![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zal d'r maar net aan liggen wat voor tft je hebt. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@Schietgeweer: ja, en zo'n screenshot laat nieteens duidelijk zien hoe eng het is als het beweegt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Voor wie nog wat ruimte op z'n schijf over heeft: volgens deze thread kan je met bijv. WinRAR alle *.pk4 files in je Doom 3 directory uitpakken om het spel veel sneller te laten lopen. Ik ben al bezig.
![]() edit: je kan dan trouwens géén multiplayer meer doen, mocht je dat al willen, back in dat geval de paks up of installeer een tweede doom 3 voor multiplayer gebruik.
Laatst gewijzigd op 05-08-2004 om 19:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, Mephostophilis, ik denk dat je wel kunt vergeten dat het loopt op een Geforce2 MX. Waarom heb je dan ook een XP2400+ maar toch zo'n klotevideokaart? Koop gewoon voor vijf tientjes een tweedehands Radeon 9600 ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat betreft je statement dat er 17ms opgeteld wordt: dit is niet waar. Het punt met die latency is dat je controls trag reageren, dat gevoel heeft niks met het spel te maken. Knappe gamer die het verschil tussen een CRT en een TFT merkt. 'Vroeger' was het inderdaad veel slechter, heb destijds wel een keer op een 486 notebook Doom 2 gespeeld, niet te doen. Tegenwoordig merk je d'r niks meer van. |
![]() |
||
Citaat:
Bij TFTs moet je sowieso niet spreken over hoeveel fps een scherm kan weergeven omdat elke pixel individueel een heel andere schakeltijd kan hebben afhankelijk van de kleur. Zo kan een schakeltijd van grijs naar zwart veel lager liggen. Al dit beinvloedt het spelen niet echt, je krijg in het ergste geval wat motion blur te zien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel geheugen heb je? met 256 MB kun je het aardig schudden met 512 ook, maar net iets minder |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Bij internet ligt het nog anders, omdat de ping daar niet een louter visuele is. Als jij een toets indrukt dan kost het ook echt bijv. 25 msec voordat de server jouw beweging heeft geregistreerd en verwerkt. Het vervelende van de combinatie is gewoon dat je én traagheid in de visuele schakel hebt, dus dat je niet exact hetzelfde ziet als er gebeurt, én dat je traagheid door internetspelen ondervindt, wat dus echt een vertraging in de verwerking is. Je kunt wel stellen dat het een 'knappe gamer' moet zijn die dat verschil merkt, maar dat jij het niet merkt wil niet zeggen dat dat dan maar algemeen aanvaard moet worden. Waarom denk je dat grote leagues en tournooien altijd op CRTs gespeeld worden en veel professionele spelers er bezwaar tegen hebben dat er LCDs worden opgesteld? |
![]() |
||
Citaat:
Anders neem ff een kijkje bij systeembeheer -> logboeken (bij winxp)
||
Citaat:
Maar zal wel ff kijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind afwisseling toch vrij belangrijk, vandaar.
|||
Citaat:
Nou, ik zie geen teleurstellende dingen. Alleen het is niet zo origineel. Licht- en schaduweffecten had je al bij unreal. De realistische zwaartekracht had je al bij deusex Maar de ingame-interactie met computers had je nog niet. Zelf ook geen ingame-filmpjes (dan heb ik het niet over de scripted scene's) In iedergeval doom 3 is al verder dan de andere fps-games. Citaat:
Gelukkig heb je nog verschillende soorten fps:
Laatst gewijzigd op 07-08-2004 om 15:28. |
![]() |
|||
Citaat:
En met teleurstellende dingen bedoelde ik de overwegend rechtlijnige gameplay. Citaat:
![]() Maar het punt is dat je tegenwoordig in de ogen van velen niet meer op de proppen kunt komen met een straightforward shooter zonder noemenswaardige pretenties. En dat is Doom 3 dus absoluut wel. Misschien is het wel mijn fout en ben ik een beetje jaded ofzo, maar ik verwacht gewoon meer van een grote, veel gehypte FPS. Far Cry stelde wat dat betreft niet teleur.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Stelling: Spellen bieden geen waar voor je geld Verwijderd | 61 | 01-11-2005 13:37 | |
Games |
C&C Generals op ATI Radeon 9000 IGP Destralak | 26 | 04-02-2005 15:12 | |
Games |
Half-Life 2 ! Shitfly | 95 | 28-05-2003 12:48 | |
Games |
Doom 3 Alpha leak Verwijderd | 44 | 30-11-2002 13:58 | |
Games |
Doom III Opties en tips! Purgatori | 1 | 04-11-2002 21:34 | |
Games |
De nieuwste Quake 1 Source mod Droyd | 9 | 03-09-2002 09:35 |