![]() |
||
Citaat:
Als ik jou was zou ik gewoon de pil blijven slikken voorlopig.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel is het zo dat de morning after pil niet 100 % werkt en dat dat dus verkeerd kan gaan. Maar je was er erg snel bij met de MAP dus dat zal wel goed zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar kun je dan wel je menstruatie regelen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sperma kan nauwelijks buiten het lichaam leven, dus dat is binnen enkele seconden dood.
Bron: www.nvsh.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar het kunnen dat het met de stoot hormonen te maken heeft die je net hebt gekregen terwijl je al vlak voor je menstruatie zit. Dat plekje op je kuit zal hier niks mee te maken hebben denk ik..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() wat Kimzz zegt is niet helemaal waar. Je mag beginnen met de pil wanneer jij wilt, maar je bent dan inderdaad de eerste maand nog niet veilig.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Het vervelende van die bloedingen is, dat ze onverwacht komen, dat kan helemaal irritant zijn tijdens het carnaval. Als je een stopweek houdt, weet je dat je ongesteld wordt, en kan je er rekening mee houden. Dus tja, wat is wijsheid ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vergeet m echt zo regelmatig, de eerste van de strip bijvoorbeeld, dan weer 3 achter elkaar enzovoort maar wist niet dat je daar zó voorzichtig mee moest zijn.. Of ligt dit ook aan de soort pil? Hoe zwaar die is enzo? By the way: stond vandaag in de krant dat vrouwen helemaal niet dikker worden van het gebruik van de pil!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Bedenk eens dingen waardoor je de pil niet vergeet. Je kunt bijv. een alarm op je telefoon zetten, elke dag op een vast tijdstip. Of leg 'm bij je tandenborstel of weet ik veel wat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat houd de nuva ring in?? en..pleisters??huh ik denk dat ik maar even ga googlen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De pleisters werken ongeveer hetzelfde, behalve dan dat je die niet inbrengt maar ergens op een niet al te behaard stukje huid plakt. Ze zijn watervast en hebben geen opzichtige kleur. Voordeel van allebei is dat je er niet elke dag aan hoeft te denken. Voordeel van de nuvaring is dat er minder hormonen in zitten dan in de pil, waardoor je minder kans op bijwerkingen hebt. Ik weet niet of dit ook zo is bij de pleisters. Er zijn 2 soorten spiraaltjes: het hormoonspiraaltje en het koperspiraaltje. Het hormoonspiraaltje zit 2 jaar in je baarmoeder en geeft hormonen af die een eisprong voorkomen. De meeste vrouwen die er een hebben worden na een tijdje niet of nauwelijks meer ongesteld. Het koperspiraaltje zit 3 tot 4 jaar in je baarmoeder en zorgt met het koper ervoor dat een eicel niet kan innestelen. Vaak wordt de menstruatie heviger en pijnlijker door een koperspiraaltje, maar een voordeel ervan is dat het geen hormonen bevat, wat veel mensen een prettig idee vinden. Een spiraaltje wordt gezet door een gyneacoloog, dat doet wel even pijn (maar daarna hoef je een hele tijd nergens aan te denken). Net zoals bij de nuvaring bevat een hormoonspiraaltje minder hormonen dan de pil, waardoor je minder kans op bijwerkingen hebt. Laatst gewijzigd op 21-02-2006 om 18:15. |
![]() |
||
Citaat:
En zou je als je nie al 2 weken ongesteld bent geweest, nogsteeds zoo hevig ongesteld worden de keer erna?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning After Pil AnTiLiCiOuS | 3 | 14-08-2007 19:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Stoppen met Diane 35 --> geen eetlust meer, hoofdpijn? VIC. | 2 | 28-03-2006 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld maar toch niet? Nyai | 9 | 22-08-2004 12:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger en ongesteld? love_girl_4-eva | 39 | 04-06-2004 19:39 | |
De Kantine |
eerst vodka ice lemon, daarna witte wijn en daarna baileys, kan dat? pieper | 65 | 08-02-2004 12:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Morning after: Vraagje Verwijderd | 6 | 03-12-2003 10:35 |