet met ons. Trouwens, ik denk dat er ook buitenaardsen zijn die niet zo lief zullen zijn, het is denk ik niet één en al liefde in de cosmos. Maar als zij echt de aarde wilden vernietigen, dat was dat al lang gebeurd en hadden we niks kunnen doen om dat te voorkomen. Neemt niet weg dat ze ons wel observeren denk ik. Misschien ging er iets mis met hun 'cloaking device' boven mexico. Trouwens, een soort masale bolbliksem vind ik toch ook een aarde verklaring. En met dit soort dingen houdt Nieuws-Platform.nl zich o.a. bezig. Sorry voor 't lange verhaal. ![]() David www.Nieuws-Platform.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]() David |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laten we eens naar de feiten kijken. Aangenomen dat er niet aan de opname is gesleuteld, zien we hier verschillende lichtbronnen zich op 3500 meter hoogte voortbewegen. That's it. Daar valt toch totaal niets uit te concluderen? Voor hetzelfde geld noemt je die dingen engelen, en zie je hierin het bewijs voor God, of de Kerstman, of experimentele toestellen van de Amerikaanse luchtmacht. Allemaal zaken waar totaal geen hard bewijs voor is en mensen elke strohalm aangrijpen om anderen te overtuigen van de Grote Samenzwering.
|
http://www.planet.nl/planet/show/id=...2655/sc=5851ae
hier is een filmpje en een artikel. ik geloof zelf echt dat dit buitenaardse wezens waren. klinkt raar maar ik voel het gewoon. ik zou in iedergeval graag zien hoe amerika enzo dit gaan verdoezelen. Ik denk in iedergeval niet dat er ook maar één iemand is op deze aarde die gelooft dat dit gasbollen, weerbalonnen of vallende sterren waren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
fag. |
![]() |
|
Kom op mensen... niet schelden.. da's nergens voor nodig
@ Rollo Tomasi, Je slaat hier toch echt de plank helemaal mis. Dat jij het niet interessant vind dat er vreemde hittebronnen (infraroodcamera) door ons luchtruim bewegen waarvan ervaren piloten geen flauw idee hebben wat het zijn, daar kan ik inkomen. Om dan vervolgens te gaan zeggen dat iemand die dit nieuws plaatst anderen wil overtuigen van de Grote Samenzwering slaat natuurlijk nergens op. Doe eerst eens zelf onderzoek zou ik zeggen, en kom dan met gefundeerd bewijs dat dit allemaal onzin is. Rebecca Loos ken ik gelukkig niet en wil ik ook niet kennen. Het FEIT dat daar vreemde dingen door de lucht vliegen bewijs inderdaad niks. Dat zeg ik toch ook niet? Je hebt mij niet zien schrijven dat het groene mannetjes van een andere planeet zijn. Dat zou wel kunnen, maar het is door het filmpje geen keihard bewijs. 4 mogelijkheden volgens mij: 1: Het kan een buitenaards voertuig/object zijn 2: het kan een geheim overheids project zijn 3: het kan een levensvorm zijn ( een knakker uit 1960 beweerde dat je met infrarood cameras die levensvormen kan filmen en dat ze in de atmosfeer leven.) 4: onbekend natuurverschijnsel (denk aan bolbliksem) David www.nieuws-platform.nl Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 20:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
Maar kijk ook eens goed naar de aparte frames:
![]() ![]() ![]() ![]() HIER MEER... Je ziet duidelijk dat er nog 'iets' onder die bollen zit. De film is gemaakt met een infraroodcamera dus het zijn hittebronnen. David www.Nieuws-Platform.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zo dan.
|||
![]() |
@ Daevrem en David: leuke speculaties, maar jullie denkwijzen zijn menselijk. Hoe kan je nou weten wat voor gedachtegangen mogelijke buitenaardse levensvormen erop na houden? Ik zal een voorbeeld geven:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
14/05 Mexicaanse UFO's zijn weerfenomenen
Mexicaanse wetenschappers zeggen dat de ongeïdentificeerde vliegende objecten (UFO'S) die onlangs door de Mexicaanse luchtmacht werden gefilmd, zeldzame weerfenomenen zijn. Rafael Navarro Gonzalez en Julio Herrera Velazquez, onderzoekers aan het Instituut voor Nucleaire Wetenschappen van de Nationale Universiteit, zeiden donderdag in de krant La Jornada dat het om een bijzondere soort van bliksem zou kunnen gaan. De beelden werden door Mexicaanse piloten gemaakt tijdens een drugsmissie en werden daarna ook getoond op de Mexicaanse televisie. Op de infraroodbeelden waren ongeveer elf lichtgevende punten te zien, die met een hoge snelheid heen en weer bewogen. "Geen enkele serieuze wetenschapper zal de mogelijkheid uitsluiten dat er op andere planeten intelligente wezens bestaan, maar de beelden van de piloten zijn daar geen bewijs van", aldus Herrero. "Het gaat hier wellicht om elektrische ontladingen in de lucht". Bron
||
Citaat:
Je hebt gelijk en ik kan het niet bewijzen ofzo, maar heb hier een daar gelezen dat de regel van de vrije wil geldt in het universum. Ik vind het zeer aannemelijk, en daarom is het ook te verkaren dat 'ze' zich niet laten zien. Echter moet je dan wel in buitenaards leven 'geloven' ![]() Wat echt een vette tip is om eens te bekijken als je breedband internet hebt is In den Beginne van Bram Vermeulen. Zelfs als je nog nooit van dit soort dingen hebt gehoord wordt dit zeer duidelijk uitgelegd. WAARSCHUWING> je huidige denkraam van de wereld kan compleet veranderen. Bekijk op eigen risico, maar desondanks echt een hele goeie aanrader. (die site is soms beetje traag, gewoon nog een keer -of later- proberen) Het gaat over wie wij (mensen) nou eigenlijk zijn, wat doen we hier, hoe komen we hier. Hoe is de bijbel ontstaan en wat is er van waar. Niks christelijks, don't worry ![]() Het gaat over Soemerische kleitabletten van duizenden jaren oud, waar wel hele interessante informatie te vinden is. Zo staat op één van die kleitabletten een complete uitgebreide beschrijving van Pluto, de afstand van pluto tot de zon, en tot de Aarde precies! En dat op een kleitablet van duizenden jaren oud. Wij hebben Pluto pas in 1929 ontdekt. Heel interessant dus. Maar het wordt nog gekker. Naast Pluto is ook een andere planeet getekend op de kleitablet. Deze planeet wordt ook wel Planet X genoemd door de NASA, en ze hebben deze planeet nog niet kunnen vinden. Maar goed, ik stop met lullen, bekijk de uitzending zelf maar! Misschien een klein beetje [off-topic] maar toch sluit het aan op de één of andere manier in deze topic vind ik . Enjoy! David www.Nieuws-Platform.nl ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met die afstanden geloof ik niks van....bron? Achja... Rechts de annunaki...oftewel de reuze alien... ![]() Geen afstanden; wel pluto en de zon als middelpunt van heelal. ![]() Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 21:45. |
![]() |
|
@ 36-Crazyfists,
Je hebt em helemaal door! Ik wou niet al te veel verklappen, en hoop dat mensen die geinteresseerd zijn eerst even de video bekijken. Vaak is het zo dat als je meteen over de Annunaki e.d. begint veel mensen afhaken omdat ze het simpelweg niet geloven of te vaag vinden. Omdat je er nooit over hoort op tv en reclame. De meeste mensen geloven bij voorbaat al iets niet, alleen maar omdat ze het vaag vinden omdat je er weinig over hoort om tv. Daarom noemde ik de Annunaki niet meteen. Maar dat maakt het uiteraard niet minder waar. Feit is dat dit gewoon een zeer belangrijk deel van de geschiedenis van de mensheid is, en door het zien van deze film kan je echt op hele andere ideeen komen. Heeft iemand het filmpje al gezien? Ik ben benieuwd naar reacties. P.s. wel helemaal kijken hè?! Zakje chips erbij, biertje of wijntje, sigaretje.... Gr David www.Nieuws-Platform.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |