![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Met mij gaat het in verhouding tot jullie behoorlijk goed, ik loop stage, ga naar school, sport sinds een half jaar zelfs weer...ik wil al die dingen per se doen en ben daar nogal eigenwijs in. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zal het zeker laten weten. Ik ben erg benieuwd, ik hoop zo dat het lukt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb dus vanmiddag dat gesprek gehad. Een aantal dingen zijn erg duidelijk geworden. Op een reguliere middelbare school is voor mij sowieso niets meer te vinden. Ze mogen geen (deel)certificaten meer uitreiken. Hierdoor zijn alle deuren voor mij op een middelbare school gesloten. Want het enige wat ik daar kan is lessen volgen. Op zich is dat niet erg, maar ik kan niet op een school lessen volgen en dan ergens anders examens doen. Bovendien was ik al niet erg blij (verre van) met de manier waarop het ging. Het kostte me ongeveer 90% van m'n energie op zo'n dag en ik leerde er letterlijk niets. Ook volgde ik maar 3 vakken, dus het zou eindeloos zijn gaan duren. Ik heb nu de opties: ROC of NTI. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor NTI. NTI biedt grotere voordelen. (ook grotere nadelen maar de voordelen van een ROC wegen absoluut niet op tegen de nadelen van NTI) Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet precies. Waarschijnlijk neem ik 2 vakken tegelijk (dit sluit het beste aan op mijn energie en simpelweg op het budget van m'n moeder). In totaal ga ik waarschijnlijk 6 vakken doen. (NE, EN, SK, BI (1,2), WI, NA) En ik moet maar zien hoe lang het gaat duren. Dat ik niet 1 2 3 een eindexamen kan halen, wist ik al. ![]() Ik ben erg blij met de berichten vanuit school. Ik was erg bang dat ze zouden zeggen: dat moet je niet doen omdat.... Ze zeiden wel dat ze het me afraadden ivm het sociale aspect. Hier had ik al rekening mee gehouden. Ik zal er wel een oplossing voor moeten vinden, maar bovendien vergeten zij dat ik wat sociale dingen betreft, sowieso al veel geïsoleerder ben. Ze zeiden: "je moet toch bij leeftijdsgenoten zitten?" Mijn antwoord: "Mja, maar nu zit ik niet bij leeftijdsgenoten omdat ik ben blijven zitten en een late leerling ben. En mijn echte leeftijdsgenoten gaan uit tot 2 uur 's nachts en zitten op een sport en zo. Over isolerend gesproken!" Nou ja.. dat begrepen ze wel een beetje. Niet echt. Het stomme van mensen die in een systeem werken, is dat ze ook in een systeem denken. "je hoort toch.." "het is toch niet gezond voor een kind als.." "normaal gesproken had je dit toch ook niet..." DIT IS GEEN NORMALE SITUATIE! Nja. Er is me nog 1 ding heel duidelijk geworden in het gesprek van vandaag. Van hen hoef ik geen begrip te verwachten. Mijn hemel. Ik ben er een beetje gefrustreerd over. Maar goed. Dat doet er hier toch niet toe. Ik ga dus nog even kijken bij ROC maar in principe NTI doen. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben 16 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(moet je trouwens voor vwo niet ook nog frans1 en duits1 doen? en maatschappijleer anw en al die andere rare vakken?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Voor een compleet examen moet ik dat hebben ja. In totaal zijn dat 12 vakken. Dat ga ik niet doen. Ik haal gewoon de vakken die ik nodig heb voor m'n studie. Waarschijnlijk zullen ze me dan niet toelaten tot de universiteit tot ik 21 ben. Maar daarna wel. Als je boven de 21 bent en je hebt de juiste certificaten, word je toegelaten. Ik weet niet wanneer ik hiermee klaar ga zijn, maar mocht ik al klaar zijn als ik 19 ben of zo, dan ga ik dispensatie vragen. ![]()
||
Citaat:
![]() Nee, lief ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Kom op! Het gaat je best lukken. Je sleept je er wel doorheen. ![]() En uhm.. 'ik zal het noooooooooit meer doen' .. of misschien toch maar wel. ![]() ![]()
||
Citaat:
En ja, het gaat wel lukken maar.. pff. Zeven juni aanstaande moet het gewoon àf zijn, op wat spelfouten na ofzo (alsof die er dan nog in zitten..) en dat is al best snel. En nitro is leuk, kun je nog eens wat politici mee laten schrikken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hmm. Mja. Dat komt langzaam dichterbij. Maar goed, t lukt je best. Gewoon even ervoor gaan zitten, dan komt het wel goed. Dan zal ik je maar niet uitnodigen tot die tijd ![]() Hehe, mja.. kàn. Dat laat ik aan jou over. Jij bent dan wel de lieve en ik de gemene, maar dit is meer iets voor jou ![]()
||
Citaat:
![]() Langzaam? Als een intercity met voorop het grijnzende hoofd van de afstudeercoördinator geschilderd bedoel je zeker? En.. ![]() ![]() ![]() Als jij het dan maakt, dan stap ik wel op de trein naar Den Haag voor jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ja, dat weet ik ook wel. Ik probeerde het niet al te erg te laten klinken ![]() ![]() ![]() Heb jij een receptje? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Krummeltje: ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niet zo'n verstandig plan. Mn vriendje is bioloog, die zal je krijgen ![]() En nou weer ontopic. ![]() ![]() Oh, wat ben ik braaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En biologische wapens, puh, ik heb net heel season 3 van 24 afgekeken ![]() School is stom, dus mag spammen wel even. Plus, ze gaat het toch wel doen, dus who cares wat iedereen nog te melden heeft ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
VWO spint / thuisstudie / VAVO (5 vakken) Peter1989 | 8 | 02-10-2012 02:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Studietegemoetkoming/Stufi thuisstudie Adrenaline | 19 | 11-05-2007 11:00 | |
Algemene schoolzaken |
thuisstudie/ studieplan rare kwast | 2 | 05-04-2007 18:18 | |
Algemene schoolzaken |
thuisstudie??? missjackie | 1 | 06-08-2005 09:35 | |
Algemene schoolzaken |
Zijn er nog studenten hier die een thuisstudie doen of hebben gedaan? Houseparty21 | 13 | 27-09-2004 17:01 | |
Algemene schoolzaken |
Thuisstudie VWO via LOI of NTI Chileno | 9 | 08-06-2004 12:29 |