Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2005, 14:17
McMotion
McMotion is offline
hoe moeten we blij zijn dat er een oplossing is gevonden als we niet weten welke oplossing het is?
Oud 29-01-2005, 14:18
Rieno
Rieno is offline
hehe, omdat we het leuk vinden om jullie nog even in spanning te laten
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:20
Roxy
Roxy is offline
*tromgeroffel*

Zo na een twee maanden intern discussieren over allerlei zaken die te maken hebben met dit topic is er eindelijk een oplossing gekomen.

We hebben besloten om bij het huidige muziekforum een subforum aan te maken. In dit nieuwe subforum zullen allerlei zaken omtrent eigen bandjes besproken worden. Hierbij kun je denken aan 'bandleden gezocht', maar ook aan 'check onze nieuwe mp3' en concerten van je eigen bands kunnen op dit subfora besproken worden. Welke onderwerpen er allemaal precies op komen zal de praktijk wel uitwijzen.

Natuurlijk hebben de forumbazen van muziek ten alle tijden het recht om topics van muziek naar het subforum te verplaatsen en andersom. En zal de het subforum na een paar maanden door ons geevalueerd worden. Als we merken dat dit ook niet loopt en totaal geen effect heeft dan zullen we weer wat nieuws moeten verzinnen.

Het subforum is er zoals je ziet nog niet en een van de redenen daarvoor is dat we nog geen naam hebben bedacht. Deze naam moet duidelijkheid bieden aan leden die niet regelmatig op muziek komen en allesomvattend zijn voor de onderwerpen die op het mooie nieuwe subforum komen te staan. Aangezien het huidige muziekforumbazenteam verre van creatief is willen we hierbij de hulp van de leden van muziek inschakelen. Op muziek zal ik zometeen een sticky topic openen waarin jullie je ideeen hierover kunnen geven. Deze ideeen zullen intern besproken worden en dan zullen we de leukste kiezen natuurlijk.

Wij hopen allemaal dat dit heel erg leuk gaat worden en dat op deze manier de juiste mensen voor de juiste dingen bereikt worden en dat de topics toch de aandacht krijgen die ze verdienen.
Oud 29-01-2005, 19:39
McMotion
McMotion is offline
ik ben benieuwd ik denk dat het een goeie oplossing is... ik blijf er wel bij dat ik denk dat leden wat meer verantwoordelijkheid gegeven moet worden.. als er meerdere fora zijn waar een topic zou passen dan moet je aan de leden overlaten waar ze hem neerzetten, aangezien die vaak beter weten waar een topic hoort (omdat ze over het algemeen meer into het onderwerp van hun topic zijn dan de forumbazen.. die zijn nou eenmaal niet alwetend) en ik denk ook dat leden minder zullen klagen en zeuren als je ze keuzes en verantwoordelijkheid geeft
Oud 29-01-2005, 19:41
Roxy
Roxy is offline
Hier kunnen de ideeen gepost worden.
Oud 29-01-2005, 20:04
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
McMotion schreef op 29-01-2005 @ 20:39 :
ik ben benieuwd ik denk dat het een goeie oplossing is... ik blijf er wel bij dat ik denk dat leden wat meer verantwoordelijkheid gegeven moet worden.. als er meerdere fora zijn waar een topic zou passen dan moet je aan de leden overlaten waar ze hem neerzetten, aangezien die vaak beter weten waar een topic hoort (omdat ze over het algemeen meer into het onderwerp van hun topic zijn dan de forumbazen.. die zijn nou eenmaal niet alwetend) en ik denk ook dat leden minder zullen klagen en zeuren als je ze keuzes en verantwoordelijkheid geeft
Ja, maar aan de andere kant moet je wel consequent zijn vind ik. Dat niet de ene op het ene subforum topics gaat openen en iemand anders op een ander subforum. Dan verlies je namelijk het overzicht.
Oud 29-01-2005, 23:21
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 29-01-2005 @ 21:04 :
overzicht.
welk overzicht?

dat je weet waar alle eigen MP3tjes-topics staan? dat weet je dan ook.. artistiek, het nieuwe muziek subforum.. misschien nog een ander forum

dat je weet welke eigen MP3tjes-topics er uberhaupt zijn? dat weet je nu ook niet
Oud 29-01-2005, 23:43
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk dat het overdreven is om voor zoiets een compleet subforum te openen. Ikzelf kom bijna nooit op fora die minder actief zijn en heb er ook een hekel aan als ik die zou moeten checken.

Maar dit heb ik al allemaal een keer gezegd...
Oud 30-01-2005, 13:13
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
McMotion schreef op 30-01-2005 @ 00:21 :
welk overzicht?

dat je weet waar alle eigen MP3tjes-topics staan? dat weet je dan ook.. artistiek, het nieuwe muziek subforum.. misschien nog een ander forum

dat je weet welke eigen MP3tjes-topics er uberhaupt zijn? dat weet je nu ook niet
Het is de bedoeling dat eigen nummers ook naar dat nieuwe subforum gaan. Net als alle bandledengezocht topics. We houden dat soort dingen daat dus centraal en niet meer op Art of CG.
Oud 30-01-2005, 21:24
McMotion
McMotion is offline
dan blijf je altijd gezeik houden.. waarom mogen leden dat niet zelf bepalen

waar ligt de grens? band MP3 - rap MP3 - spoken word MP3 - eigen gedicht MP3... waarom wordt er toch zo moeilijk gedaan... ongelofelijk wanneer dringt nou eens in jullie botte koppen door dat er niet zoveel moet worden gemierenneukt
Oud 30-01-2005, 21:36
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
McMotion schreef op 30-01-2005 @ 22:24 :
dan blijf je altijd gezeik houden.. waarom mogen leden dat niet zelf bepalen

waar ligt de grens? band MP3 - rap MP3 - spoken word MP3 - eigen gedicht MP3... waarom wordt er toch zo moeilijk gedaan... ongelofelijk wanneer dringt nou eens in jullie botte koppen door dat er niet zoveel moet worden gemierenneukt
Hoezo blijf je dan altijd gezeik houden? Ik denk juist dat er minder gezeik komt als het op 1 plaats staat. Imo veel duidelijker, maar dan moet je wel consequent zijn, dan ook echt alles daar. Als je het op verschillende plaatsen toelaat dan schiet je er niks mee op.
Het waren jullie die toch klaagden dat je op CG niks met bandleden kan? Nu is er een oplossing in de zin van op muziek, maar in een apart subforum voor eigen bandjes is het nog niet goed.
Oud 31-01-2005, 19:38
Gimme more beer
Ik denk nogmaals dat dit geen goede zaak is. Een centraal topic, okee, maar een compleet subforum...
Oud 02-02-2005, 16:55
Verwijderd
Anders zeik je gewoon even. Mensenlief. Als jullie toch niets te mauwen hebben, jullie lijken mijn vader wel.

Roxy en ik hebben er zin in en we hebben een oplossing voor jullie bandleden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 22:09
Gimme more beer
Citaat:
Mutant schreef op 02-02-2005 @ 17:55 :
Anders zeik je gewoon even. Mensenlief. Als jullie toch niets te mauwen hebben, jullie lijken mijn vader wel.

Lol, zegt de woordvoerder van het zeikteam
Oud 02-02-2005, 23:53
Roxy
Roxy is offline
nou zeg wij zijn geen zeikteam.
Oud 03-02-2005, 00:26
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Roxy schreef op 03-02-2005 @ 00:53 :
nee verdorie!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 03-02-2005 @ 00:53 :
volgens mij had hij het over zichzelf ^^.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 16:34
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2005 @ 20:38 :
Ik denk nogmaals dat dit geen goede zaak is. Een centraal topic, okee, maar een compleet subforum...
boeienT
dan post je er niet toch ? en ls het toaal geen succes word kan je hem altijd afschaffen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:55
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-02-2005 @ 17:55 :
onze bandleden? jij bent er ook zo eentje die denkt dat dit nog over mijn band gaat? even voor de duidelijkheid.. we hebben al LANG een nieuwe saxofonist
Oud 05-02-2005, 21:31
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef op 04-02-2005 @ 20:55 :
onze bandleden? jij bent er ook zo eentje die denkt dat dit nog over mijn band gaat? even voor de duidelijkheid.. we hebben al LANG een nieuwe saxofonist
Leuk voor je, maar ik had het in het algemeen over alle bandleden onder de leden .
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 23:12
Donni Darko
Donni Darko is offline
Citaat:
McMotion schreef op 12-12-2004 @ 23:01 :
waarom?? wat is je reden om dit soort topics niet op muziek mogen staan? en niet weer zeggen "omdat het daar hoort" want dan heb je het over het huidige beleid, en niet over hoe het zou kunnen zijn

je kunt zelf toch ook wel inzien dat de mensen die we zoeken op het muziekforum zitten en niet op contact gezocht? we zijn NIET op zoek naar contactgestoorde kinderen die op zoek zijn naar een vriendje/vriendinnetje maar we zijn op zoek naar een bandlid! vertel me alsjeblieft wie er profijt heeft van dat ene kutregeltje (en de meeste van al jullie andere zwakzinnige kutregeltjes)

-> volgens mij NIEMAND, en als je er nu ineens wel een reden voor hebt... zeg het me alsjeblieft

ohja en ga toch weg met je "helaas" want het boeit je geen flikker

geweldig je bent te goed voor deze wereld
Helaas
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 22:30
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Donni Darko schreef op 06-02-2005 @ 00:12 :
Helaas
hahaa! én je naam is verkeerd geschreven
Oud 09-02-2005, 20:01
Gimme more beer
Citaat:
professor2 schreef op 03-02-2005 @ 17:34 :
boeienT
dan post je er niet toch ? en ls het toaal geen succes word kan je hem altijd afschaffen
Onoverzichtelijkheid en warrigheid lijkt me niet bevorderend voor de kwaliteit van een forum. Het ging hier alleen om het wel of net wijzigen van een simpele regel. Een compleet subforum voor een onderwerp waar nog niet eens 2 posts per dag over geplaatst worden, lijkt me zeer overbodig.

Overigens is het zeikteam niet voorgezeten door mij, noch voer ik woord in naam van of binnen een dergelijk team. Trek je conclusies... Overigens was het niet per definitie hard of slecht bedoeld. Ik kan ook 'licht' posten.
Reageren

Regels voor berichten