![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als we patat eten probeer ik altijd wat anders te nemen, lukt 8/10 keer. Wel loopt het standaard uit op een knallende ruzie met m'n vader. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar waar doen we dat? 'n beetje in 't midden van 't land? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Pff.. ik haal iedereen door elkaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weeg nu 89/90 ofzo..En toen ik begon woog ik 93 en dat is nu 3 a 4 weken geleden. Dus het gaat goed ![]() Mijn dietiste is al vrolijk genoeg als ik 77 kilo weeg. Ik ben btw. 1.71 en mijn BMI is rond de 30+.. 30. nogwat.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Aangezien dit een belgie, maar vooral nederlandforum is... beetje in het midden. ![]() Alhoewel...girl*korsou moet helemaal uit curacao komen. En sweetsterretje uit canada. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag lekker gewinkeld, en alleen een broodje zonder beleg in de stad gekocht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Neem je altijd boterhammen mee? Misschien kun je ook wat fruit meenemen, dat is altijd wel lekker om tussendoor te eten. Zelf at ik trouwens ook uit verveling als ik moest werken, want er was nooit iets te doen. Soms hoefde ik maar 2 uur van de 8 iets te doen, en de rest van de tijd zat ik achter de pc te internetten ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Meestal neem ik dan donker brood (waldkorn, oerbrood) want dat vind ik érg lekker, plus een bakje zalmsalade. Niet heel goed, maar ook niet superslecht. Ook neem ik bij elke pauze (3 in totaal) een stuk fruit. Ik drink water/thee. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar dan nog eet ik in de kantine op 't werk. En rondom andere mensen kan ik me énorm goed inhouden, 't probleem is bij mij als ik (alleen) thuis ben. |
![]() |
||
Citaat:
Betere vraag; wie is 't er niet mee-eens? Ik denk niemand. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn belangrijkste motto is nu gewoon gezond eten en op gewicht blijven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-02-2005 om 19:36. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar komt bij dat ik vrij klein ben (1,66) dus je ziet er dan nog sneller uit als een 'propje' |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Beetje jammer effect geeft 't wel, zo zijn mijn ervaringen. In je gezicht is 't van "je hoeft niet te lijnen, je bent niet dik" maar achter je rug om.. Kijk, ik ga veel met jongens om. Loopt er een meid langs, ik ben stukken dikker dan haar. "Jezus wat heeft die een dikke reet". Nou zijn 't jongens, en jongens zijn ondoordacht over 't algemeen, maar ze kwetsen me wel. Indirect, maar dan weet ik ook hoe ze over mij denken. Ik heb tegen mijn vrienden gezegd dat ik aan de lijn ben, dat ik nu serieus af wil vallen. Als ik dan iets weiger wat erg ongezond is doen (vooral de jongens) van 'stel je niet zo aan' omdat ze niet weten hoe het is om niet alles te kunnen eten. Hun gedachtegang is 'ik kan me gewoon volproppen' omdat dat over 't algemeen voor jongens ook geldt. Maar goed, ik draaf door. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anderen hebben hier ook een Nederlandse site gegeven namelijk overgewicht.nl maar ik weet niet of die ook vitaminen bijhoudt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hoe zeer iemand ook z'n best heeft gedaan op die pagina: ik snap er bar weinig van. Ik weet ook m'n vetpercentage niet (maar misschien heb ik die nog ergens. Ga ik morgen terug zoeken). D'r is dus niks algemeens over te zeggen? Ik volg trouwens m'n voeding via www.caloriechecker.nl maar die meet ook enkel de calorieën.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie zit er nu.... Verwijderd | 28 | 25-05-2003 14:15 |