![]() |
||
Verwijderd
|
De titel zegt het al. Ik heb dus een cd/mp3-speler in de verkoop. Het apparaat is niet super veel gebruikt, bezit weinig tot geen krasjes en heeft geen andere vorm van gebruikersschade. Alles is nog compleet.
Specificaties Afmeting (mm): 136 x 146 x 31 mm Gewicht (gram): 235 gram Ondersteunde platforms: MP3, WMA, ASF, Audio CD's Voeding: 2 x AA batterij Connectors: Phone-out, line-out, AC-in Geschatte speelduur: 16 uur MP3, WMA en 7 uur audio CD Signaal-ruisverhouding: 90 dB Frequentiebereik: 20 Hz - 20 kHz Uitgangssterkte (mW): 7 mW Extra geheugen: CD-ROM Fabrikant informatie http://www.iriver.com/ FM Tuner: nee LCD-scherm: Built-in Backlight: Ja Extra voeding Meegeleverd, 4,5 V DC adapter Citaat:
![]() ![]() Veel meer heb ik er niet aan toe te voegen. Ik heb geen idee wat ik ervoor moet vragen, zelf dacht ik rond de 20/25 euro (excl. verzendkosten). Meer/minder bieden mag altijd. Ohja, ik doe deze weg, omdat ik het apparaat vrijwel nooit meer gebruik. Als je interesse of vragen hebt mag je een PM sturen. Laatst gewijzigd op 24-09-2004 om 17:36. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik woon in Amersfoort. |
![]() |
|
Pakketten Binnenland
Frankering AVP-pakketzegel AVG-pakketzegel zonder BTW incl. BTW 0-5 kg. EUR 5,50 EUR 6,84 hier te zien met opmaak je kan dus best met de AVP-pakketzegel versturen, hoef je geen BTW te betalen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh wacht. Ik zie het al. Nouja goed, verzendkosten 5,50 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |