![]() |
|||
Citaat:
![]() Zoals ik eerder al zei is het beste wat je kunt doen als je hem echt van je af wil hebben is door hem simpelweg gewoon te negeren. Ookal komt hij bij je wedstrijden kijken laat hem niet merken dat je hem gezien hebt. Uiteindelijk zal hij het door hebben dat je echt niets meer met hem te maken wil hebben en zal hij je dan ook niet meer lastig vallen. Het is voor jou simpelweg een kwestie van volhouden en discipline. Citaat:
Laat het rusten.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
@ Mark Almighty
Aandachtstekort ofso? Ik ben geen homo en als ik (of iemand anders) er een zou zijn hoef je mij/hem niet te beledigen. Je bent zeker geen GOTer ofwel? anders zou je wel meer forum-fatsoen hebben.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Oke.. beledigen is misschien vergezocht hiervoor, maar toch. Als hij zegt dat ik homo ben en ik weet (bijna) zeker dat ik dat niet ben. Waarom gaat hij me dan toch "belachelijk" maken op deze manier?
|
Verwijderd
|
Wat
Een Gezeik Die jongen zit fout maar jezus zeg, laat het rusten. Hij is het niet waard en hij mag inderdaad niet aan je zitten maar jij bent helemaal lekker lomp met je afpersen en/of in elkaar rossen, of er ff slachtoffer mee lopen spelen op dit forum. En voor die mensen die zeggen dat hij zelf homo is, dat vind ik ook dom, stiekem gebruiken jullie het toch ook als belediging en dat zag ik hem nog niet zo doen dus wie is hier nou de homofoob? Pff wat een forum. |
![]() |
|
![]() |
jij bent een van de enige waar ik het mee eens ben. Zet er maar lekker een slotje op zodat er niet meer verder gespamt/getrollt kan worden. En ja ik zal hem wel negeren. Behalve als hij me weer belachelijk gaat maken voor anderen.
|
![]() |
Wat schiet ik op met een" pak rammel", Ik kan me mss wel afreageren maar verder niet. En hijzelf heeft er ook weinig aan.
Ik laat hem gewoon met rust en hoop dat een modje hier snel een slodje op zet ( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
met hem over het probleem praten kan ook niet, want hij heeft toch best gekke dingen gedaan. nouja tis een jongen, als het een desperate meisje was, was het een ander verhaal naja vul et zelf maar in ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
@bloem
Ik dacht mss weet iemand nog een betere oplossing, maar das dus niet het geval. @Mark "Almighty" ben je soms famillie/vriend van die kneus ofzo? Of wil je me aanpraten dat ik homo ben, omdat je er zelf een bent? Of wil je gewoon lekker spammen?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sorry hoor
![]() ![]() ![]() TenaciousD: Negeer die jongen, overdrijf alsjeblieft niet zo en laat je is niet op stang jagen door een paar forummers. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
maar als een jongen in het slipje van een meisje had gezeten zonder toestemming, zou dat meisje niet zo negatief tegenover ALLE jongens zijn. Dat is de TS ook weer niet, tegenover alle homos, maar het komt gewoon zo over. En het is leuk om te zien hoe hij met zich laat fucken. ![]() Gast, laat je niet zo op de stang jagen, dat maakt het alleen maar erger. Ga bijvoorbeeld eens voornemen dat je niet meer deze topic leest, scheelt weer een hoop moeite, en is het binnen de kortste keren afgelopen. |
![]() |
|
je stelt je enorm aan, waarschijnlijk hadden je ook onwijs gezopen en had je dit van een meisje wel gepikt (in de zin van, dat je er niet zo'n drama om zou maken", maar omdat dit een jongen is is het een doodschande.
Je zegt wel dat je zo homovriendelijk bent, maar dat ben je dus absoluut niet en die trauma, valt ook wel mee. ga gewoon door waar je mee bezig was, en vergeet dit hele gedoe gewoon. Zo heeft iedereen wel een rare gebeurtenis met een persoon
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Logisch dat 'dat ding'
![]() Wat KAN je in hemelsnaam doen aan zoiets doms? Hij heeft er spijt van..accepteer t maar, er zijn grotere problemen in de wereld hoor, gedraag je als een man. Geld opeisen..inelkaar slaan..alleen al dat je het ziet als een optie geeft me een vrij lage dunk van je. ![]() Die jongen moet wel erg gefrustreerd zijn om op iemand zoals jij verliefd te worden, zo een typisch ventje die de mensen lekker pest die door de massa gepest worden om erbij te horen en zichzelf goed te voelen. Veel succes met hem voor lul zetten en zn leven verzuren. ![]() Owja, ook veel succes met je trauma, ik vrees dat je over 6 jaar nog in therapie zit. Misschien een foto van hem op een dartbord prikken? Volgens mij heb je wel iets anders om je over heen te zetten, wat je in je eerste post zei. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat: