Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2005, 21:41
Mariap0es
Mariap0es is offline
een goede vriend heeft last van...

Laatst gewijzigd op 13-11-2005 om 14:12.
Oud 12-11-2005, 23:15
Fietsertje
Fietsertje is offline
Ik zou die vriend van jou toch maar eens adviseren om stilletjes aan naar de dokter te gaan, en als ie dat niet meteen wil, vraag hem dan in ieder geval of ie onveilige seks heeft gehad de laatste tijd. Weet jij in ieder geval zeker dat het een soa is.
Oud 13-11-2005, 09:19
Verwijderd
Kan het een soa zijn (maw heeft hij onveilige seks gehad)?
Mwah ik zou toch even langs de dokter gaan als ik hem was, want het klinkt toch niet echt goed. En dan kan je er maar op tijd bij zijn. Het is niet echt prettig voor je vriend, maar helaas.
Oud 13-11-2005, 18:34
Verwijderd
Je hebt een soa.

meer details?
Oud 19-11-2005, 00:43
Mariap0es
Mariap0es is offline
haha deze topic kan weg, het is alweer over...
Oud 19-11-2005, 00:50
bamiPoep
bamiPoep is offline
en? was het aids?
Oud 19-11-2005, 01:41
Verwijderd
Die soa's ook altijd he!
Oud 19-11-2005, 09:55
Iduna
Iduna is offline
wat een soa zeg
Oud 19-11-2005, 10:16
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 19-11-2005 @ 01:43 :
Hahaha. Wat een humor.
Oud 19-11-2005, 10:45
Roos
Roos is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 19-11-2005 @ 01:43 :
Ookal zijn de klachten over...... als hij onveilige sex heeft gehad, kan hij alsnog een SOA hebben.
Oud 19-11-2005, 10:50
MTpower
MTpower is offline
Ik weet wel dat een soa test voor een man niet echt prettig is
Oud 19-11-2005, 10:50
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-11-2005 @ 11:45 :
Ookal zijn de klachten over...... als hij onveilige sex heeft gehad, kan hij alsnog een SOA hebben.
Ik dacht dat ze het bedoelde als in 'hij is er voor behandeld'
Oud 19-11-2005, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 19-11-2005 @ 11:45 :
Ja idd dat dacht ik ook meteen toen ik haar antwoord las! Beetje dom TS...
Oud 19-11-2005, 14:13
Roos
Roos is offline
Citaat:
MTpower schreef op 19-11-2005 @ 11:50 :
Een SOA is op lange termijn ook niet echt prettig he
Oud 19-11-2005, 16:05
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-11-2005 @ 15:13 :
Een SOA is op lange termijn ook niet echt prettig he
Nee, maar er was toen een programma op tv dat een gozer zich liet testen... die keek echt verre van blij toen ze een wattenstaafje 5cm z'n plasbuis in duwde
Ik voelde het gewoon terwijl ik op de bank zat
Oud 19-11-2005, 18:06
Verwijderd
Oud 20-11-2005, 13:47
marla
marla is offline
lekerrrr
Oud 20-11-2005, 17:13
Phlox
Phlox is offline
Dat 'een vriend van me heeft' ook altijd
Oud 20-11-2005, 19:07
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
MTpower schreef op 19-11-2005 @ 11:50 :
Voor een vrouw wel dan?
Oud 22-11-2005, 05:19
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Tsu schreef op 20-11-2005 @ 20:07 :
Voor een vrouw wel dan?
Bij een vrouw is de opening waar die wattenstaaf in gaat een stuk groter
Oud 23-11-2005, 17:28
Mariap0es
Mariap0es is offline
hou je smoel dan dicht nerd..
tsss bemoei je met je eigen leven. En het was geen soa blijkbaar (gelukkig) dus ben je nou klaar met zeuren.
Oh ja mijn suga zegt niet zo veel over mij hoor, heb die site al 3 jaar dus houd je niet zo met andere bezig, kijk naar jezelf NERD...
Fucking topic word gewoon niet gesloten omdat een zieligerd er zo nodig zijn eigendunk wil opwerken
Oud 23-11-2005, 17:35
Mariap0es
Mariap0es is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 21-11-2005 @ 20:42 :
Onee hè, ze heeft een sugababes account. Je moet eens wat meer naar school gaan. Hier kan ik namelijk niks van lezen:

Matrixx tjah hou nie soo van uitgaan... hahah k0st veel d0ek0es..
Trouwens het betekend gewoon dat ik niet veel geld wil uitgeven aan uitgaan. Voel je je soms te goed voor mij pfff alsjebliefd zeg.
Blijf dan weg bij dit topic als je er niet tegenkan
Oud 23-11-2005, 17:36
Mara
Mara is offline
Omg ik hoop dat jij niet écht onderwijsassistente wordt want wat zul jij veel kindjes verpesten zeg
Oud 23-11-2005, 17:38
Mariap0es
Mariap0es is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 23-11-2005 @ 18:36 :
Omg ik hoop dat jij niet écht onderwijsassistente wordt want wat zul jij veel kindjes verpesten zeg
ooh wat ben ik nou bang zeg.
Pfff dit is maar internet...
op school geef ik een goed voorbeeld.

Conclusie: Bemoei je met je eigen zaken
Oud 23-11-2005, 17:42
Mara
Mara is offline
Ja want het was zeker mijn intentie om jou angst aan te jagen.
Kijk, ik kan het ook niet helpen dat jij een achterlijke breezerdoos zonder enig verstand bent. Ook niet dat je als beroep kinderen wil begeleiden die geestelijk verder ontwikkeld zijn dan jijzelf. Dat is jouw probleem, hopelijk los je 't op tijd op voor er iets ernstigs gebeurt.

Ik bemoei me overigens niet eens met jouw zaken, ik geef alleen mijn mening en uit mijn verontrusting. Geloof me, ik zal me niet met jou bemoeien, straks is 't nog besmettelijk.
Oud 23-11-2005, 17:44
Mariap0es
Mariap0es is offline
MeelFriek

Bitch hou je smoel. Vwo nerd..
Je weet niets over mij.
Je kent me niet eens dus houd je vooroordelen lekker voor jou, niemand heeft jou om een mening gevraagd. Oppervakkige Kuthoer. Je bent zeker een zielig persoon dat nu denkt dat ze stoer is zo achter de computer. Dat is overigens het enige wat je doet. Je moet vrienden zoeken. en een hobby. BITCH
Oud 23-11-2005, 17:45
Mara
Mara is offline
Dat is precíes wat nodig is voor een ban
Oud 23-11-2005, 17:46
Mariap0es
Mariap0es is offline
ach big fucking deal.
Ik heb tenminste nog een leven, jij alleen deze site met topics. Nou word er gelukkig van zeg.
Hoop dat je dood gaat.
Oud 23-11-2005, 17:47
Mara
Mara is offline
Ga je dat nou ook aan die kindjes leren die je in de klas krijgt ooit? Zou een beetje jammer zijn, is 't niet?

Vind je het niet vervelend dat je zelf op het niveau zit van het achtereind van een varken? Dat het enige wat je kan is een beetje rondsletten en mensen uitschelden en hier en daar soa's oplopen?
Oud 23-11-2005, 17:50
Mariap0es
Mariap0es is offline
ooohh jij bent echt dom bezig. je hebt echt geluk dat je in verwegistan woont HOER.. Ik had geeneens een soa ik vroeg het voor een jongen die ik ken. Mongool lees eerst voor je wat typt. Jij bent een sletje zeker via intenet sexcammen zo zielig want je bent zo lelijk. Lelijke trut je kan toch nooit vrienden krijgen. En ik ben geen breezer slet: drink niet eens alcohol kanker wijf. dus houd je fucking bek maar dicht.
Oud 23-11-2005, 17:53
Mariap0es
Mariap0es is offline
oooh nou weet je ff niet wat je moet typen hea. je moet het eerst aan je mama vragen ooh wat zielig. Verneuk je leven met haar, maar val mij niet lastig met je zogenaamde hoge dunk van jezelf. Hoertjjjjeeeee
Oud 23-11-2005, 17:55
Mara
Mara is offline
Ach, sommige mensen hebben wat anders te doen dan na drie minuten te reageren.

Ik ben dom bezig? Nee, jij. Het enige wat jij kan doen is mensen uitschelden voor hoer terwijl er maar één hoer in dit topic zit en ik ben het zeker niet. Ik vraag me trouwens af hoe je op dat sexcammen komt, ervaring mee?

Het is trouwens misschien niet al te verstandig om met kanker te gaan gooien op een forum dat Lichaam&Gezondheid heet, je zou er nog wel eens mensen mee kunnen kwetsen.

Ik heb trouwens niet eens een hoge dunk van mezelf, meer een uitermate lage dunk van jou.
Oud 23-11-2005, 17:58
Mariap0es
Mariap0es is offline
ooohhh bijdehand zeg.
En ik heb mensen in me familie met kanker dus houd gewoon je bek. Shit st0m wijf. Je moet een leven zoeken. jij heb er duidelijk ervaring mee. ik woon in Steenwijk, pak je lul maar vast ik warm je wel op. Hier wie is de hoer. JIJ dus....
Hobby's Geen. Ik ben saai en een kut sletje die op vwo zit zonder vrienden.
Rot toch een eind op. Kheb zon zin om je neer te klappen.
Hoer ik haat fucking Vwo sletten. Zijn zo dom, en denken dat ze alles weten. Jeetje ik zou maar bang zijn en je vrienden roepen oepss nee die heb je niet Lekker voor je.
Oud 23-11-2005, 18:00
Mariap0es
Mariap0es is offline
Maandag 21 november 2005. Zal dít dan de dag zijn dat 't me gaat lukken? Tot nu toe gaat 't goed, tot op zekere hoogte. Straks wel bruine bonen eten, maar dat is nog niet eens zo slecht. Wel voor je geur want dan kan ik scheten laten.

Nou, m'n valtaf profiel maar 's bijwerken en zien op hoeveel kcal ik uitkom voor vandaag! ben je te dik aaggg nu snap ik waarom je zo doet. JE BENT JALOERS OP MIJN LICHAAM... hahhahahahah stomme mongool
Oud 23-11-2005, 18:03
Mara
Mara is offline
Waarom word je in vredesnaam onderwijsassistente als je zelf nog nodig terug naar de basisschool moet?

Als je mensen in je familie hebt met kanker zou je toch beter moeten weten, als je zo slim bent als je zelf beweert.

Geloof me, ik heb genoeg vrienden. En oh, darling, vrouwen hebben geen lul. Triest, triest, triest.

Nee, ik ben niet jaloers op jouw lichaam. Er zijn wel lichamen waar ik wél jaloers op ben, maar geloof me, ik ben liever 120 kilo dan dat ik op jou lijk.
Oud 23-11-2005, 18:07
Mariap0es
Mariap0es is offline
haha geef nou gewoon toe dat je oerlelijk bent. Shit je zit in de ontkenningsfase. Jij weet niet eens hoe een lul eruit ziet. Niemand zou iets met je willen lelijke vetzak. Shit ga lekker 10 kilo afvallen voor de 100ste keer lukt je toch niet. Whahha ik kan je zo omduwen slet.

Ik ga niet zeggen dat ik knap ben, zoveel eigendunk heb ik niet.
Ik ga wel zeggen dat jij zwaar lelijk bent.

Oh hoezo ga je de pil doorslikken, je word toch nooit geneukt, te Fatsig en te lelijk duuu
Oud 23-11-2005, 18:07
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 23-11-2005 @ 18:58 :
ooohhh bijdehand zeg.
En ik heb mensen in me familie met kanker dus houd gewoon je bek. Shit st0m wijf. Je moet een leven zoeken. jij heb er duidelijk ervaring mee. ik woon in Steenwijk, pak je lul maar vast ik warm je wel op. Hier wie is de hoer. JIJ dus....
Hobby's Geen. Ik ben saai en een kut sletje die op vwo zit zonder vrienden.
Rot toch een eind op. Kheb zon zin om je neer te klappen.
Hoer ik haat fucking Vwo sletten. Zijn zo dom, en denken dat ze alles weten. Jeetje ik zou maar bang zijn en je vrienden roepen oepss nee die heb je niet Lekker voor je.
Ja, jezus die VWO sletten ook, die kunnen geen CD rekje in elkaar zetten zoals jij met machtige arbeid hebt geleert op VMBO T
Lekker klappen hoor, want zo lossen mensen met verstand het op, kijk maar naar George Bush!, en Pim Fortuyn sloeg ook met zijn handtas!

Het is maar internet schat. Tis dat je een SOA hebt, anders zou ik je de liefde geven die je verdiende
Oud 23-11-2005, 18:08
Mara
Mara is offline
Ik ben vet maar je duwt me zo om? Beetje tegenstrijdig, is 't niet? Of ben jij zo'n kenau?

En hee, als jouw redenering klopt, wie is dan die jongen die bij me is?
Oud 23-11-2005, 18:10
Mariap0es
Mariap0es is offline
Uhm wie ben jij dan?
Moet je ff lezen.
Ik had het niet over mezelf in dit topic, het ging over een vriend dus en dat is al voorbij.

Maar goed.
Arbeid. ik ga Hbo doen over paar maanden dus ja ik weet niet, iedereen kijkt hier toch alleen maar naar leernivea, maar niet naar het echte leven, ik ben goed in allerlei dingen maar dat ziet die meisje niet, ze moet gewoon goed nadenken.
Oud 23-11-2005, 18:12
Mara
Mara is offline
Nivea is crème.
Oud 23-11-2005, 18:12
Mariap0es
Mariap0es is offline
Je broertje natuurlijk, je hebt hem omgekocht.
Zou ik ook doen als ik zo lelijk was als jij. Je schrijft zeker ook stiekem liefdesbrieven en laat die zien op school om ff te bewijzen dat je wat bent. Grrr stom hoor. Je bent gewoon te dik om wat terug te doen bedoelde ik maar goed ik ga maar eens. Mijn vriend wacht boven op mijn goddelijke lichaam. Waar jij alleen van kan dromen
Oud 23-11-2005, 18:13
Mariap0es
Mariap0es is offline
Ooh nee. Weer zo bijdehand doen. En ja klappen is de oplossing bij zulke personen. Ik word niet gauw boos of zo. Maar soms gaan mensen te ver en heeft praten geen zin.Dit is zon zielig geval dus
Oud 23-11-2005, 18:13
Mara
Mara is offline
Ik schrijf zeker ook stiekem liefdesbrieven en laat die op school zien? Ik dacht even dat 't niet dommer kon, maar nee, het niveau zinkt dus nog verder!
Oud 23-11-2005, 18:14
Mariap0es
Mariap0es is offline
Ach ja, ga maar lekker door met zo dom doen.
I'm out of here. Your to ugly to talk to Bitch
I hope you will die sucker
Oud 23-11-2005, 18:14
Mara
Mara is offline
Wederom, doe je dat ook bij vervelende kinderen, ze in elkaar slaan?

Ik zou trouwens uitkijken, je wilt mij niet slaan.
Oud 23-11-2005, 18:15
Heikneuter
Heikneuter is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 23-11-2005 @ 19:10 :
Uhm wie ben jij dan?
Moet je ff lezen.
Ik had het niet over mezelf in dit topic, het ging over een vriend dus en dat is al voorbij.

Maar goed.
Arbeid. ik ga Hbo doen over paar maanden dus ja ik weet niet, iedereen kijkt hier toch alleen maar naar leernivea, maar niet naar het echte leven, ik ben goed in allerlei dingen maar dat ziet die meisje niet, ze moet gewoon goed nadenken.
Ik moest voor m'n HBO een examen nederlands doen, en daar hoorde "die meisje" niet echt in thuis. Als jij onderwijsassistent wil worden, moet je niet tegen kinderen gaan roepen dat ze lelijke kanker mormels zijn als ze bijvoorbeeld drinken in de klas. En Leer-Nivea?, is dat creme voor de wat stevigere huid?. Kortom, als jij HBO gaat doen, ben ik een vrouw met perzikborstjes.
Oud 23-11-2005, 18:15
Mariap0es
Mariap0es is offline
Zie je kijkt na niveaus loser.
Maar ja, is jou probleem. Je hebt geluk dat je niet in de buurt woont vette koe. Anders lag je nou al op de grond.
Oud 23-11-2005, 18:16
Mariap0es
Mariap0es is offline
ben je toch ook, jou borstjes kan je niet eens zien. je buik hangt ervoor. LELIJK...
JIJ BENT UGLY BITCH
Oud 23-11-2005, 18:17
Mariap0es
Mariap0es is offline
ik ga me nederlands niet netjes houden voor zo'n slet als jou.
Kom op zeg, je bent zo zielig.
Oud 23-11-2005, 18:18
Mara
Mara is offline
Ken je nog andere scheldwoorden dan hoer en slet of kan je alleen herhalen wat geregeld naar jou geschreeuwd wordt?

Je buik kan trouwens niet vóór je borsten hangen, hij hangt eronder. Serieus, jij moet écht weer naar de basisschool voor zowel Nederlands als een basisles biologie.
Topic gesloten

Regels voor berichten