Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2005, 08:54
suus2525
suus2525 is offline
Ik zit nu in 6VWO en denk er over na om na mijn eindexamen een paar maanden naar Italie te gaan, om de taal te leren.

Ik heb hier een paar vraagjes over:
- Wat is de beste tijd om te gaan (september/januari)?
- Florence / Siena???
- Elke organisatie (interlanguage/tricolore etc...)

Je zou me er HEEL erg mee helpen door ff te reageren!!!
Advertentie
Oud 09-03-2005, 08:59
Miracle
Miracle is offline
Crossposten.
Oud 09-03-2005, 13:21
Verwijderd
Ik denk dat je het beste tricolore kan nemen. Maar goed, ik zou wel alvast gaan sparen, want het kost heel heel heel veel geld, zo'n paar maanden.
Als je een beetje goed weer wil dan kan je het beste rond Napels of Sicilie gaan studeren. In de zomermaanden is het stikheet en voor wat lekkerder weer in de niet-zomermaanden moet je in het zuiden zijn.
Oud 13-03-2005, 14:46
L1
L1 is offline
Citaat:
per piacere schreef op 09-03-2005 @ 14:21 :
Ik denk dat je het beste tricolore kan nemen. Maar goed, ik zou wel alvast gaan sparen, want het kost heel heel heel veel geld, zo'n paar maanden.
Als je een beetje goed weer wil dan kan je het beste rond Napels of Sicilie gaan studeren. In de zomermaanden is het stikheet en voor wat lekkerder weer in de niet-zomermaanden moet je in het zuiden zijn.
Ik zou niet naar Sicilië of Napels gaan. Dat is daar nog aardig crimineel
Oud 25-03-2005, 10:11
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
heb je er al over na gedacht om als au pair naar Italie te gaan? Dat is namelijk veel goedkoper en bij zo'n gezin leer je snel italiaans in combinatie met taallessen...
Oud 26-03-2005, 11:26
suus2525
suus2525 is offline
mmm....tja heb ik idd over na gedacht maar ik ben niet zo ingesteld op kinderen...
Oud 28-03-2005, 08:32
Verwijderd
Au Pair zijn lijkt me ook niet zo ideaal eigenlijk, je weet nooit in wat voor gezin je komt, aan de andere kant, ga je bij tricolore ofzo dan kun je ook voor 'gastgezin' kiezen. Als je dan toch in een gezin wil kan je net zo goed voor Au Pair gaan

Sicilie is echt niet crimineel, ja er is wel mafia, maar die gaan je echt niet van je tasje beroven
Napels vind ik zelf wel een onveiligere stad ja, maar Sicilie in het algemeen totaal niet.
Oud 28-03-2005, 09:35
Verwijderd
Als au pair moet je wel vrijwel de hele dag met de kinderen omgaan, iets dat je normaal bij een gastgezin niet hoeft te doen (bovendien is de kans groot dat er dan bv. oudere kinderen zijn oid), lijkt me dus best wel een verschil.
Oud 28-03-2005, 15:15
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
L1 schreef op 13-03-2005 @ 15:46 :
Ik zou niet naar Sicilië of Napels gaan. Dat is daar nog aardig crimineel
Het is net crimineel als elke andere stad.
alleen hangt in sicilie en napels nog steeds een slecht beeld rond. Dat je op elke straathoek kan worden doodgeschoten door een mafia lid. maar dat is onzin. je mertk helemaal niks van de maffia

Regels voor berichten