Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2004, 10:46
Verwijderd
Citaat:
MacArt schreef op 19-07-2004 @ 22:44 :
nee, echte mannen kopen een powerbook voor 2,5k euros

ik heb een laptop, en een goede ook.. maar ik denk niet dat ik m veel ga gebruiken in hoorcolleges (ik ga komend jaar techische natuurkunde doen in twente) (...)
Mijn broer is tweedejaars technische natuurkunde aan de UTwente en heeft nog nooit ook maar het kleinste beetje behoefte gehad aan een laptop, noch in college noch thuis. Naar zijn zeggen is de grafische rekenmachine van TI veel handiger.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2004, 10:47
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2004 @ 11:46 :
Mijn broer is tweedejaars technische natuurkunde aan de UTwente en heeft nog nooit ook maar het kleinste beetje behoefte gehad aan een laptop, noch in college noch thuis. Naar zijn zeggen is de grafische rekenmachine van TI veel handiger.
Hij programmeert al zijn tentamens er gewoon in!
Oud 20-07-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 20-07-2004 @ 11:47 :
Hij programmeert al zijn tentamens er gewoon in!
Nee dat niet maar hij is gewoon heel erg slim en hij heeft geen behoefte aan een laptop

In zijn jaar heeft niemand dat trouwens.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2004 @ 11:55 :
Nee dat niet maar hij is gewoon heel erg slim en hij heeft geen behoefte aan een laptop
Wat heeft dat heel erg slim er nou weer mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 10:59
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-07-2004 @ 11:56 :
Het ging erom dat hij al zijn tentamens in de GR zou programmeren maar dat hij dat niet nodig heeft omdat hij heel erg slim is
Oud 20-07-2004, 11:06
Verwijderd
Citaat:
*Kim EL* schreef op 20-07-2004 @ 11:59 :
Het ging erom dat hij al zijn tentamens in de GR zou programmeren maar dat hij dat niet nodig heeft omdat hij heel erg slim is
oh, ik dacht dat ie bedoelde dat ie geen laptop ofzo nodig had omdat ie heel erg slim was. Ik snapte de link al niet
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-07-2004 @ 11:56 :
Zie reactie van Kim EL

Bovendien is het zo dat hoe slimmer je bent, hoe minder je een laptop nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:10
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-07-2004 @ 12:06 :
oh, ik dacht dat ie bedoelde dat ie geen laptop ofzo nodig had omdat ie heel erg slim was. Ik snapte de link al niet
1 woord: le-zen
Oud 20-07-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2004 @ 12:07 :
Zie reactie van Kim EL

Bovendien is het zo dat hoe slimmer je bent, hoe minder je een laptop nodig hebt.
Oké, houd maar op. Gelukkig gebruik ik m niet voor school
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:53
Sovereign
Sovereign is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2004 @ 12:07 :
LOL. Onverbeterlijk!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 12:46
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
bij mijn studie gaan ze dus werken met een electronische leeromgeving, en ze geven allemaal formulieren met laptops enzo. maar nu ben ik benieuwd of dat echt nodig is..
Ze raden het in ieder geval wel aan, maar ja, de hogescholen raden zoveel aan.

Laatst gewijzigd op 20-07-2004 om 12:48.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 13:29
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
mirrie-1986 schreef op 20-07-2004 @ 13:46 :
bij mijn studie gaan ze dus werken met een electronische leeromgeving, en ze geven allemaal formulieren met laptops enzo. maar nu ben ik benieuwd of dat echt nodig is..
Ze raden het in ieder geval wel aan, maar ja, de hogescholen raden zoveel aan.
OMG, alleen dat woord al: "electronische leeromgeving." Nou, ga er maar vanuit dat je zonder laptop al heel ver kan komen hoor Het kan hoogstens handig zijn om sheets van colleges van het internet af te halen; dat doe ik wel eens. Verder heb ik er een bloedhekel aan om veel te schrijven, dus zet ik alleen kernpunten op papier. Ik luister liever naar wat iemand te zeggen heeft, in plaats van steeds bezig te zijn.
Oud 20-07-2004, 13:48
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 20-07-2004 @ 14:29 :
OMG, alleen dat woord al: "electronische leeromgeving." Nou, ga er maar vanuit dat je zonder laptop al heel ver kan komen hoor Het kan hoogstens handig zijn om sheets van colleges van het internet af te halen; dat doe ik wel eens. Verder heb ik er een bloedhekel aan om veel te schrijven, dus zet ik alleen kernpunten op papier. Ik luister liever naar wat iemand te zeggen heeft, in plaats van steeds bezig te zijn.
Ik weet al denk ik wat ik ga doen, ga gewoon de eerste maanden zonder laptop heen, en als blijkt dat een laptop toch handiger is, dan koop ik er wel een. Maar anders niet..
Oud 20-07-2004, 16:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-07-2004 @ 11:46 :
Ik kan echt niet meer zonder mijn laptop. Ik laat hem altijd gewoon op mijn kamer staan. Ik moet vaak opdrachten inleveren en die moest ik eerst op de faculteit maken. Dit was enorm vervelend want er zijna altijd veel computers bezet, ik heb weinig college (dus ik kom er niet zo vaak) en ik moet een heel stuk fietsen naar de faculteit
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:04
Verwijderd
Ik heb twee collegeblokken gehaald (lijntjes en hokjes, A5-formaat) en een nieuwe pen (Parker Jotter, lekker roze )

Ik heb nog twee multo-mapjes, A5-formaat, daar kunnen de blaadjes dus in wanneer ik ze uit m'n collegeblokken haal. En verder heb ik niets nodig
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:47
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 21-07-2004 @ 21:04 :
Ik heb twee collegeblokken gehaald (lijntjes en hokjes, A5-formaat) en een nieuwe pen (Parker Jotter, lekker roze )

Ik heb nog twee multo-mapjes, A5-formaat, daar kunnen de blaadjes dus in wanneer ik ze uit m'n collegeblokken haal. En verder heb ik niets nodig
Kijk, dat noem ik nu lekker basic Precies zoals het moet
Oud 21-07-2004, 21:17
El Kim
El Kim is offline
Ik heb nu nog helemaal niks...

Ach, die blokken worden toch altijd volgetekend bij mij (de laatste wel iig, staat vol karikaturen) en ik zoek de oude wel weer op...
Oud 21-07-2004, 21:25
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Handtekeningen zetten op je papier is ook leuk, of je naam achterstevoren opschrijven, of met je verkeerde hand.......
Oud 21-07-2004, 21:28
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 22:25 :
Handtekeningen zetten op je papier is ook leuk, of je naam achterstevoren opschrijven, of met je verkeerde hand.......
Mijn portretten zijn leuker
Oud 21-07-2004, 21:29
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 22:28 :
Mijn portretten zijn leuker
Misschien dat we binnenkort ook maar een topic moeten starten over: "Hoe de tijd te doden met leukigheidjes tijdens de saaie colleges..."
Oud 21-07-2004, 21:30
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 22:29 :
Misschien dat we binnenkort ook maar een topic moeten starten over: "Hoe de tijd te doden met leukigheidjes tijdens de saaie colleges..."
Goed idee!
Oud 21-07-2004, 21:31
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Alleen vrees ik dat alles hier al genoemd is.
Oud 21-07-2004, 21:33
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 21-07-2004 @ 22:31 :
Alleen vrees ik dat alles hier al genoemd is.
Daarom vragen we ook om nieuwe ideeën

Hij staat er btw al
Oud 21-07-2004, 21:34
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 21-07-2004 @ 22:33 :
Daarom vragen we ook om nieuwe ideeën

Hij staat er btw al
GEWELDIG Ik ga hem meteen invullen.
Oud 21-07-2004, 21:35
El Kim