Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Bluh. Gisterenavond kon ik weer schrijven, maar mijn verhaal is (nog) niet af en ik durf niet verder te gaan, want ik ben bang dat ik het weer helemaal verpest en er bang van word. Ik kon gisteren helemaal niets, m'n verhaal had me verdoofd. Eng.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb zin in over 6 dagen.. dan zie ik 'm weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Heerlijk weer <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmmm, zin in vrijdag, waarom moet het nou zo lang duren? Twee weken lang je vriendje niet zien is echt bagger. Ik wil hem elke week zien, of nog beter: elke dag. Maar goed, dat laatste zit er gewoon even niet in. Daarom: toekomst.
||
![]() |
Citaat:
waaraan is ze overleden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee dus, en dat is eerlijk. Maar op een of andere manier klinkt het wel heel lullig met mijn opkomende (en volkomen kansloze) verliefdheid erbij. Zoiets doet je gevoel weer goed op zondagavond. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Morgen naar Belgie ![]() ![]() ![]() Waarom smaakt eetpapier zo lekker, en vult het zo weinig, zodat je er nog meer van gaat eten, en het resultaat is dat je misselijk bent? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() when is the misery gonna stop? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het helpt om je gedachten (en daarmee je uitspraken) te nuanceren. Je zegt "ik bak echt niets van dat hele hbo zooitje hier", terwijl dat, volgens mij, niet zo is. Je twijfelt er aan of je het goed doet en je hebt nu een hoop feedback gehad, maar dat betekent niet meteen "dat je van dat hele hbo zooitje niets bakt". Als je dat dan toch zo formuleert lijkt het veel negatiever dan het in werkelijkheid is en dat zal je niet helpen om er positiever/minder negatief tegen over te staan, denk ik. Laatst gewijzigd op 17-10-2005 om 11:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als iemand bij ons op een dergelijke manier feedback geeft dan wordt daar eigenlijk altijd wel wat over gezegd, omdat dat idd niet de bedoeling is. (Vorig jaar een hele 'rel' over geweest mbt een docent...die deed het ook zo negatief en ik werd daar pissig door... ![]() ![]() Misschien kun je de andere ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar opzich is het melden van iets positiefs niet moeilijk toch? en dat geeft toch weer even zo iets van je doet het goed maaaaar...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Het is anders, maar je ziet het ook hier in het topic. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() alles is zo anders hier en wennen dus NU bak ik er nog even niets van.. maar dat gaat zeker goed komen valt onder positief toch ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote-lucht-je-hart-topic #23! Verwijderd | 489 | 27-03-2005 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |