Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik had al van tevoren gedacht dat Rujano ging winnen. Jongens wat een etappe zeg! ![]() ![]() Jammer voor Niermann, maar hij heeft het geprobeerd en even naar onze zuiderburen: die Van Huffel is een leuke coureur hoor! ![]() Basso inderdaad he-le-maal niet gezien. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder: Superetappe uiteraard, sterk vooral van Savoldelli hoe hij gewoon op zijn eigen tempo bleef gaan. Simoni had wel héél veel geluk dat hij Di Luca meehad, ongelofelijk hoe snel hij reed op dat kiezelpad! Van Huffel inderdaad, schitterend wat die in de Giro heeft laten zien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hebben mensen trouwens de etappe van de Ronde van België gezien gister? Scheunemann goed gereden en Vastaranta ook... jammer dat het uiteindelijk een halve massasprint werd
||
Citaat:
![]() Tja 10 seconden zou inderdaad zeker terecht zijn, maar hoe je het ook keert of went, Savoldelli wint de Giro en wat mij betreft terecht. Ik vind 'm een goede renner, rekening ermee houdend dat hij een team van prutsers mee had deze ronde. ![]()
||
Citaat:
Stefan van Dijck wint in Belgie, mooie overwinning voor Mr Bookmaker, 1 en 2
||
Citaat:
![]() btw succes met 1e wedstrijd van het seizoen vanavond ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ach de Tour heeft wat meer sfeer en wordt uitgebreider gebracht. Qua spel en tactiek zal het deze Giro niet overschrijden nee, maar wel qua 'alles er omheen' denk ik.
Wat betreft de Rondemaster: goed idee, maar we kunnen bovendien op http://www.wielerpools.com gratis meedoen. Je selecteert 15 renners (waarbij je niet zomaar de 15 beste kunt pakken) en daar doe je het de rest van de Tour mee. Handig als je op vakantie bent. Je kunt daar een subleague bij opstellen.
||
Citaat:
|
20-01-05 Allessandro Petacchi zal niet deelnemen aan de komende Tour de France. De Fassa Bortolo renner wilt zich volledig richten op het WK in Madrid. Volgens de Franse krant l'Equipe zal Petacchi wel de Ronde van Spanje rijden, dit als voorbereiding op het WK.
Afgelopen jaar werd er veel van Petacchi verwacht. Hij kon deze verwachtingen niet waar maken en stapte zonder etappezege, geblesseerd geraakt bij een valpartij, voortijdig af.. Van http://members.home.nl/alan.smeets/ niet echt een geweldige bron he ![]() maar ik hoorde het al meer edit: Ook gevonden op de site van sporza: http://www.vrtnieuws.net/sport_maste...onak_petacchi/
||
Citaat:
![]() ![]() Maja het voordeel is dat in de Tour waarschijnlijk nu meer renners kansmaken om te winnen, want als Petacchi zou meedoen, dan was de kans groot dat je in de eerste week steeds dezelfde winnaar kreeg. ![]() Laatste etappe in de Giro voor de heer Petacchi. Goh, wat een verrassing... ![]()
||
Citaat:
![]() heb wel zin in de tour!!
||
Citaat:
Inderdaad vlakke wk's zijn niks ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Dit had ik nooit van een jongen als Lotz verwacht...
|
![]() |
BRUSSEL - De Limburgse wielrenner Marc Lotz is woensdag met onmiddellijke ingang ontslagen door zijn Belgische werkgever Quick Step. De 31-jarige coureur is betrapt op het gebruik van epo. Lotz heeft bekend het middel te hebben gebruikt. Wanneer hij positief is bevonden, is niet bekendgemaakt.
Lotz was bezig aan zijn eerste seizoen bij Quick Step. Daarvoor reed hij jarenlang voor Rabobank. In een fax aan het Belgische persbureau Belga verklaart de wielrenner dat hij alle verantwoordelijkheid op zich neemt: "Op 30 mei 2005 heb ik in het kader van een gerechtelijk onderzoek het bezit en gebruik van het verboden middel epo toegegeven. De drang om de ploeg en mijn omgeving niet teleur te stellen was zo groot dat ik mijn toevlucht heb genomen tot deze handelwijze, waarvan ook ik besef dat ze onaanvaardbaar is. Ik betreur dan ook dat ik het vertrouwen en steun van mijn ploeg, supporters en familie geschaad heb door deze misstap." (www.nu.nl) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Giro d'Italia 2007 de communiceerbeer | 74 | 06-06-2007 10:46 | |
Vrije tijd |
Wie wint de Tour de France 2006? peaceflower | 500 | 20-07-2006 16:28 | |
Vrije tijd |
Giro d'Italia 2006 peaceflower | 241 | 30-05-2006 18:10 | |