Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
EDIT: En wat hebben landkaarten met intelligent leven te maken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat je zegt over Antarctica zonder ijs, in 12000 B.C. was er ook ijs op Antarctica hoor, dus ik vind het knap om een landkaart te maken van land als Antarctica een en al ijs is... ![]() |
![]() |
|
Ik heb ook ergens gelezen dat atlantis volgens de nieuwste theoriën op antartica lag, voordat er ijs was en dat zij die kaarten dus getekent hadden.
http://home.wanadoo.nl/timmers/antlantis.html hier als je interesse heb.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wilde alleen maar zeggen, als de Romeinen dit soort dingen al wisten, waarom zou dat dan niet al veel eerder bekend zijn? We hebben zoveel geschriften van de Romeinen, als ze zoiets belangrijks ontdekt hadden, hadden we dat vast wel op schrift teruggevonden. Dus het is logisch dat die dingen voor hen gewoon vanzelfsprekend waren. Daarom verbaasde de ontdekkingen mij niet. Neemt niet weg dat ik het niet ontzettend interessant vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wacht, ik weet een leuke complottheorie: Die mensen voor ons hadden ook auto's en dergelijke, en door hun geknoei met het klimaat is de IJstijd ontstaan! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo makelijk is het om je eigen theorie te maken. maar dat sluit het bestaan van bijv. atlantis niet uit. Ook het ontstaan van dit kaarten is fascinerend maar, ik zou er graag 1 in het echt zien.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
deze topic heeft ook wel een verband met dit onderwerp
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post11646657 zelfde thread (alleen een video link erin) http://forum.scholieren.com/showthre...0#post11687860
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder ben ik wel benieuwd naar die polar shift-theorie... Ik hoop niet dat ze bedoelen dat Antarctica verschoven is in die tijd want dat is geologisch gezien onmogelijk. En een plotselingen verschuiving van de pool doordat de aarde 'kantelt' lijkt me ook vrij sterk. Bedoelen ze dat de ijskappen toen (gedeeltelijk) gesmolten zijn of zo? Anyway, een paar duizend jaar landijs heeft ongetwijfeld alle sporen van een mogelijke beschaving op Antarctica uitgewist. |
![]() |
||
Citaat:
Wordt er ook iets beweerd dat de Annuki en de mens van hetzelfde ras afstammen en zich afzonderlijk van elkaar hebben ontwikkeld? Dit zou ik nog wel een aanvaardbare theorie vinden, maar ik denk dat dat niet mogelijk is met de theorie over de splitsing van de planeten. (Die tijd is veel te kort) Ook lijkt me dat niet logisch omdat er wordt beweerd dat Tiamat aan de buitenkant van ons zonnestelsel bevond/bevind. Hoe verder verwijderd van de zon, hoe lager de temperatuur op de planeet; levende wezens op zo'n planeet zou dan al een stuk lastiger te verklaren zijn. edit: spelfoutje aangepast.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Relatief kort na het ontstaan van ons zonnestelsel zou deze planeet ons zonnestel zijn binnengedrongen. Eigenlijk zou het fijn zijn als iemand die veel van sterrenkunde weet een boek daarover zou lezen en dan zou kunnen vertellen wat er wel klopt van de theorie en wat niet. Ik vind het erg interessant, maarja het probleem met van die oude teksten en vage omschrijvingen is dat je die kunt interpreteren zoals je maar wil.. het kan ook dat ze het helemaal niet over planeten hadden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@silverstone, het verhaal diende eigenlijk aleen om foute feiten die eerder genoemd werden (de planeet tiamat for instance) recht te zetten.
||
Verwijderd
|
Ja okee, dus toch:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|