Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2004, 17:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-05-2004 @ 13:35 :
is dat niet lastig? Ik ben echt zo'n type dat dan zo tig stencils kwijt zou zijn...
Het is wel een soort pakketje wat bij elkaar hoort en ik had het pakketje waar we mee bezig waren in mijn map zitten en die pakketjes die we al af hadden zaten in een andere map dus ik had wel alles bij elkaar. Ook heeft het wel een hardkartonnen voor en achterkant dus het is wel een geheel zeg maar.
Oud 21-05-2004, 00:44
Verwijderd
Morgen moet ik toch echt beginnen... anders ben ik bang dat het slecht zal aflopen.
Oud 21-05-2004, 11:49
idontcare
idontcare is offline
ik ben nu al een paar weken 'bezig' maar eigenlijk heb ik maar super weinig gedaan. geschiedenis is echt zo onwijs super saai. echt niet normaal. van NL gezagsdragers heb ik al een keer gehad met 2e schoolexames maar lancashire is echt niet normaal saai. bah. mja kheb nog tot dinsdag en ga er maar het beste van hopen...
Oud 22-05-2004, 13:10
SSER
SSER is offline
Dit wordt een ramp
Oud 22-05-2004, 13:26
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
SSER schreef op 22-05-2004 @ 14:10 :
Dit wordt een ramp
Bij jou ook al
Wiskunde A12 word bij mij echt een HEL
{havo}
Oud 22-05-2004, 14:37
SSER
SSER is offline
Citaat:
Rach-: schreef op 22-05-2004 @ 14:26 :
Bij jou ook al
Wiskunde A12 word bij mij echt een HEL
{havo}
Precies hetzelfde hier Begrijp er niets meer van en die oude examens zijn moeilijk als ik weet niet wat.
Hoeveel moet jij halen voor een 5,5?
Oud 22-05-2004, 17:10
Verwijderd
Ik ben nu iets meer dan een week 'bezig'. Maar echt vlot gaat het nog niet. Biologie en Natuurkunde hopen we met charme, gogme en creativiteit tot een 'redelijk goed' einde te breien. Nederlands en Engels zijn geen probleem en Scheikunde, daar heb ik een kleine vijf of zes dagen voor, zonder dat ik iets anders moet doen. Alleen wiskunde en Latijn zullen moeilijk worden. En ik hoop dat ik bij die andere vakken niet in de fout ga, want dat kan ik me dan al niet meer veroorloven.
Oud 22-05-2004, 18:51
mosterd
mosterd is offline
ik ga denk ik straks beginnen met wiskunde a 1,2. Ik moet wel veel doornemen denk ik. Maarja gelukkig sta ik een 8,2 en mag ik een 2,8 halen (maar ik wil minstens 6,8)
Oud 22-05-2004, 18:54
weird/kirsten
weird/kirsten is offline
Ik heb nu alles geleerd maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik alles weet. Het word nog flink stampen voor Tekenen, Eco GS en Ak. leren voor ne, du en eng doe ik niet lijkt me niet echt nodig ook al is het misschien wel lastig om te maken.

groetjes Kirsten
Oud 22-05-2004, 19:53
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
weird/kirsten schreef op 22-05-2004 @ 19:54 :
Ik heb nu alles geleerd maar ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik alles weet.
Daar heb ik dus ook last van...
Oud 22-05-2004, 20:05
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik ken mensen die morgen pas beginnen met geschiedenis, ik snap dat echt neit. Ik ben nu al zeker sinds de tweede week van de meivakantie echt bezig, en zit verdorie nu al te stressen omdat ik dnek dat ik het voor geen reet ken, hoe kan dat dan bij die lui die morgen pas beginnen

en ik hoef maar een 4,2 te halen, maar als ik dat examen van vorig jaar bekijk, dan schiet ik echt ontzettend in de stress, want dat is mie ook moeilijk
Oud 22-05-2004, 20:08
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
hoe kan dat dan bij die lui die morgen pas beginnen
als je morgen begint met geschiedenis heb je toch nog de hele dag om te leren? en dan maandag...ik bedoel je neemt die samenvatting een paar keer goed door en maandag nogmaals klaar...GES heb ik ook niet supergoed geleerd, doe ik morgen ook nog wel en maandag...

WIS wordt voor mij aardig moeilijk omdat je niet echt kunt 'leren'
Oud 22-05-2004, 20:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
aaaaaaaaah, ik ben al aardig op weg (ben nu klaar met bio, met natuurkunde nog vier hoofstukjes) maar ik moet nog 7 hoofstukken natuurkunde. En ik heb me nog vergist ook, ik dacht dat ik dinsdag natuurkunde had en woensdag wiskunde maar het is andersom dus dat wordt nu nog ff hoofdstukje wiskunde doornemen.
Oud 22-05-2004, 20:12
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 22-05-2004 @ 20:08 :
als je morgen begint met geschiedenis heb je toch nog de hele dag om te leren? en dan maandag...ik bedoel je neemt die samenvatting een paar keer goed door en maandag nogmaals klaar...GES heb ik ook niet supergoed geleerd, doe ik morgen ook nog wel en maandag...
klopt, in principe is t best te doen, want voor een gewone toets leer je toch meestal ook pas 1 of 2 dagen van tevoren? en op zich komt het examen op t zelfde neer, t duurt alleen wat langer, maar echt veel dieper op de stof dan normaal, zullen ze niet ingaan.. denk ik, hoop ik..
Oud 22-05-2004, 20:16
justlikeme!
justlikeme! is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 22-05-2004 @ 21:12 :
klopt, in principe is t best te doen, want voor een gewone toets leer je toch meestal ook pas 1 of 2 dagen van tevoren? en op zich komt het examen op t zelfde neer, t duurt alleen wat langer, maar echt veel dieper op de stof dan normaal, zullen ze niet ingaan.. denk ik, hoop ik..
keej, opzicht zou het kunnen, maar als je dat examen van vorig jaar bekijkt... dat ziet er nl wel flink moeilijk uit..

*ja ben al in de stress geschoten, vandaar. Ik wil slagen *
Oud 22-05-2004, 20:37
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
justlikeme! schreef op 22-05-2004 @ 20:16 :
keej, opzicht zou het kunnen, maar als je dat examen van vorig jaar bekijkt... dat ziet er nl wel flink moeilijk uit..
vind ik juist wel meevallen.. maar makkelijk zal t niet worden nee..
Oud 22-05-2004, 21:00
Frank_YY
Frank_YY is offline
0ehh kan mezelf wel slaan..
ik heb dus voor gs nog amper geleerd
en dinsdag ist examen al..
kheb ff berekent.. moet 32 van de 81 punten halen..
Gaat lukken h00p ik.. maar ik stel altijd alles z0w uit..
ik schaam me voor mezelf..
Oud 23-05-2004, 10:31
justlikeme!
justlikeme! is offline
Citaat:
Frank_YY schreef op 22-05-2004 @ 22:00 :
succes, maar zoals je hierboven wel leest: het moet te doen zijn.. nog ff flink blokken, je gaat het gewoon halen, net als wij allemaal hoop ik...

iig succes!!!!!!!
Oud 23-05-2004, 11:12
Dynamico
Dynamico is offline
Ik ben tot nu toe vanaf maandag tot en met vandaag, met uitzondering van 1 dag waarop ik Latijn heb gedaan, alleen nog maar met geschiedenis bezig geweest. Gezagsdragers ken ik van buiten, maar Lancashire.. Het is zo vreselijk saai dat het niet blijft zitten. Ik ben nu bij hoofdstuk 3.
Oud 23-05-2004, 12:10
__ArjunRampal__
__ArjunRampal__ is offline
Lancanshire is gewoon kut!

Iemand al bezig met AK?
Oud 23-05-2004, 12:11
funkypunk
funkypunk is offline
wis, na, bio, nl..... ik word echt gek!!!!!!
sterkte allemaal!
Oud 23-05-2004, 12:27
Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 23-05-2004 @ 13:11 :
sterkte allemaal!

Het is echt belachelijk dicht op elkaar gepland! Ze begrijpen toch wel dat iedereen met N&G alle vier die vakken heeft, en dat dat gewoon te zwaar iszo?

(zou je hierover bij het LAKS kunnen klagen?)
Oud 23-05-2004, 12:36
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 23-05-2004 @ 13:27 :
Het is echt belachelijk dicht op elkaar gepland! Ze begrijpen toch wel dat iedereen met N&G alle vier die vakken heeft, en dat dat gewoon te zwaar iszo?

(zou je hierover bij het LAKS kunnen klagen?)
Daarom wordt natuurkunde ooit ergens in de toekomst ook afgeschaft bij NG, dan wordt het een keuzevak. Maar daar hebben wij natuurlijk niks aan...

Volgens mij hebben mensen met NG en EM wel het meest te doen voor de examens. Mensen met NT hebben maar 3 vakken en zijn meestal erg goed in die 3 (of 2) vakken, zodat ze niet veel hoeven te doen. Met CM hoef je voor de talen ook amper iets te doen/leren.
Ach, eigen schuld. Maar er staat natuurlijk wel weer tegenover dat je met N&G meer/het meest kunt studeren.
Oud 23-05-2004, 12:49
Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 23-05-2004 @ 13:36 :
Daarom wordt natuurkunde ooit ergens in de toekomst ook afgeschaft bij NG, dan wordt het een keuzevak. Maar daar hebben wij natuurlijk niks aan...

Volgens mij hebben mensen met NG en EM wel het meest te doen voor de examens. Mensen met NT hebben maar 3 vakken en zijn meestal erg goed in die 3 (of 2) vakken, zodat ze niet veel hoeven te doen. Met CM hoef je voor de talen ook amper iets te doen/leren.
Ach, eigen schuld. Maar er staat natuurlijk wel weer tegenover dat je met N&G meer/het meest kunt studeren.

ja, ik denk inderdaad dat dat klopt, maar dan hoeven ze ze toch nog niet drie dagen achter elkaar te plannen? Ze hebben twee weken om de examens over te verspreiden!
(sorry, frustratie...)
Oud 23-05-2004, 12:52
In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 23-05-2004 @ 13:11 :
sterkte allemaal!
You luckey basterd! Ik heb er Woensdag (naast NA ) OOK nog latijn bij, en ik zie het echt niet zitten

Gelukkig ben ik wel practisch klaar na woensdag.

Heel veel succes iedereen!
Oud 23-05-2004, 13:01
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 23-05-2004 @ 13:49 :
ja, ik denk inderdaad dat dat klopt, maar dan hoeven ze ze toch nog niet drie dagen achter elkaar te plannen? Ze hebben twee weken om de examens over te verspreiden!
(sorry, frustratie...)
Ja, dat is waar... Je hebt het dan natuurlijk wel gelijk allemaal gehad (je kan donderdag misschien ook al weten of je geslaagd bent, als je zeker weet dat je niet-profielvakken geen probleem vormen), maar ik had ook liever gehad dat bv natuurkunde volgende week was...
Oud 23-05-2004, 13:11
justlikeme!
justlikeme! is offline
aah.. kben gelukkig niet de enige die onzettend in de stress zit. Vooral dat kutgeschiedenis, terwijl ik daar normaal best goed in ben....

En kheb CM, het hoort inderdaad een eitje te zijn, maar ik ben echt heel slecht in economie, en heb biologie in het vrije deel ( had ik dat maar noooiit gekozen) en engels zie ik ook echt niet zitten.... wow echt, ik ben nog nooit zo gestresst geweest, en ga mezelf nu al verwijten dat ik niet genoeg geleerd heb...
Oud 23-05-2004, 14:26
pepijn1234
pepijn1234 is offline
Mensen niet zo zeuren. het kan altijd nog erger

Ik zal mijn examen rooster laten zien. Ik doe N+G met vrije vakken GS en AK

maandag
NE - BIO

Dinsdag
GS - Wis

Woensdag
Na

vrijdag
Eng

Woensdag
AK - SK

vooral morgen overmorgen en die dag daarna zijn zooo vreselijk kut. Maarja je kan er niks tegen beginnen
Oud 23-05-2004, 18:00
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
pepijn1234 schreef op 23-05-2004 @ 14:26 :
Mensen niet zo zeuren. het kan altijd nog erger

Ik zal mijn examen rooster laten zien. Ik doe N+G met vrije vakken GS en AK

maandag
NE - BIO

Dinsdag
GS - Wis

Woensdag
Na

vrijdag
Eng

Woensdag
AK - SK

vooral morgen overmorgen en die dag daarna zijn zooo vreselijk kut. Maarja je kan er niks tegen beginnen
oh, wat een kutrooster :/
als ik dat zo zie, heb ik t echt veel relaxter:

Maandag
*Ne

Dinsdag
*Gs

Vrijdag
*En

Dinsdag
*Wi
*Du

Donderdag
*Fa

Oud 23-05-2004, 18:01
Verwijderd
Er zijn nu vast geen mensen meer die nog niet zijn begonnen met leren...

Zijn er al mensen die 'uitgeleerd' zijn, naar hun mening?
Oud 23-05-2004, 18:03
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2004 @ 19:01 :

Ik denk niet dat ik ooit het gevoel krijg uitgeleerd te zijn. Als ik alles aan de kant heb gelegd, heb ik elke keer het gevoel: moet ik niet meer doen?
Oud 23-05-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Miss Helena schreef op 23-05-2004 @ 19:03 :
Ik denk niet dat ik ooit het gevoel krijg uitgeleerd te zijn. Als ik alles aan de kant heb gelegd, heb ik elke keer het gevoel: moet ik niet meer doen?
Dat gevoel ken ik ja.
Daarom vroeg ik het me ook af
Oud 23-05-2004, 19:29
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2004 @ 19:07 :
Dat gevoel ken ik ja.
Daarom vroeg ik het me ook af
Ben ik iig niet de enige
Oud 23-05-2004, 21:06
pepijn1234
pepijn1234 is offline
AK moet ik nog beginnen mee beginnen.
Oud 23-05-2004, 21:20
johnbiezen
johnbiezen is offline
ik moet met AK ook nog beginnen maar dat doe ik wel na vrijdag (EC) want die volgende week heb ik alleen nog om te leren BIO + AK

dus heb ik nog paar dagen om AK te leren en sta ik toch 7,8 voor, BIO zijn de opdrachten erg moeilijk vindt ik
Oud 23-05-2004, 21:43
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
pepijn1234 schreef op 23-05-2004 @ 22:06 :
AK moet ik nog beginnen mee beginnen.
Ik ook.
Oud 23-05-2004, 21:48
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Nog geen fuck gedaan.. voelt echt beroerd nu
Oud 23-05-2004, 21:58
APRILIA RS
APRILIA RS is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 23-05-2004 @ 19:01 :
Er zijn nu vast geen mensen meer die nog niet zijn begonnen met leren...

nou ik met GS wel

slechte concentratie voel me ook kut
Oud 24-05-2004, 13:00
simplyme
simplyme is offline
Citaat:
Frank_YY schreef op 22-05-2004 @ 22:00 :
mhh ik heb dinsdag ook geschiedenis.
is niet zo veel hoor
Oud 24-05-2004, 18:07
kimmmeke
kimmmeke is offline
mja, ikke ben vantweekend eiglek begonnen me lere, alee ik vin da eiglek een beke dom van men eigen... je bent dan wel n beke voor op de anderen en goe voorbereid tegen de exames ma meestal heb je dan gewoon geen zin meer om nog je gewone huiswerk te maken... Als ik n tijdje geleerd heb voor mijn examens als het geen examens zijn moet ik gewoon even stoom aflaten en dan komt van de rest meestal niets meer in huis...Kweet lijk echt nie hoe je daarvan af geraakt... ( hoe zetten jullie trouwens die fototjes van jezelf bij je berichtje???)
dikke kuzzz

Regels voor berichten