Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Moet Herbert Dijkstra opkrassen?
Ja 27 51.92%
Nee 25 48.08%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2004, 20:24
Verwijderd
Lang leve de Neel. Die weet altijd nog wel iets te vertellen over een veldslag die twee eeuwen geleden bij de finishplaats is uitgevochten tussen twee rivaliserende stammen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2004, 22:23
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 06-07-2004 @ 18:01 :
Toch jammer dan eigelijk, dat Breukink ermee ophield. Die deed het prima, vooral samen met Smeets was dat erg leuk en 'gezellig' commentaar. Van Smeets kan ik sowieso erg genieten, gelukkig doet die nog een aantal etappes per Tour.
Ik ben een breukink fan... Eigenlijk pas sinds hij er mee op is gehouden... Ik mis zijn commentaar nu al
Oud 11-07-2004, 10:49
Chaucus
Chaucus is offline
Smeets gaf Ducrot tenminste ruimte....Ducrot zelf moet t nog wat leren denk ik, maar zo krijgt ie tenminste de kans
Oud 11-07-2004, 18:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
hi schreef op 10-07-2004 @ 10:08 :
Dat ja klopt! Vandaag doet MART SMEETS het commentaar met Maarten Ducrot. Misschien heeft Smeets wel een positieve werking ten oipzichtte van Ducrot
Moest dat nou net op de dag dat ik het niet kon zien omdat ik naar Sensation Black ging? ...
Oud 11-07-2004, 19:56
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-07-2004 @ 19:41 :
Moest dat nou net op de dag dat ik het niet kon zien omdat ik naar Sensation Black ging? ...
Daarom was herbert er zeker niet.....
Oud 12-07-2004, 22:10
Young Grow Old
Young Grow Old is offline
Citaat:
Battigol schreef op 10-07-2004 @ 21:24 :
Lang leve de Neel. Die weet altijd nog wel iets te vertellen over een veldslag die twee eeuwen geleden bij de finishplaats is uitgevochten tussen twee rivaliserende stammen
hehe, die weet van elke renner wat ze afgelopen zaterdag bij de groenteboer hebben gehaald. Van tactieken ed. heeft hij echter niet zo veel verstand: daar is Smeets dan voor
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 10:56
peaceflower
peaceflower is offline
Hoe vaak moeten we de begrippen "een koers in een koers" (Dijkstra) en "er een snok aan geven" (Ducrot) nog aanhoren?
Oud 14-07-2004, 13:23
peaceflower
peaceflower is offline
En hoe vaak gaat Herbert Dijkstra nu nog het verhaal van Thomas Voeckler vertellen? Moeder op het eiland Martinique, vader spoorloos... na 4 keer weten we het wel.

En ik denk dat Ducrot en Dijkstra geen goeie vrienden van elkaar zijn.. vaak meningsverschillen, vandaag hier en daar zelfs een beetje vinnig... maar misschien is dat juist wel goed ofzo
Oud 14-07-2004, 17:42
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Is het jullie ook opgevallen dat Mart Smeets Voeckler uitspreekt als Fuckler?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:29
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vandaag ook weer, Voeckler moest ff pissen langs de weg, komt-ie dus ff achter het peleton terecht, hoorde je Herbert: "Voeckler achter het peleton. Wat is daar dan gebeurd dan?"
Terwijl zelfs een slechtziende 5 minuten daarvoor nog in beeld kon zien dat hij afstapte om een plasje te plegen.
Oud 14-07-2004, 20:15
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Achja zo heeft iedereen wel zijn gebreken, als je je overal druk om moet gaan maken.
Als je het niet om aan te horen vind zet je toch een andere zender op.

Ik stoor me er niet aan iig.
Oud 15-07-2004, 18:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-07-2004 @ 21:15 :
Achja zo heeft iedereen wel zijn gebreken, als je je overal druk om moet gaan maken.

Neu, niet dat ik me er aan stoor, maar iedereen kon het duidelijk in beeld zien dat Voeckler afstapte om te plassen.

Vorige zomers ging ik altijd mee op vakantie naar Frankrijk, daar altijd Tour kijken, hebben ze daar de Fransman op staan, die brengen altijd spectaculair verslag. Maar goed, dat verwacht je ook he, van het gastland. En zit ik tussen al die Fransen in, in de kantine, hoor je ze zo als er iets byzonders gebeurt: "Oehlala!"
Oud 16-07-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-07-2004 @ 21:15 :

met zulke gebreken moet je geen commentator worden
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 21:02
Tha Gladnekker
Tha Gladnekker is offline
ow jongens, wat is dit nou weer? rijden ze deze col het buitenblad op! ik ben sprakeloos!
ow gelukkig nu schakelt hij, dan kan ik het ook weer volgen.

die ducrot stelt zich aan over van alles wat ,zie voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 11:18
hitchhiker007
hitchhiker007 is offline
Ik snap juliie probleem niet. Dijkstra geeft juist heel goed commentaar, no-nonsens en een beetje droog. Ducrot is idd wel veel slechter dan Smeets en Nelissen, maargoed dat was de vraag niet. En dat je dan naar e-u-rs-pr-t zapt .. onbegrijpelijk dat commentaar is echt zooo droevig.
Maar dit is natuurlijk ook maar een mening.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 13:26
Tha Gladnekker
precies. want wij vinden het commentaar van zeikstraal net zo droevig.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 14:39
Daevrem
Daevrem is offline
Ach, ik weet niet waar jullie het precies over hebben, ken de namen en stemmen niet, maar ik kon op de achtergrond nog wel het franse commentaar horen, vooral omdat de nederlandstalige verslaggevers lekker stil hadden. En wat die fransman deed dat was werkelijk ongeloofelijk, hij tierde, schreeuwde, donderde maar door. Werkelijk, een ongeloofelijke waterval van woorden. Gelukkig kon ik er niets van verstaan. Maar het ging maar door. Het was die nederlandse paardenverslaggever in het kwadraat.

De enige rationele verklaring die ik kan bedenken is dat het zo saai was dat meneer de verslaggever maar een Guiness Book of Records record snel-shakespearevoorlezen aan het doen was.
Oud 24-07-2004, 17:44
$omeone
$omeone is offline
ik ben bijna blij dat de Tour straks voorbij is, zodat ik dat commentaar niet meer hoef te horen

'ja dat is nog een best eind naar de finish'
'die basso die kan niet zwemmen, en toen moest ie van een rots af springen en werd ie opgevangen door z'n teamgenoten'
'jongens toch, kijk nou wat ie doet, prachtig'

en dat allemaal maal 20
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 17:50
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
$omeone schreef op 24-07-2004 @ 18:44 :
'die basso die kan niet zwemmen, en toen moest ie van een rots af springen en werd ie opgevangen door z'n teamgenoten'
Dat verhaal heeft ie deze Tour wel 16 keer verteld, idd!
Oud 24-07-2004, 17:52
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 24-07-2004 @ 18:50 :
Dat verhaal heeft ie deze Tour wel 16 keer verteld, idd!
Het zou niet erg zijn als die het 2keer zou vertellen maar dat ie het elke dag wel 2keer zegt dat maakt het irritant.
Oud 24-07-2004, 20:29
Tha Gladnekker
Ducrot: Ow jongens, zie die Basso stoempen, wat een courage om zo hard weg te gaan in het begin. Maar nu zit hij achterstevoren op zijn fiets.

Het officiele Maarten Dukloot forum:

http://s4.invisionfree.com/Maarten_D...ex.php?act=idx
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 24-07-2004 @ 21:29 :
Ducrot: Ow jongens, zie die Basso stoempen, wat een courage om zo hard weg te gaan in het begin. Maar nu zit hij achterstevoren op zijn fiets.

Ultiem vet
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 00:59
Escapism
Escapism is offline
dijkstra weg, ducrot for president
Oud 25-07-2004, 08:54
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Tha Gladnekker schreef op 24-07-2004 @ 21:29 :

Oud 25-07-2004, 09:29
ythguaN
ythguaN is offline
Dames en heren, het is tijd voor de grote Herbert quiz. De bedoeling, verbindt het goede nummer met de daarbij behorende letter! De uitspraken zijn allemaal meer dan 50x voorbij gekomen

1. Voeckler
2. Arvesen
3. Hamilton
4. Backstedt
5. Rasmussen
6. Zabel
7. Flecha
8. Basso
9. Ullrich
10. Azevedo
11. Noval
12. Brochard
13. Ekimov
14. David Exteberria
15. Mayo

a. Zwaarste man die aan de Tour begon.
b. Liet in de pyreneeen zijn karretje in de poep rijden
c. Stond al geparkeerd toen zijn teambaas hem toch overhaalde
d. Wereldkampioen in San Sebastian
e. Kan niet zwemmen, de nr.2 is de 1ste verliezer
f. Zijn vader is tijdens het zeilen spoorloos verdwenen
g. Pijl in het Spaans, daarom doet hij een pijl na als hij wint
h. Toonde ondanks betrokkenheid bij diverse valpartijen toch erg veel karakter
i. Reed vorig jaar ondanks een sleutelbeenbreuk de Tour uit
j. Nog steeds olympisch kampioen tijdrijden
k. Je zou maar zo'n knecht hebben
l. wereldkampioen bij de mountainbikers, kan daarom goed sturen en dus goed dalen....
m. Naamgenoot Unai is niet zijn broer
n. De Benjamin (niet zonder reden met hoofdletter geschreven) van de US Postal ploeg.
o. Voor een sprinter verteert hij de bergen goed.

Herbert zal ze vandaag nog wel allemaal 5x voorbij laten komen

Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 10:29
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Escapism schreef op 25-07-2004 @ 01:59 :
dijkstra weg, ducrot for president
Oud 25-07-2004, 11:02
houn
houn is offline
A-4
B-9
C-15
D-12
E-8
F-1
G-7
H-2
I-3
J-13
K-10
L-5
M-14
N-11
O-6

Leuke Quiz trouwens

Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 12:19.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2004, 11:06
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
@ythguaN: De helft van de uitspraken die je daar heb neergezet zijn ook vele malen door Ducrot gezegt, het is niet alleen Dijkstra die slecht is ze zijn beide slecht.
Oud 25-07-2004, 11:25
_Moby_
_Moby_ is offline
hahahaha geweldig die quiz!

ik stoor me trouwens ook meer aan ducrot dan aan dijkstra.. Woorden als "fuck", "eikel", "klootzak","godverdomme", horen NIET in tourcommentaar. Ik heb een gruwelijke hekel aan Ducrot, zelfs van zijn stem walg ik al. Absoluut geen commentator stem. Daarbij vind ik dat ie zelf weinig verstand heeft van wielrennen en soms krijg ik de indruk dat ie blind is. Hoe vaak kwam 't niet voor dat hij aan Dijkstra vroeg of een bepaalde renner nog bij de kopgroep zit, terwijl die renner net in beeld is geweest
Oud 25-07-2004, 11:29
_Moby_
_Moby_ is offline
"Jongens jongens, kijk dit, hij zit gewoon achterstevoren op z'n fiets"
Oud 25-07-2004, 12:15
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 25-07-2004 @ 12:29 :
"Jongens jongens, kijk dit, hij zit gewoon achterstevoren op z'n fiets"
Of ondersteboven
Oud 25-07-2004, 17:39
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
houn schreef op 25-07-2004 @ 12:02 :
A-4
B-9
C-15
D-12
E-8
F-1
G-7
H-2
I-3
J-13
K-10
L-5
M-14
N-11
O-6
Oud 26-07-2004, 18:33
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik vind Herbert erg goed hoor, hij maakt de koers een stuk duidelijker met zijn commentaar:

"En dus zitten er twee ploeggenoten in de groep Armstrong, Ullrich en Klöden. U zult misschien denken, hoe kan dat nou, ze hebben helemaal niet dezelfde shirtjes aan. Dat komt doordat Klöden namelijk de kampioen van Duitsland is en dan mag je in een wit shirt met de Duitse vlag erop rijden. Ullrich mag dat niet."

Oooooh, dus zo zit het. Ik was al 2 weken lang helemaal in de war, ik denk al: hoe kan dat nou.
Oud 26-07-2004, 18:36
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Verder vind ik het jammer dat er op het eind zo weinig massasprints meer waren, dan vertelt Herbert altijd met nog een paar kilometer te gaan dat er vroeger nog wel eens renners in het peloton waren die in staat waren in de laatste kilometer weg te springen. Ekimov is daar een goed voorbeeld van.
Ik mis dat echt, het was een soort dagelijkse routine geworden, waar je altijd weer even op terug kan vallen.
Oud 26-07-2004, 23:08
$omeone
$omeone is offline
Ondertussen waren wel alle tuinen in heel Frankrijk bij elkaar geharkt door Ducrot wat heb ik me daar nog het meest aan geergerd en dat ondersteboven op z'n fiets ja

bij de Quiz wist ik alleen Arvesen en Brochard niet, superquiz trouwens
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 15:33
ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
$omeone schreef op 27-07-2004 @ 00:08 :
Ondertussen waren wel alle tuinen in heel Frankrijk bij elkaar geharkt door Ducrot wat heb ik me daar nog het meest aan geergerd en dat ondersteboven op z'n fiets ja

bij de Quiz wist ik alleen Arvesen en Brochard niet, superquiz trouwens
thanks maar bedank eigenlijk de heren Ducrot en Dijkstra want zonder hen was t nie mogelijk geweest
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 15:55
Boogie
Boogie is offline
Massasprint op de Champs Élysées

Boonen van HEEL ver, Boonen komt eigenlijk te vroeg op kop, McEwen, daar komt O'Grady, Boonen laat zich uitzakken. [stilte] Boonen wint!

Als je wielerverslaggever bent en goed met je vak bezig denkt te zijn, mag je onderhand de gezichten van Zanini en Boonen wel uit elkaar houden.

Overigens: Oh oh oh, nou gaatie liggen bellen.
Oud 27-07-2004, 16:02
Boogie
Boogie is offline
En dan zitten ze te zeuren over het Nederlandse wielrennen. Ik denk dat het niveau van de commentatoren een goede afspiegeling is. Wij behoren gewoon tot de middenmoot van de wielrennerij.

Over Knaven die op kop rijdt: "Ik snap niet waarom hij dat doet, waarom gaat hij niet voor z'n eigen kansen?" Snappen ze dan niet dat de 'betere' Nederlandse renners in buitenlandse ploegen gewoon ordinaire knechten zijn? Ducrot: "Ik vind dat Quick Step sowieso niet goed rijdt." Vier etappes en de bolletjestrui, is dat niet goed?
Oud 27-07-2004, 19:22
ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
Boogie schreef op 27-07-2004 @ 17:02 :
En dan zitten ze te zeuren over het Nederlandse wielrennen. Ik denk dat het niveau van de commentatoren een goede afspiegeling is. Wij behoren gewoon tot de middenmoot van de wielrennerij.

Over Knaven die op kop rijdt: "Ik snap niet waarom hij dat doet, waarom gaat hij niet voor z'n eigen kansen?" Snappen ze dan niet dat de 'betere' Nederlandse renners in buitenlandse ploegen gewoon ordinaire knechten zijn? Ducrot: "Ik vind dat Quick Step sowieso niet goed rijdt." Vier etappes en de bolletjestrui, is dat niet goed?
Ja, soms komen ze ook heel zielig over bv. op de Cps. Elysees, maar ook in een etappe in het begin toen ging een Quick Step mee en hielden vol dat t Bettini was en t bleek een andere te zijn en ze waren helemaal verbaasd terwijl Bettini op dat moment in de bolletjestrui reed en dus kon zien dat t m niet was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten