Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2005, 13:22
Marcade
Marcade is offline
Ik las onlangs al in de krant dat bij jonge kinderen tussen de 12 en 15, 2 glazen bier al hersenbeschadigingen kunnen veroorzaken (en dat jongeren al veel meer dan dat drinken) ..
Advertentie
Oud 25-03-2005, 18:11
Verwijderd

Mijn hippe Titanic-huis, haha. Ik vrees wel dat hij onmenselijk duur is als 'ie klaar is.
Oud 25-03-2005, 18:17
Q
Q is offline
Wel zoveel mogelijk ontopic blijven he

Ontopic: Ik heb sinds kort dus ook de Sims studentenleven en hij is best leuk. Zorgt er nu dus voor dat je sim met een diploma begint voordat hij gaat werken en zo makkelijker promotie kan maken, best slim bedacht eigenlijk. Wie heeft er al de plastic chirurgie bonus geprobeerd eigenlijk? Kun je daarmee alles veranderen net als bij het creeeren?

edit: Sylph, je boot is echt grappig
Oud 25-03-2005, 18:40
rare kwast
rare kwast is offline
cooole boot
NU de binnenkant zien
Oud 25-03-2005, 21:56
Verwijderd
Het was alleen een probeerseltje hoor. Het interieur (inclusief twee grote trappen en een lounge ) is nog niet voor de helft klaar, en hij kost nu al $ 76384.

Mijn nieuwste familie (in een normaal huis ) zijn de Stephensons. Joseph en Glennis Stephenson zijn met elkaar getrouwd. Ze hebben een tienerdochter, Alicia, en een geadopteerde baby, Kylie. Ik zat alleen een beetje te kloten, en nu is Glennis zwanger. Oops.
Oud 26-03-2005, 12:24
Balance
Balance is offline
whaha, cool Sylph
Oud 26-03-2005, 15:20
Verwijderd

Weer een bizarre, zonder interieur $ 20133 kostende creatie.
Oud 26-03-2005, 15:23
freakinaround
freakinaround is offline
Wie snapt dat HomeCrafter Plus gedoe? Ik wou dus zelf een vloer ontwerpen maar ik snap er geen hol van, hoe krijg je het zo mooi, zonder dat het zo'n pixel-gedoe wordt?
En moet je die driehoek weggummen? En waarom gaan de kleuren weg bij mij zodra ik het opsla? En hij doet het sowieso niet als ik het vernieuw.
Oud 26-03-2005, 15:31
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb een mooi huis gebouwd lang geleden
alleen het probleem is dat het niet speelbaar is
mijn pc kan het niet aan

videogegheugen is het
maar hoe los ik dit op?
met meer geheugen of is het mijn videokaart?
Oud 27-03-2005, 17:30
Verwijderd
Hmm hebben jullie je sims al in een secret society? Dat lijkt me leuk.

Maar ehm. Ik ben nu mijn eigen campus aan het bouwen en:
1) Hoe bouw ik studentenhuizen die wél gehuurd kunnen worden door sims en...
2) Hoe maak ik mijn eigen secret society? Gewoon zo'n kant en klare secret society neerzetten en daar dan sims in laten trekken?
Oud 27-03-2005, 18:17
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 27-03-2005 @ 18:30 :
Maar ehm. Ik ben nu mijn eigen campus aan het bouwen en:
1) Hoe bouw ik studentenhuizen die wél gehuurd kunnen worden door sims en...
Ik heb gewoon iets gebouwd en dat ging meteen goed. Je moest wel een keer kiezen voor wat voor grond/huis je wilde oid... misschien dat je het toen moest kiezen en ik gewoon goed heb gekozen.

Dat secret ding heb ik nog niet gezien, waar staat dat?
Oud 28-03-2005, 14:53
Verwijderd
Zijn er meer mensen die vinden dat $ 20000 als startkapitaal best wel heel weinig is? De allerkleinste kavel kost al $ 2900, en dan moet je nog inrichten enzo. Mijn huis is verre van luxe, zeg maar gerust spartaans, maar ik zit nu altijd aan de bodem van de kas. En de sims gaan zeiken over Plezier en Omgeving en zitten een beetje depressief te zijn. Ik wil niet cheaten, dus. Iemand tips?
Oud 28-03-2005, 15:41
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sylph schreef op 28-03-2005 @ 15:53 :
Zijn er meer mensen die vinden dat $ 20000 als startkapitaal best wel heel weinig is? De allerkleinste kavel kost al $ 2900, en dan moet je nog inrichten enzo. Mijn huis is verre van luxe, zeg maar gerust spartaans, maar ik zit nu altijd aan de bodem van de kas. En de sims gaan zeiken over Plezier en Omgeving en zitten een beetje depressief te zijn. Ik wil niet cheaten, dus. Iemand tips?
Je moet gewoon in een goedkoop huis beginnen. Maak een paar goedkope dingen die wel effectief zijn en als ze meer verdienen koop je ook meer. De kunst is dus om in het begin weinig maar wel effectief te kopen.
Oud 28-03-2005, 16:35
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Miracle schreef op 28-03-2005 @ 16:41 :
Je moet gewoon in een goedkoop huis beginnen. Maak een paar goedkope dingen die wel effectief zijn en als ze meer verdienen koop je ook meer. De kunst is dus om in het begin weinig maar wel effectief te kopen.
idem...ik doe met cheat een keuken die echt super is (keukenblok half rond met hakblok ding) dan neem je er bijv. 2 en op een tafel zet je de mixer e.d neer

en zo snel mogelijk werk en zo veel mogelijk vaardigheden leren (zoals technisch zodat ze zelf snel en goed kunnen repareren)
Oud 28-03-2005, 21:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-03-2005 @ 17:35 :
idem...ik doe met cheat ..
Ook zonder cheaten op wat voor manier dan ook kan je 't makkelijk met 20000 redden.
Oud 28-03-2005, 22:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
Tip: Schaf de goedkoopste PC aan
ZOek baan via die PC
Neem baan aan met hoogste salaris
Verkoop PC (zonder verlies binnen dezelfde dag)
Voila, een baan en geen PC die je rekeningen oppompt

EDIT:
En altijd beginnen met 2 Sims
Eentje die kookt en thuis blijft om familievrienden te maken. De ander die werkt
Oud 28-03-2005, 23:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik maak altijd kleine huisjes in het begin: een woon/slaapkamer en een badkamer (tenzij er meerdere personen zijn: dan wel aparte slaapkamers).

Ik koop dan van de volgende dingen (overal de goedkoopste natuurlijk: )
- Bed(den)
- Tafel met stoelen (aantal personen dat er wonen)
- WC
- Douche
- Schildersezel
- Koelkast
- Aanrecht
- Aanrecht met wasbak
- Prullenbak
- Fornuis
- Brandmelder
- Alarm
- Bank
- Lekkere stoel
- Telefoon
- Boekenkast

En als ik geld over heb nog een flipperkast, tv of een dambord.

In ieder geval redden ze zich daar prima mee. Vaak heb je nog geld genoeg over om iets luxere dingen te kopen of om het wat ruimer te maken. Vervolgens laat ik ze zo snel mogelijk werken en snel promoveren.

Ik heb nu een familie met 200.000,- zonder te cheaten.
Oud 29-03-2005, 06:24
Verwijderd
Citaat:
Ik laat mijn sim nu studeren, dan verdient ze na haar studie veel meer geld. Daarbij heb ik haar laten trouwen, wonen ze nu in een super groot huis en hebben ze ongeveer 80.00 simolean

Gewoon zuinig doen, niet al te dure dingen kopen. Een klein eettafeltje met maar twee stoelen, kleine goedkope keuken (zonder afwasmachine). Maar wel een tv, boekenkast, schildersezel en als het kan een schaakbord. Het kan met gemak zonder te cheaten...

Edit: mijn sims leven niet spartaans, ze zijn heel gelukkig
Oud 29-03-2005, 12:34
Verwijderd
Ik heb nu:

- Televisie (goedkoopste)
- Wandtelefoon
- 4 keukenkastjes
- Hydro gootsteen
- Fornuis (goedkoopste)
- Koelkast (goedkoopste)
- Eettafel (goedkoopste)
- Stoelen (goedkoopste)
- 3-zitsbank (goedkoopste)
- Toilet (goedkoopste)
- Douche (goedkoopste)
- 3 bedden (goedkoopste)
- Boekenkast (goedkoopste)
- Spiegel
- Klerenkast

Her huis is volledig behangen en er is een goedkope vloer gelegd.
Ik zit echt op de bodem van de kas.
Oud 29-03-2005, 13:13
Verwijderd
Hebben je sims gestudeerd? Want dan kunnen ze echt veel geld verdienen. Mijn sim vrouw verdiende bij een baan zelfs meteen over de 1000
Oud 29-03-2005, 14:42
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2005 @ 13:34 :
Ik heb nu:

- Wandtelefoon
- 4 keukenkastjes
- Hydro gootsteen
- Fornuis (goedkoopste)
- Koelkast (goedkoopste)
- Eettafel (goedkoopste)
- Stoelen (goedkoopste)
- Toilet (goedkoopste)
- Douche (goedkoopste)
- 3 bedden (goedkoopste)
- Spiegel
- Klerenkast

20000 voor drie personen is misschien wel wat weinig ja; omdat je voor 3 personen moet betalen en inrichten.

20000 is voor een persoon meer dan genoeg.

Ik koop wel meestal duurder bed; zodat ze sneller uitgerust zijn. Niets is zo frustrerend als een oververmoeide sim die geen zin heeft om te studeren of te koken terwijl die honger heeft en geen promotie maakt.
Oud 29-03-2005, 15:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sylph schreef op 29-03-2005 @ 13:34 :
Ik heb nu:

- Wandtelefoon
- 4 keukenkastjes
- Hydro gootsteen
- Fornuis (goedkoopste)
- Koelkast (goedkoopste)
- Eettafel (goedkoopste)
- Stoelen (goedkoopste)
- Toilet (goedkoopste)
- Douche (goedkoopste)
- 3 bedden (goedkoopste)
- Spiegel
- Klerenkast

klerenkast is redelijk overbodig in het begin.
en ik koop meestal een 2 zitsbank. Ze zitten namelijk zelden tegelijkertijd en áls ze al alle drie willen zitten dan hebben ze ook nog stoelen. Ik zou wel een brandmelder en alarm kopen.
Oud 29-03-2005, 17:21
Eend
Eend is offline
Hoe maak je een studentenhuis?
Ik heb een huis gemaakt met studentenkamers, maar dat hui smoet je kopen

Weet iemand hoe je er een studentenhuis van kunt maken?
Oud 29-03-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-03-2005 @ 16:41 :
klerenkast is redelijk overbodig in het begin.
en ik koop meestal een 2 zitsbank. Ze zitten namelijk zelden tegelijkertijd en áls ze al alle drie willen zitten dan hebben ze ook nog stoelen. Ik zou wel een brandmelder en alarm kopen.
Brandmelder en alarm heb ik al. Was ik vergeten erbij te zetten.
Oud 30-03-2005, 16:00
Lindaa_o
Lindaa_o is offline
is the sims 2 nou echt zoveel genialer dan die voorgaande... zou vast wel zo zijn maar draait op mijn computer niett moet maar ff bij mn broer slijmen kan ik het op zijn computer spelen
Oud 30-03-2005, 16:38
MazeMouse
MazeMouse is offline
Sprinklers zijn handiger als je er het geld voor hebt (vuur dat meteen gedoofd wordt is beter dan wachten op de brandweer)
Oud 30-03-2005, 16:55
Balance
Balance is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-03-2005 @ 17:38 :
Sprinklers zijn handiger als je er het geld voor hebt (vuur dat meteen gedoofd wordt is beter dan wachten op de brandweer)
is dat een studentenleven-optie? want in de gewone sims 2 zit dat toch niet?
Oud 30-03-2005, 17:51
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-03-2005 @ 17:55 :
is dat een studentenleven-optie? want in de gewone sims 2 zit dat toch niet?
University inderdaad
Kun je sprinklers ophangen. (en die zijn verrekte handig in de beginfase als je sims nog 0 punten in cooking hebben en zelfs met een Mac and cheese de hele keuken nog in de fik zetten )
Oud 30-03-2005, 18:59
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 26-03-2005 @ 16:23 :
Wie snapt dat HomeCrafter Plus gedoe? Ik wou dus zelf een vloer ontwerpen maar ik snap er geen hol van, hoe krijg je het zo mooi, zonder dat het zo'n pixel-gedoe wordt?
En moet je die driehoek weggummen? En waarom gaan de kleuren weg bij mij zodra ik het opsla? En hij doet het sowieso niet als ik het vernieuw.
Oud 30-03-2005, 20:24
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-03-2005 @ 18:51 :
University inderdaad
Kun je sprinklers ophangen. (en die zijn verrekte handig in de beginfase als je sims nog 0 punten in cooking hebben en zelfs met een Mac and cheese de hele keuken nog in de fik zetten )
Oeh, die heb ik nog niet ontdekt.
Oud 31-03-2005, 14:08
Miracle
Miracle is offline
Snapt iemand wat van die greek competition? Ik heb dat gedaan om te ondekken wat het was, maar nou kan ik geen nieuwe sims in mijn huis opnemen. De huidige sims zijn klaar met de opleiding en worden er zometeen uit gegooit. Weet iemand wat het precies is en hoe ik dat verband weer verbreek?

Het is overigens wel grappig. Mijn sim loopt nu steeds naar de campus en komt thuis met een griekse letter of met een pizza. Die letters zijn raar, dus die verkoop ik maar gewoon.
Oud 31-03-2005, 14:08
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 30-03-2005 @ 18:51 :
University inderdaad
Ik kan ze niet vinden hoor.
Oud 31-03-2005, 19:46
Cola
Cola is offline
Kan iemand mij ff helpen?
Ik heb de sims2 van een kameraad gebrand en nu kan ik geen muren, behang, vloeren, alles wat je moet bouwen ik kan alleen maar kopen en dus geen huizen bouwen.
is er iemand hier die dit probleem ook heeft of heeft gehad?
En als het je nu gelukt is omdat probleem optelossen, hoe heb je dat gedaan?
Oud 31-03-2005, 19:48
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 31-03-2005 @ 20:46 :
Kan iemand mij ff helpen?
Ik heb de sims2 van een kameraad gebrand en nu kan ik geen muren, behang, vloeren, alles wat je moet bouwen ik kan alleen maar kopen en dus geen huizen bouwen.
is er iemand hier die dit probleem ook heeft of heeft gehad?
En als het je nu gelukt is omdat probleem optelossen, hoe heb je dat gedaan?
Dat mag hier niet besproken worden.
Oud 31-03-2005, 19:49
Cola
Cola is offline
waarom niet?
Oud 31-03-2005, 19:50
Cola
Cola is offline
*

Laatst gewijzigd op 31-03-2005 om 23:56.
Oud 31-03-2005, 19:51
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 31-03-2005 @ 20:49 :
waarom niet?
Omdat het illigaal is om dingen te branden. En op tips vragen mag gewoon niet. Pech voor jou.
Oud 31-03-2005, 19:54
Cola
Cola is offline
aah crap
Oud 01-04-2005, 09:51
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb inderdaad ook geen sprinklers kunnen vinden. Zijn die misschien net als mobieltjes en mp3 spelers alleen in de stad te koop?
Oud 01-04-2005, 11:54
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 01-04-2005 @ 10:51 :
Ik heb inderdaad ook geen sprinklers kunnen vinden. Zijn die misschien net als mobieltjes en mp3 spelers alleen in de stad te koop?
Hmm ik heb ze wel. Ik geloof dat je ze kan vinden bij de keuken, en dan bij overige spulletjes. Weet het zo niet 100% zeker.
Oud 01-04-2005, 16:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Miracle schreef op 31-03-2005 @ 15:08 :
Ik kan ze niet vinden hoor.
Ik geloof bij "kitchen" (keuken) en dan "Misc" (overige)
Oud 01-04-2005, 17:37
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik had mijn man laten douchen, en toen hij uit de douche kwam, hingen er nog steeds zo'n walmen rond hem. Ik heb hem onmiddellijk weer laten douchen, maar die groene walmen willen maar niet weggaan... Ik had gehoord dat dit één of andere fout was (weet niet meer waar ) maar kan ik dit wegkrijgen?
Oud 01-04-2005, 18:22
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 01-04-2005 @ 18:37 :
Ik had mijn man laten douchen, en toen hij uit de douche kwam, hingen er nog steeds zo'n walmen rond hem. Ik heb hem onmiddellijk weer laten douchen, maar die groene walmen willen maar niet weggaan... Ik had gehoord dat dit één of andere fout was (weet niet meer waar ) maar kan ik dit wegkrijgen?
Soms helpt het om het uiterlijk te wijzingen, maar soms ook niet.
Oud 01-04-2005, 18:28
Jolt
Jolt is offline
Ik moet hem maar weer eens installeren, loopte eerst voor geen meter.

Wel met codes Wil een mooi huisje bouwen
Oud 01-04-2005, 19:21
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Miracle schreef op 01-04-2005 @ 19:22 :
Soms helpt het om het uiterlijk te wijzingen, maar soms ook niet.
Ok, ik zal vanavond nog eens proberen.

Ik had ook iets gehoord over één of ander bestand (weet de juiste naam niet ) dat alle fouten uit de sims 2 haalt... Waar kan ik dat vinden?
Oud 01-04-2005, 20:09
Miracle
Miracle is offline
Patch is dat. Uhm, het stond ergens in een topic hier, maar waar weet ik ook niet.
Oud 02-04-2005, 12:29
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ok, ik zal zelf wel alle sims 2 topics eens doorlezen, en hopen dat ik het tegenkom Toch bedankt
Oud 02-04-2005, 12:39
Balance
Balance is offline
op www.thesims.nl staat dat volgens mij gewoon (of wat de officiele site van de sims dan ook is)
Oud 02-04-2005, 12:40
Balance
Balance is offline
Gevonden:

http://www.desims.nl/
dan op Downloads klikken (dat sterretje bovenaan)
en dan met het scroll menuutje naar updates en patches.
Oud 05-04-2005, 21:01
Marcade
Marcade is offline
Nachtleven, de tweede Sims 2 aanvulling, aangekondigd

Mensen die de eerste aanvulling voor The Sims 2, getiteld Studentenleven, reeds in huis hebben gehaald wisten al van het bestaan van The Sims 2: Nachtleven, waarvan op de achterkant van de Studentenleven-handleiding een illustratie te bewonderen was. Vandaag heeft Electronic Arts het spel ook middels een persbericht wereldkundig gemaakt en mogen we de eerste informatie over de aanvulling verwelkomen.

The Sims 2: Nachtleven laat je, zoals de naam lichtjes doet vermoeden, het nachtleven van je Sims ontdekken. Je kunt in je eentje op zoek gaan naar de liefde of met een stel vrienden een nachtelijke fuif organiseren. Net als in de Hot Date aanvulling voor de originele Sims, zal ook in Nachtleven het daten met andere personages centraal staan. Er is nu sprake van een 'chemie' tussen twee Sims, waarmee het lot van je liefdesleven bepaald wordt.

The Sims 2: Nachtleven bevat tevens 125 nieuwe objecten, waaronder een DJ set en een pokertafel. The Sims 2 heeft inmiddels al 4.5 miljoen keer de toonbank mogen passeren, dus we verwachten dat The Sims 2: Nachtleven ook een mooie toekomst te wachten staat. Je zult nog wel even geduld moeten hebben, want de aanvulling verschijnt 'pas' in de herfst van dit jaar.

http://www.gamer.nl/nieuws/25838

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten