Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Juist dat wil ik maar zegge lees mijn verhaal kritisch en geef je oordeel en kom niet aan met blije onozelheid das voor de domme... Dat sims verhaal is maar om te overdrijven ik ben daar echt niet heilig van overtuigd maar het zou in principe kunnen zeg maar ik wilde reacties lezen over dit nogal ver gaande onderwerp.... Maar ik denk dat de wat ruimdenkende mensen dat wel door hadden ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ts als je dat denk ben je een ziekegeest |
![]() |
||
Citaat:
b) wat is daar stoer aan? ![]() c) het is een nick geen levensmotto vriend en trouwens ik heb hem niet verzonnen maar een vriend van me ![]() d)als je 666 the number of the beast bedoelt heb je het fout want dat is in werkelijkheid 999 e) ooit van sarcasme gehoord??? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
www.rael.org
Raeltv en éénna laaste video. Is 20 minuten lang maar er worden veel onverklaarbare dingen VERKLAARBAAR verteld aan de kijker. Het is een beetje lullig om iemand uit te lachen omdat hij in deze theorie geloofd als je zelf een christen bent. (water in wijn, opstaan na de dood, etc etc haha) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
the number of the beast is dus echt geen 999, maar 666. 777 is het getal van de volheid, en het getal van het beest zit daar net onder. 666 dus. ziekegeest ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Nee he? Vreemde beargumentatie om in God te geloven dan.
||
Citaat:
We gaan er altijd vanuit dat wij de enige volk zijn, maar we weten niet wat er miljoenen jaren geleden hier rond liep. Uitgaande van de maya's etc toch een vrij technologies volk. Er word beweerd dat de vroegere bewoners mogelijk reuzen (en van een andere planeet) . Die de mystieuse monumenten hebben gebouwt. denk maar de langerijen reuzen monumenten op de paaseilanden. De nazcas lijnen 400 km ten zuiden van lima waarin afbeeldingen staan over 500 km verspreid. Ze zeggen nu dat die volk dat heeft achtergelaten om ons te waarschuwen voor wat dreigt te komen. Ze hebben bewust voor afbeeldingen gekozen omdat talen met de eeuwen vergaan. Verder hebben ze een ronde schijf gevonden van duizeden jaren geleden waarop onze zonnestelsel precies op staat en zelfs planeten die wij pas 50 jaar geleden hebben ondekt.. maar het vreemde is dat er nog 1 extra planeet op staat die er nu niet meer is. Ze denken dat wij een soort kolonie moeten zijn geweest. iets in deze richting moet je denken
Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 19:55. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||||||
Citaat:
Meteoriet. Schampt. Mars. Lezen is toch niet zo moeilijk? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.xs4all.nl/~mke/Planet-X.htm
||
Citaat:
Waarom is het Paaseiland niet bebost? Uit onderzoek blijkt dat dat vroeger wel het geval was. Maar het gebruiken van hout voor verwarming, en de massale hoeveelheden hout die werden gebruikt voor het transport van de moai, hebben er waarschijnlijk voor gezorgd dat de natuurlijke aangroei van het bos veel kleiner was dan de consumptie van hout. Met het gekende gevolg ... Bronnen zijn toch zo een fijne dingen. De moai dat zijn dus die beelden. :/
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
jah zoiets ja..
een link zoeken kost me teveel tijd, khad et jaar of 2 geleden op discovery gezien. En daarom hebben ze ons achter gelaten als een soort kolonie. iets in die richting *ben beetje moe* Deze link vond ik via een post in deze thread toennet. en lijkt wel een beetje op de theorie die ik vertelde. Klik hier Filmpje verklaart een hoop.. maar als et klopt.. tsja weet ik niet hoor
||
![]() |
Citaat:
er was geen bos ergens gelezen in een of ander boek over Chili. Er was een volledig hoofdstuk over de paaseilanden. Als je wil zal ik even naar de bib gaan en de bron noteren.
||
Citaat:
![]() want voor evolutie.. waarom zijn de dinosaurusen niet terug gekomen.. of waarom zijn de rest van de apen zoals ze nu zijn ook niet geevolueerd tot mensen ofzo.. klopt simpel weg niet ![]()
||
Citaat:
Ik ook, volgens mij heeft God de oerknal veroorzaakt (en nee ik ben geen fervent kerkbezoeker-sekteleider of whatever ![]()
||
Citaat:
![]() stel jij kan terug in de tijd reizen naar jaar 0 ofzo. en je neemt mee - zaklamp - aansteker - geweer en je komt aanzetten in een straaljager ofzo Oww kijk een god die neer komt dalen vanuit de hemel ![]()
||
Citaat:
Ik zou altaren voor mij laten oprichten en iedere dag tweehonderd maagden naar mij laten brengen ![]() (God zelf is nog nooit door iemand gezien dus daar gaat je theorietje ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
jezus, raak langzaam over de zeik van al die mensen wat lopen te zeiken op de evolutietheorie maar nog nooit eens de MOEITE hebben genomen zich er fatsoenlijk over te laten informeren, of, ik weet dat ik nu echt veel verwacht van de meeste, zelfs eens een boek ter hand hebben genomen, geschreven door een gerespecteerde wetenschapper, en dat eens helemaal gelezen, en dan, dan mag je proberen met argumenten te komen waarom de evolutietheorie niet onderbouwd genoeg is (wat niet wil zeggen dat ie niet klopt). Dan doen er ook een stuk minder mensen domme uitspraken als: alles was toeval, en de mens stamt af van de aap. ![]() en nu ga ik wat leuks doen
|
Verwijderd
|
Recentelijk is de tiende planeet beschreven in oude mythologieën ontdekt, genaamd Sedna.
http://www.gps.caltech.edu/~mbrown/sedna/#planets Er is in de wetenschappelijke wereld nog wel wat discussie over of het wel of geen planeet is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aap je gewoon na wat is voorgezegd in het filmpje uit je eerder geposte link? Evolutie bestaat vandaag de dag nog altijd. Resistente bacteriën, niemand? Verschillende dieren passen zich vandaag aan aan de industrialisering van de mens, de niet-aangepasten sterven. Het blijft evolutie. Ik wil best aannemen dat mensen geloven dat er een hogere kracht is, een god. Zelfs dat leven op aarde ontstaan is door aliens, mja, waarom niet. Maar denk dan ook eens, waar komen die aliens dan vandaan? Gemaakt door nog een eerdere beschaving and so on? Je schuift gewoon de verklaring voor het ontstaan van het leven op. Klein detail: als die aliens ons willen contacteren, waarom dan via Rael? Ze horen toch intelligenter te zijn? Dan weten ze ook dat niemand zo'n verhaaltje pikt zonder een beetje bewijs erbij. Citaten uit de bijbel/koran/.. anders interpreteren is geen bewijs, dat is larie.
||
Citaat:
Evolutie theorie is nog door niemand bewezen, maar maatschappelijk gezien gaat iedereen er vanuit dat het klopt. Maar hoe kan het dat de DNA van een AAP voor 95% gelijk staat aan een mens en dat terwijl wij ook zogezegt van hun afstammen.. evolutie gaat niet in 1 klap maar geleidelijk. Dus hoe kan het dan dat zogezegt een groep apen zich los heeft kunnen maken van de rest? en dat de huidige apen nu nog steeds niet door evoluren na duizenden jaren. ![]() en dan komt er nog de goden verhalen enz.. mensen moesten in die tijd wat mee gemaakt hebben want ze gaan niet massaal over goden lopen lullen .. en een dikke bijbel schrijven (1e echte boek) slim dan hoor van ze
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik herinner mij dat een MUIS voor 99% dezelfde DNA heeft, als de mens. Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Mens is ineene een aparte groep geworden die een veel grotere intelligentie heeft dan de rest. laatste duizend jaar is onze hersens niet verandert we zijn alleen anders gaan nadenken. Mensen gingen anders met info om... jah ze waren allemaal stoned om mensen te tekenen die uit de lucht kwamen cker
||
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www4.d25.k12.id.us/phs/biolog...tionfacts.html
||
Citaat:
vandaar de term evolutie theorie en dat van wij zijn een andere soort klopt ook niet.. begin maar eens te googlen en je komt duizenden sites tegen.. http://www.pbs.org/wgbh/evolution/hu...ind/index.html
Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 17:48. |
![]() |
||
Citaat:
"Biologists consider the existence of biological evolution to be a fact. It can be demonstrated today and the historical evidence for its occurrence in the past is overwhelming. However, biologists readily admit that they are less certain of the exact mechanism of evolution; there are several theories of the mechanism of evolution" Bron: http://www.talkorigins.org/faqs/evolution-fact.html We zullen nooit 100% zeker zijn. Dat geldt voor alles in dit en alle andere mogelijke universums.
||
Citaat:
||
Citaat:
vast niet ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Maar goed, hier mijn bijdrage:
wetenschappelijke theorie In het dagelijks gebruik betekent een 'theorie' veelal een ideetje, een gissing, iets wat men vermoedt. In de wetenschap is een theorie echter veel meer dan dat! Je kan iets pas een theorie noemen als het een kloppende, samenhangende verklaring kan geven voor een wijde reeks fenomenen. Een theorie mag door geen enkele waarnemingen worden tegengesproken, maar er juist door bevestigd. Er wordt dan gezegd dat een theorie wordt ondersteund door empirisch bewijsmateriaal. Dat bewijsmateriaal hoeft niet per se te bestaan uit directe waarnemingen, maar zijn vaak 'indirecte waarnemingen'. Bewijsmateriaal (in het engels: evidence) is niet hetzelfde als 'bewijs' (in het engels: proof). Voor absolute bewijzen moet je niet bij de natuurwetenschappen zijn. Zo heeft bijvoorbeeld niemand ooit echt met eigen ogen een atoom gezien, maar het bestaan ervan wordt afgeleid uit het gedrag van materie. De atoomtheorie is dus niet absoluut bewezen, maar materie gedraagt zich altijd op een manier die voorspelbaar is op basis van die theorie, wat een bevestiging is van de juistheid ervan. Evolutietheorie Een grootschalig proces als evolutie heeft natuurlijk ook heel veel sporen nagelaten in de eerste plaats in de organismen zelf, die immers de produkten zijn van dit proces. Organismen zijn namelijk op basis van hun overeenkomsten te rangschikken op een manier waaruit hun verwantschap valt af te leiden. Deze verwantschap is natuurlijk een aanwijzing voor gezamelijke afstamming op een of ander tijdstip in het verleden, net zoals je verwantschap met broers en zussen duidt op afstamming van je ouders, en je verwantschap met neven en nichten duidt op afstamming van je grootouders. Het sterkste bewijsmateriaal voor evolutie komt toch in de vorm van de fossielen. Het fossielenbestand bestaat uit de versteende overblijfselen van wezens die ooit geleefd hebben en vormt daarmee een soort naslagwerk voor de veranderingen die zich hebben plaatsgevonden. Op basis van de evolutietheorie kan je dus voorspellen dat er tussenvormen of overgangsvormen hebben bestaan tussen min of meer verwante levende wezens die mogelijk als fossiel bewaard zijn gebleven. Welnu, deze 'fossiele tussenvormen' worden en masse gevonden. Voor voorbeelden kan ik je verwijzen naar deze pagina over dit onderwerp: Hoezo geen tussenvormen?
||
Citaat:
||
Je houd cker van kopieren en plakken he meneer de veroorzaker..
![]() -gekopierde text dus nix jouw eigen bijdrage.. zoals ik al zeg je bakt er gewoon nix van Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 20:50. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Seina joes | 5 | 08-07-2005 16:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een mythe SiemdeCyper | 25 | 13-07-2004 22:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
oud nederlands...vraagje Toet0r | 13 | 18-02-2003 13:57 |