Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Misschien zou het lukken als ik msn opnieuw installeerde en dat hij FF dan automatisch detecteerde als de standaardbrowsder, maar daar heb ik nu geen zin in. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daar moet je dan 'Enable Acces for this program" ("Toegang tot dit programma"??) van Internet Explorer afvinken, let wel: hierdoor verdwijnen de icoontjes van Internet Explorer, maar het programma zal zichzelf niet verwijderen (dat schijnt niet te kunnen) ik weet zeker niet of dit werkt overigens
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
check dit topic maar ff van een ander forum... zo heb iuk het ook gedaan...
http://forum.tweakzone.nl/topic/42480
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan inloggen onder verschillende accounts zonder het programa een tweede keer op te starten ( het zou goed kunnen dat dit ook in MSN kan maar dat heb ik iig nooit gevonden ). Verder mischien wel het grootste voordeel dat het ook met AIM, ICQ, IRC en Yahoo messenger overweg kan en je kan alles in een contactlijst weergeven of voor elke cliënt een aparte lijst maken. Er zijn meer dan genoeg skins voor en standaard zitten er veel meer smileys in. Er zijn nog veel meer dingen maar ik heb nu geen zin om alles neer te zetten. Kijk ff in het centrale topic daar staat vast nog wel meer info in. Ik heb overigens wel de pro versie dus ik weet zo niet wat er allemaal in de personal versie zit. Als je het echt wilt weten kan je het natuurlijk ook altijd invoeren op Google daar kan je ook een hoop info vinden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zijn de 'bugs' die ik hierboven aangaf ondertussen verholpen overigens?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||