Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2005, 12:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-03-2005 @ 12:03 :
Op tv komen ze gedreven, maar zeker niet onaardig over eigenlijk.
daar ben ik het niet mee eens. Gedreven: zeker. Maar toch wel onaardig. Ze stralen totaal niks sociaals uit, geen vriendschappelijkheid of interesse in iets anders dan zij zelf. Nu hoeft dat ook niet want het is een wedstrijd, maar daardoor komen ze wel onsympathiek over. Of eigenlijk: komt ze. Want Jeroen vind ik leuk gedreven, terwijl ik Manja té gedreven (en arrogant) vind.

En ik erger me aan d'r mond die constant op een neplach lijkt te staan, maar daar kan dat arme kind ook niks aan doen
Oud 28-03-2005, 13:04
Goede Fee
Goede Fee is offline
Manja komt inderdaad een beetje arrogant over. Het lijkt er ook op dat vooral Manja het spel speelt en Jeroen er maar een beetje achteraan 'hobbelt'.
Rink en Jorien vind ik eigenlijk ook niet echt vervelend. Zij trekken zich minder van het spelelement aan en doen vooral mee om China te zien. Bovendien denk ik dat ze toch nooit winnen want ze zijn niet fel genoeg.
Krieke en Nathalie worden ook steeds leuker bij elkaar.

Just en Brechtje zouden van mij mogen winnen. Zij zijn het leukst en volgens mij ook wel het sportiefst.
Oud 28-03-2005, 14:45
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 28-03-2005 @ 14:04 :
Rink en Jorien vind ik eigenlijk ook niet echt vervelend. Zij trekken zich minder van het spelelement aan en doen vooral mee om China te zien. Bovendien denk ik dat ze toch nooit winnen want ze zijn niet fel genoeg.
Mm, ik snap wel een beetje wat jullie bedoelen met het onsympathieke, maar met bovenstaand commentaar ben ik het ook niet eens... Jorien is juist super gedreven, zo erg zelfs dat ze constant tegen haar vader aan het schreeuwen is... dat is pas irritant.
Oud 28-03-2005, 14:51
kiek
kiek is offline
Ik erger me zoo aan die vriendinnen . Die mogen er van mij uit. Daarna die ak-leraar en zn vriendin. Kris en Herman waren grappig
Oud 28-03-2005, 15:38
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
ik heb het gister gezien en ik vind die man die met zn dochter is gaar
Oud 28-03-2005, 17:35
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 28-03-2005 @ 15:45 :
Mm, ik snap wel een beetje wat jullie bedoelen met het onsympathieke, maar met bovenstaand commentaar ben ik het ook niet eens... Jorien is juist super gedreven, zo erg zelfs dat ze constant tegen haar vader aan het schreeuwen is... dat is pas irritant.
Haha. Het is misschien af en toe een beetje irritant (hoe oud is dat meisje eigenlijk, volgens mij is ze nog heel jong ) , maar ik vind dat ze altijd zo écht blij zijn als ze weer bij zo'n chinees gezin mogen slapen ofzo. Bij hen blijkt (en ook wel bij Just en Brechtje) echt dat ze dát element aan het spel heel leuk vinden, het verkennen van het chinese leven.
Oud 28-03-2005, 19:48
Verwijderd
Jammer dat Kris en Herman eruit zijn.. Herman is grappig
Had liever Rink en Jorien zien weg gaan..

Manja vind ik niet leuk meer, Jeroen nog wel.. Manja is inderdaad té gedreven Dat ze Kris en Herman noooooit meer een taxi zou geven omdat zij toevallig in de bus zaten die hen voorbij reed.. Was ook blij dat Karla de proef won

Karla en Sophie vind ik steeds leuker worden

Steven en Sofie.. steven is wel aardig volgens mij, maar Sofie vind ik niks.. steeds zeuren over elk dingetje dat verkeerd gaat

Rink en Jorien zijn nog steeds blegh

Just en Brechtje en Krieke en Nathalie zijn mn favorieten

Ik vond wel dat de koppels al goed chinees begrijpen/praten.. ze snapten vaak echt waar het om ging als er tegen ze gepraat werd.

Oow, en ik vond het een gezeur van Rink en Jorien dat ze in die laadbak moesten terwijl ze onderaan stonden en Jorien ziek was.. terwijl jorien zei dat ze alleen wat verkouden was nog, en niet meer koorts had ofzo. En die keuze van Jeroen en Manja vond ik eigenlijk wel logisch.. de twee die hun grootste concurrentie zijn, en het koppel waar ze een beetje ruzies mee hebben. Zou ik ook doen denk ik
Oud 28-03-2005, 20:08
Multilot
Multilot is offline
En weer vond ik de vriendinnen briljant Met die instelling kun je denk ik ver komen!

Rink kan ik me gruwelijk aan ergeren, hoe hij met die agenten aan het doen was, hoe hij op de claxon drukte van de auto (ik had je er dan direct uitgeschopt) dat soort dingen. Wat een vreselijk onsymphatieke man is dat zeg!

Just en Brechje zijn nog steeds erg leuk.

Verder kan ik weer niet wachten op volgende week
Oud 28-03-2005, 20:16
Olijf
Olijf is offline
Manja is stom!
Echt zoo irritant! Het is niet zo erg dat ze gedreven is, maar ze praat zo vervelend en is nooit aardig!

Broer en zus doen het goed/ leuk!
Vriendinnen doen het goed/ leuk!
Vooral hun strategie
En Sophie en jongen met lange haren doen het ook goed/ leuk!
Hmm, ik weet nog weinig namen
Maar jullie snappen wat ik bedoel..

Verder waren vader en zoon, die nu weg zijn erg komisch!
Echt zo'n kibbelend stel en de pa die om de 10 minuten moet piesen!
Oud 28-03-2005, 20:20
Ketjing
Ketjing is offline
wat ik mooi vond wat herman zei (over Kris):
Ik zie wel wat deze tocht met de jongen doet, hij krijgt meer zelfvertrouwen. Vroeger was het echt een mamas kindje, had hij toen meer zelfvertrouwen gehad was hij anders terecht gekomen, maar goed dat is verleden tijd.

HIeruit bleek voor mij dat zo'n tocht echt indruk op mensen maakt en het je ook daadwerkelijk kan veranderen
Oud 28-03-2005, 23:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 28-03-2005 @ 20:48 :
Oow, en ik vond het een gezeur van Rink en Jorien dat ze in die laadbak moesten terwijl ze onderaan stonden en Jorien ziek was.. terwijl jorien zei dat ze alleen wat verkouden was nog, en niet meer koorts had ofzo. En die keuze van Jeroen en Manja vond ik eigenlijk wel logisch.. de twee die hun grootste concurrentie zijn, en het koppel waar ze een beetje ruzies mee hebben. Zou ik ook doen denk ik
Ja maar Rink en Jorien stonden op de een-na-laatste plaats. Dus die behoorden juist niet bij de concurrentie. Maar aan de andere kant: Manja en Jeroen mogen toch zelf bepalen wie ze de laadbak geven. Dat hoeven niet persé de hoogsten te zijn. Ik vond Rink wel erg zeuren.
Ik vond het ook erg grappig dat Rink zei dat Jorien heel ziek was, hoge koorts had en leefde op d'r medicijnen. Een paar tellen later zei Jorien dat haar vader zo boos was omdat ze 'wat verkouden' was

Oh ja, iemand vroeg hoe oud Jorien is: 19

En @ Ketjing: Maar ik vond Kris juist negatief veranderd voor zover ik dat kan zien natuurlijk. Als je kijkt hoe hij zich op aan het fokken was in die auto! Té asociaal gewoon! Dan heeft ie toch wel wat teveel zelfvertrouwen gekregen..
Oud 28-03-2005, 23:30
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-03-2005 @ 00:26 :
Ja maar Rink en Jorien stonden op de een-na-laatste plaats. Dus die behoorden juist niet bij de concurrentie. Maar aan de andere kant: Manja en Jeroen mogen toch zelf bepalen wie ze de laadbak geven. Dat hoeven niet persé de hoogsten te zijn. Ik vond Rink wel erg zeuren.
Ik vond het ook erg grappig dat Rink zei dat Jorien heel ziek was, hoge koorts had en leefde op d'r medicijnen. Een paar tellen later zei Jorien dat haar vader zo boos was omdat ze 'wat verkouden' was
Dat vond ik ook wel erg grappig. En hij maar zeggen hoe ontzettend ziek Jorien wel niet was. En Ik vond Rink ook teveel zeuren, maar dat vond ik ook al bij de lift die Jeroen en Manja volgens Rink hadden "afepakt".

Ik vond het stoer dat Karla die proef had gewonnen! (En jammer dat ze net geen 1e waren geworden.)
Oud 29-03-2005, 09:26
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 28-03-2005 @ 21:20 :
wat ik mooi vond wat herman zei (over Kris):
Ik zie wel wat deze tocht met de jongen doet, hij krijgt meer zelfvertrouwen. Vroeger was het echt een mamas kindje, had hij toen meer zelfvertrouwen gehad was hij anders terecht gekomen, maar goed dat is verleden tijd.

HIeruit bleek voor mij dat zo'n tocht echt indruk op mensen maakt en het je ook daadwerkelijk kan veranderen
ja vond ik idd ook mooi om te horen.. ga die kris dan ook meteen wat minder stom vinden daardoor
Oud 29-03-2005, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-03-2005 @ 00:26 :

dat bedoelde ik ook
Krieke en Nathalie en Just en Brechtje zijn hun concurrentie, en Rink en Jorien het koppel waar ze het echt niet mee kunnen vinden.

Dat Just en Brechtje pas 22 zijn! Ik had ze wel 24 of 25 geschat eigenlijk.
Oud 01-04-2005, 19:28
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
haha jammer dat die herman en ehm.. kris ( ) eruit zijn. DIe herman moest echt steeds plassen HAHA dat was echt zo grappig

en ik heb ook nog een hele grappige ontdekking gedaan:
ik heb soms het idee dat brechje (van just&brechje) de stem heeft van ienieminie van sesamstraat...
hihi
Oud 01-04-2005, 19:29
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 29-03-2005 @ 10:33 :

Dat Just en Brechtje pas 22 zijn! Ik had ze wel 24 of 25 geschat eigenlijk.
wow, ja dat wist ik ook niet!! dat zou ik niet zeggen nee, 22. Haha, nu vind ik ze nog cewler!!!!
Oud 01-04-2005, 19:39
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op [pl=16560788]01-04-2005 @ 20:28
en ik heb ook nog een hele grappige ontdekking gedaan:
ik heb soms het idee dat brechje (van just&brechje) de stem heeft van ienieminie van sesamstraat...
hihi [/B]
Je hebt gelijk!
En vind het trouwens wel een cool broer-zus-duo!
Oud 04-04-2005, 09:34
Fleurop
Fleurop is offline
weet iemand of er ook een herhaling komt? Zo ja, wanneer?
Oud 04-04-2005, 09:52
Ketjing III
Ketjing III is offline
ik kom er net achter dat Krieke eignelijk gewoon Chris heet, wat een teleurstelling
Oud 04-04-2005, 10:45
Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Ketjing III schreef op 04-04-2005 @ 10:52 :
ik kom er net achter dat Krieke eignelijk gewoon Chris heet, wat een teleurstelling
Wat? Hoezo? Heeft ie een artiestennaam? Hehe..
Hoe kom je daarbij dan??
Oud 04-04-2005, 11:42
Balance
Balance is offline
Ik vind het toch wel beter als dat zo is. Krieke: dat klinkt toch niet
Maar waarom zou ie zichzelf Krieke noemen dan :/
Is het niet gewoon z'n roepnaam terwijl Chris z'n doopnaam is?

Gister was weer leuk! Ik vond de beloning voor de 2 groepen (rink en jorien en die twee meiden) wel buiten proportie als je kijkt naar de vorige beloningen. Doordat ze met het eerste wonnen hadden ze voor de volgende amulet 50% kans om er nog één te winnen! En nog een barbecue erbij.
Ik dacht al direct dat ze just en brechje uit gingen nodigen. Ik vond het wel heel stom dat Manja vervolgens zo neerbuigend deed over die beslissing dat ze dacht dat ze wel iemand zouden nemen die het nodig had. Zij is toch degene die constant roept dat het een wedstrijd is? Dan spelen ze die eindelijk en is het nog niet goed...
Oud 04-04-2005, 12:02
shy gurl
shy gurl is offline
Ik vond het inderdaad ook een erg grote prijs! Maar ik vond de personen die hem gewonnen hadden wel leuk dus dan maakt het niet zo veel uit. Ze hadden het wel verdiend en gelukkig hadden Jeroen en Manja het een keertje niet. Ik vind het ook wel grappig dat ze met zn drieen die vlag proberen te gaan krijgen. Ben benieuwd

Carla en Sophie vond ik deze aflevering wel leuk, ik vind het wel humoristisch om te zien hoe zij met de reis omgaan en ik kan ook wel lol om ze hebben. Van mij mogen ze er nog wel een poosje inblijven. Hun nieuwe tactiek werkt trouwens wel!
Jeroen en Manja vind ik ook wel leuk, en dan vooral Jeroen. Ik vind het heel slim dat hij alvast wat Chinees had geleerd. Manja inderdaad wel arrogant..
Steven en Sofie vind ik heel irritant..Sofie te zeuren met dat ze nog helemaal geen 1 keer geluk gehad hadden. Is ze hun pprijs in het hotel zeker vergeten ofzo..(ze had daardoor wel last van dr been, das waar, maar toch..) Van mij mogen zij er wel uit.
Rink en Jorien vind ik ook niet zo leuk..Ik weet niet waarom..
Just en Brechtje vind ik ook wel leuk. Ze lijken me heel aardig. Ik vind alleen dat Brechtje er een beetje vreemd uitziet, maar daardoor vind ik ze natuurlijk niet minder leuk
En even denken, wie hebben we dan nog meer?? Owjah, Krieke en Nathalie. Die vind ik ook wel leuk. het lijkt me echt moeilijk als je met iemand moet samenwerken als je hem helemaal niet kent maar ze doen het tot nu toe erg goed..

Nou, dat waren ze alweer. Heb wel zin in volgende week, ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren..
Oud 04-04-2005, 14:14
Verwijderd
Mijn rijtje van favorieten:
1 Just & Brechtje
2 Nathalie & Krieke, Karla & Sofie
3 Jeroen & Manja, Steven & Sophie
4 Rink & Jorien

Jeroen en Manja zijn flink gedaald, geen idee waarom, ik vind ze gewoon niet zo leuk meer. Karla en Sofie vind ik ineens een stuk leuker En mja, Just en Brechtje vind ik gewoon héél erg leuk. Lekker rustig, ze zijn gemotiveerd.

Ik vind het wel enorm jammer dat Kris en Herman er uit zijn, die vond ik echt leuk.
Oud 04-04-2005, 19:02
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
ik vin ook ieniminie en just et leukst

en rink en jorien vind ik echt zeer zwaar irritant! die mogen wat mij betreft er wel uit. Ze hebben nu verdorie in ene 2 amuletten

En de twee meiden staan ook bovenaan mijn lijst

mijn top (eh 6??)
1. Just en ieniminie (Brechje)
2. Karla en Sophie
3. Krieke en Nathalie
4. Jeroen & Manja
5. Steven en Sophie (die steven is echt DOM!)
6. (eigenlijk 106) Rink en Jorien
Oud 04-04-2005, 19:34
Roxy
Roxy is offline
mijn lijstje!
1. just & brechtje
2. krieke & natalie + sophie & karla
3. jeroen & manja + jorien & rink
4. steven & sofie

Laatst gewijzigd op 04-04-2005 om 19:38.
Oud 04-04-2005, 19:41
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 04-04-2005 @ 20:02 :

en rink en jorien vind ik echt zeer zwaar irritant! die mogen wat mij betreft er wel uit. Ze hebben nu verdorie in ene 2 amuletten

mijn top (eh 6??)
2. Karla en Sophie
3. Krieke en Nathalie
4. Jeroen & Manja
Onze lijstjes lijken veel op elkaar Als ik echt een top zes moest maken, zonder gedeelde plaatsen dus, zag hij er net zo uit als die van jou
Oud 04-04-2005, 19:48
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 04-04-2005 @ 20:02 :

mijn top (eh 6??)
2. Karla en Sophie
3. Krieke en Nathalie
4. Jeroen & Manja
Wij hebben hetzelfde lijstje! Ik hoop toch echt zo dat Rink en Jorien er de volgende keer uitgaan.. Vind het nu wel tijd worden. Dat ze 2 amuletten hebben gewonnen vond ik trouwens ook niks, die 2e amulet was voor hun echt te makkelijk om te winnen!
Oud 04-04-2005, 19:53
.Pure
.Pure is offline
1. Just&Brechtje, Karla&Sophie, Jeroen&Manja
4. Krieke&Nathalie
5. Steven&Sofie
6. Rink&Jorien
Oud 04-04-2005, 20:20
shy gurl
shy gurl is offline
1.Jeroen en Manja
2.Sophie en Karla
3.Just en Brechtje
4.Krieke en Nathalie
5.Rink en Jorien
6.Steven en Sofie

Violŕ, ook een lijstje van mij
Oud 04-04-2005, 20:32
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Nou, dan blijf ik niet achter met mijn lijstje:
1. Jeroen en Manja
2. Just en Brechje
3. Krieke en Nathalie
4. Karla en Sophie
5. Rink en Jorien
6. Sofie en Steven

Die Sofie en Steven blijven maar op elkaar zeuren
Oud 05-04-2005, 10:36
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
Dit is mijn lijstje
1: karla & sophie
2: Krieke & natalie
3: rink & jorien
4: Just & brechtje
5: Steven & sofie
6: Jeroen & manja
Oud 05-04-2005, 11:07
ChIn0_gUrL
ChIn0_gUrL is offline
Dit is mijn lijstje
1: Jeroen & Manja
2: Just & brechtje
3: karla & sophie
4: Krieke & Natalie
5: Steven & sofie
6: Rink & Jorien

Rink & Jorien mogen stikken
Oud 05-04-2005, 12:39
Verwijderd
Steven en Sofie raken echt vaak de weg kwijt! Was gisteren al de derde keer ofzo..

Krieke en Nathalie zijn de laatste twee afleveringen maar weinig in beeld

Mijn lijst:
1. Just en Brechtje
2. Karla en Sophie
3. Krieke en Nathalie
4. Jeroen en Manja
5. Steven en Sofie & Rink en Jorien
Oud 05-04-2005, 12:41
Verwijderd
Ik vond Karla en Sophie erg leuk met de proef Steeds maar lol hebben en die beesten met hun handen vangen

En wat was dat wat je zag in het stukje voor volgende week? Een of ander beest dat enge geluiden maakte en waar wat uitkwam en waar Jeroen en Manja met een vreemd gezicht naar zaten te kijken?
Oud 05-04-2005, 14:22
Verwijderd
Ok, mijn lijstje:

1. Just en Brechtje.
2. Krieke en Nathalie.
3. Karla en Sophie (die zijn toch wel lachen)
4. Jeroen en Manja.
5. Steven en Sofie (ik vind Steven best ok, maar Sofie is echt een brutaal zeikwijf, zoals ze tegen automobilisten en Steven tekeergaat )
6. Rink en Jorien.
Oud 05-04-2005, 14:27
Balance
Balance is offline
Dan doe ik ook maar mee

1. Just en Brechtje
2. Karla en Sophie
3. Krieke en Natalie
4. Manja en Jeroen
5. Rink en Jorien
6. Steven en Sofie
Oud 05-04-2005, 16:45
Verwijderd
Grappig om te zien dat sommige mensen Jeroen&Manja laag hebben staan, en anderen hebben ze juist weer op de eerste plaats staan. Ik ben wel benieuwd hoe de lijstjes gaan veranderen na zondag.
Oud 05-04-2005, 17:34
Fleurop
Fleurop is offline
1. Jeroen en Manja
2. Just en Brechtje
3. Karla en Sophie
4. Krieke en Natalie
5. Steven en Sofie
6. Rink en Jorien
Oud 05-04-2005, 18:19
Kim18
Kim18 is offline
Ik wil ook ff een lijstje maken !!

1. Just & Brechje
2. Karla & Sophie
3. Krieke & Nathalie
4. Steven & Sophie (Ook al is Steven een beetje eng )
5. Jeroen & Manja (Jeroen is wel ok, ....Manja... )
6. Rink & Jorien (Jorien , Rink )
Oud 05-04-2005, 20:49
BCR
BCR is offline
Dat voorstukje! Een kamp voor Rink en een kamp tegen Rink
Oud 07-04-2005, 21:12
Shadina
Shadina is offline
Mijn top 6:

1. Sophie & Karla (eerst vond ik ze juist helemaal niks)
2. Just & Brechtje
3. Krieke & Natalie / Jeroen & Manja
5. Rink & Jorien
6. Steven & Sofie
Oud 08-04-2005, 13:14
dromenvanger
dromenvanger is offline
Hmm, volgens mij lopen wij (België) lekker voor op jullie Dwz ik weet al wie er afvalt, maar laat mij dan ook maar eens een top 6 maken.

1)Karla en Sophie
2)Just en Brechtje
3)Krieke en Nathalie
4)Jeroen en Manja
5)Rink en Jorien
6)Steven en Sofie

Jee, ik heb er vannacht van gedroomd, van Krieke en Nathalie. Dat Nathalie hem wel wou, maar dat krieke zo op tv en in een micro zei dat het NOOIt iets zou worden tussen hen enzo.
Oud 08-04-2005, 13:22
Verwijderd
België ligt idd net wat voor

als je er iets over kwijt wil, wat daar al uitgezonden is en hier nog niet, of waarover je twijfelt, kun je het in spoilers hier wel neerzetten
Oud 10-04-2005, 20:23
Shadina
Shadina is offline
Ik dacht dat je die vlag maar 1 keer mocht gebruiken.. Karla & Sophie zijn al 4(?) keer gevlagd! Ik vond het wel slim wat Rink en Jorien deden.. zich verstoppen enzo. Beetje raar dat de anderen dat niet deden. En Natalie bij die bus waar Karla enzo in zaten..
Oud 10-04-2005, 20:50
Flowtje
Flowtje is offline

Rink en Jorien hadden eruit gemoeten! De enige reden dat ze 2 amuletten hadden was omdat die gewoon voor het oprapen lagen! Je kan nou niet zeggen dat ze veel moeite hebben moeten doen om die 2 amuletten te "winnen".

Nouja, dan maar hopen dat ze er de volgende aflevering uitgaan.
Oud 10-04-2005, 21:02
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 10-04-2005 @ 21:50 :

Rink en Jorien hadden eruit gemoeten! De enige reden dat ze 2 amuletten hadden was omdat die gewoon voor het oprapen lagen! Je kan nou niet zeggen dat ze veel moeite hebben moeten doen om die 2 amuletten te "winnen".

Nouja, dan maar hopen dat ze er de volgende aflevering uitgaan.
Ik ben echt wel blij dat Steven en Sofie eruit zijn. Ze waren echt vandaag. Als het een keertje ook maar een beetje tegenzit gelijk chago.. gelijk geen zin meer om door te gaan. En dan gaan ze ook nog is boos worden op de mensen die hen juist helpen.
Oud 10-04-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 10-04-2005 @ 22:02 :
Ik ben echt wel blij dat Steven en Sofie eruit zijn. Ze waren echt vandaag. Als het een keertje ook maar een beetje tegenzit gelijk chago.. gelijk geen zin meer om door te gaan. En dan gaan ze ook nog is boos worden op de mensen die hen juist helpen.
Echt respectloos die Steven.
Oud 10-04-2005, 21:26
BCR
BCR is offline
Ghehe, ik vond het echt grappig. Allemaal zo'n plan gesmeden
En de vier chinezen bij Karla en Sophie. Ik vind die twee toch wel leuk.

Wel zielig dat Steven eruit is. Vond m wel leuk

Manja
Oud 10-04-2005, 21:38
Flowtje
Flowtje is offline
Ik vind Steven en Sofie ook niks, maar ik vind Rink en Jorien nog minder. En daarbij had ik toch al niet verwacht dat Steven en Sofie nog ver zouden komen, dus vond ik dat Rink en Jorien eruit moesten.
Oud 10-04-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 10-04-2005 @ 22:02 :
Wij zitten niet in de race, wij kijken het alleen maar en wij denken er ook anders over.
Maar stel je zat ook in die race, maanden lang voorbereid op dat hele programma en dan eindelijk is het zover en moet je er bijna uit omdat je puntentotaal niet hoog genoeg is, en je wilt zo graag door en die lift kapt er inneens mee en mensen begrijpen geen flikker van wat je allemaal bedoelt en zegt, en dat dan elke keer.
Dan zou ik ook compleet gek worden hoor, ik vind het wel terecht van Steven dat ie zo reageert, en dat maakt het programma ook alleen maar leuker en spannender, steeds zo heel serieus bezig zijn en niks grappigs meemaken en geen emoties, dan zou het spel supersaai zijn en dat wil je ook niet hebben denk ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten