Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2004, 22:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat een lieve meid. En wat past ze goed bij hem.

Maar wat kreeg ik een verlangen naar m'n ex toen ik die twee zo samen tegen mekaar op de bank zag liggen.

Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 11:47.
Advertentie
Oud 23-10-2004, 23:06
el manuel
el manuel is offline
de rocky 4 soundtrack verwoord het het beste, there is no easy way out.
Oud 23-10-2004, 23:14
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Alles gaat fout.
Oud 23-10-2004, 23:23
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Magic_STAR schreef op 23-10-2004 @ 18:11 :
Ik heb helemaal niks aan mijn huiswerk gedaan...
En ik vrees dat er morgen ook niks van komt. Ik heb gewoon teveel aan mijn hoofd. Kijk overal tegenop en ben gestresst. Morgen ga ik gewoon ff lekker lang sporten. Dat is het enige waar ik nog écht naar uitkijk.
Over 2 weken ben ik jarig. Ik denk dat ik het niet ga vieren. Dat is dan al de tweede verjaardag die ik niet vier... Vorig jaar rond deze tijd was ik namelijk opgenomen. Ik kreeg toen wel allemaal verjaardagskaartjes.
Ik voel me dik. Best veel gegeten... (4 boterhammen met sandwichspread, 1 appel, 3 rauwe wortels, hutspot met vlees) en niet gesport omdat ik me ziek, zwak en misselijk voelde... Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen!
Wat goed dat je -ondanks het strijden en het er moeilijk mee hebben-het toch een positieve draai geeft naar morgen! Echt

En ik heb ook weinig gedaan aan school*geeft zichzelf een schop*. Ik moet moet moet morgen echt goed aan de slag, anders komt het never nooit (op tijd) af(het is al niet op tijd). Maar mezelf ook rustpauzes gunnen; vrienden?, film?.

Ik kijk er zooooooooooo naar uit dat ik mijn gehele stagejaar heb gehaald en verder kan werken aan m'n laatste jaar en daarna wat (kan) gaan werken.(zonder stomme dingen als supervisie en verslagen maken en alles op tijd en bleghhhhhh!)

Zo, en nu ga ik slapen en wens iedereen een goede nachtrust en een positieve nieuwe dag morgen met veel positieve stappen.(hoe klein ze ook moge zijn)
Oud 23-10-2004, 23:32
Nona
Nona is offline
Hmpf, toch terugval. Geen concentratie, slecht slapen, huibuien, depressieve stemming... Het valt op zich wel mee, er is mee te leven. Maar op het moment dat het even erger wordt is alles zo uitzichtloos... Nou ja, gisteren aan mijn vriend verteld wat er aan de hand was. Eigenlijk wil ik hem er niet te veel mee belasten, maar hij was heel lief. Vroeg me om de zoveel tijd hoe ik me voelde en was heel knuffelbaar (maar dat is hij meestal wel). Ik ben zo blij dat ik hem heb, voel me echt beter bij hem.
En vanmorgen was ik zo moe... Heb hem naar het station gebracht en ben terug naar bed gegaan. Heb gewoon tot twee uur geslapen!!! Nou ja, blijkbaar was het nodig, ik heb ook de hele nacht onrustig geslapen en liggen praten en woelen...

Hmmm...
Oud 23-10-2004, 23:34
Verwijderd
Ik wil schreeuwen, wegrennen...ja, nu ben ik echt bang
Oud 23-10-2004, 23:36
Nona
Nona is offline
Citaat:
Guusie schreef op 24-10-2004 @ 00:34 :
Ik wil schreeuwen, wegrennen...ja, nu ben ik echt bang
({)(}) Tisser dan?
Oud 24-10-2004, 02:34
Fade of Light
Fade of Light is offline
Holy fuck wat een gezweef...sterk spul he..lol
Oud 24-10-2004, 09:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-10-2004 @ 23:52 :
Wat een lieve meid. En wat past ze goed bij hem.

Maar wat kreeg ik een verlangen naar m'n ex toen ik doe twee zo samen tegen mekaar op de bank zag liggen.
Waarom pijnig je jezelf steeds door ze telkens op te zoeken samen? Waarom neem je niet wat afstand van haar totdat je geen gevoelens meer voor haar hebt zodat je echt en oprecht vriendschap kunt aangaan?
Oud 24-10-2004, 10:11
Gothic
Gothic is offline
Bah ik ben moe en voel me niet lekker en ben verdrietig en weet niet waarom . Ik zou naar m'n vriend familiereunie gaan, maar voel me niet lekker... ik wil het liefst gewoon huilen, slapen en als ik wakker word wil ik weer uitgerust zijn en energie hebben en dat m'n essay klaar is...

M'n verjaardag gister was gezellig en wel leuk. Aantal mensen zijn gelukkig gekomen, die andere, tja pech...

heb een Robbie Williams kalender gekregen ...
Oud 24-10-2004, 10:48
Verwijderd
leuk leuk leuk
Oud 24-10-2004, 10:54
Mennuz
Mennuz is offline
Ik schijt bananen voor haar reactie, whoehoe
Oud 24-10-2004, 11:13
metallica
metallica is offline
I'm not an addict, maybe that's a lie....

Ik heb er gewoon geen zin meer in. het enige dat ik op het moment echt goed kan is in m'n bed liggen en dromen. Bah, ik haat de realiteit....
Oud 24-10-2004, 11:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-10-2004 @ 10:27 :
Waarom pijnig je jezelf steeds door ze telkens op te zoeken samen? Waarom neem je niet wat afstand van haar totdat je geen gevoelens meer voor haar hebt zodat je echt en oprecht vriendschap kunt aangaan?
Hmm, volgens mij begreep je me verkeerd. Die 'lieve meid' waarover ik het had is niet m'n ex, maar een héél goede vriendin van me (waar ik verder geen gevoelens voor heb). Ik was gisteravond bij haar en haar vriendje (ook een vriend van me) op bezoek. En toen ik die twee samen op de bank zag liggen, voelde ikzelf even een leegte.
Oud 24-10-2004, 12:51
Lorelei
Lorelei is offline
Ik kom er wel! Vrijstelling van de leerplicht heb ik binnen. Aardige mevrouw. M'n thuisstudie boeken voor bio1,2 ook. Volgende week maar eens bellen of ze al meer vakken hebben. Evt. dit jaar nog 1 examen doen.. en anders volgend jaar 3. Met een beetje geluk ben ik op m'n 19e dan klaar. Dat is maar 1 jaar later (door die kutschool die het zogenaamd niet mocht van de inspectie maar waarvan later bleek dat de inspectie er helemaal niets mee te maken had.. kan me er nog aan ergeren..). En dan.. ja dan. Toch een volledig diploma halen in de anderhalf jaar die ik over heb? Alvast wat colleges gaan volgen? Dispensatie aanvragen voor de 21-jaarsgrens van het toelatingsexamen? Ach.. dat zien we dan wel weer. Maar ik kom er sowieso wel!
Oud 24-10-2004, 12:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Shit, over 2 weken frans repetitie, 35 bladzijden woordjes. Ken er nog bijna geen 1... krijg ze niet in m'n hoofd. Ik vind ze allemaal zo op elkaar lijken... Meeh.
Heb wel trouw elke week kaartjes zitten maken, en heb ze nu verdeeld per werkwoord, zelfstandig naamwoord, etre-woorden, faire-woorden, se-woorde, de-woorden en woorden die niet in een hokje passen. Misschien lukt het...
Oud 24-10-2004, 12:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-10-2004 @ 13:56 :
Shit, over 2 weken frans repetitie, 35 bladzijden woordjes. Ken er nog bijna geen 1... krijg ze niet in m'n hoofd. Ik vind ze allemaal zo op elkaar lijken... Meeh.
Heb wel trouw elke week kaartjes zitten maken, en heb ze nu verdeeld per werkwoord, zelfstandig naamwoord, etre-woorden, faire-woorden, se-woorde, de-woorden en woorden die niet in een hokje passen. Misschien lukt het...
Wauw.. ik hield dat nooit langer dan 15 woorden vol
Oud 24-10-2004, 12:59
metallica
metallica is offline
Tot vrijdag allemaal....
Oud 24-10-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-10-2004 @ 12:46 :
Hmm, volgens mij begreep je me verkeerd. Die 'lieve meid' waarover ik het had is niet m'n ex, maar een héél goede vriendin van me (waar ik verder geen gevoelens voor heb). Ik was gisteravond bij haar en haar vriendje (ook een vriend van me) op bezoek. En toen ik die twee samen op de bank zag liggen, voelde ikzelf even een leegte.
zulke dingen kunnen zo gemeen zijn he? maar ja, je kunt ze het moeilijk verbieden
Oud 24-10-2004, 13:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
grl schreef op 24-10-2004 @ 13:59 :
Wauw.. ik hield dat nooit langer dan 15 woorden vol
Elke bladzijde 15 woordjes. Met van die ****zinnetjes.

Grrrrrrrrrrr.
Oud 24-10-2004, 13:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-10-2004 @ 14:27 :
Elke bladzijde 15 woordjes. Met van die ****zinnetjes.

Grrrrrrrrrrr.
't Lukt je wel. Met zulke voorbereidingen! Je zal zien hoeveel je er eigenlijk wel van weet.
Oud 24-10-2004, 15:33
Dolores
Dolores is offline
Waarom voel ik me nou zo alleen.. Zo stom, ik heb de laatste hartstikke vaak ruzie met m'n ouders en zou ik willen dat ik op kamers zat of dat ze een paar weken op vakantie zouden gaan ofzo, en nu zijn ze weg en mis ik ze. Ik wil ze helemaal niet missen, en ik wil ook niet dat ze om de dag ofzo naar huis bellen. En dat doen ze dus wel, maar dan word ik alleen maar weer boos op ze omdat ik vind dat ze me teveel controleren.. terwijl ik eigenlijk zou willen dat ze gewoon thuis zouden zijn.
Oud 24-10-2004, 16:32
Sterretje*
Sterretje* is offline
Ik zit hier nu angstig te zijn. Vandaag is de laatste dag van de herfstvakantie, morgen dus weer naar school... maar ga ik wel? Ik weet niet meer wat ik wil of wat ik moet doen. Ik voel me niet goed. Ik ben bang... over 2 weken Schoolexamens en ik kan het niet. Deze hele week heb ik niks aan mijn huiswerk gedaan. Ik kijk er zo tegenop! Het is te moeilijk, ik kan het niet, wat doe ik op het vwo??? Ik snap het wel áls ik eenmaal begin, maar.. zucht... die toetsen, ik heb faalangst!!!
Nu heb ik me opgegeven voor een faalangsttraining, maar daar heb ik nog niks over gehoord.
Daarnaast heb ik psychische problemen en alles word me momenteel te veel. Ik weet het niet meer...
Dit is mijn laatste kans om mijn vwo-diploma te halen. Ik zit op het Volwassenonderwijs, nadat ik 1 keer in vwo5 ben blijven zitten en het jaar daarop opgenomen werd en niet naar school ben geweest.
Adem in, adem uit...
Mijn hele toekomst gaat naar de knoppen!
Ik weet het niet meer...
Oud 24-10-2004, 17:05
Verwijderd
*lucht*
Oud 24-10-2004, 18:39
nicklesswarior
nicklesswarior is offline
okay komt ie
==>

Ik heb al 1,5jr een lieve vriend, hij is 21 en ik 17. Dit jaar ga ik mijn examen (proberen) te halen, hij doet Pabo 3e jaar in Uterecht. Ik wil volgend jaar Rechten gaan studeren in Uterecht. We hebben allemaal dingen voor onze uitzet gekocht en we zijn al opzoek naar een huurflat (staan al een jaar ingeschreven)
We hebben echt het idee dat we de ware voor elkaar zijn, we zijn echt soulmates en vullen elkaar heel goed aan.
Toen ik hem leerde kennen ging het bij mij thuis heel erg slecht, mijn vader haat mij en mijn ouders zaten heel dicht tegen een scheiding aan. Zelf had ik een onwijs groot minderwaardigheidscomplex, en vond mezelf heel lelijk en dacht dat ik niets kon. Nou kon ik toen al goed relativeren en vond dat ik me niet moest aanstellen en dat het wel meeviel enz enz. Mijn vriend heeft me in een jaar tijd uit mijn complex gehaald, ik voel me nu mooi en sexy, zie het leven helemaal zitten en zo gedraag ik me ook. Alles gaat goed.
Dat is dus ook het probleem. Ik hou nog steeds van hem, maar wil ook vooral genieten van mijn jeugd, en met meerdere jongens flirten en doen. Ik mag van hem flirten omdat hij weet dat ik dit min of meer nodig heb, maar als ik het doe word hij chagrijnig omdat hij heel jaloers is. Ik heb het flirten nodig om voor mezelf denk ik te bewijzen dat ik écht leuk ben en dat ik écht iemand ben geworden, en ik vind het ook gewoon leuk. Ik heb het idee dat ik mijn jeugd, door mijn hele toekomst al geplant te hebben, nu aan het vergooien ben.
Ik wil mijn vriend niet kwijt want ik hou van hem en zoals ik al zei, ik denk dat hij de ware voor mij is, maar ik wil ook een 'normaal' leven hebben en gewoon kunnen flirten en zoenen en doen met wie IK wil.
Iemand tips voor mij??? Mail sturen mag ook

Kuz Nickless
Oud 24-10-2004, 18:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nicklesswarior schreef op 24-10-2004 @ 19:39 :
Iemand tips voor mij???
Kiezen. Of een relatie of zoenen en flirten met wie je wil..

Daarnaast denk ik niet dat je geen minderwaardigheidscomplex meer hebt. Als jij flirten nodig hebt of je vriend nodig hebt om je goed te voelen, is het misschien beter om het uit te maken, zorgen dat je alleen met je zelf gelukkig kunt zijn en dan over een tijdje weer eens verder te kijken. Je bent te jong om nu al de ware te hebben... ga eerst eens leven en als jullie echt bij elkaar horen, komen jullie vast wel weer bij elkaar uiteindelijk...
Oud 24-10-2004, 18:47
nicklesswarior
nicklesswarior is offline
het is niet echt zo dat ik flirten nodig heb om me goed te voelen, ik vind het gewoon heel erg leuk en ik ga me er inderdaad ook wel goed door voelen, maar dat is niet het belangrijkste.
Misschien ook wel.
Het gaat er in ieder geval om dat ik mijn vriend niet kwijt wil, maar eigenlijk ook nog niet 'vast' wil zitten
Oud 24-10-2004, 18:59
Quiana
Quiana is offline
Brr - intussen ben ik zo opgefokt van de ruzie hier (en het feit
dat mijn broer NOG STEEDS hier is en ik dus geen eigen kamer
heb), dat ik gewoon zit te trillen en nauwelijks meer kan typen...

Ademenademenademen -

Zometeen lekker met m'n zusje Titanic kijken, eindelijk weer in
een 'echt' bed slapen.

En morgen - nouja. Ik heb mezelf er inmiddels van overtuigd
dat ik er zelf bij ben en ik dus ook zelf aan kan geven wat ik
wel en niet kan en wil. (maardanmoetjedatookweldoenkim!)
Oud 24-10-2004, 19:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Er mag hierna toch weer een steekwoordentopic worden geopend? Als deze vol is?
Oud 24-10-2004, 19:04
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 24-10-2004 @ 20:01 :
Er mag hierna toch weer een steekwoordentopic worden geopend? Als deze vol is?
Ja.
Oud 24-10-2004, 19:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Quiana schreef op 24-10-2004 @ 20:04 :
Ja.
*post topic vol*

Succes morgen meisje. (f)
Oud 24-10-2004, 19:29
Lorelei
Lorelei is offline
Bluh
Oud 24-10-2004, 19:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Quiana schreef op 24-10-2004 @ 20:04 :
Ja.
Whiej, dat vind ik echt 'leuk'.
Oud 24-10-2004, 21:41
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 24-10-2004 @ 14:16 :
zulke dingen kunnen zo gemeen zijn he? maar ja, je kunt ze het moeilijk verbieden
Zou ik ook niet willen.

*Het sombere zondagavond-gevoel*
Oud 24-10-2004, 22:20
El Kim
El Kim is offline
Verdomd graf tyfus openbaar vervoer!!
Oud 24-10-2004, 22:45
Marcade
Marcade is offline
Serieus Quiana Kim; het is superfrustrerend een lang antwoord te typen op je PM, om hem vervolgens dan kwijt te raken omdat je je PM box niet leeg wilt maken. Dat gebeurt me zo vaak bij jou; het is echt super irritant. Als je dingen wilt bewaren; stop ze in een Word document oid. *gefrustreerd dat hij z'n bericht kwijt is geraakt*
Oud 24-10-2004, 22:46
Verwijderd
Als je een lang stuk typt: altijd ff snel Ctrl+C'en voordat je het verstuurt.
Oud 24-10-2004, 22:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2004 @ 23:46 :
Als je een lang stuk typt: altijd ff snel Ctrl+C'en voordat je het verstuurt.
Jij hebt vast ook slechte ervaringen met dingen kwijt raken, niet?
Oud 24-10-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 24-10-2004 @ 23:50 :
Jij hebt vast ook slechte ervaringen met dingen kwijt raken, niet?
Goede god, hoe frustrerend is dat, als je echt een paginalange post typt als reactie op een serieus subforum, en je krijgt ineens na het versturen 'The page cannot be displayed'
Oud 24-10-2004, 22:52
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2004 @ 23:51 :
Goede god, hoe frustrerend is dat, als je echt een paginalange post typt als reactie op een serieus subforum, en je krijgt ineens na het versturen 'The page cannot be displayed'
Uhuh, dat heb ik ook vaak genoeg gehad om nu alles te kopieren voor ik er iets mee doe.
Oud 24-10-2004, 22:55
Verwijderd
Heel vaak vergeet ik het nog, en dan selecteer ik het ff snel terwijl dat balkje onderin al loopt
Oud 24-10-2004, 22:56
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-10-2004 @ 23:55 :
Heel vaak vergeet ik het nog, en dan selecteer ik het ff snel terwijl dat balkje onderin al loopt
Ook dat herken ik.. en als ik dan niet snel genoeg ben zit ik te stressen of het wel goed zal gaan
Oud 24-10-2004, 22:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dit keer was ik 't dus ook vergeten. Ik dacht, ff snel nog een berichtje versturen voor 't slapen gaan.
Oud 24-10-2004, 23:35
Verwijderd
Ik mis alles zo. Háár en alles wat erbij hoort.
Oud 24-10-2004, 23:44
moon
moon is offline
Ik ben de aller gelukkigste persoon die er op deze wereld rond loopt Als er engelen bestaan, dan hebben zij me deze jongen cadeau gedaan. Wie had ooit verwacht dat het leven ook nog zo mooi kon zijn!!
Oud 25-10-2004, 06:32
Miracle
Miracle is offline
Ja, en toen...
Ik ga dit echt niet volhouden. Ik ben zoo moe en zo... sja.

Wat moet ik nou...

Laatst gewijzigd op 25-10-2004 om 06:36.
Oud 25-10-2004, 06:43
zus
zus is offline
Citaat:
gefeliciteerd

Woensdag is het zo ver..mentorgesprek, ben zenuwachtig..
Oud 25-10-2004, 07:47
Verwijderd
Gefeliciteerd nare man!

Voel me raar.
Het is uit tussen mijn zusje en dr vriendje (naja, nu ex)... omdat hun relatie wel een beetje op die van mij en mn ex lijkt komt toch een en ander weer boven. Dat weet ik nu mooi weg te stoppen maar gisteren vond ik dat heel moeilijk.

Gisteren en eergisteren was echt super. Heb genoten. Heb weer even mogen genieten van het hand in hand lopen, het lief zijn tegen iemand en dat je dat ook ontvangt, kusjes geven, naast iemand wakker worden die je lief vindt en knuffelen op een andere manier dan als met een gewone vriend....
Oud 25-10-2004, 08:42
marrel
marrel is offline
echt een GEWELDIG begin van de dag/vakantie eerlijk waar NIET DUS gvd
altijd het zelfde gezijk, meten schreeuwen en zijken, k ben het zat
Oud 25-10-2004, 09:03
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-10-2004 @ 23:45 :
Serieus Quiana Kim; het is superfrustrerend een lang antwoord te typen op je PM, om hem vervolgens dan kwijt te raken omdat je je PM box niet leeg wilt maken. Dat gebeurt me zo vaak bij jou; het is echt super irritant. Als je dingen wilt bewaren; stop ze in een Word document oid. *gefrustreerd dat hij z'n bericht kwijt is geraakt*
Volgens mij onthoudt Opera ook de inhoud van zo'm veld als je vorige doet
Maar t is idd vervelend *had dat laatst ook op deze (IE-)pc*

Hmmnog even een dagje flink studeren...morgen weer in de trein...nouja dan kan ik ook nog wel studeren natuurlijk
Zal ik nog even langs de boekwinkel gaan? (heb nog n boekenbon)...maarja ik heb al zoveel boeken...en dan overwegen mn ouders nog om misschien eens kleiner te gaan wonen dat mag voorlopig niet hoor...dan kan ik mn boeken niet kwijt

Owja...Nare man, Gefeliciteerd

Regels voor berichten