Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 20:21
Souris
Souris is offline
ik bedoelde het goed
heb ruzie met een gode vriendin.
en waarom maak ik dan weer een verkeerde opmerking
kan ook nooit goed reageren ofzo
en ik wil het zo graag goedmaken maar durf nu nog niet te bellen omdat ze vast nog boos is
Oud 21-10-2004, 20:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En toen kwam ik op weg naar m'n werk die ene lieve vriendin tegen met d'r vriendje... En ik stapte van m'n fiets, terwijl zij haar vriendje al helemaal vergeten was... Ze stormde met al haar enthousiasme op me af... en toen kwam er een ontzettend fijne knuffel...
Oud 22-10-2004, 01:13
Souris
Souris is offline
tis weer goed
ze kwam nog online en zag dat ze fout zat.
heeft een zware dag gehad en daarom reageerde ze agressief
Oud 22-10-2004, 08:16
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bedankt voor jullie felicaties!

*gaapt*

Ben een beetje erg laat naar bed gegaan gisteren.
Oud 22-10-2004, 08:51
mrsjones
mrsjones is offline
Maandag was ik op.. heb minstens een uur zitten janken. Ben de hele week thuis blijven zitten, lekker uitgeslapen en voor de rest niks gedaan. heerlijk ik kom nu eindelijk bij, het was zo druk de laatste tijd. En dan nog me theorie examen.. zucht.. ik wil wel leren maar ik kom er steeds niet aan toe. vandaag ga ik het echt doen! Maarja.. we zouden deze week wat gaan drinken.. hij zei wel dat hij blut was. Ik vind hem zo leuk, en ben zo verliefd al zeker 2 maanden normaal laat ik iemand los als het zo lang duurt, maar ik blijf vlinders in me buik krijgen van hem. Toch denk ik dat het wel goed komt want anders had ik hem wel los gelaten, hij is nu gewoon bezig met iets anders.
Zondag zie ik hem weer. Ik doe dan net als of hij mij niks kan schelen of toch wel? Vanavond een verjaardag maar ik weet niet of ik wel.. aan de andere kant wel omdat die leuke jongen van msn er ook is..Maar aan de andere kant zijn er ook van die 15 jarige pubertjes Ik zie wel.
Oud 22-10-2004, 09:05
Miracle
Miracle is offline
Kim, je pm-box.
Oud 22-10-2004, 09:16
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
dreen schreef op 22-10-2004 @ 10:05 :
Kim, je pm-box.
Blame it al on Mark.
Oud 22-10-2004, 09:24
Quiana
Quiana is offline
En ontopic;

Op dit moment moet ik vooral dingen voor mezelf op een rijtje
zetten denk ik; waar loop ik nu (de laatste tijd) tegen aan en in
welke mate, wat zijn de mogelijkheden, hoe pak ik de problemen
aan, en in hoeverre mag en kan dat invloed hebben op de rest
van de dingen en de toekomst?

Ik moet even de knop omzetten en uit ratio gaan handelen,
want dat het niet gaat zoals het nu gaat, is duidelijk.

Probleem is eigenlijk dat de opties niet zo mooi zijn (maar de
verwachtingen zonder die opties ook niet), iig niet wanneer ik
school (en muziek, vrienden) als hoogste prioriteit heb.

Maandag maar even informeren dus.
Oud 22-10-2004, 09:33
zus
zus is offline
Zoo zenuwachtig voor mentorgesprek Ik denk dat ik het blad nog maar een keer invul, want ik heb het gevoel dat er toch nog iets bijmoet..nee, ik doe het toch maar niet..

Pff..stel dat ze alleen zegt..ohh ik zal er rekening mee houden en voor de rest niets? Niks tegen een vertrouwenspersoon zegt ofzo...dan had ik het net zo goed niet kunnen vertellen..

Aarghh..
Oud 22-10-2004, 09:36
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Quiana schreef op 22-10-2004 @ 10:16 :
Blame it al on Mark.
Niks blame mark. Ik heb je ook al 'tig keer gezegd dat je je PM box is leeg moet maken. Ik kan er ook niks aan doen dat als jij 250 pm's hebt, je er maar 2 of 3 verwijderd, omdat mevrouw alle mooie PM's wil bewaren
Oud 22-10-2004, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 20-10-2004 @ 13:48 :
Heel erg bedankt.
De buikpijn bleek een blindedarmontsteking (appendicitis oid) te zijn...daarom was ik ff afwezig, maar inmiddels ben ik weer thuis. Nog wel buikpijn (duh ) en ik mag minstens twee weken niet zwemmen...maar ja... Ik lag met twee mensen van 80 en 89 (oid) op de kamer.

Aragnabite: nog gefeliciteerd!

Laatst gewijzigd op 22-10-2004 om 10:35.
Oud 22-10-2004, 10:33
Verwijderd
hij is stom want hij vindt mij stom. de stommerd.

stiekem ben ik een beetje trots op ons dorp (maar dat is niet stoer natuurlijk)
Oud 22-10-2004, 10:51
Daboman
Daboman is offline
hmm wat ik nu heb meegemaakt is echt zwaar. Ik weet niet eens hoe ik me erbij moet voelen. Kwaad? Verdrietig? Wat betekent het eigenlijk? Moet ik het misschien toch negeren? Nee, dat kan niet. Het is waarschijnlijk de oorzaak van een hoop problemen die ik heb gehad. Nja in ieder geval kan ik er vanmiddag met iemand over praten (hebben allebei tijd gereserveerd). Maar ik wilde het toch even kwijt.
Oud 22-10-2004, 10:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het was maar een droom... Alleen maar een droom...
Oud 22-10-2004, 11:01
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-10-2004 @ 11:32 :
De buikpijn bleek een blindedarmontsteking (appendicitis oid) te zijn...daarom was ik ff afwezig, maar inmiddels ben ik weer thuis. Nog wel buikpijn (duh ) en ik mag minstens twee weken niet zwemmen...maar ja... Ik lag met twee mensen van 80 en 89 (oid) op de kamer.
Geen planten meer eten dus.
Oud 22-10-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 22-10-2004 @ 12:01 :
Geen planten meer eten dus.
Planten?
Oud 22-10-2004, 11:34
Verwijderd
Ik voel me goed!
Al twee dagen
Morgen meeting. Zin in!
Oud 22-10-2004, 11:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-10-2004 @ 12:31 :
Planten?
daar is de blinde darm (zover ze weten) oorspronkelijk voor bedoeld, het 'verteren' van planten... dieren hebben daarom ook een grotere blinde darm ed
Oud 22-10-2004, 16:14
Verwijderd
Bah. Ik heb geen discipline.
Oud 22-10-2004, 16:20
Dolores
Dolores is offline
Haha ja hoor, m'n ouders zijn nog maar een paar uurtjes weg en ik heb nu alweer zo'n grote chocoladereep op. Maar verder ben ik wel blij want t gaat goed met mn profielwerkstuk.
Oud 22-10-2004, 18:33
Verwijderd
Ik wil niet op vakantie... *snik*

Ik zou er op dit moment alles voor geven om een week full time te werken, om bij hen te zijn. Voel me zoooo schuldig, dat mede door mij een collegaatje wss buiten getrapt wordt... Maar bij mijn collega's (de meeste) voel ik me op mijn gemak, het zijn vrienden en vriendinnen, geen collega's...

En ik mis hem GVD ontzettend. Dat heb ik hem gemeld, dat ik hem ga missen als ik weg ben, maar denk niet dat hij het serieus neemt.. Maar ik meen het uit de grond van mijn hart.
Zit nu te huilen, om hem, denk ik. Heb gisteren gedag gezegd omdat ik morgen op vakantie ga (eigenlijk zondag heeel vroeg). Had ik IRL moeten zeggen dat ik hem zou missen? Wat zou dan zijn reactie zijn geweest? Had ik die knuffel die zo goed voelde maar gewoon wat langer vol gehouden, hij voelde zo verdomde goed..

Het ging weken zo goed, eigenlijk vanaf de zomervakantie, en nu zit ik weer dagen te huilen, om niets. Alleen mijn werk geeft me nog afleiding, verder heb ik nergens zin in, verwaarloos vrienden en vriendinnen, als ik met ze afspreek, ben ik ongezellig en stil.

Ik walg van mezelf... Wat hebben mensen nou aan mij?!

Zie momenteel echt even geen lichtpuntjes meer... *huilt zachtjes* (alweer ja)
Oud 22-10-2004, 18:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Maxie
Oud 22-10-2004, 18:55
kroot
kroot is offline
Help!
Mijn psycholoog heeft me dringend gevraagd of ik over medicijnen wil nadenken en nu weet ik het allemaal niet meer
Oud 22-10-2004, 19:27
Verwijderd
heb zo'n zin in de meeting!
ga echt zenuwachtig zijn morgen
Oud 22-10-2004, 20:05
Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik ben BOOS... !!!!
Waarom voel ik me nou weer zo slecht? Ik wil niet weer 'ziek' worden en toch malen er duizenden negatieve gedachten rond in mijn hoofd... stoppen met school? lijnen? ...in bed liggen?
Gisteravond met mijn kleren nog aan geslapen. En vandaag was ik ook niet in orde. Ik ben nog wel naar de verjaardag van mijn tante geweest, maar niet meer naar de verjaardag van mijn vriendin die het ook vandaag zou vieren...en ik had me er zo op verheugd! Ik stop met alles. Ik ben dik, heb te veel gegeten...ik wil niet meer. Ik wil niet meer! Ik ben zo gestresst. Examens zijn bijna, maar ik stop nog eerder met school. Ik ben gewoon ziek in mijn hoofd. Ik ben zo ongelukkig met mezelf en niemand die het lijkt te begrijpen...
Ik wil ook geen medicijnen meer! En al helemaal niks meer met de psychiatrie te maken hebben! Kutzooi! Aaaaah..ik voel me KUT!
Oud 22-10-2004, 20:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat was die droom fijn... Zo fijn... En zo levensecht.. En hij blijft maar door m'n hoofd spoken. Maar het blíjft een droom natuurlijk.
Oud 22-10-2004, 21:09
Verwijderd
Bwah. Ik ben over drie dagen jarig, maar wat kan het me eigenlijk schelen? Ik krijg geen kaartje en dat is niet omdat mensen wéten dat ik niet zoveel maal om kaartjes, maar gewoon omdat ze er niet aan denken, en bij anderen denk ik er wel altijd aan
Oud 22-10-2004, 21:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2004 @ 22:09 :
Bwah. Ik ben over drie dagen jarig, maar wat kan het me eigenlijk schelen? Ik krijg geen kaartje en dat is niet omdat mensen wéten dat ik niet zoveel maal om kaartjes, maar gewoon omdat ze er niet aan denken, en bij anderen denk ik er wel altijd aan
Als je je adres geeft, doe ik morgen een kaartje op de bus. .. Of wil je dat dan weer niet omdat je niet om kaartjes maalt.. hrm..

M'n hart luchten.. hm.. hij is zo lief Morgen toch maar eens informeren of de rest van m'n vakken eral zijn.
Oud 22-10-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 22-10-2004 @ 22:14 :
Als je je adres geeft, doe ik morgen een kaartje op de bus. .. Of wil je dat dan weer niet omdat je niet om kaartjes maalt.. hrm..
Haha, nee hoor, ik vind kaartjes wel leuk om te krijgen, erg leuk zelfs Ik hecht alleen niet zoveel waarde aan de gebeurtenis 'verjaardag' op zich, omdat ik het niet een prestatie vind dat ik alweer een jaar ouder ben...ik heb er immers niets voor hoeven doen, maar goed.

Het gaat er gewoon om dat ik ook een spontaan kaartje wil krijgen omdat mensen zich herinneren dat ik over een paar dagen jarig ben
Oud 22-10-2004, 21:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2004 @ 22:21 :
Haha, nee hoor, ik vind kaartjes wel leuk om te krijgen, erg leuk zelfs Ik hecht alleen niet zoveel waarde aan de gebeurtenis 'verjaardag' op zich, omdat ik het niet een prestatie vind dat ik alweer een jaar ouder ben...ik heb er immers niets voor hoeven doen, maar goed.

Het gaat er gewoon om dat ik ook een spontaan kaartje wil krijgen omdat mensen zich herinneren dat ik over een paar dagen jarig ben
Heh, nou ja.. in dat geval: als je het nu niet had gezegd, had ik er in geen levensdagen aan gedacht.. en terecht. (behalve op de dag zelf misschien om dat dat cijfertje onder je naam dan zo mooi rood kleurt )

En inderdaad.. de verjaardag zelf stelt weinig voor.. maar het is toch weer een goed excuus om gezellig te zijn met vrienden en kennisen en zo.
Oud 22-10-2004, 21:44
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
grl schreef op 22-10-2004 @ 22:24 :
Heh, nou ja.. in dat geval: als je het nu niet had gezegd, had ik er in geen levensdagen aan gedacht.. en terecht. (behalve op de dag zelf misschien om dat dat cijfertje onder je naam dan zo mooi rood kleurt )

En inderdaad.. de verjaardag zelf stelt weinig voor.. maar het is toch weer een goed excuus om gezellig te zijn met vrienden en kennisen en zo.
Zullen we een groen cijfertje invoeren een dag voor je verjaardag? Dan kun je tenminste nog een echt kaartje sturen.
Oud 22-10-2004, 21:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dreen schreef op 22-10-2004 @ 22:44 :
Zullen we een groen cijfertje invoeren een dag voor je verjaardag? Dan kun je tenminste nog een echt kaartje sturen.
Hm.. ja! *rent naar beleidszaken* Maar wat doen we dan met de adressen?

Bijv: Je kan als optie instellen dat je de dag voor je verjaardag groen wordt (ja ja, niet letterlijk, niet flauw gaan doen .. <- maar die is zelfs altijd groen, wat een ramp lijkt me dat.. anyway) en bij die optie hoort dat je adres dan voor 1 dag in je profiel te zien is.. of zo.

Hm.. dit gaat vast niet aanslaan he? Ik hoef m'n adres niet zo duidelijk op i-net eigenlijk

Nou ja.. maar het groen zijn vind ik wel een idee
Oud 22-10-2004, 22:00
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
grl schreef op 22-10-2004 @ 22:47 :
Hm.. ja! *rent naar beleidszaken* Maar wat doen we dan met de adressen?

Bijv: Je kan als optie instellen dat je de dag voor je verjaardag groen wordt (ja ja, niet letterlijk, niet flauw gaan doen .. <- maar die is zelfs altijd groen, wat een ramp lijkt me dat.. anyway) en bij die optie hoort dat je adres dan voor 1 dag in je profiel te zien is.. of zo.

Hm.. dit gaat vast niet aanslaan he? Ik hoef m'n adres niet zo duidelijk op i-net eigenlijk

Nou ja.. maar het groen zijn vind ik wel een idee
Dan stromen de kaartjes ineens binnen ja.
Nee, dat adressen hoeft voor mij niet zo. Maar we kunnen wel met z'n allen kaartjes gaan sturen naar nare man.
Oud 22-10-2004, 22:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
dreen schreef op 22-10-2004 @ 23:00 :
Dan stromen de kaartjes ineens binnen ja.
Nee, dat adressen hoeft voor mij niet zo. Maar we kunnen wel met z'n allen kaartjes gaan sturen naar nare man.
Heb jij z'n adres dan?
Oud 22-10-2004, 22:13
Verwijderd
En toen had ik het naast me neer gelegd. Het is beter zo. Ook voor mij
Oud 22-10-2004, 22:51
Violently Happy
Violently Happy is offline
Eindelijk kom ik aan. Na jaren me te dun voelen, voel ik me eindelijk een beetje goed. Het begint op te vallen, ik pas zelfs een broek niet meer .
Een paar fijne dagen achter de rug, ben wel moe...men raadde mij aan om naar de kinderafdeling te gaan, omdat ik geen normale broeken pas .
En oh, wat heb ik mijzelf net lekker volgevroten
Oud 23-10-2004, 00:19
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 22-10-2004 @ 23:03 :
Heb jij z'n adres dan?
Als het jou geef, zorg jij dan voor een sticky zodat iedereen het kan zien?
Oud 23-10-2004, 09:28
Verwijderd
Een tel met jou is mooier
Dan heel de eeuwigheid alleen
Dit is voor één seconde
Los zijn van de zwaartekracht

Ik voel me veilig bij je
Jouw armen om mijn middel

AAARGH! Momenteel doet ieder liedje me wel een beetje aan hem denken, en niet eens op de manier van liefde, maar pure vriendschap. Voor het eerst in mijn leven mis ik een vriend. Iemand die dicht bij me staat, en niet alleen op het gebied van liefde. Iemand waarbij ik het gevoel heb dat hij me begrijpt en verstaat zonder dat ik een woord zeg..

*sjucht*

Het wordt echt tijd voor vakantie, andere mannen enzo... Al is het maar een weekje...
Oud 23-10-2004, 10:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2004 @ 22:09 :
ik had een kaarjte gestuurd, want ik weet het...
Oud 23-10-2004, 11:02
ilse
ilse is offline
gister 42 euro aan fooien.. op een avond

mail nou is ff terug jij...
Oud 23-10-2004, 12:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-10-2004 @ 01:19 :
Als het jou geef, zorg jij dan voor een sticky zodat iedereen het kan zien?
Als een forumbaas mee wil werken krijg je een sticky..

.. en anders krijg je een topic met een slotje.
Oud 23-10-2004, 13:45
aboe
aboe is offline
Weet niet wat ik moet doen
Tis nog maar zaterdag
en maandag heb ik pas weer een gesprek
ben alleen thuis
ben bang voor wat er gaat komen
Wat nu?
Oud 23-10-2004, 14:26
metallica
metallica is offline
Bah, werkstuk maken. Vanaf morgenavond tot vrijdag avond geen internet Nog erger. Had mn oma maar internet
Oud 23-10-2004, 15:55
Verwijderd
Naar de huisarts geweest. die stelde voor om eens met een psycholoog te gaan praten. heb geen keuze denk ik. alsof ik het nog niet druk heb. sporten, muziek, fysio, dus laten we er nog maar wat bij doen. in december ga ik beslissen of ik door wil met mn studie. ik ga er nu al over nadenken. want als het verder gaat zoals t nu gaat, dan heeft het geen zin. mama vind het niet erg, een sabbatical nemen mag dus. als ik maar wel wat ga doen. werken of cursussen ofzo. als ik maar aan mezelf ga werken. ik moet zoeken naar een nieuw baantje, vrees ik. want ik wil wel graag inkomen houden. nu heb ik nog even een buffer, maar dat blijft ook niet eeuwig natuurlijk. nu moet ik eigenlijk nog heel wat doen voor school, maar het wil gewoon niet lukken. bah.

I just don't know what to do with myself...
Oud 23-10-2004, 17:11
Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik heb helemaal niks aan mijn huiswerk gedaan...
En ik vrees dat er morgen ook niks van komt. Ik heb gewoon teveel aan mijn hoofd. Kijk overal tegenop en ben gestresst. Morgen ga ik gewoon ff lekker lang sporten. Dat is het enige waar ik nog écht naar uitkijk.
Over 2 weken ben ik jarig. Ik denk dat ik het niet ga vieren. Dat is dan al de tweede verjaardag die ik niet vier... Vorig jaar rond deze tijd was ik namelijk opgenomen. Ik kreeg toen wel allemaal verjaardagskaartjes.
Ik voel me dik. Best veel gegeten... (4 boterhammen met sandwichspread, 1 appel, 3 rauwe wortels, hutspot met vlees) en niet gesport omdat ik me ziek, zwak en misselijk voelde... Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen!
Oud 23-10-2004, 17:27
Balance
Balance is offline
*blij*
Gister een tentamen gemaakt van een moeilijk en saai vak. Zag er tegenop en dacht dat ik hem heel slecht ging maken (nogmaals: moeilijk vak).
Net m'n antwoorden nagekeken die op internet zijn gezet: 36 van de 50 goed!!
Oud 23-10-2004, 18:54
Verwijderd
Oud 23-10-2004, 19:13
waves
waves is offline
jij bent lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeef!!!
Oud 23-10-2004, 19:51
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vanavond naar de vrienden.
Oud 23-10-2004, 19:53
Miracle
Miracle is offline
Ik wil slapen, héél lang. En, en, en...

Regels voor berichten