Advertentie | |
|
![]() |
|
Als iedereen met dat geblaat van 'illegaal' nou eens ophield, en daar gewoon een Forumbaas z'n woordje over liet doen. Mag dat? Mooi. We hebben besloten op dit soort topics geen slot meer te zetten, omdat we vragen als 'mijn gedownloade DivX doet het niet' ook niet sluiten.
Forumbazen kunnen zelf prima besluiten of iets illegaal is of niet, schreeuw dat dus niet 't hele topic rond, dat is alleen maar topic-verpestend. Alvast bedankt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, dan blaat ik wel niet meer over illegaal
![]() Je hebt een datakabeltje nodig, die kun je het beste via internet bestellen, bijv. bij www.gsmlinks.nl, of bij www.gsmunlock.org De software is ook bij www.gsmunlock.org te downloaden [edit] die laatste is best duur eigelijk ![]() http://www.commservice.net/ItalianBadBoys/welcome.htm is wel een goede site, maar ik weet niet zeker of daar ook iets voor de c45 bijstaat... Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 10:18. |
![]() |
||
Citaat:
Forumbazen staan niet boven de Nederlandse wet. De wet bepaalt of iets illegaal is of niet, niet de forumbazen. Door dit open te laten maak je je schuldig aan het opzettelijk gelegenheid verschaffen tot het plegen van een stafbaar feit, hetgeen 'medeplichtig' heet.
|
ach hou toch op zeg ik bedoel dan moeten ze die sites closen ofzo die server waarop dat soort sites staan zouden ze dan dicht moeten gooien ik bedoel dat is hetzelfde als lege cd's verkopen terwijl cds kopieeren verboden is erg dubelzinnig dus maar op
www.koopjessite.nl staan ook nog paar goede links je moet gewoon iedere keer naar links gaan bij die sites totdat je hem een keer vind ik heb er ook een gevonden voor me siemens daar dus
||
Citaat:
2) Je vergelijking met CDs slaat nergens op. 3) Ja, die sites met informatie zouden eigenlijk ook uit de lucht moeten. Dat er weinig aan wordt gedaan door de politie is GEEN vrijwaring.
||
![]() |
Citaat:
op 't moment dat je je pocket koopt is ie van jouw en mag je dermee doen en laten wat je wil, sim-pel als je 'm wil unlocken mag dat, want je telefoon is jou bezit, sim-pel der is echter een uitzondering, en dat is als je 'n contract heb getekend waarin staat dat je de software in je telefoon niet zal aanpassen, sim-pel maar op't moment dat je zelf dermee gaat kloten, heb je geen garantie meer, en dan is't niet zo sim-pel meer, naja laten we zeggen dan is't nieuwe phone kopen, sim-pel |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |