Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Btw ze haat cradle. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
'Sentimenteel gedoe', zoals jij het noemt: absoluut!
![]() |
![]() |
|
Sorry hoor, maar ik geef mijn vriend echt niet allemaal van die onoriginele romantische shit. Dat zou ik zelf ook niet willen krijgen. Mijn vriend krijgt meestal wel iets naar zijn eigen smaak. Boxer shorts van Bjorn borg, spel wat ie graag wou hebben, oordopjes voor zijn ipod, playstation 2 enz. O ja en een romantisch weekendje heeft ie ook wel gekregen, das dan ook t enige, ik ga geen tekeningen voor hem maken...
![]() |
![]() |
||
Citaat:
schijt je geld ofzo ![]() ik geef mn vriend bijna nooit cadeautjes ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien vind ik het veel leuker om iets te geven wat hij écht leuk vindt. Tekeningen vind ik maar zoetsappig... ![]() |
![]() |
|
Leukste cadeaus...
flesje wijn concertticket -> liefst voor iets dat ik nog niet ken, wat niet te ver weg is, en wat wel goed is) theaterticket -> valt me vaak ook wel mee leuk t-shirt cd'tje wordt vaak ook door beiden geapprecieerd (ook al krijg ik die al genoeg op mijn werk) Een luchtdoop heb ik ook al eens cadeau gedaan (omdat ik daar toevallig nog een ticketje voor had) en dat viel ontzettend in de smaak. Een etentje waarvoor ik zowat de rest van de dag achter het fornuis had gestaan werd ook met veel plezier en smaak ontvangen. Met een GSM of zo moet ze me echt niet afkomen. Die zal ik me wel zelf kopen, als ik er een zou moeten hebben. Een DVD-speler heb ik niet, maar video's ga ik liever huren. Aan de (economische) waarde van een cadeau hecht ik weinig belang. Het is puur toeval wat ik leuker zou vinden. En van die emotioneel belangrijke cadeaus krijg ik liefst gewoon, tussendoor, zonder aanleiding. |
![]() |
|
hmm, ik zou gewoon blij zijn dat ik een ontsettend lieve vriendin heb waarvan ik mag houden
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
sentimentele dingen geven inderdaad veel meer waarde bij de mens dan prutdingen, ook al zijn die prutdingen exclusief en prijzig. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zwakbegaafden mogen geen kinderen krijgen? henkharry09 | 45 | 19-06-2015 11:03 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 deel 2 Orsino* | 423 | 26-07-2008 09:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Algemene schoolzaken |
klas(sen) overslaan Verwijderd | 58 | 21-08-2003 10:55 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. kaleidoscope | 454 | 23-05-2002 18:14 |