Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2006, 12:51
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
ikweethetallemaalevennietmeer.
Advertentie
Oud 02-01-2006, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ijsklontje. schreef op 02-01-2006 @ 13:51 :
ikweethetallemaalevennietmeer.
Wat weet je niet meer?
Oud 02-01-2006, 13:38
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik heb best zin in school.
Oud 02-01-2006, 13:50
Roosje
Roosje is offline
Morgen om tien over half tien naar de dokter, jeej. Als hij dan óók ziek is, word ik echt boos. Eén keer voor niets vroeg opstaan, oké, maar meer ook niet.
Oud 02-01-2006, 14:10
Verwijderd
Niemand had gezegt dat het makkelijk zou worden, maar dat het zó moeilijk zou zijn...
Oud 02-01-2006, 15:10
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Och en tsja en zo.
Oud 02-01-2006, 15:45
coopergirl
coopergirl is offline
Ruudje heeft zich al een jaar niet gedoucht

Oud 02-01-2006, 15:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-01-2006 @ 16:45 :
*post dingetje boven mij
he getsie

*grin*

sorry hoor

---------

jeeej mijn web-log heeft een beetje vorm

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 15:58.
Oud 02-01-2006, 15:47
ilse
ilse is offline
dat was... apart.. en zooo fout

maar zo... goed
Oud 02-01-2006, 15:47
Ruudje
Ruudje is offline
trut
:emo:
Oud 02-01-2006, 15:50
Verwijderd
Leonoor, gecondoleerd.

Verder heb ik het druk, en vooral in mijn hoofd. Ik heb ook geen dag meer vrij om iets te doen ofzo. En ik wil nog zoveel. En ik moet vooral nog zoveel. En ik wou dat F eens iets van zich laat horen anders kan ik naturlijk zelf ook geen fuck en kan ik niets plannen voor de rest van de week.

En gisteren bij Paul de Leeuw was echt geweldig. Ramses zelfs gezien, dat vond ik toch wel het mooiste. En het was hartstikke gezellig. We hebben het echt zo supergezellig gehad. En ze speelden zulke mooi liedjes. Wat het alleen maar moeilijker maakte om dan juist naast hem te zitten.

En ik kan nog steeds niet bij het feit wat er gebeurt is, zaterdagnacht. Dat is gewoon niets voor mij. En ik ben er helemaal nog niet klaar mee, met J. Dat is de grap. En daarom snap ik mezelf ook zo bagger slecht.

I can't live with or without you...
Oud 02-01-2006, 15:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 02-01-2006 @ 16:47 :
trut
:emo:
oooh shity, ik had 'm aangepast maar gare gekke kwast ging me quoten!!! De biatch!
Oud 02-01-2006, 16:07
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-01-2006 @ 16:54 :
oooh shity, ik had 'm aangepast maar gare gekke kwast ging me quoten!!! De biatch!
sorry.. veranderd
Oud 02-01-2006, 16:07
Roosje
Roosje is offline
Hé, ik weet tegenwoordig heus wel wat ik doe. Ik heb van dingen geleerd, oké?

En ja, dat is waar.

Daarnaast heb ik al mijn oude rotzooi weggegooid. Nu heb ik een heel grote, bijna lege kast. Die moet maar niet weer vol komen te staan met nieuwe rotzooi.

Morgen kleren kopen. <3
Oud 02-01-2006, 16:12
BananaSplit
BananaSplit is offline
Waarom denken mensen dat je iets met je ex hebt/wil als je gewoon film gaat kijken met anderen. Althans zo komt het op mij pover. Toen mijn ex een nieuwe vriend had zeiden we dat filmkijken goed zou kunnen met anderen erbij. Laatst begon ze te twijfelen en t w2as al gauw nee, omdat ze niet wilde dat haar vriend ging denken dat ik weer iets met haar heb.

Op zich niet zo erg, maar als degene waar je nu verliefd op bent dan ook daar is en je ernaast moet zitten is het al een stuk kutter, zeker omdat je het dan op een goede, onopvallende manier kunt laten merken.

Voor de rest is het wel goed en nieuwjaar was supergezellig, half zes in bed en om 8 uur weer wakker
Oud 02-01-2006, 16:42
Fides
Fides is offline
Over een uurtje is ze hopelijk wel weer thuis.. <3
Oud 02-01-2006, 16:42
BananaSplit
BananaSplit is offline
Zo, nu ga ik ff lekker eten en dan maar hopen dat ze straks online is. Zo ja laat ik mss wel weten hoe t is gegaan.

en wat betekent <3?
Oud 02-01-2006, 16:48
rare kwast
rare kwast is offline
verwardheid te top
Oud 02-01-2006, 16:50
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 02-01-2006 @ 17:42 :
Zo, nu ga ik ff lekker eten en dan maar hopen dat ze straks online is. Zo ja laat ik mss wel weten hoe t is gegaan.

en wat betekent <3?
Het is een hartje, draai je hoofd maar naar links, dan zie je het wel

Sommige mensen... *zucht*
Andere mensen

Ik voel me zo 2003
Oud 02-01-2006, 17:59
Gothic
Gothic is offline
weet je, ik neem het terug, het verliefd zijn is niet leuk, die spannende periode vol onzekerheid is ook niet leuk. Het is niet leuk te moeten wachten, hopen en dan weer teleurgesteld te worden en niets horen. Het kat en muis spel ís níet leuk.

Totdat je hoort dat het doorgaat, zodat je weer kunt dagdromen over hem. Dan kan ik weer rustig ademhalen en niet steeds bangzijn dat hij afzegt. Maar ik heb hem al eens uit m'n hoofd gezet, dus lukt me nu vast weer, maar hopelijk is het niet nodig.

Ik zou zo graag voor safe gaan, maar dat levert vast minder op dan gaan voor hem, deze spanning en onzekerheid doorstaan. Waar is dat toch allemaal goed voor? Had ik verdomme maar gewoon zijn nummer, dan lag niet alles in zijn handen, dan had ik hem gewoon ff kunnen bellen en had ik nu tenminste niet meer in onzekerheid gezeten, dan had ik geweten of het doorging en zo ja hoe en wat.

Maar wat nou als het doorgaat? Stel nou dat alles meezit en het gaat door... Stel het wordt helemaal geweldig. Stel. Hoe moet ik dan in godsnaam die jongen weer vergeten als hij niets met mij wil? Hoe? Waarom doe ik dit? Voor die ene kleine kutkans dat hij me misschien leuk vindt. Voor die nog kleinere kans dat er iemand op deze aardkloot mij de moeite waard vindt, mij de moeite waard vind om tijd aan te besteden, om van me te houden en voor me te zorgen. Ik stel me kwetsbaar op voor die ene kleine kutkans... waarom wil ik me zo laten kwetsen, denk ik nu echt dat hij me leuk vindt? Ik wil het zo graag, maar dat helpt niets, geen ene flikker.

Toch maar wachten, volhouden en nog even genieten van het gevoel zo lang het nog kan, tot de grote teleurstelling komt, want het voelt ook wel goed natuurlijk en het is fijn om te bedenken wat er allemaal zou kunnen vrijdag...
Oud 02-01-2006, 18:17
Verwijderd
Weer een lekkere nutteloze, en dus weggegooide dag vandaag. Autogereden, en ja het ging goed, maar als ik examen heb, weet ik het te verneuken. tot 2 keer toe.Nu hopen dat 3 keer scheepsrecht is. Verder ben ik alleen. En kan ik dat niet veranderen. En wil ik dat ook niet. Ik vraag me echt steeds maar af waarom ik zo ben zoals ik ben. En wat ik kan doen om het te veranderen, het makkelijker te maken voor mezelf. Ik vraag me bij veel dingen die ik doe af wáárom in godsnaam ik het gedaan heb, en wie me allemaal met een afkeurende blik bekeken hebben. En wanneer het moment komt dat ze me erop gaan aanspreken. Dat doen ze ten slotte altijd. Want ik kan toch niets. Dus. Ik denk dat ik op mijn slaapkamer ga wonen. En er niet meer afkom.
Oh, en ik was van plan om voorlopig even niet op het forum te komen.
Vannacht
Als ik alleen ben
Niet meer weet wat ik moet doen
Dan drink ik veel dan wordt het laat

Oud 02-01-2006, 18:35
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-01-2006 @ 17:07 :
sorry.. veranderd
Nee joh, het was maar een geintje Had ie zich maar eerder moeten douchen
Oud 02-01-2006, 19:24
Verwijderd
Gisteravond was leuk , ik hou van mijn lieverd

Maar nu ben ik een beetje ziekjes , hoop maar dat k hem niet aangestoken heb. Ik verslaap me al heel wat dagen en morgen moet ik naar de psych, ben zooo ontzettend bang dat ik te laat kom, dat ik bijna ga vrezen dat ik er vannacht al helemaal niet van kan slapen...

De roze wolken verzachten de donkere wolken, maar ze vegen ze niet weg. Ik probeer van het leven te genieten, maar soms is het zo moeilijk. Had echt moeite met oud&nieuw mijn tranen te bedwingen, omdat ik vrees dat dit een vreselijk jaar was. Ik zag het aan haar ogen, ik zag het gewoon. Ik hoop zo dat ze niets doet.

Het is raar, als ik nix kan doen doordat ik me niet zo lekker voel wil ik vanalles gaan doen. En toen ik wat kon doen, wou ik niets... Naja, dan ga ik nu toch maar wat doen. Eerst wat opruimen, eerst leeg bureau, lege kamer, gelijk leeg hoofd, dan werken.

Maar vanavond ga ik wel echt vroeg naar bed! Ik beloof het mezelf nu!
Oud 02-01-2006, 19:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 02-01-2006 @ 19:35 :
Nee joh, het was maar een geintje Had ie zich maar eerder moeten douchen
joh... grin...
was ook geintje hoor
Oud 02-01-2006, 20:02
George
George is offline
Ik voel me blind voor alles tussen zwart en wit, en het irriteert mezelf nog erger dan anderen.
Misschien moet ik gewoon m'n ogen weer laten nakijken.
Oud 02-01-2006, 20:22
dwight88
dwight88 is offline
ik snap mezelf niet zo goed. als ik mezelf met veel anderen vergelijk, heb ik niet veel te klagen. toch voel ik me ergens eenzaam, omdat anderen in mijn omgeving relaties krijgen/anders tegen dingen aankijken waardoor ik het gevoel heb iets van ze af te komen staan. Terwijl dat misschien helemaal niet zo is.
Oud 02-01-2006, 20:24
rare kwast
rare kwast is offline
Oh brother I can't, I can't get through.
I've been trying hard to reach you, 'cause I don't know what to do.
I'm so scared about the future and I wanna talk to you.
Oud 02-01-2006, 20:33
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 02-01-2006 @ 21:24 :
Oh brother I can't, I can't get through.
I've been trying hard to reach you, 'cause I don't know what to do.
I'm so scared about the future and I wanna talk to you.
Een aantal maanden geleden toen het vriendje en ik elkaar nog lief vonden werd ik helemaal vrolijk van dit nummer. Het gaf mij de mooie herinnering aan zoenen met dit nummer op de achtergrond.

Maar inmiddels vindt het inmiddels ex-vriendje mij niet meer zo lief en wekt dit nummer alleen maar verdriet en frustratie bij mij op. En dan komt Coldplay ook nog op het idee om er een clip bij te maken waardoor ik het nummer nog vaker zie/hoor dan ik eigenlijk zou willen.

Het leven is hard.

Laatst gewijzigd op 02-01-2006 om 20:41.
Oud 02-01-2006, 20:33
Roosje
Roosje is offline
En toen zat ik vanavond op mijn bed en keek ik naar mijn computer en bedacht ik dat hij best wel een metafoor voor mijn leven was. Nee, niet internet en computeren en zo, maar hij is zwart en ik heb er een roze fotolijstje voor neergezet. Het klopt.

Ja, dat is vaag, ik weet het. Maar het klopt wel. Veel zwart, en een stukje roze.
Oud 02-01-2006, 20:35
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 02-01-2006 @ 21:33 :
gknip
*knuf*
Oud 02-01-2006, 22:18
Verwijderd
Koppijn. Koppijn. Koppijn.

En ik kan geen blije stelletjes aanzien. Of mensen die hand in hand lopen en verliefd doen.

Slechtslechtslecht, maar ik zou wel een sigaret willen

En maar drinken voor de tranen,
die te lang hebben gewacht.
Ik moet nu de pijn verdrinken,
het is nu of nooit vannacht
Oud 02-01-2006, 23:03
Nijn*
Nijn* is offline
Therefore I exist.

Because scars have the power to remind us that the past is real. Because all thoughts deserve a voice. Because all words that have been written down must be read. Because sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy. Because time won't heal all wounds that are made. Because talking doesn't help when words lose their power on their way to destination. Because problems are small things with a big shadow. Because sometimes it hurts more to smile in front of everyone, than to cry all alone. Because luck is standing right in front of you, you only have to got the guts to reich for it. Because of all the things we don't understand, but we actually don't want to either. Because the lines I wear around my wrist are there to prove that I exist.

Because before you can break out, you have to realise you're locked-in..

Alle zinnen die zoveel op mijn leven slaan.
Oud 03-01-2006, 02:37
Verwijderd
godverdomme, ik voel me zo verschrikkelijk slecht. Dit gaat echt de verkeerde kant op...
Oud 03-01-2006, 08:17
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Let je een keer op wat je eet, telkens een glas water erbij...gefietst... ben k ***zooi bijna n kilo aangekomen
Oud 03-01-2006, 09:41
Verwijderd
Oud en nieuw was geweldig...

Okee, dat was heel erg eng... Ik wist het allemaal even niet meer... Nu is het geloof ik wel weer (wat) beter.

Vakantie... Ik heb alleen maar zin om bij hem te zijn, verder niets. Ik wil zo graag meer vrienden, maar ik weet niet hoe...
Ik bedoel vrienden waarmee je vaker iets gaat doen en niet alleen iemand met wie je alleen op msn praat ofzo. Waarom heb ik geen zin om bij mijn vrienden te zijn die ik al heb? Ik verveel me ook veels te vaak en ik weet ook niet veel te doen.
Oud 03-01-2006, 10:00
Roosje
Roosje is offline
Ik... leef.
Oud 03-01-2006, 10:20
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
x_knorretje_x schreef op 03-01-2006 @ 09:17 :
Let je een keer op wat je eet, telkens een glas water erbij...gefietst... ben k ***zooi bijna n kilo aangekomen
Frustrerend
Oud 03-01-2006, 10:25
moon
moon is offline
het gaat goed!
Oud 03-01-2006, 10:40
Gothic
Gothic is offline
bah ik ben moe, ik baal, voel me rot, wil huilen en slapen... en ik weet dat 1 berichtje van hem dit allemaal oplost. Het is niet goed. Ik ben er nog niet aan toe, moet het ook niet willen...
Oud 03-01-2006, 11:00
Verwijderd
Kwil een baan vinden voor doordeweeks zodat ik op mn kamer kan blijven zitten en niet terug naar huis moet. En kwil dat mn vriendin zich weer helemaal 100% gaat voelen, zowel geestelijk als lichamelijk. + wil ik met haar al samenwonen
Oud 03-01-2006, 11:26
rare kwast
rare kwast is offline
zo eerste dienst gewerkt.. vanavond nog een rondje
moest er vroeg uit, heb zwaar kut geslapen vannacht en was al zo moe.. conclusie--> ik rol om
Oud 03-01-2006, 11:29
rare kwast
rare kwast is offline
*doet nog even een reuze knuf richting nijn werpen*

en nog een naar Quis en flyaway..

kom op

*hug*
Oud 03-01-2006, 12:32
Hawahaai
Hawahaai is offline
M'n samenvatting gaat wel aardig vandaag, al krijg ik een terugslag als ik bedenk hoeveel ik binnen nu en exact 1 maand gedaan moet hebben wil ik mijn tentamen kunnen halen...
Verder krijg ik de neiging om vanalles te gaan opzoeken over studies en woningen in bepaalde plekken, maar mijn schoolwerk is nu eigenlijk even belangrijker. *zucht* Wat een rotsituatie. Fijn.
Oud 03-01-2006, 13:22
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ze MOET online komen, anders ga ik denk ik gek worden
Oud 03-01-2006, 13:23
BananaSplit
BananaSplit is offline
hmz, dan maak ik hem denk ik maar vol
Oud 03-01-2006, 13:23
BananaSplit
BananaSplit is offline
Ja dat doe ik