Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2006, 19:32
Menahem
Menahem is offline
Geweldig!
Ze is zo super lief en attent! Vind ik zomaar een cadeautje! Heerlijk!
Jammer genoeg heeft ze een slaapdienst, wat mij veroordeeld tot een koud en eenzaam bed
Oud 26-01-2006, 20:10
Qimm
Qimm is offline
Hoei morgen lekker samen winkelen in Arnhem, hoe leuk is het als je een vriendje hebt dat óók van shoppen houdt

(heeftie speciaal een dagje vrijgenomen om dat met mij te gaan doen <3)
Oud 26-01-2006, 20:29
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Qimm schreef op 26-01-2006 @ 21:10 :
Hoei morgen lekker samen winkelen in Arnhem, hoe leuk is het als je een vriendje hebt dat óók van shoppen houdt

(heeftie speciaal een dagje vrijgenomen om dat met mij te gaan doen <3)
Oeh nog winkeltips nodig?
edit: ik zie dat je zelf uit het oosten komt.. dan zul je Arnhem wel kennen.
Oud 26-01-2006, 20:31
Aurora
Aurora is offline
Aaaargh ik mis hem te pletter
Oud 26-01-2006, 20:41
WolterB
WolterB is offline
Morgen
Oud 26-01-2006, 20:45
-(L)-
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 26-01-2006 @ 04:53 :
En @ Happyyy: Wie is het?
Geen forummer iig
Ja, en ik blijf graag anoniem
Oud 26-01-2006, 20:48
-(L)-
En het gaat nog steeds goed trouwens! Morgen zien we elkaar weer
Oud 26-01-2006, 21:11
I C U
I C U is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 26-01-2006 @ 14:13 :
Haha, ik zeik wat af hier.
Geeft niets hoor meid, gooi het eruit! Soms is dat gewoon nodig En jongens zijn nou eenmaal zeer vervelend, zo afentoe. Ik wee tprecies wat je bedoelt!

OT: *zucht* Laat maar hangen ook. Hopeloos project. Doeii!
Oud 26-01-2006, 21:38
lipglossnblack
lipglossnblack is offline
ooooh ik ben jaloers als ik al die lieve dingetjes van iedereen lees *zucht*

Mjah ik ben weer single sinds lange tijd en het moet maar ff zo blijven, tis goed voor me
Oud 26-01-2006, 21:46
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 26-01-2006 @ 20:29 :
Oeh nog winkeltips nodig?
edit: ik zie dat je zelf uit het oosten komt.. dan zul je Arnhem wel kennen.
Ik ga er voor de 2e keer naar toe, dus tips zouden erg welkom zijn geweest, echter denk ik dat ik niet weer voordat ik weg ga online kom (ben nu onderweg naar bed)
Oud 26-01-2006, 21:48
Fruitcake
Fruitcake is offline
Single Ik mis hem echt
Oud 26-01-2006, 21:55
zeep007
zeep007 is offline
Hij is lief! Vol begrip in mijn tentamenweek, en me helpen voor ict met mijn website, waar vet veel tijd in heeft gezeten.
ZOmeteen weer lekker ontspannen! en maandag de sleutel!!!
Oud 26-01-2006, 21:59
Verwijderd
Soms maakt het me bang dat ik zo gelukkig ben. Want hoe lang kun je zo intens genieten en zoveel om iemand geven?
Daarom koester ik elk ogenblik en geniet van elke seconde, zodat ik, mocht het ooit (wat ik nu natuurlijk niet hoop, maar je weet niet wat de toekomst brengt) zover komen dat we een punt zetten achter onze relatie, ik nog terug kan naar dat intens gelukkige gevoel en weet dat het goed was.

Maar nu, nu is die glimlach niet van mijn gezicht te poetsen elk moment dat ik aan hem denk. Nu weerklinkt zijn stem nog in mijn oren, galmt zijn lach nog na in mijn gedachten en zwelt dat intense, warme en gelukkige gevoel aan in mijn borstkas en weet ik dat hij het voor mij is en ik zo ontzettend veel om hem geef en ik hem niet zomaar zal laten gaan.
Oud 26-01-2006, 22:11
dead person
dead person is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-01-2006 @ 22:59 :
Soms maakt het me bang dat ik zo gelukkig ben. Want hoe lang kun je zo intens genieten en zoveel om iemand geven?
Daarom koester ik elk ogenblik en geniet van elke seconde, zodat ik, mocht het ooit (wat ik nu natuurlijk niet hoop, maar je weet niet wat de toekomst brengt) zover komen dat we een punt zetten achter onze relatie, ik nog terug kan naar dat intens gelukkige gevoel en weet dat het goed was.

Maar nu, nu is die glimlach niet van mijn gezicht te poetsen elk moment dat ik aan hem denk. Nu weerklinkt zijn stem nog in mijn oren, galmt zijn lach nog na in mijn gedachten en zwelt dat intense, warme en gelukkige gevoel aan in mijn borstkas en weet ik dat hij het voor mij is en ik zo ontzettend veel om hem geef en ik hem niet zomaar zal laten gaan.
wat mooi omschreven echt waar!
Oud 26-01-2006, 22:18
Verwijderd
Citaat:
dead person schreef op 26-01-2006 @ 23:11 :
wat mooi omschreven echt waar!
Dank je Soms raakt mijn 'poëtische' persoonlijkheid op dreef Maar het is wel waar
Oud 26-01-2006, 23:07
dead person
dead person is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-01-2006 @ 23:18 :
Dank je Soms raakt mijn 'poëtische' persoonlijkheid op dreef Maar het is wel waar

houden zo zou ik zeggen
Oud 27-01-2006, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Menahem schreef op 26-01-2006 @ 20:32 :
Geweldig!
Ze is zo super lief en attent! Vind ik zomaar een cadeautje! Heerlijk!
Jammer genoeg heeft ze een slaapdienst, wat mij veroordeeld tot een koud en eenzaam bed
Slaapdiensten zijn stom
Maar buiten dat gaat het geweldig!
Oud 27-01-2006, 07:04
Qamra
Qamra is offline
Over 4 uur zie ik hem. En ik neem morgenochtend waarschijnlijk pas afscheid.

Ik heb hem echt zo gemist afgelopen week! Damn, echt niet goed.
Oud 27-01-2006, 07:37
dead person
dead person is offline
misschien zie ik hem al over 6 uurtjessss

over 4 dagen hebben we 2 jaar
Oud 27-01-2006, 08:28
Verwijderd
Zo vroeg op de morgen al afscheid nemen is niet leuk. Zeker niet als het koud is, en jij weer je koude bedje in kan / mag..
Gelukkig zien we elkaar morgen alweer, voel me soms wel verwend als ik lees / hoor dat anderen elkaar alleen in de weekenden zien, of een vriendje ergens ver weg hebben

Maar ik ben verliefd, en hij ook, en het kan niet meer stuk en... het is allemaal zo perfect
Oud 27-01-2006, 09:15
miekmuis
miekmuis is offline
Supergoed Hij was dinsdag weer langsgekomen toen ik bij mijn vriendinnetjes was en is tot woensdagavond gebleven. Gisteravond sliep ik bij hem en vanavond ga ik weer naar hem toe. Zaterdag en zondag zie ik hem alleen niet overdag, omdat ik dan familieverplichtingen heb, maar zondagavond ga ik denk ik weer naar hem toe.
Oud 27-01-2006, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-01-2006 @ 22:59 :

He-le-maal mee eens..

Ot: Gister was zo fijn <3 heerlijk tot half 5 in bed gelegen, en 's avonds nog gezellige nieuwjaarborrel samen. Voel me trots als ik daar bij zijn collega's sta als zíjn vriendin (en een beetje eng was het ook wel..) Daarna nog even gebeld voor we gingen slapen, wilde niet ophangen. Ik wilde de hele nacht met hem aan de telefoon hangen, gewoon om zijn ademhaling te horen
Oud 27-01-2006, 10:50
Verwijderd
Oooh, alsjeblieft niet. Komt híj weer online. Stiekem zijn we altijd een beetje gek op elkaar, maar is nooit wat van gekomen. Brr, vlindertjes.
Oud 27-01-2006, 10:56
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ben verliefd.
Oud 27-01-2006, 12:16
PardonMe
PardonMe is offline
vannacht een leuk smsje

"Dat is toch wel jammer. Kom ik thuis is mijn bed leeg. Ik toch gehoopt dat er een mooie maar naakte vrouw in zou liggen... jij. Slaap lekker, dikke kus"
Oud 27-01-2006, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 27-01-2006 @ 11:56 :
Ik ben verliefd.

Ik ook, alleen snap ik niet waarom ik ook naar andere mannen kijk.
Oud 27-01-2006, 15:59
Verwijderd
Ik heb het idee dat er heel veel om mij heen gaande is waar ik nog geen weet van heb.
Oud 27-01-2006, 16:01
Verwijderd
<)
Oud 27-01-2006, 16:08
I C U
I C U is offline
Ach, eigenlijk gaat het wel goed, zo in mijn uppie. Maar toch... *zucht*
Oud 27-01-2006, 16:20
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nog steeds goed, en heb eigenlijk best wel heel veel zin in morgen.
Oud 27-01-2006, 17:05
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Citaat:
I C U schreef op 26-01-2006 @ 22:11 :
Geeft niets hoor meid, gooi het eruit! Soms is dat gewoon nodig En jongens zijn nou eenmaal zeer vervelend, zo afentoe. Ik wee tprecies wat je bedoelt!

OT: *zucht* Laat maar hangen ook. Hopeloos project. Doeii!
Hahaha, precies. Ze kunnen echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen.

OT: Ze heeft een groot voorhoofd, datwel. En ze doet aan breezahh, dat ook. En ze slijmt, ook nog. Ik ben zo anders dan zij is, maar toch ook precies hetzelfde.
Oud 27-01-2006, 17:51
Drez
Drez is offline
goed!
alleen stress ik me dood, maar door hem wordt t minder <3
Oud 27-01-2006, 18:12
mcflem
mcflem is offline
Ik heb zo'n zin in morgen en ik mis hem. En ik ben zo blij dat alles nu weer goed is!
Oud 27-01-2006, 18:34
guppi
guppi is offline
Kut kut kut.
Ik heb besloten nooit meer verliefd te worden.
Oud 27-01-2006, 18:35
ST*R
ST*R is offline
hm ik voel me beetje vreemd t.o.v. hem
maargoed, wanneer niet
en ik heb vannacht over die andere jongen gedroomd. Wel ironisch, eerst vond ik hem helemaal geweldig en liet hij niks blijken, nu vind ik hem niks en laat hij mij duidelijk merken dat ie me erg leuk vindt.

haha
hij zei net: als die jongen je weer aanraakt stamp ik m in elkaar, echt
wha
ik raak hém toch niet aan, en heb al gezegd dat ik m niet leuk vindt, dus ik snap het probleem niet helemaal (nouja oke wel een beetje, maar hij stuurt hem elke keer weg als hij aan me zit, dat is ook weer beetje overdreven)
Oud 27-01-2006, 18:39
T!ne
T!ne is offline
Citaat:
I C U schreef op 27-01-2006 @ 17:08 :
Ach, eigenlijk gaat het wel goed, zo in mijn uppie. Maar toch... *zucht*
Het extra mist..
Oud 27-01-2006, 18:47
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Qimm schreef op 26-01-2006 @ 22:46 :
Ik ga er voor de 2e keer naar toe, dus tips zouden erg welkom zijn geweest, echter denk ik dat ik niet weer voordat ik weg ga online kom (ben nu onderweg naar bed)
Je moet vanaf het centrum eens de bus naar Kronenburg (Arnhem-zuid) pakken. Hartstikke leuk en supergroot winkelcentrum!
Oud 27-01-2006, 18:50
Verwijderd
Hij is te lui om boodschappen te doen, 'want ik heb genoeg aan eieren' ja, en ik dan?
Oud 27-01-2006, 18:58
Verwijderd
Alweer 25 maand samen, op naar de 25 jaar

Hij is lief, even extra lief vandaag omdat ik dus bij mijn slaapdienst totaal niet geslapen heb en dus de hele nacht wakker was! (heel vervelend als je direct daarna een toets hebt )

Hij had vandaag een cadeautje voor me gekocht: een nieuw boek van één van mijn favoriete schrijfsters! Altijd goed, van die cadeaus waar echt over nagedacht is!
Oud 27-01-2006, 19:24
Verwijderd
Wieh

Ik moet echt eens ophouden met doemdenken geloof ik
Oud 27-01-2006, 19:52
Verwijderd
ik ga niet meer achter m aanlopen, hij komt zelf maar met ideeen enzo.. heb er niet echtzin meer in
Oud 27-01-2006, 21:15
I C U
I C U is offline
Citaat:
T!ne schreef op 27-01-2006 @ 19:39 :
Het extra mist..
Ja, zoiets. Mensen om mij heen hebben allemaal serieuze en zware relaties (ofzo) en dan hang ik er maar zo'n beetje bij. Dat zit vooral tussen mijn oren, maar wat doe je eraan? Op het moment zijn er geen serieuze gegadigden, niet echt. Voorlopig zit er dus geen verandering in de situatie, dus helaas niets extra's.

*zucht*
Oud 27-01-2006, 21:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 26-01-2006 @ 19:47 :
ooh dat is rot zeg.. dan zit je met dat nare gevoel nog 'gezellig' haar verjaardag te vieren ik hoop dat het nog beter word de komende dagen.
Het zal niet beter worden, want we hebben vanavond gepraat. Ze heeft het uitgemaakt. Ze is niet meer verliefd op me, wat ik eigenlijk al zag aankomen eigenlijk. Maar ja, je moet eerlijk zijn en dat is ze gewoon geweest... maar we hebben wel super gepraat en willen vrienden blijven (maja het zal de komende weekenden ff moeilijk worden voor me)... morgen "gewoon" naar haar verjaardag, mja. Kortom: superklote.
Zal echt raar worden morgen.

*gaat aan het bier en probeert het maar te vergeten*
Oud 27-01-2006, 22:04
T!ne
T!ne is offline
^^ Sterkte

OT: Ik voel me best goed.. Oké; ik mis het extraatje; maar ben momenteel met een supertoffe kerel aan het praten en amuseer me er goed mee
Oh en blijkbaar heeft mijn neef gezegd over mij en mijn beste vriend "Komaan zeg; zien die da nu ni van elkaar da die verliefd zijn..?" Verliefd!? Ik..? Beste vriend..NONO
Oud 28-01-2006, 08:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Argh, ik heb heimwee!

Ik zit nu eindelijk in Wales, het moment waar ik maanden naar heb uitgekeken... en nu zit ik hier en voel ik me eenzaam
Het gaat wel weer goedkomen. Als eenmaal de school begint, ik echt vrienden heb gemaakt, en ik een hoop dingen ga ondernemen

Maar ja, mijn lieve vriendje zit nu in Oostenrijk (op wintersport). En mijn mobiel doet het om een of andere vage reden niet hier. Dus ik ben contactloos. Boehoe!

Anyways, ik mag niet zeuren, ik zit hier in een onwijs mooie omgeving en moet vandaag gewoon maar eens op stap gaan
Oud 28-01-2006, 09:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 27-01-2006 @ 18:47 :
Je moet vanaf het centrum eens de bus naar Kronenburg (Arnhem-zuid) pakken. Hartstikke leuk en supergroot winkelcentrum!
Doen we dat de volgende keer (maar dan wel met de auto, OV is te duur) Dank voor de tip.

Ieh samen winkelen naar leuke kleren voor het vriendje is altijd leuk
Oud 28-01-2006, 10:55
Roosje
Roosje is offline
Whah, lief. <3
Oud 28-01-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-01-2006 @ 22:37 :
Het zal niet beter worden, want we hebben vanavond gepraat. Ze heeft het uitgemaakt. Ze is niet meer verliefd op me, wat ik eigenlijk al zag aankomen eigenlijk. Maar ja, je moet eerlijk zijn en dat is ze gewoon geweest... maar we hebben wel super gepraat en willen vrienden blijven (maja het zal de komende weekenden ff moeilijk worden voor me)... morgen "gewoon" naar haar verjaardag, mja. Kortom: superklote.
Zal echt raar worden morgen.

*gaat aan het bier en probeert het maar te vergeten*
Knap van je dat je toch naar die verjaardag gaat, ik zou dat echt niet kunnen. Sterkte

ot: Gister lekker uitgeweest en mezelf een beetje op de vrijgezellenmarkt gezet. Niet teveel natuurlijk, alles op zijn tijd. Ik ga niet zeggen dat ik het geweldig vind, het liefst kruip ik gewoon weg bij een lieve jongen. Toch heeft dit ook wel wat. Misschien moet ik dat flirten wat beter onder de knie krijgen (de flirtcursus van Labyrint volgen ofzo)
Oud 28-01-2006, 11:21
Qamra
Qamra is offline
Waar zijn de kots-smileys als je ze nodig heb

En dat bedoel ik letterlijk. Hij maakt me echt ziek.

Regels voor berichten