Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 17:01
darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 03-05-2005 @ 17:39 :
Waar slaat dit allemaal op. Iemand gaat aan mij zitten, ik haat hem. En dat is vreemd. Sorry hoor maar ik mag toch zeker wel wat van hem terugverwachten? (ik zou niet weten wat) Ik heb weinig behoefte te slaan ofso . Maar ik hoef dit toch niet te pikken? Is dit normaal dan in onze "samenleving" ?
Iemand gaat aan iemand anders zitten zegt sorry en daarna weer gewoon vrienden zijn, is dit wat jullie me aanraden ???
Oke.. nu overdrijf je...

Zoals ik eerder al zei is het beste wat je kunt doen als je hem echt van je af wil hebben is door hem simpelweg gewoon te negeren. Ookal komt hij bij je wedstrijden kijken laat hem niet merken dat je hem gezien hebt. Uiteindelijk zal hij het door hebben dat je echt niets meer met hem te maken wil hebben en zal hij je dan ook niet meer lastig vallen. Het is voor jou simpelweg een kwestie van volhouden en discipline.

Citaat:
Die " homofobie" voor zover die er is, komt zeker door hem. En als het een meid was had ik zeker niet gezeurd, maar dat is hij niet.
Ik vind niet dat je nu alle 'homo's' over een kant moet scheren. Je hebt 1 nare ervaring gehad met een jongen waarvan hij met zijn sexualiteit in de knoop zit. Er zijn zat homo's die gewoon leuke vrienden van je kunnen zijn/worden.

Laat het rusten.
Oud 03-05-2005, 19:20
U*NiQ
U*NiQ is offline
Jongen, spreek hem gewoon een keer op zijn gedrag, maak duidelijk dat de gevolgen bij een volgende keer groter zullen zijn..
Maar ga niet om geld vragen o.i.d. Ik krijg een beetje het idee dat je een reden zoekt om aan geld te komen.. : Die jongen heeft aan mij gezeten, dus moet maar betalen.. Kom je geld te kort ofzo?
Oud 03-05-2005, 20:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik lig dubbel met dit topic!

Volgens mij is de topicstarter gewoon nog zélf in de ontkenningsfase!
Oud 03-05-2005, 21:04
Verwijderd
Nu je het zegt.
Oud 03-05-2005, 22:41
TenaciousD
TenaciousD is offline
Hij weet nu wel dat ik niks met hem wil, maar stiekem blijft hij denk ik toch verliefd op mij. Ik weet niet of hij een groter "trauma" heeft dan mij , zou best kunnen opzich, maar het is toch zeker wel zijn schuld (ook mede door zijn onervaren sex-leven maar toch),

Citaat:
Maar ga niet om geld vragen o.i.d. Ik krijg een beetje het idee dat je een reden zoekt om aan geld te komen.. : Die jongen heeft aan mij gezeten, dus moet maar betalen.. Kom je geld te kort ofzo?
Eigenlijk wel , nee ik wil ook niet overkomen als een gigolo ofso.

Citaat:
Ik vind niet dat je nu alle 'homo's' over een kant moet scheren. Je hebt 1 nare ervaring gehad met een jongen waarvan hij met zijn sexualiteit in de knoop zit. Er zijn zat homo's die gewoon leuke vrienden van je kunnen zijn/worden.
Compleet mee eens hier. Als een man een vrouw verkracht zijn toch ook niet alle hetero-mannen aanranders.

Citaat:
Ik lig dubbel met dit topic!
Volgens mij is de topicstarter gewoon nog zélf in de ontkenningsfase!
Wil je trollen ofzo? Wat is het nut hiervan. En al zou ik homo zijn, wat dan nog? Gaan we discrimeren ofzo?

Ik laat hem vanaf nu denk ik wel links liggen, van mij mag er een slotje op voor er nog meer word gespamt.
Oud 03-05-2005, 22:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oud 04-05-2005, 00:17
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Balance schreef op 03-05-2005 @ 12:28 :
zinnen als "hij werd mij voorgesteld als "de homo". Nuchter als ik ben nam ik dit niet serieus" vond ik toch wel apart overkomen. Net als "dat ding", wat eerder al opgemerkt werd.
vind hier niks homo-onvriendelijks aan maar oke
Oud 04-05-2005, 00:22
TenaciousD
TenaciousD is offline
@ Mark Almighty
Aandachtstekort ofso? Ik ben geen homo en als ik (of iemand anders) er een zou zijn hoef je mij/hem niet te beledigen. Je bent zeker geen GOTer ofwel? anders zou je wel meer forum-fatsoen hebben.
Oud 04-05-2005, 00:24
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 04-05-2005 @ 01:22 :
@ Mark Almighty
Aandachtstekort ofso? Ik ben geen homo en als ik (of iemand anders) er een zou zijn hoef je mij/hem niet te beledigen. Je bent zeker geen GOTer ofwel? anders zou je wel meer forum-fatsoen hebben.
iemand er op wijzen dat hij homo is, is niet beledigen
Oud 04-05-2005, 00:31
TenaciousD
TenaciousD is offline
Oke.. beledigen is misschien vergezocht hiervoor, maar toch. Als hij zegt dat ik homo ben en ik weet (bijna) zeker dat ik dat niet ben. Waarom gaat hij me dan toch "belachelijk" maken op deze manier?
Oud 04-05-2005, 01:02
Verwijderd
Wat
Een
Gezeik

Die jongen zit fout maar jezus zeg, laat het rusten. Hij is het niet waard en hij mag inderdaad niet aan je zitten maar jij bent helemaal lekker lomp met je afpersen en/of in elkaar rossen, of er ff slachtoffer mee lopen spelen op dit forum.

En voor die mensen die zeggen dat hij zelf homo is, dat vind ik ook dom, stiekem gebruiken jullie het toch ook als belediging en dat zag ik hem nog niet zo doen dus wie is hier nou de homofoob?

Pff wat een forum.
Oud 04-05-2005, 01:22
TenaciousD
TenaciousD is offline
jij bent een van de enige waar ik het mee eens ben. Zet er maar lekker een slotje op zodat er niet meer verder gespamt/getrollt kan worden. En ja ik zal hem wel negeren. Behalve als hij me weer belachelijk gaat maken voor anderen.
Oud 04-05-2005, 01:42
Donny must die
Donny must die is offline
pff, geef hem een goed pak rammel, dan houdt ie er wel mee op
Oud 04-05-2005, 01:49
TenaciousD
TenaciousD is offline
Wat schiet ik op met een" pak rammel", Ik kan me mss wel afreageren maar verder niet. En hijzelf heeft er ook weinig aan.
Ik laat hem gewoon met rust en hoop dat een modje hier snel een slodje op zet ( het rijmt ) .
Oud 04-05-2005, 01:53
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 04-05-2005 @ 02:49 :
Wat schiet ik op met een" pak rammel", Ik kan me mss wel afreageren maar verder niet. En hijzelf heeft er ook weinig aan.
Ik laat hem gewoon met rust en hoop dat een modje hier snel een slodje op zet ( het rijmt ) .
uhm, negeren, frustreert hem alleen maar, n hij zal altijd wel met iets terugkomen. (als ie tenminste heel verliefd is)

met hem over het probleem praten kan ook niet, want hij heeft toch best gekke dingen gedaan.

nouja tis een jongen, als het een desperate meisje was, was het een ander verhaal

naja vul et zelf maar in
Oud 04-05-2005, 11:02
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Had je hier nou 2 pagina's gezeik voor nodig?
Oud 04-05-2005, 12:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Oud 04-05-2005, 12:26
juno
juno is offline
Zeg, ik was als kind best een beetje verkikkerd op Erik Estrada hoor!
Oud 04-05-2005, 15:01
TenaciousD
TenaciousD is offline
@bloem
Ik dacht mss weet iemand nog een betere oplossing, maar das dus niet het geval.

@Mark "Almighty"
ben je soms famillie/vriend van die kneus ofzo? Of wil je me aanpraten dat ik homo ben, omdat je er zelf een bent? Of wil je gewoon lekker spammen?
Oud 04-05-2005, 15:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 04-05-2005 @ 16:01 :
Of wil je me aanpraten dat ik homo ben, omdat je er zelf een bent?
Ja man, ik wil dat je denkt dat je homo bent zodat ik je kan versieren, want ik vind je een lekker ding.
Oud 05-05-2005, 21:43
TenaciousD
TenaciousD is offline
Wrom doe je het anders?
Oud 05-05-2005, 21:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 05-05-2005 @ 22:43 :
Wrom doe je het anders?
Omdat je duidelijk niet spoort.
Oud 05-05-2005, 22:46
darkpsycho_666
Sorry hoor ik heb verder niets tegen homos, maar Mark Almighty. Om die foto's MOEST ik gewoon lachen

TenaciousD: Negeer die jongen, overdrijf alsjeblieft niet zo en laat je is niet op stang jagen door een paar forummers.
Oud 05-05-2005, 22:49
Verwijderd
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 05-05-2005 @ 23:46 :
Sorry hoor ik heb verder niets tegen homos, maar Mark Almighty. Om die foto's MOEST ik gewoon lachen

TenaciousD: Negeer die jongen, overdrijf alsjeblieft niet zo en laat je is niet op stang jagen door een paar forummers.
Jij bent zeker zo'n depressief gothicmeisje?
Oud 05-05-2005, 22:52
darkpsycho_666
Citaat:
Sylph schreef op 05-05-2005 @ 23:49 :
Mag ik vragen waar je dat op baseert?
Oud 05-05-2005, 23:41
Verwijderd
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 05-05-2005 @ 23:52 :
Hoogstwaarschijnlijk je nickname
Oud 06-05-2005, 00:26
Verwijderd
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 05-05-2005 @ 23:52 :
Vanwege je opgewekte nickname, vrolijkbloemetjuh_1987
Oud 06-05-2005, 01:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 03-05-2005 @ 10:24 :
(...) Misschien moet jij eens goed in je reet gepakt worden, voor straf, omdat je zulke domme dingen zegt.
Hahahaha.
Oud 06-05-2005, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Jij bent zeker zo'n hokjestype?
Oud 06-05-2005, 10:53
Freestyler*
Freestyler* is offline
toch vind ik het opzich raar dat iedereen hier zo flauw reageert
ondanks de haatdragende teksten van ts
als een meisje zou posten dat een jongen met zijn hand in haar slip zat, zou je dan ook zeggen 'grow up, dat soort dingen gebeurt zo vaak'?
Oud 06-05-2005, 11:53
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
TenaciousD schreef op 02-05-2005 @ 20:38 :
[B Het duurde niet lang voordat hij weer opzoek ging naar mijn boxer en inhoud. Op dat moment werd ik echt wakker, hij schrok zich zichtbaar de pleuris en verklaarde dat hij opzoek was naar zijn pyama omdat het koud was. Ten eerste; het was focking benauwd in mijn kamer. Ten tweede; Zijn pyma lag helemaal niet daar.
[/B]

Oud 06-05-2005, 13:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
En wat heeft dat van doen met dit topic?
Oud 06-05-2005, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-05-2005 @ 14:57 :
En wat heeft dat van doen met dit topic?
Niets, ik had alleen urgente behoefte het te zeggen.
Oud 06-05-2005, 16:39
darkpsycho_666
Citaat:
Sylph schreef op 06-05-2005 @ 16:17 :
Niets, ik had alleen urgente behoefte het te zeggen.
Citaat:
Jij bent zeker zo'n hokjestype?
Oud 06-05-2005, 18:48
Baka˛
Baka˛ is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 06-05-2005 @ 11:53 :
als een meisje zou posten dat een jongen met zijn hand in haar slip zat, zou je dan ook zeggen 'grow up, dat soort dingen gebeurt zo vaak'?
op zich is dit best wel een zinnige post...
maar als een jongen in het slipje van een meisje had gezeten zonder toestemming, zou dat meisje niet zo negatief tegenover ALLE jongens zijn. Dat is de TS ook weer niet, tegenover alle homos, maar het komt gewoon zo over.

En het is leuk om te zien hoe hij met zich laat fucken.
Gast, laat je niet zo op de stang jagen, dat maakt het alleen maar erger. Ga bijvoorbeeld eens voornemen dat je niet meer deze topic leest, scheelt weer een hoop moeite, en is het binnen de kortste keren afgelopen.
Oud 06-05-2005, 20:50
annetjuh
annetjuh is offline
je stelt je enorm aan, waarschijnlijk hadden je ook onwijs gezopen en had je dit van een meisje wel gepikt (in de zin van, dat je er niet zo'n drama om zou maken", maar omdat dit een jongen is is het een doodschande.
Je zegt wel dat je zo homovriendelijk bent, maar dat ben je dus absoluut niet en die trauma, valt ook wel mee.

ga gewoon door waar je mee bezig was, en vergeet dit hele gedoe gewoon.
Zo heeft iedereen wel een rare gebeurtenis met een persoon
Oud 06-05-2005, 23:44
mwja
mwja is offline
Citaat:
Oud 07-05-2005, 01:55
blupp
blupp is offline
Logisch dat 'dat ding' nog contact met je zoekt, jij doet lekker triest en zet hem voor lul voor de hele school(volgens mij) en je luistert niet naar wat hij te zeggen heeft. Vertel hem gewoon dat je er niet van gediend bent (wat al duidelijk is maargoed) en dat je het hem vergeeft maar niet meer met hem om wilt gaan..klaar.
Wat KAN je in hemelsnaam doen aan zoiets doms? Hij heeft er spijt van..accepteer t maar, er zijn grotere problemen in de wereld hoor, gedraag je als een man. Geld opeisen..inelkaar slaan..alleen al dat je het ziet als een optie geeft me een vrij lage dunk van je.
Die jongen moet wel erg gefrustreerd zijn om op iemand zoals jij verliefd te worden, zo een typisch ventje die de mensen lekker pest die door de massa gepest worden om erbij te horen en zichzelf goed te voelen.
Veel succes met hem voor lul zetten en zn leven verzuren.
Owja, ook veel succes met je trauma, ik vrees dat je over 6 jaar nog in therapie zit. Misschien een foto van hem op een dartbord prikken?

Volgens mij heb je wel iets anders om je over heen te zetten, wat je in je eerste post zei.
Oud 07-05-2005, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Als je als meisje bij een jongen gaat slapen waarmee je goed bevriend bent en hij doet dat, dan zou ik niet meer doen dan de vriendschap verbreken en hem negeren. Dus ja; jammer, maar grow up. 't Is niet zo dat het een wildvreemde van hem was ofzo, hij wist zelfs al dat hij een beetje verliefd op hem was.
Oud 07-05-2005, 11:14
WolterB
WolterB is offline
Forget gim
Oud 08-05-2005, 22:31
TenaciousD
TenaciousD is offline
I will TRY to forget him.
Oud 08-05-2005, 22:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dan zou ik precies hetzelfde zeggen als nu: je kan niks anders doen dan het vergeten en hem zo min mogelijk proberen tegen te komen. En als zij hem dan ook wilde gaan chanteren om er geld aan te verdienen of ze overwoog om hem in elkaar te slaan, dan zou ik ook zeggen dat ik dat nergens op vond slaan.
Oud 09-05-2005, 00:28
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
juno schreef op 03-05-2005 @ 17:51 :
Als ik iedereen zou kunnen afpersen die tegen mijn kont aan heeft staan rijen in een disco was ik nu rijk.
Ben je zo dik dan?

Citaat:
Smobbo schreef op 03-05-2005 @ 15:22 :
Er is ook gezegd dat als de TS een meisje was geweest er moord en brand was geschreeuwd, maar wat als de 'homo' een meisje was geweest? Dan heb ik zo'n vermoeden dat de TS het helemaal niet erg had gevonden...
Dat slaat natuurlijk ook nergens op, want stel je voor dat het een onhebbelijk wicht was. Dat wil je natuurlijk ook niet, en misschien is het slachtoffer sowieso niet geinteresseerd in dat soort praktijken.
Oud 09-05-2005, 00:31
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 09-05-2005 @ 01:28 :
Ben je zo dik dan?
In een disco is het druk. Mannen zijn soms geil. En gaan dan aan anderman's kont zitten. Enzo. Snap je?
Oud 09-05-2005, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me een heel goed idee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten