Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2005, 13:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*zucht*

Eigenlijk komt het allemaal wel goed, maar voel me een beetje vaag. En ik heb waarschijnlijk een ruime voldoende voor mijn mondeling Frans, dus daar ben ik wel tevreden mee. En morgen mag ik haar opzoeken in het ziekenhuis. Ik droomde over haar, dat ze gewoon in de klas zat, dus dat was wel jammer toen ik wakker werd.. Ik zal nooit meer bij haar in de klas zitten
Oud 15-04-2005, 14:10
Nona
Nona is offline
Holy Jesus, ik heb nog NOOIT zo'n moeilijk tentamen gehad... Die open vragen waren echt niet normaal meer... De gesloten vragen gingen nog wel (hoewel ik sommige dingen wel op twee manieren wilde interpreteren), maar die open vragen... Geez...
Oud 15-04-2005, 15:36
Verwijderd
ik ben alleen maar moe, heb het alleen maar druk, en zit echt niet de hele dag met mijn hoofd bij dat ene ding hoor. ik heb meer te doen. ik zal niet wegrotten achter mijn computer van eenzaamheid, ik zal heus wel blijven leven. maar laat me nou gewoon even. ik ben gewoon druk ja? ik ben te ver gegaan, ja, dat weet ik. ik had gewoon een kuthumeur. laat me . ik heb op het moment een heleboel aan mijn hoofd. en ik kan dat nou eenmaal niet kwijt door te praten. dat vind ik me-i-l-i-j-k. er is zoveel wat heus niet iedereen weet. en ik word heus niet depressief, sneu of weetikveelwat, ik lach nog steeds, en ik kom nog steeds mijn bed uit. ik heb herrie aan mijn hoofd nodig. hele harde muziek. meer niet. en ik ben heus niet boos op jullie, jullie doen alleen maar je best, en dat waardeer ik, vind ik vreselijk lief. maar ...laat maar.
Oud 15-04-2005, 15:59
George
George is offline
Oh vet. zolang ik achter m'n pc blijf zitten voel ik me goed.
Oud 15-04-2005, 16:05
Mennuz
Mennuz is offline
Nadenken over sommige dingen is gewoon niet goed.
Oud 15-04-2005, 16:24
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 15-04-2005 @ 17:05 :
Nadenken over sommige dingen is gewoon niet goed.
Oud 15-04-2005, 16:25
Gothic
Gothic is offline
als alles meezit mag ik morgen 3 wedstrijden spelen ...
Oud 15-04-2005, 17:20
Verwijderd
buurvrouw heeft longkanker
ik hoorde het net
ze is zo aardig

en waarom steek ik nou een peuk op bij het horen van zulk nieuws
Oud 15-04-2005, 18:26
Fruitcake
Fruitcake is offline
Eindelijk samen!!!!
Oud 15-04-2005, 18:39
I-alone
I-alone is offline
Ik weet niet meer wat ik denk, voel, wil enz. enz. Ik wil vrijgezel zijn, maar als ik al die verliefde stelletjes zie die samen de lente door huppelen, word ik soms best jaloers (en dat is niet echt iets voor mij) en denk ik aan Jeroen. Maar hij is oud en volwassen en ik ben jong en doe onverstandige dingen, want dat hoort bij mijn leeftijd.

Maar ik word verdorie verliefd op die lieve, knappe, wijze, volwassen vent! Ik kan er niets aan doen! Ik realiseer me dat hij me beter wil leren kennen, ik realiseer me dat hij me serieus neemt en me niet als klein kind behandeld, ik realiseer me dat hij er voor me is.

Maar ik wil niet, ik wil niet, ik wil het niet hebben!
Oud 15-04-2005, 19:25
aLackofColor
aLackofColor is offline
;Fighting against it. Don't want to feel. Don't want to be.
Oud 15-04-2005, 19:32
Lilium
Lilium is offline
Wow, ik ben trots op mezelf. Ik ben een beetje ziek en ik ben toch naar school geweest omdat ik twee schoolexamens had. Ik heb zowaar echt Duits gesproken tijdens mijn mondeling schoolexamen en ik ben er nu vanaf. Na school heb ik zelfs twee mensen gebeld in Leiden voor een kamer. En dat terwijl ik het gewoonlijk heel eng vindt om mijn beste vriendin op te bellen. (don't ask why, ik vind bellen gewoon eng...) Nu ga ik bij twee kamers hospiteren, ik ben benieuwd of ik een van die kamers krijg. Ik hoop van wel!
Oud 15-04-2005, 19:52
Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Waarom zijn mannen toch zulke vage wezens?

Bah, bah, bah
Oud 15-04-2005, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mjah... *zucht*

Het besef dat het er nooit van zal komen is zo ondraaglijk.
Oud 15-04-2005, 19:57
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
George schreef op 15-04-2005 @ 16:59 :
Oh vet. zolang ik achter m'n pc blijf zitten voel ik me goed.
Same here. Maar niet als je achter bepaalde dingen komt die je weer rot laten voelen Grrr, waarom voel ik me nou zo.
Oud 15-04-2005, 20:03
Redhair
Redhair is offline
Oh god nee, we moeten donderdag zwemmen met de uitwisselings studenten. Littekens op mijn benen, zulke grote. Kan niet, wil niet, mag niet! Ze zijn van mij, mij, mij. Ik wil niet.
Oud 15-04-2005, 20:10
George
George is offline
Citaat:
Redhair schreef op 15-04-2005 @ 21:03 :
Oh god nee, we moeten donderdag zwemmen met de uitwisselings studenten. Littekens op mijn benen, zulke grote. Kan niet, wil niet, mag niet! Ze zijn van mij, mij, mij. Ik wil niet.
Zeg dan dat je niet kan zwemmen, dat je je enkel gekneusd hebt of gevallen bent en de wond op je been geïnfecteerd is en je daardoor niet kan zwemmen of iets. niet geschoten is altijd mis.

Ontopic.
Oh Jezus. oude gewoontes. kut kut ik ben een stommeling en stom en egoïstisch en een teleurstelling en en. god.
Oud 15-04-2005, 20:13
bindmiddel
bindmiddel is offline
stomme verveelde rusteloze gevoel van binnen, ga weg, ga weg verdomme..... ik wil niet nadenken.........ik wil niet alleen zitten vanavond.....nog uurtje dan komt er gelukkig even iemand langs ......ik ben zielig.....
Oud 15-04-2005, 20:15
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
George schreef op 15-04-2005 @ 21:10 :
Zeg dan dat je niet kan zwemmen, dat je je enkel gekneusd hebt of gevallen bent en de wond op je been geïnfecteerd is en je daardoor niet kan zwemmen of iets. niet geschoten is altijd mis.
Maar dat valt zo op. Ik kan wel karten / punteren / hele dag in Amsterdam zijn / naar walibiworld.

Ik weet het echt niet. Dit is zo frustrerend. Ze zijn gewoon van mij en niemand anders hoeft ze te zien.
Oud 15-04-2005, 20:16
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Redhair schreef op 15-04-2005 @ 21:15 :
Maar dat valt zo op. Ik kan wel karten / punteren / hele dag in Amsterdam zijn / naar walibiworld.

Ik weet het echt niet. Dit is zo frustrerend. Ze zijn gewoon van mij en niemand anders hoeft ze te zien.
meid je bent een meid, je bent toevallig net ongesteld geworden ik zeg maar iets
Oud 15-04-2005, 20:39
George
George is offline
Citaat:

Die van Bindmiddel is ook sterk. kunnen ze niks mee want zoiets kan je toch niet bewijzen. of je ongesteld bent bedoel ik.
Oud 15-04-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:

Geheimpje: een vrouw is wel eens ongesteld... Wat bindmiddel zegt dus.
Oud 15-04-2005, 21:04
Verwijderd
*zucht* Poep.

nog maar 2 dagen en dan ben ik jarig
Oud 15-04-2005, 21:24
George
George is offline
ik moet ook echt iedereen wegjagen.
Oud 15-04-2005, 21:33
George
George is offline
ik kan echt niet meer.

alles wat ik wilde
was een beetje medeleven
van de enige die ik ermee vertrouwde.
Dag vertrouwen, gooide hij zo de prullenbak in, als een oud plakkerig snoeppapiertje dat nog in z'n jas vastgeplakt zat.
Oud 15-04-2005, 21:34
Miracle
Miracle is offline
Oud 15-04-2005, 21:36
Redhair
Redhair is offline
Ok, die van de ongesteldheid is een goede. Alleen ik moet mee naar het zwembad, want mijn moeder weet dat ik juist de pil aan het door slikken ben. Ik zeg wel dat ik heel moe ben, eind van de week, teveel, ben al ziek. Heel erg ebdankt voor jullie tips.

George, knuffel.
Oud 15-04-2005, 22:03
Verwijderd
Nu ben ik pas eenzaam. maar ja. gaat wel weer over, zeggen ze. komt wel weer goed, liegen ze. waarom denk ik daaraan? waarom ben ik daar jaloers op? omdat iedereen wel iets heeft, en ik niet? iedereen heeft een vriend, een passie, iets wat ze goed kunnen, en ik mis alledrie. goh, leuk. en ja hoor, ik weet dat het laat is, ik moe ben en dus alleen maar kan doemdenken. interesseert me geen kloot. ik voel het, en dan kan nog iedereen blaten dat het goedkomt, mn neus. ik bepaal dat zelf wel. op school zeiden ze dat ik het er maar eens lekker van moest gaan nemen. die gekke I toch. ze heeft helemaal gelijk. maar hoe doe je dat? ik kan dat niet. er zijn eigenlijk maar een paar dingen die ik wil. maar dat mag ik niet willen, want dan wordt er weer ingerost dat ik zonder ook gelukkig ben. dus kom: dan worden we maar chagrijnig. en verder ook boos. op hem. en op iedereen. dus. en nu moet ik slapen.
Oud 15-04-2005, 23:32
Freestyler*
Freestyler* is offline
teringzooi
Oud 15-04-2005, 23:39
Verwijderd
Ik moet naar bed, maar ik heb geen zin...

Citaat:
Nattigheid schreef op 15-04-2005 @ 23:03 :
omdat iedereen wel iets heeft, en ik niet? iedereen heeft een vriend, een passie, iets wat ze goed kunnen, en ik mis alledrie
En je denkt dat je daarin de enige bent of dat de mensen die dat nu toevallig hebben dat altijd al gehad hebben ed?

Citaat:
ik bepaal dat zelf wel.
En jij bepaald dat het niet goed komt? Met een dergelijke negatieve insteek wordt dat ook wel moeilijk, vrees ik.

Ik snap dat dit het LJH is en dat je moe bent en dat het laat is, maar ik kon het toch niet na laten op deze dingen even te reageren...
Oud 16-04-2005, 00:20
rare kwast
rare kwast is offline
zo moe...
bij iedere stap die ik zet lijk ik de vermoeidheid meer te voelen
en nog steeds aan het vechten...
vechten met mezelf of in het niets
en zooo moe
just wanna leave this place i'm so tired
Oud 16-04-2005, 00:24
deringmeester
deringmeester is offline
thuis zijn en de weg kwijt
in bed liggen en niet slapen
wakker zijn en niks kunne
liefde zien en niks voelen
lief zijn en mensen pijn doen
mensen helpen en fouten maken
blijven vechten en toch verliezen
niet dromen maar ook niks meemaken
bloed zien en niks voelen
pijn willen en (weer) niks voelen
zo veel willen en niks kunnen doen

*zucht*

...............
Oud 16-04-2005, 00:26
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*ZUCHT*
Oud 16-04-2005, 00:27
Verwijderd
ik heb eindelijk eens iets makkelijks gevonden om mn pols te ontlasten/ondersteunen...

zweetbandjes van de lidl, kan weer normaal met mn vinger op vaste massa drukken zonder dat ik het uitschreeuw van de pijn. Woot!
Oud 16-04-2005, 00:29
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 16-04-2005 @ 01:27 :
ik heb eindelijk eens iets makkelijks gevonden om mn pols te ontlasten/ondersteunen...

zweetbandjes van de lidl, kan weer normaal met mn vinger op vaste massa drukken zonder dat ik het uitschreeuw van de pijn. Woot!
*klapt* (ik ken ze)

OT: wie wil er langs mij liggen van8?
Oud 16-04-2005, 00:39
rare kwast
rare kwast is offline
zo vandaag ook nog ff met eigen ogen het verschil tussen mij en collega gezien
beide 4de jaars
zij goed
ik zwaar onder de maat
ik ga nooit een goede verpleegkundige worden
Oud 16-04-2005, 00:42
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-04-2005 @ 01:39 :
zo vandaag ook nog ff met eigen ogen het verschil tussen mij en collega gezien
beide 4de jaars
zij goed
ik zwaar onder de maat
ik ga nooit een goede verpleegkundige worden
als je weet dat je iets meer kan zijn dat wat je nu bent dan weet je tenminste waar je je op kan richten.

(ik had 3,2 voor scheikunde maar ik word toch scheikunde leraar!)
Oud 16-04-2005, 00:44
deringmeester
deringmeester is offline
mijn eerste 500,00 met een BIG !!

en ik ben er trots op (!)

Regels voor berichten