Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 18:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 08-05-2005 @ 19:25 :
Het is wel duidelijk waar jij vandaan komt.
Hihi.
Advertentie
Oud 08-05-2005, 18:57
Wouter_B
Wouter_B is offline
Het waren Marokkaans uitziende jongeren.

Bron

En ja; er moet snel wat gebeuren aan die marokkaanse kutjochies die de binnensteden "terroriseren"

Die knaap ziet er trouwens aardig toegetakeld uit moet ik zeggen
Oud 08-05-2005, 18:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Wouter_B schreef op 08-05-2005 @ 19:57 :

Bron

En ja; er moet snel wat gebeuren aan die marokkaanse kutjochies die de binnensteden "terroriseren"

Jij bent toevallig niet de fractievoorzitter van een bepaalde politieke partij?
Oud 08-05-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-05-2005 @ 19:58 :
Jij bent toevallig niet de fractievoorzitter van een bepaalde politieke partij?
Wildersplebs waarschijnlijk.
Oud 08-05-2005, 19:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-05-2005 @ 20:12 :
Wildersplebs waarschijnlijk.
Nee, ik doelde op de nickname Wouter_B.
Oud 08-05-2005, 19:31
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-05-2005 @ 20:15 :
Nee, ik doelde op de nickname Wouter_B.
Wel een slechte undercovernick.
Oud 08-05-2005, 19:46
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Vice schreef op 08-05-2005 @ 20:31 :
Wel een slechte undercovernick.
Ik maak er binnenkort maar één aan met de naam 'Geert W.' ofzo..
Oud 08-05-2005, 20:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 08-05-2005 @ 16:24 :
Nederland is geen anarchistische staat (hoewel de gayparade en andere homo-optochten dat wel doen vermoeden.)
Ga inburgeren.
Oud 08-05-2005, 20:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Misschien had die homo wel een broertje van een van die zeven die bij hem verhaal kwamen halen aangerand...
Ja, of het ging om een stel achterlijke, aggressieve rotjongeren, dat kan natuurlijk ook.
Oud 08-05-2005, 20:31
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Ach, ze zijn naar islamitische maatstaf nog mild geweest
Oud 08-05-2005, 21:01
Weiße Rose
Weiße Rose is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 08-05-2005 @ 16:13 :
het leid tot nadenken
So? Teksten die - direct of indirect - tot homohaat leiden ook.
Oud 08-05-2005, 21:01
Weiße Rose
Weiße Rose is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-05-2005 @ 21:11 :
Ga inburgeren.
Er zijn genoeg Nederlanders die daar ook zo over denken hoor.
Oud 08-05-2005, 21:15
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:

Verder is het natuurlijk belachelijk dat een groepje jongeren zich gaat ontlenen aan de rechtsvervolging van 2 praktizerende homo's. Nederland is geen anarchistische staat (hoewel de gayparade en andere homo-optochten dat wel doen vermoeden.)
wat heeft anarchisme te maken met de gay-parade en homo optochten?
Oud 08-05-2005, 21:27
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Wouter_B schreef op 08-05-2005 @ 19:57 :

Bron

deze had jij gemaakt kunnen hebben

Klik en luister

Oud 08-05-2005, 21:45
Verwijderd
Toch raar dat sommige mensen hier gaan zeuren als iemand zegt dat er moet worden opgetreden toch kutpubertjes die niks beters te doen hebben dan mensen in elkaar slaan.
Oud 08-05-2005, 22:23
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 08-05-2005 @ 21:31 :
Ach, ze zijn naar islamitische maatstaf nog mild geweest
Er was waarschijnlijk geen hoog gebouw in de buurt.
Oud 08-05-2005, 22:24
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 08-05-2005 @ 22:27 :

Klik en luister

whahahaha
Oud 08-05-2005, 22:30
Donny must die
Donny must die is offline
even serieus dit liedje is zo cool
Oud 08-05-2005, 22:38
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:

Klik en luister

Hij zegt dat er wat aan gedaan moet worden! Dan is ie al meteen racistisch en wilders en lonsdale :/

Jullie zijn echt helemaal door Jan en z'n tomaten vriendjes ingepalmd:/
Oud 08-05-2005, 22:40
Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 08-05-2005 @ 23:30 :
Ik heb het gevoel dat ik die beat al eerder heb gehoord
Oud 08-05-2005, 22:43
MB
MB is offline
Citaat:

Klik en luister

WHAHAHAHAHA

Ik heb hier echt geen woorden voor, daar is het te belachelijk voor

Oud 08-05-2005, 22:58
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 08-05-2005 @ 23:40 :
Ik heb het gevoel dat ik die beat al eerder heb gehoord
Is dit een serieuze vraag?

nanahara:
Citaat:
*recensie!*

Geef mij maar het origineel
Oud 08-05-2005, 23:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 08-05-2005 @ 23:43 :
WHAHAHAHAHA

Ik heb hier echt geen woorden voor, daar is het te belachelijk voor

Maar wél leuk.
Oud 08-05-2005, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Verder is het natuurlijk belachelijk dat een groepje jongeren zich gaat ontlenen aan de rechtsvervolging van 2 praktizerende homo's. Nederland is geen anarchistische staat (hoewel de gayparade en andere homo-optochten dat wel doen vermoeden.)
wat ben je toch ook een achterlijke tawheedmongool.
Oud 08-05-2005, 23:36
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-05-2005 @ 00:22 :
Hmm... Nou moet dit nieuwe Kapitein Haddock-achtige scheldwoord meevechten om een nr.1 in m'n top 10 van favoriete alternatieve scheldwoorden. Ik vond 'van-de-bananenboot-gevallen-aapmongool' van Skyrise zo goed. Maar nu dit... Hmm, lastig, lastig..
Oud 09-05-2005, 00:00
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-05-2005 @ 00:36 :
Hmm... Nou moet dit nieuwe Kapitein Haddock-achtige scheldwoord meevechten om een nr.1 in m'n top 10 van favoriete alternatieve scheldwoorden. Ik vond 'van-de-bananenboot-gevallen-aapmongool' van Skyrise zo goed. Maar nu dit... Hmm, lastig, lastig..
Kapitein Haddock
goed dat je daar mee komt, hij was bijna uit m'n geheugen verdwenen
Oud 09-05-2005, 00:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 09-05-2005 @ 01:00 :
Kapitein Haddock
goed dat je daar mee komt, hij was bijna uit m'n geheugen verdwenen
Schurken! Sukkels! Sokkenlopers! Holbewoners! Overgehaalde zandvlooien! Wildemannen! Azteken! Turkse mutsen! Tapijtkevers! Beeldenstormers! Spitsboeven! Ectoplasma's! Zoetwatermatrozen! Basji-bozoeks! Zoeloes! Coloradokevers! Lafbekken! Makaken! Parasieten! Wafelijzers!
-'De krab met de gulden scharen'

Gedrocht! Tapijtenventer! Paranoïcus! Wafelijzer! Kannibaal! Vogelbekdier! Bodemloos vat! Basji-bozoek! Menseneter! Meerkat! Schizofreen! Janhen! Piraat! Ectoplasma! Kolokwint! Roofvogel! Broertje dood! Oostgoot! Vandaal!
-'Cokes in voorraad'

Tot zover onze cursus creatief schelden.
Oud 09-05-2005, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Ha ha ha
Oud 09-05-2005, 08:02
Verwijderd
De omstanders vind ik het nog meest triest
Oud 09-05-2005, 08:13
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 09-05-2005 @ 09:02 :
De omstanders vind ik het nog meest triest
Het was op Koninginnedag gebeurt toch?

Leidsestraat is dan vol toeristen van over het hele land.
Leidsestraat is sowieso 1 en al toerist, ook door de week

Toeristen weten vaak niet hoe te reageren als er iets gebeurt als dit.
Oud 09-05-2005, 08:14
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
juno schreef op 08-05-2005 @ 17:54 :
Fags is iets typisch brits. De gemiddelde hollander, allochtoon of autochtoon, spreekt zijn engels niet op zijn brits, omdat we meer amerikaans georienteerd zijn, waar ze het over gays hebben.
Nee. Fags is eerder in het brits sigaretten Fags is iets Amerikaans
Oud 09-05-2005, 08:15
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Weiße Rose schreef op 08-05-2005 @ 15:21 :
Tja, lessen over de gruwelen in Auschwitz kunnen - direct of indirect - ook leiden tot nazihaat. Ook maar verbieden?
geaardheid is wat anders dan je superieur voelen omdat je tot het arisch ras zou behoren en er een hele rassentheorie op nahoudt.
Oud 09-05-2005, 08:45
Gatara
Gatara is offline
Het was geen aai over zn bolletje iig:

"(...)As it happens, I tempted fate one too many times in arguably the "gay-friendliest" place on the planet. By almost any measure, the equality movement in the Netherlands was won years ago. There are laws protecting against discrimination based on sexual orientation, there are hate crime laws, and Holland is one of only a handful of countries where gay couples can legally marry. (...)
Queen's Day, (...) the Netherlands' Queen Beatrix, who last Saturday celebrated a quarter century on the throne. In her annual address to the nation, she said she was disturbed by a rising tide of intolerance in this most tolerant of countries. Early Saturday morning, I got a firsthand look at what she meant.
(...)
As we passed two men standing on the side of the street, one of them deliberately spat on us, mainly hitting me in the face. Without saying a word, we stood our ground. We stopped, turned around, and asked why. The man, who looked in his 20s, had Moroccan features and spoke with a heavy accent, murmured something about "fucking fags."

Within seconds, the two somehow turned into seven — and five of them were ganging up on me, probably because at 6-foot-7 I'm a good bit bigger than my boyfriend. It seemed like every direction I turned, I got another punch to the face, and when they kicked me to the ground, time seemed to stop. My heart still races as I write about it now. It felt like the situation had spiraled completely out of my control.

Then just as quickly as it began, it was over. I was standing up on my own, and our attackers were fleeing. There had been dozens of people on the streetcorner, but none of them had acted or even yelled anything. My boyfriend had escaped his attackers and had come to my aid, and that finally convinced the others to run.
(...)
I filed formal charges with the police, who had come to the scene quickly, though I have little hope our attackers will ever be identified. At the station the next day, the police were very sympathetic, and readily agreed that we had been victims of a bias crime.
(...)
What I saw was more disgust than hate, but it was there, and it was chilling.

I hope our gay friends in Holland realize that it's a bit too soon to declare victory and go home, now that they've won their legal battles. Winning the hearts and minds of the people will be a much more challenging task."
http://www.washingtonblade.com/blog/...fm?blog_id=523
Oud 09-05-2005, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Oud 09-05-2005, 09:22
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:

Klik en luister

Is het mogelijk daar naar te luisteren zónder hersencellen kwijt te raken?
Oud 09-05-2005, 12:17
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Waarom rol-oogt nu toch weer alleen het moslimsbevrijdingsfront?
Oud 09-05-2005, 12:21
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-05-2005 @ 13:17 :
hey, mijn tekst!
Oud 09-05-2005, 12:21
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-05-2005 @ 13:17 :
Eerlijk gezegd vond ik het ook een hele domme, en niet grappige opmerking. Een andere mening wordt door sommigen blijkbaar niet geduld.

Trouwens, wel grappig dat als de afwijkende mening een extreem-rechtse is, mensen wel luisteren, en niet gaan schelden.

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 12:25.
Oud 09-05-2005, 12:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-05-2005 @ 13:21 :
Eerlijk gezegd vond ik het ook een hele domme, en niet grappige opmerking. Een andere mening wordt door anderen blijkbaar niet geduld.

Trouwens, wel grappig dat als de afwijkende mening een extreem-rechtse is, mensen wel luisteren, en niet gaan schelden.
Pardon? Mensen schelden hier niet op extreem-rechts? Waar heb jij de afgelopen maanden gezeten? Mars? Zelfs Wilders-aanhangers overleven hier al niet, laat staan extreem-rechts.

Je moet niet zo zwaar tillen aan de dingen. 'Tawheedmongool' of 'Van-de-bananenboot-gevallen-aapmongool'... wat maakt het uit? Toen het tweede werd gezegd door Skyrise, lagen Makel & S. in een deuk. Nu verwijst het naar een moskee en is het opeens weer niét grappig. Flauw vind ik dat.
Oud 09-05-2005, 12:29
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-05-2005 @ 13:25 :
Pardon? Mensen schelden hier niet op extreem-rechts? Waar heb jij de afgelopen maanden gezeten? Mars? Zelfs Wilders-aanhangers overleven hier al niet, laat staan extreem-rechts.

Je moet niet zo zwaar tillen aan de dingen. 'Tawheedmongool' of 'Van-de-bananenboot-gevallen-aapmongool'... wat maakt het uit? Toen het tweede werd gezegd door Skyrise, lagen Makel & S. in een deuk. Nu verwijst het naar een moskee en is het opeens weer niét grappig. Flauw vind ik dat.
ik til er ook niet zwaar aan.

Mij gaat het om het principe, dat iemands mening niet met argumenten wordt weggespeeld, maar op deze manier, door mongool te roepen. En of er dan tawheed voor staat, of weet ik veel wat boeit me niet.

Ik weet niet waar jij de afgelopen 5 jaar bent geweest, maar onder tussen heeft het rechtse front flink terrein gewonnen.
Oud 09-05-2005, 12:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-05-2005 @ 13:29 :
ik til er ook niet zwaar aan.

Mij gaat het om het principe, dat iemands mening niet met argumenten wordt weggespeeld, maar op deze manier, door mongool te roepen. En of er dan tawheed voor staat, of weet ik veel wat boeit me niet.

Ik weet niet waar jij de afgelopen 5 jaar bent geweest, maar onder tussen heeft het rechtse front flink terrein gewonnen.
We hebben hier Bluesman en Hypertext. Alletwee komen ze om de 3 maanden hier twee dagen lurken, allochtonen de huid vol schelden, wij lachen ze uit om hun domheid en ze zijnw eer voor 3 maanden opgerot.

We hebben Gornetsnoaker, maar gelukkig hoeven we iemand die in de States woont en dan over internet gaat dreigen een forumbaas in mekaar te meppen als-ie hem tegenkomt, niet serieus te nemen.

Dan hebben we nog een paar mensen die VVD-rechts zijn. Eén met goede argumenten: T_ID. En twee mensen die daarmee niet begiftigd zijn: PGWR en Benfatto.

Het overgtore deel is nog steeds links hoor. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
Oud 09-05-2005, 12:35
juno
juno is offline
Hee! Wat is er gebeurd met mijn kwalificatie als ultra rechtse xenofobe fascistoide bitch?
Oud 09-05-2005, 12:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 09-05-2005 @ 13:35 :
Hee! Wat is er gebeurd met mijn kwalificatie als ultra rechtse xenofobe fascistoide bitch?
Moet je niet bij mij zijn, maar bij het moslimsbevrijdingsfront (ja, ik begin dat een leuk woord te vinden, ja ).
Oud 09-05-2005, 12:38
T_ID
T_ID is offline
Nu ja, er is altijd een verschil tussen een politieke stroming aanhangen en een stroming blind aanhangen, wat ik al schreef, pragmatische benadering de bom.

En tja, iemand die een staat die uitingen van homo's toestaat daarom tot anarchistische staat bestempelen... Er zijn natuurlijk plenty argumenten tegen, maar het standpunt is te raar om serieus op te reageren.

Meningen leuk en aardig, maar mensen nemen er simpelweg aanstoot aan, zelf ben ik redelijk allergisch voor dat soort ideeen omdat ze direct in tegenspraak zijn met het gelijkheidsprincipe, en niet berusten op een geldige reden (zelfs geen reden die geen excuus kan zijn) maar op pure xenofobie..
Oud 09-05-2005, 12:38
Verwijderd
Jeej! Aan mij de eer om je voor ultra rechtse xenofobe fascistoide bitch uit te maken!
Oud 09-05-2005, 12:44
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
juno schreef op 09-05-2005 @ 13:35 :
Citaat:
S. schreef op 09-05-2005 @ 13:38 :
Jeej! Aan mij de eer om je voor ultra rechtse xenofobe fascistoide bitch uit te maken!
He ja, laten we het daar weer over gaan hebben, daar is het forum echt bij gebaat.
Oud 09-05-2005, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 09-05-2005 @ 13:44 :
He ja, laten we het daar weer over gaan hebben, daar is het forum echt bij gebaat.
Het werd me in de schoot geworpen.

Ontopic: De omstanders zijn welliswaar medeplichtig
Oud 09-05-2005, 12:50
juno
juno is offline
Ik heb de schurft aan onverdraagzame puriteinen die hun geloof als excuus voor hun onverdraagzaamheid aanvoeren, maakt dat mij een ultra rechtse fastistoide xenofoob?

Ik ben tenminste niet homofoob.
Oud 09-05-2005, 12:50
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-05-2005 @ 13:32 :
We hebben hier Bluesman en Hypertext. Alletwee komen ze om de 3 maanden hier twee dagen lurken, allochtonen de huid vol schelden, wij lachen ze uit om hun domheid en ze zijnw eer voor 3 maanden opgerot.

We hebben Gornetsnoaker, maar gelukkig hoeven we iemand die in de States woont en dan over internet gaat dreigen een forumbaas in mekaar te meppen als-ie hem tegenkomt, niet serieus te nemen.

Dan hebben we nog een paar mensen die VVD-rechts zijn. Eén met goede argumenten: T_ID. En twee mensen die daarmee niet begiftigd zijn: PGWR en Benfatto.

Het overgtore deel is nog steeds links hoor. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
De forummers die vaak op N&A zijn, zijn idd vaak niet rechts.
Ik heb idd wat overdreven gereageerd. Maar het valt me gewoon op, dat veel autochtonen een andere mening niet dulden. Dit gebeurd ook heel vaak op tv bij discussieerprogramma's, zoals nova. Moet je maar eens een willekeurige aflevering opzoeken van M. Jabri. Die gast komt met dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben, maar de manier waarop dat wordt weggewuifd ben ik het al helemaal niet mee eens.

Maar goed, ik heb niks gezegd.
Oud 09-05-2005, 12:53
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
juno schreef op 09-05-2005 @ 13:50 :
Ik heb de schurft aan onverdraagzame puriteinen die hun geloof als excuus voor hun onverdraagzaamheid aanvoeren, maakt dat mij een ultra rechtse fastistoide xenofoob?

Ik ben tenminste niet homofoob.
1. two wrongs don't make 1 right (© mephostophilis)
2. Ik ben ook niet homofoob, dame. S. ook niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten