Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2005, 11:51
funky_aapii
funky_aapii is offline
Ik vind op dit moment mijn ex wel weer leuk. Sja je blijft altijd een zwak voor je ex hebben hea.. En ik wil hem niet leuk vinden want ik weet dat het niets meer wordt. Maar nu hoorde ik dat hij blowt ...en nu wil ik zkr niets meer met hem eigenlijk...maar hoe kan ik hem vergeten? we zijn gewoon goede vrienden ik kenhem al heel me leven....kga elk weekend met hem om. en ik wil nog wel gewoon vrienden blijven.....weten jullie hoe ik hem het beste uit me hoofd kan zetten zonder hem te gaan negeren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-12-2005, 12:05
ExVaal
ExVaal is offline
't Is natuurlijk wel vreselijk dat 'ie blowt. Mensen die blowen staan aan de rand van de samenleving.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 12:08
funky_aapii
funky_aapii is offline
nee dat niet...maar hij was eerst heel braaf en nu opeens blowt hij enz..nou strax gaat hij ook nog gebruiken ..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 12:08
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Vaal schreef op 11-12-2005 @ 13:05 :
't Is natuurlijk wel vreselijk dat 'ie blowt. Mensen die blowen staan aan de rand van de samenleving.
Pff, er zijn verschillende mensen met verschillende principes. Ik zou iemand die blowt ook niet moeten.

Ik denk dat TS genoeg redenen heeft. Alleen moet je wachten tot je gevoel weg gaat, want dat valt niet te beredeneren Gewoon afwachten.
Oud 11-12-2005, 12:29
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-12-2005 @ 13:08 :
Pff, er zijn verschillende mensen met verschillende principes. Ik zou iemand die blowt ook niet moeten.
Dan heb je je er nooit in verdiept en ben je dus gewoon kortzichtig
Ik blow eens per maand ofzo... omg
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 12:34
Back Door Man
Back Door Man is offline
TOF TOPIC.

- mensen die blowen gaan naar de hel. dus neem nog een lekkere breezer en slaap er een nachtje over.

OKAY ?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 12:38
Verwijderd
ik blow altijd, en ik heb een vriend. ben ik nu een mislukkeling?!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 12:39
Verwijderd
qamra, je zeikt, want je staat het je ( eventuele ) liefde wel toe om hard drugs te gebruiken. Alcohol is namelijk eenhard drugs. Hoe hypocriet kun je dan wezen??
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 12:47
Smobbo
Smobbo is offline
ik hoef ook geen vriendin die blowt, aangezien ik ook geen vriendin die rookt wil hebben.

En er is wel een verschil tussen een biertje drinken of blowen.
Ja dit hoef je niet met me eens te zijn, maar nu staat qamra tenminste niet alleen .
Oud 11-12-2005, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 11-12-2005 @ 13:47 :
ik hoef ook geen vriendin die blowt, aangezien ik ook geen vriendin die rookt wil hebben.

En er is wel een verschil tussen een biertje drinken of blowen.
Ja dit hoef je niet met me eens te zijn, maar nu staat qamra tenminste niet alleen .
ja, het ene drugsgebruik is meer geaccepteerd dan het andere, maar dat maakt het niet minder hypocriet
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 13:23
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
MTpower schreef op 11-12-2005 @ 13:29 :
Dan heb je je er nooit in verdiept en ben je dus gewoon kortzichtig
Haha, ja nog even zeg

Louis Armstrong; euhm, waar haal jij vandaan dat ik alcohol wel zomaar toesta?
Oud 11-12-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 11-12-2005 @ 14:23 :
Haha, ja nog even zeg

Louis Armstrong; euhm, waar haal jij vandaan dat ik alcohol wel zomaar toesta?
haha je hebt gelijk, en als jij inderdaad alcohol net zo zou verbieden als ik, dan trek ik mijn opmerking aan jou persoonlijk weer in. Maar als je het wel ok vind dat hij op normale basis een biertje drinkt, (of wijn) dan niet...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 13:36
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 11-12-2005 @ 14:29 :
haha je hebt gelijk, en als jij inderdaad alcohol net zo zou verbieden als ik, dan trek ik mijn opmerking aan jou persoonlijk weer in. Maar als je het wel ok vind dat hij op normale basis een biertje drinkt, (of wijn) dan niet...
Wat vind jij normale basis? Ik vind een wijntje bij het eten of champagne bij oud&nieuw wat anders dan dat hij zich welke do/vr/za/na de voetbal vol giet. Hypocriet. Mij best. Ik ga alleen maar op mijn eigen gevoel af en van blowen krijg ik een enorm naar gevoel. Van een drankje niet. Van zuipen wel.
Oud 11-12-2005, 13:41
Optima
Optima is offline
1

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:31
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Qamra schreef op 11-12-2005 @ 14:36 :
Wat vind jij normale basis? Ik vind een wijntje bij het eten of champagne bij oud&nieuw wat anders dan dat hij zich welke do/vr/za/na de voetbal vol giet. Hypocriet. Mij best. Ik ga alleen maar op mijn eigen gevoel af en van blowen krijg ik een enorm naar gevoel. Van een drankje niet. Van zuipen wel.
Een jointje is bijna net zo schadelijk als 2 biertjes, flesjes dus, geen halve liters
Alcohol is btw een hard drug, wiet een soft drug... dus waarom wel alcohol en geen wiet?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 16:45
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Omdat leven in de illusie 'beter' en 'verstandiger' en 'gezonder' te leven dan al die 'vieze wietrokers' de alcoholverkiezer op een voetstuk plaatst van waaraf hij op een maatschappelijk getolereerde en voor zichzelf prettig denegrerende wijze zich over andere mensen kan uitlaten, daarbij tevens aandacht naar zijn eigen persoontje kan toetrekken ten koste van de ander en op grond van leugens.

Druipt er vanaf toch?
Oud 11-12-2005, 18:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 11-12-2005 @ 17:45 :
Omdat leven in de illusie 'beter' en 'verstandiger' en 'gezonder' te leven dan al die 'vieze wietrokers' de alcoholverkiezer op een voetstuk plaatst van waaraf hij op een maatschappelijk getolereerde en voor zichzelf prettig denegrerende wijze zich over andere mensen kan uitlaten, daarbij tevens aandacht naar zijn eigen persoontje kan toetrekken ten koste van de ander en op grond van leugens.

Druipt er vanaf toch?
Que?

Maar ging het hier niet om TS die d'r ex wel en niet meer wil?
Oud 11-12-2005, 18:45
Wammus
Wammus is offline
Niet.
Oud 12-12-2005, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 11-12-2005 @ 19:41 :
Que?

Maar ging het hier niet om TS die d'r ex wel en niet meer wil?
que?? het is wel waar...

en jouw input was een stuk leuker om op te reageren.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 11-12-2005 @ 17:45 :

Druipt er vanaf toch?
hear hear!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2005, 20:29
ExVaal
ExVaal is offline
Heel D&A gathered in dit topic
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 12:10
marzo
marzo is offline
tsjohhhh.. je wil em niet omdat hij blowt... wat een onzin... hij is vast ook weleens dronken.. dat je vind je tog ook geen punt?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 12:21
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Mensen, zeik niet zo
Ieder heeft zijn eigen principes en als zij blowen fout vind dan is dat haar beslissing en daar heeft ze geen commentaar op gevraagd.

Haar vraag is hoe ze hem best kan vergeten.

ontopic: als je hem echt wil vergeten zou ik stoppen met hem te zien elk weekend, is enige manier. Maar op zich; het lijkt mij dat je het niet zooo hard te pakken hebt, en je wil hem niet leuk vinden, dus het kan snel over gaan lijkt mij..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten