Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nog 5 minuten
Uruguay is teruggekomen tot 3-2 en Frankrijk staat 2-0 achter. Zonde zeg, wat een gebrek aan wilskracht, doorzettingsvermogen. Waaro spelen ze geen alles of niets? Willen ze dan graag verliezen? Als regerend werled- en europees kamipoen uitgeschakeld worden in de eerste ronde in een ultra-simpele poule met slechts 1 schamel puntje. En op het hele WK is er niet 1 keer door Frankrijk gescoord! Maar goed, nog 4 minuten nog. Het kan nog 4-2 worden; duimen julie mee? |
![]() |
|
![]() |
Ok, Frankrijk ligt er definitief uit
![]() Hier heb ik al heel lang op gewacht, sinds dat openingsduel al ![]() En dit vind ik persoonlijk nog een grotere afgang dan het mislopen van het Wk door Nederland, als je niet eens de 1e ronde doorkomt ok, maar ze hebben maar 1 punt weten te pakken, en niet eens weten te scoren! ![]() ![]() Dus ja, toch niet zo'n schande dat wij er niet staan ![]()
|
![]() |
mja zeker!
Ik denk dat ik me als fransman kutter zou voelen dan nu als Nl'er. De fransen hadden de illusie nog overwinningen te kunnen vieren en wat er gebeurd is weten we allemaal, niet eens 1 goal...pfff TRES MAUVAIS
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben benieuwd morgen.
||
![]() |
Citaat:
werd overigens weleens tijd dat al dat geluk van frankrijk ophield. die lopez nieto had overigens het wereldrecord kaarten in een wedstrijd gegeven. (zeiden ze op den belg) is sowieso een baggerscheids vind ik, die kneus geeft altijd stomme kaarten zoals dat geel voor emerton tegen inter ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu komt het leuke, zijn antwoord: 'Ik weet alleen dat wij evenveel punten hebben als jullie, met een wedstrijd minder gespeeld' .. hehehe dikke lol ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Anyway, mij voorspelling van een saaie 0-0 bij Engeland is toch uitgekomen ![]()
|
![]() |
hmmz, dit wk is een btje erg vreemd aan t worden: frankrijk dr uit, argentinie dr uit, kameroen dr uit
![]() ![]() Spanje trouwens groepswinnaar, met paraguay op een (zeer close) 2e plek. Ze moesten 3-1 winnen van slovenie omdat spanje-za op 3-2 stond en dat hebben ze gedaan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
dit hele wk is echt leuk
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Duitsland - Paraguay
Denemarken - Engeland Zweden - Senegal Spanje - Ierland Mexico - Verenigde Staten Brazilië - België Japan - Turkije Zuid-Korea - Italië Dit zijn de 1/8 finales. Mooie gelegenheid voor Japan, Turkijke, Mexico en de VS om in de kwartfinale te komen, toch wel verrassend |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() wel een masterlijk wk hoop echt wel dat denemarken wint ofzo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
[QUOTE]Zaagmanz schreef:
[B] Citaat:
Je denkt toch niet echt dat ook maar een ploeg er in slaagt 4 keer te scoren tegen zweden???...diego tristan zal ook wel geen 4 x scoren..erg vergezocht..en belgië zal niet zoveel tegengoals incaseren..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Het grote WK 2010-topic Allure | 11 | 11-06-2010 22:51 | |
Vrije tijd |
Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic USPalermo | 236 | 21-09-2005 14:12 | |
Vrije tijd |
Zuid-korea psygnosos | 9 | 18-06-2002 17:07 | |
Vrije tijd |