Advertentie | |
|
![]() |
|
Spaceballs - Leuk, toffe spoofmovie. Had 'm al eens gezien, ook een tweede keer nog steeds lachen. John Candy <3. 7/10
Down by Law - Hip, stijlvol, tof, makkelijk wegkijken, en dat 20 jaar na dato. Geweldig. 8/10 Gegen die Wand - Gewoon heel, heel erg goed. Nee, niet gewoon, hij is gewoon bijzonder heel, heel erg goed. Een aanrader. 8.5/10
|
Thir13en Ghosts, op zich wel een grappig idee maar een beetje simpele uitvoering. Profileert zich als horrorfilm maar is absoluut niet eng.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
La Vita e Bella Het blijft een prachtfilm met een prachteinde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
We wilde naar March of the Penguins, komen we bij dat kleine kuttheater (
![]() Scherm: Millenium films Wij: ... Scherm: VIP3 Medienfonds Wij: .... Scherm: Morgan Freeman Wij: ....Nee toch? Scherm: ....Kevin Spacey Wij: ....Het zal toch niet echt? Scherm: Justin Timberlake Wij: ...NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! Edison - Wat een ongelofelijke rommel, zijn ze helemaal van de ratten besnuffeld! Hoe halen ze het in hun kop zoiets te maken! Gelukkig was onze voorstelling gratis, maar voor andere mensen die wel moeten betalen: DOE HET NIET! 2/10
Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 09:45. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Teh drama!1!! Teh drama!!1!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Das Kabinett des Dokter Caligari - Goed, maar dat was oud nieuws. 8/10
Bin-jip - Mijn God, wat een geweldige film. Veel beter wordt het niet. ![]() ![]() straks Tsotsi!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Tsotsi - Viel een beetje tegen. Vooral de Townships had ik meer van verwacht, er waren uiteindelijk maar vier locaties, die niet echt veel indruk op me maakte. Er waren ook een aantal scènes die voor mij voledig mislukt waren, waar toch voor de makkelijke manier was gekozen, en de film daardoor toch dat bijzondere mist dat 'm van andere onderscheidt. Het was natuurlijk niet allemaal slecht, Presley <moeilijkeachternaamhier> deed het heel erg goed als Tsotsi en er zaten een aantal indrukwekkende scènes (Tsotsi en de invalide man) in. Al met al niet helemaal tevreden, maar het was zeker niet slecht. 6.5/10
Gallipoli - Goed, alleen al vanwege het laatste shot. Maar niet geweldig. 7.5/10
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ook minder dan ik zelf had verwacht. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar sowieso is die film een aaneenschakeling van geslaagde grappen. 'Don't touch his dick!' 'Don't call me stupid!' etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moest grinniken bij alle momenten die je opnoemde ![]() |
![]() |
|
The Magnificent Seven - Wel een toffe wegkijker, verder eigenlijk niet zo heel erg bijzonder. 7/10
|
Caterina va in città. (letterlijk dus: Caterina gaat naar de stad.)
Fijne film. <3 Had 'em al eerder gehuurd, maar nu had van Leest 'em voor 10 euro liggen, dus toen maar gekocht. Italiaanse film over een meisje dat van een provinciedorpje naar de grote stad Rome verhuist, omdat haar vader - die gedeillusioneerd is over z'n leven en heel graag belangrijk wil zijn en bij de belangrijke kliek wil horen, maar die tegelijkertijd ook haat - daar eindelijk naar is overgeplaatst. Ze komt terecht in een klas waar allemaal kinderen uit belangrijke families zitten, die zegmaar opgedeeld is in 2 helften: rechtse, 'fascistische', rijke kinderen van belangrijke politici ed en de linkse, communistische, 'alto'-groep, kinderen van intellectuelen en schrijvers (er zijn ook regelmatig allerlei heftige politieke discussies in de klas). Eerst wordt ze vrienden met Margherita, de 'leidster' van de linkse groep, later wordt ze door Daniela, van de rechtse groep, meegesleurd in haar wereld, maar het past allebei niet echt bij haar. En nja, hoe het allemaal afloopt zal ik 't verder niet over hebben, maar het is een leuke film om te zien, met humor, supermooie beelden van Rome (Rome! Rome! <3) en interessant om te zien hoe de maatschappij in Italië in elkaar zit en hoe jongeren daar in Rome zijn en doen. ![]()
Laatst gewijzigd op 02-03-2006 om 19:04. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|