Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb ook weinig gedaan aan school*geeft zichzelf een schop*. Ik moet moet moet morgen echt goed aan de slag, anders komt het never nooit (op tijd) af(het is al niet op tijd). Maar mezelf ook rustpauzes gunnen; vrienden?, film?. Ik kijk er zooooooooooo naar uit dat ik mijn gehele stagejaar heb gehaald en verder kan werken aan m'n laatste jaar en daarna wat (kan) gaan werken.(zonder stomme dingen als supervisie en verslagen maken en alles op tijd en bleghhhhhh!) Zo, en nu ga ik slapen en wens iedereen een goede nachtrust en een positieve nieuwe dag morgen met veel positieve stappen.(hoe klein ze ook moge zijn) ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Grrrrrrrrrrr. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast denk ik niet dat je geen minderwaardigheidscomplex meer hebt. Als jij flirten nodig hebt of je vriend nodig hebt om je goed te voelen, is het misschien beter om het uit te maken, zorgen dat je alleen met je zelf gelukkig kunt zijn en dan over een tijdje weer eens verder te kijken. Je bent te jong om nu al de ware te hebben... ga eerst eens leven en als jullie echt bij elkaar horen, komen jullie vast wel weer bij elkaar uiteindelijk...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *Het sombere zondagavond-gevoel* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Woensdag is het zo ver..mentorgesprek, ben zenuwachtig.. ![]()
||
Citaat:
![]() Maar t is idd vervelend *had dat laatst ook op deze (IE-)pc* Hmmnog even een dagje flink studeren...morgen weer in de trein...nouja dan kan ik ook nog wel studeren natuurlijk ![]() Zal ik nog even langs de boekwinkel gaan? (heb nog n boekenbon)...maarja ik heb al zoveel boeken...en dan overwegen mn ouders nog om misschien eens kleiner te gaan wonen ![]() ![]() ![]() Owja...Nare man, Gefeliciteerd ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Verhalen & Gedichten |