Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2002, 19:21
svenleuk
svenleuk is offline
weet iemand een goed programmatje waarmee je simlock kunt verwijderen Heb de Siemens C45 van ben!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2002, 19:28
Beyoned
Beyoned is offline
is dit niet illegaal??

zoek ff op google ofsow JE HEB WEL DATA KABEL NODIG HE
mah dat wist je dnek ik al wel
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:32
Verwijderd
Als je dit binnen een jaar na het aanschaffen van de telefoon doet, is het illegaal volgens de regels van je profider en is het mogelijkerwijs verboden op dit forum. Indien je de telefoon langer dan een jaar hebt, is 1 telefoontje met Ben genoeg voor een code waarmee je je foon kunt unlocken...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 19:33
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
perseus schreef:
Als je dit binnen een jaar na het aanschaffen van de telefoon doet, is het illegaal volgens de regels van je profider en is het mogelijkerwijs verboden op dit forum. Indien je de telefoon langer dan een jaar hebt, is 1 telefoontje met Ben genoeg voor een code waarmee je je foon kunt unlocken...
conclussie: unlocken via hje eigen pc is illegaal
Met citaat reageren
Oud 06-09-2002, 20:08
bam
bam is offline
blablabla

GOOGLE

of idd bellen naar Ben(r)

slot => vraag beantwoord (ongeveer)
=>illegaal
Oud 06-09-2002, 22:17
Koen
Koen is offline
Als iedereen met dat geblaat van 'illegaal' nou eens ophield, en daar gewoon een Forumbaas z'n woordje over liet doen. Mag dat? Mooi. We hebben besloten op dit soort topics geen slot meer te zetten, omdat we vragen als 'mijn gedownloade DivX doet het niet' ook niet sluiten.

Forumbazen kunnen zelf prima besluiten of iets illegaal is of niet, schreeuw dat dus niet 't hele topic rond, dat is alleen maar topic-verpestend. Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 10:09
Verwijderd
Ok, dan blaat ik wel niet meer over illegaal

Je hebt een datakabeltje nodig, die kun je het beste via internet bestellen, bijv. bij www.gsmlinks.nl, of bij www.gsmunlock.org

De software is ook bij www.gsmunlock.org te downloaden

[edit] die laatste is best duur eigelijk

http://www.commservice.net/ItalianBadBoys/welcome.htm is wel een goede site, maar ik weet niet zeker of daar ook iets voor de c45 bijstaat...

Laatst gewijzigd op 07-09-2002 om 10:18.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2002, 11:54
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Koen schreef:
Als iedereen met dat geblaat van 'illegaal' nou eens ophield, en daar gewoon een Forumbaas z'n woordje over liet doen. Mag dat? Mooi. We hebben besloten op dit soort topics geen slot meer te zetten, omdat we vragen als 'mijn gedownloade DivX doet het niet' ook niet sluiten.

Forumbazen kunnen zelf prima besluiten of iets illegaal is of niet, schreeuw dat dus niet 't hele topic rond, dat is alleen maar topic-verpestend. Alvast bedankt.
Au contraire, Koen.

Forumbazen staan niet boven de Nederlandse wet. De wet bepaalt of iets illegaal is of niet, niet de forumbazen.

Door dit open te laten maak je je schuldig aan het opzettelijk gelegenheid verschaffen tot het plegen van een stafbaar feit, hetgeen 'medeplichtig' heet.
Oud 07-09-2002, 14:49
happypunkalert
happypunkalert is offline
ach hou toch op zeg ik bedoel dan moeten ze die sites closen ofzo die server waarop dat soort sites staan zouden ze dan dicht moeten gooien ik bedoel dat is hetzelfde als lege cd's verkopen terwijl cds kopieeren verboden is erg dubelzinnig dus maar op

www.koopjessite.nl staan ook nog paar goede links je moet gewoon iedere keer naar links gaan bij die sites totdat je hem een keer vind ik heb er ook een gevonden voor me siemens daar dus
Oud 07-09-2002, 18:21
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
happypunkalert schreef:
ach hou toch op zeg ik bedoel dan moeten ze die sites closen ofzo die server waarop dat soort sites staan zouden ze dan dicht moeten gooien ik bedoel dat is hetzelfde als lege cd's verkopen terwijl cds kopieeren verboden is erg dubelzinnig dus maar op

www.koopjessite.nl staan ook nog paar goede links je moet gewoon iedere keer naar links gaan bij die sites totdat je hem een keer vind ik heb er ook een gevonden voor me siemens daar dus
1) Interpunctie. Gebruik het. Leef het.
2) Je vergelijking met CDs slaat nergens op.
3) Ja, die sites met informatie zouden eigenlijk ook uit de lucht moeten. Dat er weinig aan wordt gedaan door de politie is GEEN vrijwaring.
Oud 07-09-2002, 18:44
Verwijderd
Unex heeft gelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 02:55
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Unex heeft gelijk.
unex heb geen gelijk

op 't moment dat je je pocket koopt is ie van jouw en mag je dermee doen en laten wat je wil, sim-pel

als je 'm wil unlocken mag dat, want je telefoon is jou bezit, sim-pel

der is echter een uitzondering, en dat is als je 'n contract heb getekend waarin staat dat je de software in je telefoon niet zal aanpassen, sim-pel

maar op't moment dat je zelf dermee gaat kloten, heb je geen garantie meer, en dan is't niet zo sim-pel meer, naja laten we zeggen dan is't nieuwe phone kopen, sim-pel
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 09:17
Koen
Koen is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
Unex heeft gelijk.
Jup, maar Unex is geen Forumbaas (meer), en ik wel. Samen met Jeroen heb ik besloten dit soort topics open te laten, net als vragen hoe je een ISO brandt. Zo kan je op elk topic dat illegaal lijkt wel een slot hangen, dat schiet niet op.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:25
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Snaak schreef:
unex heb geen gelijk
Het is niet belangrijk of ik gelijk heb of niet. Belangrijk is dat er op een juiste wijze wordt omgegaan met de situatie.
Citaat:
op 't moment dat je je pocket koopt is ie van jouw en mag je dermee doen en laten wat je wil, sim-pel

als je 'm wil unlocken mag dat, want je telefoon is jou bezit, sim-pel
Drogreden. Ter illustratie: ik koop een honkbalknuppel, dus ik mag ermee doen wat ik wil. Ook mensen doodslaan.

Citaat:
Koen schreef:
Jup, maar Unex is geen Forumbaas (meer), en ik wel.
Niet relevant. De Nederlandse wet geldt voor iedereen - forumbaas of geen forumbaas.
Citaat:
Samen met Jeroen heb ik besloten dit soort topics open te laten, net als vragen hoe je een ISO brandt. Zo kan je op elk topic dat illegaal lijkt wel een slot hangen, dat schiet niet op.
Beetje raar. Je kunt niet besluiten de Nederlandse wet te overtreden omdat het anders "niet opschiet".
Oud 10-09-2002, 12:30
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Beetje raar. Je kunt niet besluiten de Nederlandse wet te overtreden omdat het anders "niet opschiet".
je mag de kennis hebben, da's niet verboden, 't UITVOEREN is verboden, en dat weten de mensen hier ook wel, maar de kennis mag je hebben/overdragen, en aangezien Mr. Koen niet in de hand heeft of wij enkel over de info nadenken of 't in de3 praktijk brengen kan hij niet medeplichtig zijn

soort van vertrouwensband met je members...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 12:32
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Drogreden. Ter illustratie: ik koop een honkbalknuppel, dus ik mag ermee doen wat ik wil. Ook mensen doodslaan.

azoek ff wat unlocksites af, staat vast nog wel artikel van 'n paar unlockgasten die voor de rechter moestenm verschijnen, en grotendeels door 't argument wat IK noemde de zaak hebben GEWONNEN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten