![]() |
|
Verwijderd
|
Het is tijd voor een nieuwe, nietwaar?
![]() ![]() Dit is een centraal topic, dat houdt in dat *alle* vragen over dit onderwerp in dit topic moeten. Wat mag er in dit topic?
Wat mag er niet in dit topic?
FAQ / Veelgestelde Vragen * Wat is Instant Messaging? Als je Engels kunt, valt deze term letterlijk te vertalen. Met Instant Messaging kun je iemand direkt een berichtje sturen, wat direkt aankomt, in tegenstelling tot email waar het toch een paar minuten kan duren voordat het aankomt. Met Instant Messaging ben je tweezijdig aan het communiceren door middel van tekstberichtjes. Het meest klassieke voorbeeld is MSN Messenger, dat kent bijna iedereen wel. Maar er zijn nog veel meer vormen van Instant Messaging * Welke Instant Messaging vormen zijn er? Meer dan je denkt, maar hier volgt een lijst van populaire netwerken:
Over de voordelen van het ene netwerk boven het andere, mogen jullie discussieren. ![]() * Wat is het verschil tussen een netwerk en een messenger? Het netwerk is de infrastructuur die messaging mogelijk maakt (de "server"), de messenger is het programma dat verbinding maakt met die server (de "client"). MSN is dus het netwerk, en MSN Messenger is de messenger. De messenger wordt ook wel IM-client genoemd, waarbij IM staat voor Instant Messaging. * Ik heb een MSN account, moet ik dan ook MSN Messenger gebruiken? Nee, dat hoeft niet. Naast MSN Messenger zijn er nog een aantal andere messengers die je kunt gebruiken voor o.a. MSN:
Indien je vragen hebt over MSN, kijk dan eerst op een van de vele Google dan eerst bij een van de vele MSN faqs (1) en (2). Kijk ook naar de vorige topics:
Bedankt en veel plezier in dit topic. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik kan trouwens ook niet naar webmessenger gaan, of gewoon naar messenger.msn.com
![]() En ik kan me ook niet aanmelden met Gaim, dan komt er op: 'Verbindingsfout van Notification-Server (messenger.hotmail.com): kan geen verbinding maken'. Help ![]() *edit*: ook op www.hotmail.com kan ik niet meer ![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2006 om 15:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mochten mensen nou toch een enorme behoefte hebben aan een centraal IM topic dan wil ik deze best ook sticky maken, maar tot nader order gaat 'ie dus dicht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Foutmelding bij aanmelden MSN 7.5 *Primo | 10 | 01-01-2006 14:33 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Instant Messaging Enlightenment | 500 | 18-07-2005 14:22 | |
Software & Hardware |