![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Net alsof de pil de enige oplossing is:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Met 'voor het zingen de kerk uit' wordt bedoeld dat de man zijn penis terugtrekt voor dat hij klaarkomt (ejaculeert). Daarvoor kan dus voorvocht in jou komen. Verder weet ik niet hoe je een MAP in moet nemen, maar als je deze zo snel mogelijk (binnen 72 uur) hebt ingenomen, dan is het prima. Maar dat is voor die laatste keer seks. Van de voorgaande keren kun je best zwanger zijn geraakt. Door de stress e.d. kun je ook flink misselijk en ziek worden. Doe die zwangerschaptest zo snel mogelijk en dan maar hopen dat je niet zwanger bent! En om het af te leren: aan de pil (of een ander voorbehoedsmiddel) gaan? Elke keer de MAP slikken is niet bepaald gezond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bij mij duurt het ook altijd rond de 4 dagen voordat ik ongesteld word (vrijdag laatste pil, dinsdag/woensdag ongesteld), dus ik zou gewoon even afwachten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik bedoel t nie verkeerd, maar van voorvocht kan je ook zwanger raken en zonder condoom is al helemaal nie slim in verband met SOA's. En voorvocht is er (bijna) altijd. En volgens mij moet je die morningafter pil nie tegelijk innemen, maar moet er 12 uur tussen zitten, maar dit weet ik niet zeker. Ik hoop voor jou da je ondertussen aan de rooie bent en anders ben je mooi stom geweest en is t je eigen schuld. |
![]() |
||
Citaat:
En wat als ik zwanger blijk te zijn? Abortus plegen natuurlijk, maar heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat, hoelang t duurt enz.. ![]()
|
Verwijderd
|
Je hoeft het toch ook niet aan je moeder te vertellen?
Testen kun je bij de dokter laten doen, je kunt er zelf een kopen bij de drogist, en (mijn persoonlijke favoriet) voor weinig (en in blanco envelop thuisgestuurd!) bestellen op http://www.zwangerschapstest.nu Ik zou eerst maar even afwachten op die ongesteldheid of de uitslag van een eventuele test voordat je je zorgen gaat maken over abortus, straks heb je je ontzettend druk gemaakt om niets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wacht nog even af, maar als t inderdaad zo is vertel ik t wel, anders komt ze er toch wel achter.. Maar misschien maak ik me druk om niks en blijft de menstruatie uit door de stress.. (Hoop ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar, je mag niet beginnen aan een nieuwe pilstrip zonder dat je ongesteld bent geworden, dus daar moet je even op letten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan zit je de volgende keer ook niet zo in de stress ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit:Ik bedoelde trouwens niet dat je niet meerdere pilstrippen mag slikken, maar als je een stopweek hebt en je bent nog niet ongesteld geworden als je met de pil moet beginnen, mag je neit beginnen en meot je contact opnemen met de dokter. Laatst gewijzigd op 22-02-2006 om 10:24. |
![]() |
||
Citaat:
Tusssen de pillen zelf moet niet te veel tijd zitten, dus als je begint met 's avonds slikken, blijf je in dat partoon zitten. Maar die eerste dag van een nieuwe strip maakt niet uit. Ik zou me dus geen zorgen maken, je bent i.p. gewoon op tijd weer begonnen ![]()
||
Citaat:
Het kan wel eens voorkomen dat je een maand niet 'ongesteld' wordt. Je stopweek mag hoe dan ook maximaal 7 dagen duren, hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Haay ik ben chantal 17 jaar en op dit moment ongeveer 9 weken zwanger.
Het is dus alleen ongepland, en ik kies dus voor een abortus. Die gaat gebeuren op 3 maart in Leiden (CASA) Graag wil ik met meiden in contact komen die ervaringen hiermee hebben... Mijn email is chantal_d17v@hotmail.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Zwangerschaps- en Babytopic #12 blauw engeltje | 500 | 30-11-2010 10:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
[B]Voor Zwangeren meisjes/vrouwen (om te praten)[/B] bosa | 9 | 24-06-2008 16:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger of niet? hahahaha159 | 8 | 16-07-2007 14:21 | |
Seksualiteit |
vraagje Romie | 13 | 05-03-2006 16:07 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger??? kosamlover | 6 | 11-01-2005 18:07 |