![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wiskunde A12 word bij mij echt een HEL {havo} |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoeveel moet jij halen voor een 5,5?
||
Citaat:
|
![]() |
|
aaaaaaaaah, ik ben al aardig op weg (ben nu klaar met bio, met natuurkunde nog vier hoofstukjes) maar ik moet nog 7
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*ja ben al in de stress geschoten, vandaar. Ik wil slagen *
||
Citaat:
|
0ehh kan mezelf wel slaan..
ik heb dus voor gs nog amper geleerd ![]() en dinsdag ist examen al.. kheb ff berekent.. moet 32 van de 81 punten halen.. Gaat lukken h00p ik.. maar ik stel altijd alles z0w uit.. ik schaam me voor mezelf.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() iig succes!!!!!!! ![]()
|
Ik ben tot nu toe vanaf maandag tot en met vandaag, met uitzondering van 1 dag waarop ik Latijn heb gedaan, alleen nog maar met geschiedenis bezig geweest. Gezagsdragers ken ik van buiten, maar Lancashire.. Het is zo vreselijk saai dat het niet blijft zitten. Ik ben nu bij hoofdstuk 3.
||
Citaat:
Het is echt belachelijk dicht op elkaar gepland! Ze begrijpen toch wel dat iedereen met N&G alle vier die vakken heeft, en dat dat gewoon te zwaar iszo? ![]() (zou je hierover bij het LAKS kunnen klagen?)
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij hebben mensen met NG en EM wel het meest te doen voor de examens. Mensen met NT hebben maar 3 vakken en zijn meestal erg goed in die 3 (of 2) vakken, zodat ze niet veel hoeven te doen. Met CM hoef je voor de talen ook amper iets te doen/leren. Ach, eigen schuld. Maar er staat natuurlijk wel weer tegenover dat je met N&G meer/het meest kunt studeren. |
![]() |
||
Citaat:
ja, ik denk inderdaad dat dat klopt, maar dan hoeven ze ze toch nog niet drie dagen achter elkaar te plannen? Ze hebben twee weken om de examens over te verspreiden! (sorry, frustratie...)
||
Citaat:
![]() Gelukkig ben ik wel practisch klaar na woensdag. Heel veel succes iedereen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
aah.. kben gelukkig niet de enige die onzettend in de stress zit. Vooral dat kutgeschiedenis, terwijl ik daar normaal best goed in ben....
En kheb CM, het hoort inderdaad een eitje te zijn, maar ik ben echt heel slecht in economie, en heb biologie in het vrije deel ( ![]()
|
![]() |
Mensen niet zo zeuren. het kan altijd nog erger
Ik zal mijn examen rooster laten zien. Ik doe N+G met vrije vakken GS en AK maandag NE - BIO Dinsdag GS - Wis Woensdag Na vrijdag Eng Woensdag AK - SK vooral morgen overmorgen en die dag daarna zijn zooo vreselijk kut. Maarja je kan er niks tegen beginnen |
![]() |
||
Citaat:
als ik dat zo zie, heb ik t echt veel relaxter: Maandag *Ne Dinsdag *Gs Vrijdag *En Dinsdag *Wi *Du Donderdag *Fa ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom vroeg ik het me ook af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() slechte concentratie voel me ook kut ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
is niet zo veel hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
mja, ikke ben vantweekend eiglek begonnen me lere, alee ik vin da eiglek een beke dom van men eigen... je bent dan wel n beke voor op de anderen en goe voorbereid tegen de exames ma meestal heb je dan gewoon geen zin meer om nog je gewone huiswerk te maken... Als ik n tijdje geleerd heb voor mijn examens als het geen examens zijn moet ik gewoon even stoom aflaten en dan komt van de rest meestal niets meer in huis...Kweet lijk echt nie hoe je daarvan af geraakt... ( hoe zetten jullie trouwens die fototjes van jezelf bij je berichtje???)
dikke kuzzz ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2007 |
Leren, al begonnen? RodeKrab | 95 | 18-05-2007 11:58 | |
VWO |
Wie is er al begonnen? Magictalla | 145 | 17-05-2006 15:28 | |
Eindexamens 2005 |
Ben jij al begonnen met leren? Phlox | 92 | 19-05-2005 12:30 | |
Eindexamens 2003 |
Ben jij eigenlijk al 'echt' begonnen met het leren van je Examen ? knights | 46 | 18-05-2003 18:28 | |
Eindexamens 2003 |
AAH leren... hulp gevraagd... Alpha #1 | 50 | 09-05-2003 15:23 | |
Eindexamens 2003 |
al beginnen met leren? mekras | 22 | 28-04-2003 23:29 |