![]() |
||
Citaat:
OT: ![]() Doe de Myuki
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maritje (k). Oh, Dorien, wordt niet boos he :') |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik heb nog een keer de Audiobullys-Shot you down gedowned, en je hebt gelijk, hij is bagger. Maar heb je dan een idee wie dan de artiest is van het orignele nummer, want het originele nummer mag je niet vergelijken met die verkrachte remix van de aufiobullys. @ Roos: Ik moet dus denken aan de originele Audiobullys, niet de slechte remix. Edit: Google zegt Nancy Sinatra. En het nummer is allemaal gecovered door: -DMX -Eminem -Young Buck -Audiobullys En wellicht nog een paar.
Laatst gewijzigd op 16-06-2005 om 17:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() De lokale Russische maffia kan je vast wel helpen, ik weet ze wel te vinden. Wanneer kan ik je voor de deur verwachten? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij hebben sonny & cher ook een versie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Hoop je dat er mensen gaan roepen "ach nee Metallicat dat valt heel erg mee, je ziet er echt niet slecht uit!" of wat? Vertel gaarne de motivatie even ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom zou je? ik denk niet dat het meeste volk hier iets als "God wat ben jij lelijk" zou zeggen, en degenen die het wel zouden doen zijn over het algemeen zo dom dat je ze dan weer lekker kapot kunt flamen. Tevens is "mooi zijn" zo relatief, het is geen vaststaande waarde die voor een ieder gelijk is. Wie weet heb je door die tekst bij je eigen foto te plaatsen iemands manier van naar jou kijken in zo'n mate negatief beïnvloedt dat diegene er al van uitgaat dat hij/zij je niet mooi zal vinden, doordat jij dat zelf ook vind. Terwijl, als je niets had gezegd hadden ze je misschien wel erg leuk gevonden, door houding of wat dan ook. Ik zou eerder een foto zonder tekst posten en de mensen onbevangen laten oordelen. (Jezus wat een lap tekst om zoiets onbenulligs ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lijd je aan het syndroom van Down? Zo niet, enige andere geboren afwijking? In het geval dat het geen geboren afwijking betreft, ben je als kind op je hoofd gevallen? Als dit allemaal niet het geval is heb je geen enkel excuus voor deze manier van schrijven. |
![]() |
||
Citaat:
En jij hebt dezelfde helm als ik <3 |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Meisjes willen er graag op hun mooist uit zien, jongens zijn daar nonchalanter in. Dat zou jij toch moeten weten, als meisje zijnde.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tof |
![]() |
||
Citaat:
en Ben jij die 'chick' (ik blijf even in jouw jargon) linksonder? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oooh... aaah... nu weet ik het weer. Volgende keer is het handig als je degene op wie je wilt reageren, rechtstreeks citeert. Knopje 'quote'. En die linksonder? Toevallig geen vriendin van je? ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Fototopic. Verwijderd | 494 | 03-12-2003 15:47 | |
Muziek |
fototopic paco de taco | 258 | 29-11-2003 20:42 | |